Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Ja bym powiedział że innowacyjność Riddicka polega na samym gameplay'u, tu zwyczajnie nie naparzamy i do przodu (nie jest to Killzone czy Resistance), momenty kiedy mogliśmy dzierżyć broń palną były bardzo znikome (a jak się pojawiała to tylko w wielkim stylu), sam klimat zaszczucia no i sam fakt jakim bad-assem sterujemy ... Bez wątpienia mieliśmy tu do czynienia z jedną z najlepszych (o ile nie najlepszą) adaptacji w świecie gier wideo ! . Chyba poczekam na demo wersji PC nowego Riddicka, tylko tam moge w pełni subiektywnie ocenić jak się sprawuje remake . Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Gralem w demo, i podobalo mi sie. Jesli nowego contentu wzgledem Butcher Bay bedzie odpowiednio duzo i multi bedzie porzadne to gre zakupie (oraz poprawia framerate). Co do grafiki: wg. mnie bardzo dobra, w porownaniu do takiego CoD World at War to juz wogole boska. Co do ciasnych korytarzy: na boga, przeciez akcja gry sie dzieje w wiezieniu, czego wy sie spodziewaliscie? Mam nadzieje, ze znowu bedzie interakcja z innymi wiezniami, i bedzie troche wiecej zycia wieziennego Wedlug mnie Kroniki Riddica: Ucieczka z Butcher Bay to nadal jedna z najlepszych strzelanek, jakich sie ukazalo do tej pory. O ile ta gre tak wogole mozna nazwac, bo ta gra to nie jest poprostu strzelanka - to skradanka, strzelanka i przygodowka w jednym w dodatku z elementami bijatyk. Naprawde polecam sprawdzic PCtowy pierwowzor: gra kosztuje 20zl, a zarowno gameplay jak i grafika wogole sie nie zestarzaly. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 (edytowane) Jeżeli chodzi o multi nie oczekiwałbym wiele . Trailery na GT pokazują bezpłciową sieczkę, eh spodziewałem się czegoś innego (komentator beznadziejny, dźwięki broni - wtf ?, single to co inna szkoła jazdy). Edytowane 14 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Kris Blake 40 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 (edytowane) W Riddicka grałem na piecu i mi się podobał, nawet bardzo. Po odpaleniu demko mam trochę mieszane uczucia. Klimat wciąż jest. Problem w tym, że po pierwsze: po cholerę robić remake gry, która wciąż wygląda dobrze, po drugie: osobiście jakichś wielkich zmian w grafice nie zauważyłem ( w Riddicka grałem jakiś czas temu, więc pewnie jakieś zmiany są, tyle że na pewno nie jakieś drastyczne ). Dla mnie ta gra zapowiada się jako wersja reżyserska Escape from Butcher's Bay, problem w tym, że już jedna taka wersja reżyserska była ( na PC, i to nawet z komentarzami autorów - tak jak przy filmach na dvd/blu-ray), a Dark Athena zapowiada się tylko ( a może aż ) jako rozbudowana wersja Butcher's Bay. Jasne, nie wiadomo do końca jak będzie wyglądała pełna wersja, ani jaki content zostanie dodany, ale gra zapowiada się tak jak się zapowiada;). Co nie znaczy, że będzie zła. A może jeszcze czymś nas zaskoczy? Edytowane 14 marca 2009 przez Kris Blake Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 Zagralem w demko i nie podoba mi sie. Tzn oczywiscie klimat jest a glos Vina Diesla jak zawsze miazdzy ale.. gamplay jest jakis strasznie toporny. Mimo ze dalem sensivity na maxa to itak steruje sie jakos dziwnie wolno. Po drugie grafika jest beznadziejna. Wszystko wyglada tak jak film krecony kamera w kinie. Muza jest za(pipi)ista. Mial byc must have a tak moze kupie w wakacje jak grubo po tanieje Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) Jeżeli chodzi o multi nie oczekiwałbym wiele . Trailery na GT pokazują bezpłciową sieczkę, eh spodziewałem się czegoś innego (komentator beznadziejny, dźwięki broni - wtf ?, single to co inna szkoła jazdy). Unreal Tournament 3 tez moze sie wydawac bezmyslna sieczka, a to cos wiecej (i przy okazji cos niesamowicie grywalnego). Co do grafy - wg. lepsza niz w CoD WaW, gorsza od KZ2 ale i tak dobra. Sterowanie - kwestia gustu i przyzwyczajenia, mi nie sprawialo problemow. Gra naprawde moze zarzadzic, klimat i konspekt sa genialne. Jak ja uwielbiam wiezienne klimaty (czy to w grach, czy w filmach). Szkoda, ze temat nie jest eksploatowany przez tworcow gier. Co do gameplay'u - wiesz, to tylko demko, gralem w oryginal i watpie, zeby Assault on Dark Athena w czyms mu ustepowalo, wiec o gre sie nie martwie (w oryginale bylo miliard lepszych momentow od tego). Jesli mialbym wymienic jedna gre, do ktorej najblizej Riddickowi to powiem: Bioshock. Obie gry to cos wiecej niz strzelanki, to unikalne doswiadczenia. Edytowane 16 marca 2009 przez Yabollek007 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) Unreal Tournament 3 tez moze sie wydawac bezmyslna sieczka, a to cos wiecej (i przy okazji cos niesamowicie grywalnego). Unreala nie mam za bezmyślną sieczkę, masa zagrań i różnych taktyk w przypadku poważnych starć, no i skill !. Jesli mialbym wymienic jedna gre, do ktorej najblizej Riddickowi to powiem: Bioshock. Obie gry to cos wiecej niz strzelanki, to unikalne doswiadczenia. Zatem jeżeli multi dla nowego Dark Athena ma być bardzo ważnym contentem, dlaczego robią z tego pospolite multi ... <_< ? Ja miałbym multum pomysłów jak wyglądałby taki tryb w Riddicku ! Jak sam mówisz Riddick (podobnie jak Bioshock) to unikalne doświadczenie gdyż nie gra się w tą grę, jak w pospolitego shootera, o nie ! Chodzi mi o to że nowy Rydzyk mógłby zaistnieć w sieci jako następna oryginalna gra - A tak dla casualowego gracza gdy patrzę na Riddicka, Killzone 2, Resistance 2 no i może UT3 - jaką gre powinienem wybrać ? - gdyby twórcy poświęcili trochę czasu i pomysłu mielibyśmy kolejną alternatywę, a tak ? Kolejna tytuł który dla masy będzie z półki " Może kupię ale jak MOCNO stanieje". Może ciut przesadzam, ale zrozumcie, jestem zawiedziony tym że gameplaye (póki co) pokazują malo robiący wrażenie (przy KZ2 !?) typowy multi. Edytowane 16 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 Ja nie powiedzialem, ze UT3 mam za bezmyslna sieczke, tylko napisalem, ze moze sprawiac takie wrazenie (glownie dla osob postronnych). Co do gameplay'ow z multi - nie wiem, czy bedzie bdb., najprawdopodobniej recka w PSXE udzieli mi wystarczajacego info (filmikow z gameplay'em zbytnio nie ogladalem, ale nie odczuwam takiej potrzeby - gralem w poprzednia czesc i nie mam cisnienia na ta gre). Cytuj
da$io 110 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 No bądźmy poważni: stawianie poziomu graficznego tej gry pomiędzy COD:WaW i Killzone jest co najmniej nadużyciem. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Karygodne bugi: samoczynna zmiana jasności i dziwne blokady pada. Mam nadzieję, że naprawią te buraki do premiery... Nie podobają mi się też menusy. To, że dalej się "fidrygolą na kwadracie" nie oznacza że są te same. Cała ta kostka jest mniejsza i ma "gładsze tekstury". Bardziej mi się podobało na Xbox'a. Mogliby wydać na jednej płycie grę + dwa filmy. Ciekawe czy kiedykolwiek się doczekamy takich edycji. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Recka GT: http://www.gametrailers.com/player/47699.html Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 21 kwietnia 2009 Opublikowano 21 kwietnia 2009 chyba ebay i to jak najszybciej by dobra cene wyrwac. Pogralem, zmienilem poziom trudnosci na normal co by palpitacji serca nie dostac i gra sie staje nudna po godzinie. Doszedlem do kopalni i mam powoli dosyc. Na hard trzeba sie skradac i kombinowac, ale zas gra ma beznadziejny system wykrywania cie, AI przeciwnikow to kpina. Oczywiscie mowie od Butcher Bay, Dark Atheny nie chce odpalac dopoki nie skoncze Butcher Bay, a ze nie skoncze raczej, to lepiej sprzedac ja w cholere. Ostatnio w ogole mam regres growy i w malo co chce mi sie grac... 1 Cytuj
DIBO55 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 witam. mam maly problemik juz na poczatku w butcher bay jest taki robot co zjezdza z windy. pytanie: jak go zalatwic?? bo jak wale do niego z karabinu to nic sie nie dzieje. pozdro Cytuj
DIBO55 0 Opublikowano 19 czerwca 2009 Opublikowano 19 czerwca 2009 gra rewelka! butcher bay zrobione teraz ide dark athena! od razu widac lepsza grafe w 2 czesci chociaz w butcher ladnie ja poprawili to na koncu przy potworach widac ze to nie to co dark athena. pozdro Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 Trzeba temat odkopać bo gra jest, nie tyle świetna, co genialna. Moim zdaniem Riddick oferuje znacznie więcej od Resistance. Genialny klimat, unikatowy gameplay, świetna muzyka. Dostajemy zarówno sekwencje strzelane jak i skradania. Możliwość rozmów z NPC. Do tego wzorowo napisany scenariusz i ciągłość rozgrywki. Cały czas coś się dzieje i nie ma niepotrzebnych dłużyzn. Do tego świetne dialogi i nawiązania do filmów. W grze dowiadujemy się gdzie i jak Riddick dostał swoją unikatową zdolność. Do minusów można zaliczyć archaiczność rozgrywki. Niektóre korytarze są tak poplątane, że można się zgubić na dłuższą chwilę. Nadaje to jednak grze charakteru bo przecież nikt nie powiedział, że ucieczka z więzienia będzie łatwa. No i oczywiście multiplayer zrobiony na siłę, o którym nie warto wspominać. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 (edytowane) Takiego Resistance (dwójkę) to zjada byle jeden fps jeżeli chodzi o singla ;p Ale ja nie o tym zgadzam się. Riddick ucieczka jest genialny, pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem go u znajomego na kompie. Nie było bata musiałem się przemóc i skończyłem go na pc (co u mnie jest rzadkościąąąąąąąąą). Starbreeze właśnie robi takie fps-y zaje.biście klimatyczne w których nie chodzi tylko o strzelanie vide Darkness. Przecież Riddika śmiało można nazwać "adventure fps" do tego wręcz chory poziom trudność (no może trochę przesadzam) i klimat, klimat i jeszcze raz klimat. Najlepsza gra o więzieniu (za wiele ich nie ma co prawda ;p) i do tego to co napisałeś: świetnie nawiązuje do filmów których osobiście również jestem fanem. Assault on Dark Athena leży na półce od kilku dobrych miesięcy tym razem oczywiście na PS3. Póki co nie mogę się za nią zabrać, czeka jak nie będzie w co grać (choć mi to nie grozi) ale i tak zacznę grać od Butcher Bay. PS. Platyna w tej grze jest chora głównie ze względu na multi. Edytowane 30 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 Oj tak - Ucieczka z Butcher Bay jest genialna. Wedlug mnie, to jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek wyszly. Kilkukrotnie przechodzilem juz ta gierke - niedlugo pewnie znowu sie za nia zabiore. Najpierw przeszedlem gre 2 razy na PC, a potem trzeci raz na PS3. Swietna grafika (na PC - choc na konsolach tez jest ok), MEGA klimat, gameplay. Ta gra jest poprostu idealna w kazdym aspekcie. Nie wyobrazam sobie jak mozna bylo zrobic ta gre lepiej (no dobra - jeden etap mi nie odpowiadal) chodzi mi o ten z potworami (w zasadzie to byly dwa takie etapy) Jedna z niewielu gier ktorym moge dac z czystym sumieniem 10/10 (obok Mafii). Jesli chodzi Assault on the Dark Athena - niestety, nie dorownuje pierwowzorowi. Gorsza w zasadzie pod kazdym wzgledem, aczkolwiek w dalszym ciagu jest to swietna gra w ktora warto zagrac. [glownie z tego wzgledu, ze takich gier za wiele nie ma - polaczenie skradanki, strzelanki i paru innych gatunkow]. Athene ocenilbym jakos na 8/10 lub 8+/10. Jesli chodzi o platyne - chora to malo powiedziane, ona jest praktycznie rzecz biroac niemozliwa do osiagniecia. Osobiscie chetnie bym nabil platyne w tej grze, bo ja poprostu kocham (a trofea sa naprawde fajne i wymagajace) - ale multi niszczy to wszystko. O ile multi zle nie jest, to istnieje jeden drobny problem......nikt w niego nie gra! Raz udalo mi sie zagrac porzadny mecz i bylo naprawde fajnie. Niestety przez 90% nie znajdowalo w ogole gier, a jesli jakims cudem juz znalazlo to graly moze max 2-3 osoby. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 Jak ja swojego czasu grałem to jeszcze sporo osób było. Dawno nie włączałem. Zmień rodzaj NATu jak za jakimś stoisz. Dla mnie ten port + nowy epizod to porażka. Masa błędów graficznych, nachalny bloom i blur, do tego czytnik mało w kosmos nie odleci. O ile Butcher Bay jest świetny (choć wolę wersję na pierwszego klocka) to Athena jest zwykłym, pretekstem do wydania pieniędzy. Gdyby jej nie było w tej kompilacji pewnie mało kto by spojrzał na Riddicka. Szkoda. Trofea online to porażka (10k fragów? haha jasne, lecę). Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Co ty gadasz? Może z ilością efektów trochę przesadzono ale są dobrze zrobione. Po prostu wszystkie powierzchnie metalowe się błyszczą co na statku kosmicznym aż tak bardzo nie dziwi. A Dark Athena ma tak samo świetny klimat co Butcher Bay. Epizod jest trochę zbyt klaustrofobiczny ale ma świetny scenariusz. Najlepsze są rozmowy z więźniami. Dialogi są na bardzo wysoki poziomie. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Hmm... pytanko do osób, które grały ostatnio. Zakupiłem Riddicka, ale nijak nie mogę go uruchomić. Przy włączeniu wyskakuje informacja o konieczności aktualizacji do wersji 1.02, zatwierdzam, po czym konsola chwilę myśli i resetuje się. I tak już kilka podejść Nie mam pomysłu na rozwiązanie... Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 A ja jakiś czas temu odpaliłem Riddicka w celu sprawdzenia "czy działa" jak wygląda. I bez problemu pobrało patch i grę uruchomiło. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 15 listopada 2010 Opublikowano 15 listopada 2010 1* Spróbuj uruchomić grę bez podłączonego neta. 2* Jeżeli gra pochodzi np. z USA, utwórz tamtejsze konta PSN i uruchom grę na tym właśnie koncie. Ściągnij patcha i ciesz się grą na każdym koncie. (Miałem tak z Burnout Paradise.) Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 16 listopada 2010 Opublikowano 16 listopada 2010 1* Spróbuj uruchomić grę bez podłączonego neta. Dzięki, pomogło. Gra musiała mieć stworzonego sejwa żeby dokonać samoaktualizacji Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.