bobi 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) EMP to wystarczająco przegięta umiejętność vs protoss (zabiera całą manę casterom i shielda wszystkim unitom) grając protossem dostaję kur.wicy, natomiast o de-cloaku nie wiedziałem Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą. Edytowane 3 sierpnia 2010 przez bobi Cytuj
RajuPL 129 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Observer ma się rozumieć? Damn jakim ja cudem wpisałem tam detector... oczywiście że observer Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta. Cytuj
bobi 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta. Stalkery + blink. Nie dać się 'void ray'ą' rozgrzać bo niszczą wszystko Cytuj
GRIZZ 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą. Bobi zważ jednak że HT jest powooolny i widzialny w przeciwieństwie do ghosta, dodatkowo damage psionic storma w porównaniu do celnego EMP to nikły procent (15%?), lepsza kontra to speedzeal+colossi+inicjatywa, głowę daję że HT wzmocnią w jakimś paczu Cytuj
bobi 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte. Swoją drogą miałem na myśli Feedbacka, nic Cię nie kosztuje, a niszczy gohsta na strzała((zasięg większy niż jego emp) więc speed nie ma tu nic do rzeczy, królową zresztą również. Cytuj
GRIZZ 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Hmm z tego co pamiętam to HT już dostał nerfa (na radius storma, baaardzo znaczący)a damage owszem może jest ciut większy niż w BW tyle że czas trwania i obszar to jakaś porażka (vide radius EMP...), co do Feedbacka to muszę poćwiczyć, tyle że cała zabawa w HT odcina tech-branch kolosów ;/ Cytuj
bobi 0 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) Ano, obecnie moim zdaniem Tech-Terran jest cholernie mocny, sidż rownież giga dmg, jak kiedyś dało się mass lingów/Zele posłać mikrować i niszczyć tak teraz jest to problemem, moja rada na terrana który idzie w techa i zajmuje po kawałku mape rozkładając sidże. Pokazać mu że robisz expa na złotych a w 95% pójdzie armią go bić, nie wiem czemu ale działa to na innych jak płachta na byka : D Vikingi też sprawiają mi dużo problemu nie dość że niszczą wszystkie moje zwisy to potem rozkładają się w bazie i niszczą drony : | a ground mode chodzą tak samo szybko jak latają co jest chore. Osnośnie HT najpierw miał duży zasięg (2) potem dali mu jedn a obecnie ma chyba 1,5 o ile się nie myle. Templar i Infestor to jest najtrudniejsze jednostki do microwania ze wszystkich. Edytowane 3 sierpnia 2010 przez bobi Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 nom terranie wydaja sie obecnie najsilniejsi. ale pozostale rasy az tak daleko w tyle tez nie sa. nerfy i boosty jeszcze beda i to nie raz nie dwa. a feedback kosztuje 50 enetgi zdaje sie co jest 2/3 storma bardzo fajna zdolnosc choc jeszcze nie trafilem na terrana ktory by szedl w ghosty (z wyjatkiem jednego ktory skipnol wszystkie inne jednostki i potem mial zonk jak mu ekipa z 4 warpgatow wpadla) Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) Heh, ja tam rozegrałem się protosami (brązowa liga) i w końcu znalazłem środek na terranów. Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja. No i skończył mi się trial Edytowane 3 sierpnia 2010 przez MaZZeo Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta. zależy od rasy. void ray (szczególnie z upem do prędkości) jest najsilniejszą jednostką tossa. kontr jest dużo: toss: tak jak było napisane=mass stalkery z blinkiem, nie wiem jak się sprawują phonixy w tej kwestii; zerg: mass hydry, no i corruptory. terek ma chyba najwięcej opcji: na początku na pewno marins, później vikingi i thory. co do mocy voidów i kontr ze strony terka polecam wczorajszy finał turnieju intela, a szczególnie ostatnią grę: http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/34975 Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte. ja tam nie widzę potrzeby nerfowania. obecnie wszystkie 3 rasy są równo reprezentowane w czołówce. zarówno ghost jak i ht są bardzo łatwo do wyjęcia, a przy dobrym mikro i strorm i emp są do uniknięcia przynajmniej częściowego. jedyną przegiętą jednostką jest Infestor z możliwością spamowania infester marines będąc zakopanym!? tyle że cała zabawa w HT odcina tech-branch kolosów ;/ jak odcina? w sc2 nie ma czegoś takiego jak odcięcie techa... w late game przy kilku expach stać Cię na to i na to. ważne tylko żeby nie próbować na początku budować wszystkiwgo Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja. proponuje spróbować od razu 4x warpgate - Edytowane 3 sierpnia 2010 przez luk_ash Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 trzeba bedzie obadac... jak macie jakies fajne replaye, ktore pokazuja fajne techniki czy strategie to wrzucajcie... moge nawet konta na ftp zalozyc jakby potrzeba byla Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) swoje repy można wrzucać i na gosugamers.net i na terran.pl. tyle, że najlepiej się uczyć od najlepszych i imho lepsze są tutoriale z komentarzem niż same repy. tak jak wcześniej polecam kanały hdstarcraft i huskystarcraft na yt. masa repów z świetnym komentarzem z najważniejszych imprez=najwyższy poziom, wiele stratów i bulidów. dla tossów przykładem mogą być gry pro-gamerów takich jak: White-Ra, Tester, HuK czy Nazgul. zergiem obecnie najlepiej grają: Idra, Sen, Dimaga i Haypro. co do terka to polecam gry graczy takich jak: Morrow, Strelok, DeMuslim, QXC czy jedynego obecnie Polaka w czołówce - Tarsona. oczywiście jest jeszcze masa koreańczyków, tyle że do ich repów jest ograniczony dostęp. Edytowane 3 sierpnia 2010 przez luk_ash Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 spoko postaram sie ogarnac jak znajde czas... szkoda, ze juz nie mam 16 lat... mial czlowiek czasu w ch.j i mogl wymiatac w stara Cytuj
redundantor 4 Opublikowano 3 sierpnia 2010 Opublikowano 3 sierpnia 2010 (edytowane) Jak kogoś interesuje to w tesco na górczewskiej w warszawie jest sc2 po 169 pln. Trochę żałuję bo kupiłem z netu klucz za 149, a tak 2 dyszki więcej i byłoby pudełko. Zeratul trafiłęś w samo sedno Człowiek teraz pogra trochę i ma wyrzuty sumienia, że nie zrobił czegoś innego - a wcześniej nocki w sc 1 się zarywało po lanie To były czasy - teraz internet zabija multiplayera he he bo nie widzę przeciwników Edytowane 3 sierpnia 2010 przez redundantor Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Ile dokładnie jest misji ukrytych w kampanii ? Cytuj
luk_ash 88 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 co do misji ukrytych to oficjalnie jest jedna, ale może czekają nas jeszcze jakieś niespodzianki Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 blizz znowu skopal sprawe z serverami? Cytuj
Suavek 4 817 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 (edytowane) Gdyby ktoś czaił się na jakąś promocję SC2: dziś w thehut.com po wpisaniu kodu MONSTER10 w koszyku wszystkie produkty 10% taniej wychodzą. Pudełkowy SC2 po angielsku z wliczoną wysyłką do Polski wychodzi jakieś ~162zł. A ja kurde dwa dni temu zamówiłem grę po normalnej cenie :|. Wiedziałem, że tak będzie, no wiedziałem. Edytowane 4 sierpnia 2010 przez Suavek Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa. Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje Cytuj
GRIZZ 0 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 O tym mowa była kilka postów temu range zamiast 2 (o mniej więcej połowę mniej niż sc1) mamy 1,5 co czyni stormy bezużyteczne na BIOkulkę terrana, ja używam Kolosów, wiadomo mniej skilla w operowaniu ale skuteczność 200% większa Cytuj
Gość Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Zarzuci ktos kodem na tego 7h triala? Cytuj
GRIZZ 0 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 (edytowane) Ludki do sklepu marsz! Taka gra nie wychodzi od tak raz kiedyś, to ewenement na który warto wlepić nawet te 190pln w dniu premiery. Jeśli chcesz sprawdzić jak chodzi, jaki single - TPB Po kody ludzie ustawiają się w kolejce ponad 1500 postów http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=138748 nie warto żebrać, kaman Edyta: Swoją drogą dziwię się czemu ludzie nie podbijali w czasie trwania bety o invite'y, było ich od zaje.bania ;/ z obawy przed rejpem? meh Edytowane 4 sierpnia 2010 przez GRIZZ 1 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa. Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje Do nydusa nie potrzeba creepu Niektorzy mysla ze trzeba, a wystarczy brak mgly. Co do storma, to jest za(pipi)isty mimo mniejszego razenia. HT to wcale nie taka trudna jednostka do microwania, bo jest inny system castingu. Uwielbiam combo HT+zety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.