Skocz do zawartości

Starcraft II

Featured Replies

Opublikowano

Co za gra wczoraj zacząłem w nocy i do 3 mnie gra trzymała przy kompie. Fabularnie nieźle ale ja lubię takie sci fi. Fajnie zobaczyć starych znajomych i nawet zadania na czas nie wkurzają bo są zrobione z pomysłem. Cgi jak zwykle mistrzowskie i gram z dubbingiem bo w grach bliza mi to nie przeszkadza.

 

Z kumplem wczoraj 2 mecze online pyknelismy i nawet taki noob jak ja zauważył pewne zmiany. Mam wrażenie że łatwiej mi się gra protosami w multi teraz.

serio nie przeszkadza ci jak atakuja cie karakany i anulatory a ty czekasz na stymulanty? na to sie patrzec nie da

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 163,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pograłem trochę w starcrafta i... Blizzard nie potrafi robić RTSów. Pewnie multi wymaga myślenia, układania jakichś taktyk, ale single niestety nie. Filozofia singla polega mniej więcej na tym - wydob

  • Będę w mniejszości jeśli powiem, że w nosie mam ten cały e-sport? Kupuję grę dla singla, kampanii, skirmishów, bo jestem każualem i chcę się tylko dobrze bawić, a nie stresować i dobijać nadgarstek.

  • cześć

Opublikowano

sa w sc2 umsy? cos jak turret defense i tego typu rzeczy z jedynki

bo w sumie nie sprawdzalem online, tylko kampanie przechodzilem 

są, jest tego od groma

Opublikowano

Jedna rzecz mnie jeszcze wkurzyła odnośnie fabuły na początku

 

 

Poświęcenie Zeratula

Mam nadzieję że będzie jakiś come back później ....

Opublikowano

:pechowiec::lapka: no tez sie wkurzyłem, ale to znany schemat fabularny blizzarda.

Opublikowano

Ktoś będzie chętny na sporadyczne, każualowe partyjki w co-opie?

 

Suavek#2879

Nie wytrzymałem i zamówiłem, w przyszlym tygodniu cos moge pograc.

Opublikowano
  • Autor

Bardzo dobra kampania, przeszedłem ją na normalu ale trochę za łatwo to wszystko poszło. Wystarczyło ciąglę napierać A-Move i w trakcie warpować nowe jednostki. W weekend biorę się za poziom Hard. Wg mnie LotV zasługuje na 8/10, dałbym 9 gdyby nie tyle misji "na czas", których tak nienawidzę. Brakowało mi też tego, że nie było praktycznie żadnej misji gdzie mogłbym postawić bazę od zera (nie licząc expów). Zawsze się zaczynało z postawionymi Pylonami, Gate'ami i jakimiś innymi zaawansowanymi budynkami. Musiałem nieraz rozwalać postawione Pylony, bo lubie mieć ustawione busynki po swojemu w kostkę ;- )

Czy tylko mnie się wydaje że to najkrótszy i najłatwiejszy dodatek? Pamiętam że WoL i HotS były dłuższe i o wiele trudniejsze jeśli chodzi o Upgrady jednostek.

 

@Suavek wysłałem zaproszenie. Jeszcze nie miałem okazji grać w coop, więć chętnie wypróbuję z kimś.

Podaje swoje ID jakby ktoś z forumka chciał pograć 2v2, 3v3, CoOp.  Dreamcaster#2155.

Opublikowano

no te upgrade'y do jednostek to jakiś kosmos, daleko nie jestem, bo fallout 4, ale te zeloty z włóczniami z area dmg, dragoony i dark templary co po zgonie odradzają się w bazie za free w nieskonczonośc to troche op xd czekam na kolosy xd i jeszcze mechanika statku, w 4 misji juz miałem technologie do ekstraktora ze nie potrzebuje probek do wydobycia vespanu, albo spawn posiłków i laser z nieba co rozpuszcza wszystko.

Opublikowano

imo poziomem trudnosci nie odbiega od reszty

protoss jest najlatwiejsza mechanicznie rasa ktora najlatwiej zrobic deathball i a move

dodac do tego ze mozna na wyborze misji podpatrzec jakie jednostki bedzie miec przeciwnik i dobrac do tego wlasny happy meal z jednostek i moze stad to uczucie ze jest latwiej

Opublikowano

Tak z innej beczki. Czy na W10 gra chodzi lepiej? Chodzi mi o WoL i HotS... Słyszałem, że był problem zaraz po aktualizacji do W10. A to jedyna gra w którą gram na PC. Jednak integracja z X1 kusi. Był jakiś patch do SII?

Opublikowano
  • Autor

imo poziomem trudnosci nie odbiega od reszty

protoss jest najlatwiejsza mechanicznie rasa ktora najlatwiej zrobic deathball i a move

dodac do tego ze mozna na wyborze misji podpatrzec jakie jednostki bedzie miec przeciwnik i dobrac do tego wlasny happy meal z jednostek i moze stad to uczucie ze jest latwiej

 

No może rzeczywiście chodzi o tej efekt Deathball. Zwłaszcza z pomocniczymi jednostkami jak Sentry (wybrałem wariant, który daje boost do prędkości oraz ataku a przy tym robi za mobilny Pylon) i armia jest nie do zajechania. Jak wspomniałem  wcześniej grałem tylko na Normal, może się okazać, że Hard to zupełnie inna bajka.

 

Korzystając z okazji że SC2 znów jest na topie, stworzyłem przed chwilą grupę - PSX Extreme. Każdy chętny do gry w Versur albo CoOp niech dołącza. Łatwiej będzie umówić się na grę mając wszystkich w jednej grupie. GL HF

 

FmAlRLy.png

 

Jeśli korzystacie z Battlenet Launchera to wystarczy wkleić ten adres do przeglądarki internetowej - battlenet://starcraft/group/2/327658

Kto nie korzysta, niech wyszuka w grze grupę PSX Extreme.

Opublikowano

imo poziomem trudnosci nie odbiega od reszty

protoss jest najlatwiejsza mechanicznie rasa ktora najlatwiej zrobic deathball i a move

dodac do tego ze mozna na wyborze misji podpatrzec jakie jednostki bedzie miec przeciwnik i dobrac do tego wlasny happy meal z jednostek i moze stad to uczucie ze jest latwiej

pojechałes o łatwości protossów xd ja to pamiętam że plagą było 3xm czy marinsi maruderzy i medivaki, spamowało się tym nawet mickrowania nie trzeba było stosowac

Opublikowano

akurat protoss to moja glowna rasa. mialem na multi lvl 35 kazda rasa i protoss jest po prostu najlatwieszy pod wieloma wzgledami.

zapomniales o larva injectach jako zerg? gg nie masz jak pozbyc sie nadmiaru kasy podczas gdy protoss jest w tym najlepszy w grze 

jestes supply blocked? terran musi tak 3 scv wyslac zeby to szybko naprawic bo budowac po jednym przy reactorach nie ma sensu a protossem sobie jeden probe shift click 6 pylonow zrobi zebym nie musial sie martwic jakis czas. tego typu rzeczy.

 

co smieszniejsze jest on jednoczesnie najslabsza rasa ktora nie ma ani jednej przegietej rzeczy obecnie jak ravager i liberator. a i tak wygra mistrzostwa swiata znowu :D

Edytowane przez Gattz

Opublikowano

Photos jest śmiesznie łatwy. Ludzie których uczyłem Starcrafta po 6 miesiącach mnie miażdżyli protestem :) a nie byłem byle frajerem bo byłem mid Master zerg.

Protos jest powodem porzucenia przeze mnie tej gry. Blizzard zabił Starcrafta właśnie Protosem i likwidacją kanałów pol-1 jak w BW i W3 itd itp.

Opublikowano

Shen#2656 gdyby ktos chcial coopa pograc. Dawno nie gralem w sc, troche zardzewialem.

Opublikowano

wszedzie podobne ceny ok 120-130zl. OStatnio bylo promo na cdp.pl to za 112zl z wysylka kupilem. 

Edytowane przez Shen

Opublikowano

xd mi własnie empik napisał że moja sztuka została wysłana i będzie do odbioru za 1-2 dni xd niepoważni są. fallout 4 też 12stego miałbym do odbioru.

Opublikowano

przy premierze bloodborne nauczylem sie zeby nic tam nie brac jesli zalezy mi na czasie.

Opublikowano

skończyłem kampanie :banderas: bardzo dobre zakończenie trylogii, trochę za dużo patosu w tej części i ogólnie protosów nie lubie, ale fajnie sie pykało. epilog to czyste zło pod względem intensywności rozgrywki :obama: na normalu dał mi w kość co dopiero wyżej sie dzieje to ja nawet nie.

 

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

no ja jestem pod koniec i dzieje się dziś 3 h pograłem. Myślę że w weekend skończę. Mnie śmieszy polska wersja po 2 h musiałem zmienić na angielską. Jak zergi i terran dało się po polsku słuchać to tu jest to śmieszne. Te nazwy protosów :D Zmieniłem bo się przy kobiecie wstydziłem grać jak ona słyszała o " braku połączenia z kali" etc . A nazwy własne protosów to już pokłady komedii.

Opublikowano

zamiast zeloty, ciąge słyszałem "zaloty" i miałem beke :/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skończyłem w końcu w ten weekend. Fajnie że pozamykali wszystkie wątki ale w sumie troszkę mnie rozczarowało brakiem cgi na końcu. Zawsze gry blizzarda miały genialne cgi tu tylko jedno było na początku a na końcu nie. Dodatkowo wszystko trochę ze zbyt dużą ilością patosu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.