Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na antidze po wyscoutowaniu (chociaz ja wtedy i tak to przegrywam nie wiem jak na to grac w ogoloe xD) mozna sie spodziewac tego dziadowstwa tylk ow jednym miejscu. A na cloud kngd to dostaje kur.wicy jak stawiam 3rd a tu BLINKBLINK kur.wac

Opublikowano

a co jak sa protossami ktorzy potrafia sie wybronic a sami nie stosuja 4gate bo nie lubia cheese i uwazaja ze to z czym zostaja jak sie nie uda bo przeciwnik wyscoutowal to za malo?

twoja ekonomia jest do tylu bo skipowales robotnikow

twoja technologia jest do tylu bo zatrzymales sie na cyber core

twoj expand jest opozniony bo go nie zbudowales i nie masz probow by obsadzic dwa

a wybronic to latwo kazda rasa po scoucie.

 

dlatego 4gate sie w takim gsl widzi mniej wiecej tyle samo razy co cannon rush

 

sam gram tylko protossem i samym 4gatem doszedlem na poczatku gry z silvera do platyny robiac go w ciemno bez scouta co gre (chyba ze musialem zobaczyc gdzie przeciwnik jest. co robi juz mnie nie obchodzilo) i uwazam ze jest to cheese i podpada pod to twoje "boją się normalną gierkę grać więc są szmaciarzami nie wartymi szacunku" jesli juz chcesz takie szufladki dla graczy tworzyc.

Opublikowano

4GR - pro gracze uzywaja kilku zealotow (jako zywe tarcze ) a reszta to stalkery (glowne jednostki zadajace dmg)

Co sie jednak okazuje (z moich osobistych obserwacji): 4GR zealot spam jest lepszy od mixu.Mowi sie ze micro stalkerami ich zmiecie ale w praktyce widze ze jest inaczej. 4 zealoty + 4 stalkery vs 8 zealotow = win samych zealotow.Drugi gracz ma tyle jednostek ze bez problemu wytrzymaja dystansowy atak stalkerow.Rozwala zealotow a pozniej gonitwa za stalkerami bo gracz1 micruje.

Opublikowano

Nie ogarniam tego.... czegos co przydziela awanse.Przed zamknieciem sezonu bylem w srebrze i pomimo wielu gier i tego ze bylem na plusie (mialem wiecej zwyciestw od przegranych) to za chiny nie moglem awansowac do zlota.Teraz nowy sezon,zagralem pierwsza gre ktora miala mnie przydzielic do dywizji,przegralem i bum! Komunikat ze dostalem sie do zlotej ligi 0.o

Opublikowano

To co on pod koniec filmiku.

 

A poważnie, już kiedyś to wspominałem, ale odnoszę wrażenie, że Blizzard sam nie wie co robi. Część zmian i nowości równie dobrze mogła i powinna zostać wprowadzona do standardowego multi WoL. Tymczasem nowe jednostki na potrzeby dodatku uległy na przestrzeni czasu tak drastycznym metamorfozom, że prawdę mówiąc nie mogę się pozbyć wrażenia, iż Blizzard wpierw postanowił stworzyć dodatek, a dopiero potem gdy zaczął ich gonić termin powiedzieli sobie "o cholera, musimy wymyślić coś nowego do multi!". Premiera już wcale nie tak daleko, a oni dalej zdają się całkowicie skreślać pewne pomysły i zastępować je nowymi. To już nie jest nawet balans, patrząc jak wiele się zmieniło, a raczej wprowadzanie zmian dla samego ich wprowadzania - pewnie aby uzasadnić obecność dwóch osobnych multi. Już jestem ciekaw jakie cyrki będą się dziać przed premierą LotV...

 

Przy okazji, jeśli ktoś chce się pośmiać z polskiego "gejming żurnalizmu" - http://www.gram.pl/artykul/2013/01/04/starcraft-ii-heart-of-the-swarm-betatest.shtml

Opublikowano (edytowane)

Beka obecna ze zmian dla terrona. Siege nie wymaga wynalezienia, reapery nie wymagają techlabu, co to kur.wa ma być xdd

Vortex i tak po ostatniej zmianie był zupełnie nieprzydatny, więc kwestią czasu było jego usunięcie.

 

edit: xDD tera przeczytałem ten tekst na gram.pl, beka stwierdzona również.

Edytowane przez alienator
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pierwsza myśl: 1:09 - "yep, Starscream's here xD"

 

Końcówka. "For I am the Queen of the... Blades? Pytam, bo jakoś się nie mogę dosłyszeć "B" tam ni cholery i słyszę tylko "laids" (co i tak by pasowało, imho :P)

Opublikowano
Końcówka. "For I am the Queen of the... Blades? Pytam, bo jakoś się nie mogę dosłyszeć "B" tam ni cholery i słyszę tylko "laids" (co i tak by pasowało, imho :P)
Tam nie ma drugiego "the". Mówi "For I am the Queen of Blades".
Opublikowano (edytowane)

potrzebuje podstawki

Pewny jesteś ?

z tego co doczytałem to ... HotS to niezależna gra nie potrzebująca Podstawki SC2 :WoL ....

Sklepy przy ofercie HotS też nie piszą nic a by potrzebna była podstawka .

Edytowane przez canuks
Opublikowano

nie jestem pewny bo mam podstawke i mi to nie robi ale tutaj : http://eu.blizzard.com/en-gb/games/hots/ na dole strony w game info po lewej masz "Requires the full version of Starcraft II®: Wings of Liberty® and Battle.net® Account to play."

 

a tutaj http://eu.battle.net/sc2/en/game/heart-of-the-swarm-preview/faq na twoje pytanie odpowiedzieli "For the regions that have a standard box business model such as North America and Europe, yes, Wings of Liberty will be required in order to play Heart of the Swarm."

  • Plusik 1
Opublikowano

Z racji nadchodzącej "dwójki dwójki", obczajam Wings of Liberty znów. Nie jestem hardkorowcem - jestem cienki w gry, zwłaszcza klikane, nie lubię się na maksa stresować... najpierw przeszedłem grę na Normalu, ale było łatwo, dlatego spróbowałem na Hard. Na początku lekko mnie uderzyła różnica, ale szybko się spiąłem. Po połowie kampanii... nadal nie jest zbyt Hard. Niektóre misje nadal przechodzę z dużym zapasem i "z marszu", podczas gdy lubię jednak misje, których trzeba się trochę nauczyć, pomyśleć nad konkretnym planem. Tak było z ostatnią misją Protosów (zabij 2000 rywali zanim zginiesz), zaczynałem ją z trzy razy, ale też na zasadzie bardziej rozrywki z budowania lepszego planu, niż "ojej, ta misja może być trudna do przejścia". Dzięki dodatkom z badań naukowych, zwłaszcza walka z Zergami staje się zaskakująco łatwa - Science Vessele leczące maszyny, spowalniacz Zergów, upgrade'y do jednostek i bazy...

 

Dodatki Starcrafta zawsze zwiększają poziom trudności, tak pewnie też będzie z kolejnymi Starcraftami II. Mimo wszystko Heart of the Swarm raczej zagram na Hardzie.

Opublikowano

Panowie. Jestem noobem jezeli chodzi o StarCrafta i bardzo dawno nie gralem w RTSa. Sciagnalem gre na Maca, zagralem w starter edition i kurde spodobalo mi sie to co zobaczylem.

 

Ile w WoL jest misji w kampanii? Czy cutscenki w grze sa tylko na silniku czy sa tez CGI? Blizzard potrafi robic te animacje jak malo kto, a ja kocham CGI. SC II ma byc trylogia i WoL ma swoja kampanie, HotS bedzie mial swoja rownie dluga jak w podstawce i potem trzeci dodatek, tak? Sadzac po predkosci Blizzarda, tak na 2016 mozna liczyc :D

 

Musze poczytac o wydarzeniach przed dwojka i uniwersum bo zielony jestem jezeli chodzi o SC.

Gość Dr.Suess
Opublikowano (edytowane)

chyba 24 misje główne oprócz tego chyba 5 "pobocznych" protossami i chyba 3 ukryte (głowy nie dam) oprócz tego są misje z "wyborami" czyli jak wybierzemy jedną misje która wyklucza drugą. cutscenki na silniku gry ale tez wyglądają porządnie, co do ilości map w Hots to nie wiem ile ich będzie. a trzeci dodatek to na razie random. I JAK MOŻNA BYŁO NIE GRAĆ W STARCRAFTA WCZEŚNIEJ!1!1!!11!!!!!!oneone no i tak woogle to liczy się multi nie jakaś kampania :P no i fajny motyw z rozwijaniem technologii w laboratorium.

Edytowane przez Dr.Suess

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...