Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

EMP to wystarczająco przegięta umiejętność vs protoss (zabiera całą manę casterom i shielda wszystkim unitom) grając protossem dostaję kur.wicy, natomiast o de-cloaku nie wiedziałem ohmy.gif

 

 

Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą.

Edytowane przez bobi
Opublikowano

Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta.

Opublikowano

Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta.

 

 

Stalkery + blink. Nie dać się 'void ray'ą' rozgrzać bo niszczą wszystko

Opublikowano
Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą.

 

Bobi zważ jednak że HT jest powooolny i widzialny w przeciwieństwie do ghosta, dodatkowo damage psionic storma w porównaniu do celnego EMP to nikły procent (15%?), lepsza kontra to speedzeal+colossi+inicjatywa, głowę daję że HT wzmocnią w jakimś paczu

Opublikowano

Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte.

 

Swoją drogą miałem na myśli Feedbacka, nic Cię nie kosztuje, a niszczy gohsta na strzała((zasięg większy niż jego emp) więc speed nie ma tu nic do rzeczy, królową zresztą również.

Opublikowano

Hmm z tego co pamiętam to HT już dostał nerfa (na radius storma, baaardzo znaczący)a damage owszem może jest ciut większy niż w BW tyle że czas trwania i obszar to jakaś porażka (vide radius EMP...), co do Feedbacka to muszę poćwiczyć, tyle że cała zabawa w HT odcina tech-branch kolosów ;/

Opublikowano (edytowane)

Ano, obecnie moim zdaniem Tech-Terran jest cholernie mocny, sidż rownież giga dmg, jak kiedyś dało się mass lingów/Zele posłać mikrować i niszczyć tak teraz jest to problemem, moja rada na terrana który idzie w techa i zajmuje po kawałku mape rozkładając sidże. Pokazać mu że robisz expa na złotych a w 95% pójdzie armią go bić, nie wiem czemu ale działa to na innych jak płachta na byka : D

Vikingi też sprawiają mi dużo problemu nie dość że niszczą wszystkie moje zwisy to potem rozkładają się w bazie i niszczą drony : | a ground mode chodzą tak samo szybko jak latają co jest chore.

 

Osnośnie HT najpierw miał duży zasięg (2) potem dali mu jedn a obecnie ma chyba 1,5 o ile się nie myle. Templar i Infestor to jest najtrudniejsze jednostki do microwania ze wszystkich.

Edytowane przez bobi
Opublikowano

nom terranie wydaja sie obecnie najsilniejsi. ale pozostale rasy az tak daleko w tyle tez nie sa. nerfy i boosty jeszcze beda i to nie raz nie dwa.

a feedback kosztuje 50 enetgi zdaje sie co jest 2/3 storma :P bardzo fajna zdolnosc choc jeszcze nie trafilem na terrana ktory by szedl w ghosty (z wyjatkiem jednego ktory skipnol wszystkie inne jednostki i potem mial zonk jak mu ekipa z 4 warpgatow wpadla)

Opublikowano (edytowane)

Heh, ja tam rozegrałem się protosami (brązowa liga) i w końcu znalazłem środek na terranów.

 

Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja.

 

No i skończył mi się trial :(

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta.

 

zależy od rasy. void ray (szczególnie z upem do prędkości) jest najsilniejszą jednostką tossa.

kontr jest dużo: toss: tak jak było napisane=mass stalkery z blinkiem, nie wiem jak się sprawują phonixy w tej kwestii; zerg: mass hydry, no i corruptory.

terek ma chyba najwięcej opcji: na początku na pewno marins, później vikingi i thory.

co do mocy voidów i kontr ze strony terka polecam wczorajszy finał turnieju intela, a szczególnie ostatnią grę: http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/34975

 

Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte.

 

ja tam nie widzę potrzeby nerfowania. obecnie wszystkie 3 rasy są równo reprezentowane w czołówce.

zarówno ghost jak i ht są bardzo łatwo do wyjęcia, a przy dobrym mikro i strorm i emp są do uniknięcia przynajmniej częściowego.

jedyną przegiętą jednostką jest Infestor z możliwością spamowania infester marines będąc zakopanym!?

 

tyle że cała zabawa w HT odcina tech-branch kolosów ;/

 

jak odcina? w sc2 nie ma czegoś takiego jak odcięcie techa... w late game przy kilku expach stać Cię na to i na to. ważne tylko żeby nie próbować na początku budować wszystkiwgo

 

 

Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja.

 

proponuje spróbować od razu 4x warpgate -

Edytowane przez luk_ash
Opublikowano (edytowane)

swoje repy można wrzucać i na gosugamers.net i na terran.pl.

tyle, że najlepiej się uczyć od najlepszych i imho lepsze są tutoriale z komentarzem niż same repy.

 

 

 

 

 

 

 

tak jak wcześniej polecam kanały hdstarcraft i huskystarcraft na yt.

masa repów z świetnym komentarzem z najważniejszych imprez=najwyższy poziom, wiele stratów i bulidów.

 

dla tossów przykładem mogą być gry pro-gamerów takich jak: White-Ra, Tester, HuK czy Nazgul.

zergiem obecnie najlepiej grają: Idra, Sen, Dimaga i Haypro.

co do terka to polecam gry graczy takich jak: Morrow, Strelok, DeMuslim, QXC czy jedynego obecnie Polaka w czołówce - Tarsona.

oczywiście jest jeszcze masa koreańczyków, tyle że do ich repów jest ograniczony dostęp.

Edytowane przez luk_ash
Opublikowano (edytowane)

Jak kogoś interesuje to w tesco na górczewskiej w warszawie jest sc2 po 169 pln. Trochę żałuję bo kupiłem z netu klucz za 149, a tak 2 dyszki więcej i byłoby pudełko.

 

Zeratul trafiłęś w samo sedno :(

 

Człowiek teraz pogra trochę i ma wyrzuty sumienia, że nie zrobił czegoś innego - a wcześniej nocki w sc 1 się zarywało po lanie :) To były czasy - teraz internet zabija multiplayera he he bo nie widzę przeciwników

Edytowane przez redundantor
Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś czaił się na jakąś promocję SC2: dziś w thehut.com po wpisaniu kodu MONSTER10 w koszyku wszystkie produkty 10% taniej wychodzą. Pudełkowy SC2 po angielsku z wliczoną wysyłką do Polski wychodzi jakieś ~162zł.

 

A ja kurde dwa dni temu zamówiłem grę po normalnej cenie :|. Wiedziałem, że tak będzie, no wiedziałem.

Edytowane przez Suavek
Opublikowano

nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa.

 

Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje

Opublikowano

O tym mowa była kilka postów temu :) range zamiast 2 (o mniej więcej połowę mniej niż sc1) mamy 1,5 co czyni stormy bezużyteczne na BIOkulkę terrana, ja używam Kolosów, wiadomo mniej skilla w operowaniu ale skuteczność 200% większa

Opublikowano (edytowane)

Ludki do sklepu marsz! Taka gra nie wychodzi od tak raz kiedyś, to ewenement na który warto wlepić nawet te 190pln w dniu premiery. Jeśli chcesz sprawdzić jak chodzi, jaki single - TPB Po kody ludzie ustawiają się w kolejce ponad 1500 postów http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=138748 nie warto żebrać, kaman

 

Edyta: Swoją drogą dziwię się czemu ludzie nie podbijali w czasie trwania bety o invite'y, było ich od zaje.bania ;/ z obawy przed rejpem? meh

Edytowane przez GRIZZ
  • Minusik 1
Opublikowano

nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa.

 

Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje

Do nydusa nie potrzeba creepu ;) Niektorzy mysla ze trzeba, a wystarczy brak mgly. Co do storma, to jest za(pipi)isty mimo mniejszego razenia. HT to wcale nie taka trudna jednostka do microwania, bo jest inny system castingu. Uwielbiam combo HT+zety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...