Infidel 218 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 paratus kazdan taktyka tego pana trzeba porazic podnieść i w górze zrobić z niego granat a najlepiej jeszcze poprawić z canona ^_^ taktykę powtarzać nigdy nie zbliżać sie i nie atakować mieczem gdyż robi bolesne kontry <_< a złoma tylko i wyłącznie razić i biegać na około niego kiedy trzeba zregenerować manę 1.Co to canon? 2. Nie mogę podnieść tego typa,gdyż robi przed sobą osłono podobną rzecz 3. Po pięciokrotnym porażeniu dalej biega. Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 1.Co to canon? 2. Nie mogę podnieść tego typa,gdyż robi przed sobą osłono podobną rzecz 3. Po pięciokrotnym porażeniu dalej biega. 1. RT i jak trzymasz kolesia w powietrzu to B 2. Trzeba próbować aż do skutku w końcu Ci wejdzie. 3. No bo twardy z niego gnojek jest Staraj sie go trzymać na dystans (jak się zbliży to force pushe i gripy) i ciskać w niego tymi kosmicznymi śmieciami co dookoła latają oraz walić z błyskawic, jak ci coś zbloczy to po prostu wiej od niego aż Ci się force zregeneruje. A tak wogóle to według mnie tą grę warto zakupić choćby dla jednego momentu walka za Darthem Maulem . Po prostu urwał mi łeb (jako fanowi Gwiezdnych Wojen). Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 niestety 2 walka z tym panem (dark side) jest biedna wystarczy na jana atakowac <_< na sithcie spodziewalem sie czegos trudniejszego mi najbardziej przypadla zabawa mocami havok tu swietnie spelnia swoje zadanie @infidel jak go nie porazisz to go nie podniesiesz mi zawsze udawalo sie go porazic zaraz gdy zeskakiwal z tym jego atakiem:) potem szybko pstryk blyskawica i rzucasz nim gdzie chcesz a jesli nadal bedziesz mial problemy olej go i nabij expa na 1 levelu (mysle ze masz juz blyskawice i force grip na 2 poziomie ) Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 A grał, ktoś, ściągnął ten dodatkowy etap Świątynie Jedi? Przy okazji jest do wyciągnięcia dodatkowe chyba 250 GS. Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Włąsnie przeszedłem i mam pytanie do tych co już grali. Zrobiłęm zakońćzenie dla dark side i teraz jak dałęm continue to zaczynam od razu w statku Koty tylko w nowym Stroju. Grajac dalej bedzie mzona wybrać jasna stornę mocy czy musze dać New Game? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Wybierz ostatni etap i zrob tam inna strone:) Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 NIe mam takiej opcji. Moge dać tylko load game ktory w tej chwili to Fabryka z pierwszego etapu lub new game. Chodzi mi jedynie o to czy granie w tym trybie z postacią która się skoćńzyło grę pozwoli mi pod koniec wybrać strone czy nie? EDIT: Znalazłem Mission Select Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 http://www.onlinecenter.pl/4935/Aktualnosc...-Unleashed.html kur.wa najlepszy news w tym tygodniu ba miesiącu W KOŃCU!!! Już myślałem że, nie pojawi się nowy dodatek a tu taka niespodzianka. Tylko niech te dlc nie trwa tyle co Świątynia Jedi, bo ty była parodia 15 minut za 800 mp. Nie powiem nie był zły ten dodatek ale zdecydowanie za krótki. A ten dodatek zapowiada się grubo Jabba i Boba Fett; dawać więcej info. Nie wytrzymam hehe Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 nietypowe pytanie... grałem w SWFU na PS2 i grało mi się bardzo przyjemnie. nie dokończyłem gry tylko dlatego, że w między czasie wymieniłem PS2 na X360. te dwie gry się jakoś od siebie różnią ? poza oprawą A/V oczywiście... nie wiem czy sięgnąć ponownie po tą pozycję na mocniejszej konsoli. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 Zawsza beda osiagi motywacja dla kolejnego grania . Napewno na PS2 nie bylo takiej zawansowanej fizyki Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 osiągi ? w sensie acziwmenty ? dla samego GS to mi się nie chce gry kończyć ; ] wolałbym raczej pograć z powodu bardziej rozbudowanej gry... Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 Nie pomoge ci bo nie gralem w wersje PS2. Mozesz najwyzej pobrac demo na 360 i sprawdzic czym sie roznil 1 poziom gry lub poczytac recki obu wersji Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 faktycznie sprawdzę demko ; ] w każdym razie dzięki ! na PS2 bardzo przyjemnie mi się grało. tu powinno być tylko lepiej. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 17 lipca 2009 Opublikowano 17 lipca 2009 To dwie różne gry poza oprawą AV ofkoz. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 (edytowane) Czy was też w(pipi)iały walki z bossami? Bo mnie bardzo. Jest to najbardziej niezbalansowany element w tej grze, w czasie tych walk istnieje absolutny chaos i co najgorsze nie ma jakichkolwiek taktyk do wykorzystania (Bo za taktykę nie uważam powtarzania sekwencji piorun-podniesienie-walnięcie o ściane"). Akcje typu trafienie mnie w powietrzu z force push, gdy wykonuję podwójny skok to szczyt debilzmu projektantów. Nie powinni dostać wypłaty za stworzenie takiej idiotycznej przewagi wroga nad moją postacią (Nasz force push nie koryguje swojej trajektorii w zależności od położenia biegnącego wroga). Ogólnie juz wiem dlaczego gra zbierała takie marne noty i dlaczego tak mizernie wygląda jej obecna średnia ocen. Potwierdziły się moje odczucia po demie. To niedopracowany slasherek w klimatach SW z w(pipi)iającymi momentami. Oby fabuła okazała się dobra to TFU zyska w moich oczach kilka punktów procentowych EDYTA: Aha poziomy zostały zaprojektowane na od(pipi) i często można się pogubić co w danym momencie należy zrobić by przejśc dalej. Ja jestem po dwóch bosach i już dwa razy musiałem się zastanowić czego twórcy ode mnie chcą w danym miejscu. Cold to dwie różne gry włącznie z oprawą A/V Edytowane 18 lipca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 (edytowane) No nie wiem bossowie to akurat mocny punkt gry. Każdy boss to wyzwanie i inna taktyka. Fakt mnie również (pipi)ica brała przy niektórych szczególnie przy słynnym Kazdan Paratus. Ale poziom trudności zaliczam oczywiście na plus, trzeba się trochę napocić. Oczywiście mowa o najwyższym poziomie trudności. A gra wcale nie zebrała takich słabych not, ładnie się rozeszła została dobrze przyjęta przez fanów i tyle wystarczy. Ja jako zboczony-zbzikowany fan-maniak Gwiezdnych Wojen jestem zadowolony. Pewnie że nie jest to poziom Kotor-u ale. Średni slasher z dobrą grafiką i fenomenalną fabułą wyjaśniający pewne istotne rzeczy pomiędzy III a IV epizodem. Polecam książkę Edytowane 18 lipca 2009 przez Slupek88 Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 A gra wcale nie zebrała takich słabych not, ładnie się rozeszła została dobrze przyjęta przez fanów i tyle wystarczy. Ja jako zboczony-zbzikowany fan-maniak Gwiezdnych Wojen jestem zadowolony. Pewnie że nie jest to poziom Kotor-u ale. Świetna gra dla miłośników SW. Ja przy walce z Darthem Maulem miałem ciary na plecach. Najwyższy skill to prawdziwy hardcore, a Kazdan pod względem przepakowania i lamerskich ataków ustępuje tylko Almie z Ninja Gaiden. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 (edytowane) Gratka dla miłośników SW czyli dla mnie. Ale jeśli mam oceniać TFU jako grę to wypada blado. No nic. Zobaczymy jak skończę kampanię. Może wspomniana fabuła będzie dobra i podbije troszeczkę ocenę. Edytowane 18 lipca 2009 przez Gooralesko Cytuj
diesvindu 0 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 Średni slasher z dobrą grafiką i fenomenalną fabułą wyjaśniający pewne istotne rzeczy pomiędzy III a IV epizodem. Polecam książkę Że co? Przecież w TFU jest tyle fabuły co kot napłakał. To by się zmieściło pewnie na kilku stronach A4. Jako fan SW jestem bardzo zawiedziony tym tytułem, bo oczekiwałem wiele po nim. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Czy ja wiem czy bossowie byli trudni? Raczej nie, nawet na Sith Masterze :} ale wlaznie ten robaczek sprawial najwiecej problemow bo dlugo sie z nim walczylo ale reszta to zwykle mashowanie jak skoncza swoje ciosy. Lubie klimaty SW i gra mi bardzo przypasila. Z checia bym pogral w SWFU2 . Nie byl to moze mocny kon na jaki zapowiadano (za bardzo sie gra nie interesowalem przed premiera, widzialem z 1-2 filmiki,itp) i moze dlatego mam dobre zdanie o niej bo sie nie napalilem o MEGA FABULE, itp . Spokojnie mozna dac 7 Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Że co? Przecież w TFU jest tyle fabuły co kot napłakał. To by się zmieściło pewnie na kilku stronach A4. Jako fan SW jestem bardzo zawiedziony tym tytułem, bo oczekiwałem wiele po nim. No to gratuluję rozeznania o ile samą grą się zawiodłeś to ok. Ale jeżeli uważasz że fabuła była słaba i zawarte w niej rzeczy-fakty no to gratuluję fanie Gwiezdnych Wojen. Cytuj
diesvindu 0 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Fabuła zawarta w grze jest marna. Czy każdy ochłap przedstawiony w grze SW traktujesz jako świetną fabułę? Co z tego, że przedstawiono nieco fabuły między poszczególnymi filmowymi częściami, skoro jest tego NIEWIELE. Dodatkowo, jeżeli dla Ciebie fabułą jest wracanie co misję do Vadera i wysyłanie naszej postaci do zabicia kolejnej osoby to rzeczywiście wiele Ci nie potrzeba. Na TFU zawiodłem się potwornie. Zamiast robić takie crapy, niech lepiej w końcu zrobią Kotora3. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 (edytowane) Co do walk z bosami, to faktycznie stoją na średnim poziomie. Według mnie mogli lepiej to opracować, a z drugiej strony całe szczęście, że nie próbowali przekombinowywać. Trzeba też przyznać, że nie napracowali się, bo te walki nie wnoszą nic nowego, to caly czas ta sama rozgrywka tyle, że z jednym przeciwnikiem, który ma zbliżone umiejętności do naszych. Osobiście bardziej byłbym usatysfakcjonowany, gdyby zrobili z tego jakiś prawdziwy pojedynek Jedi z jakimiś dodatkowymi elementami (oprócz QTE). Fabuła. Też jestem fanem SW, aczkolwiek scenariusz nie jest rewelacyjny, porywający, czy jakiś odkrywczy i innowacyjny. Może i wyjaśnia fakty między epizodami III a IV, jednak samo wyjaśnianie nie wystarcza. Rozwiązań mogło być wiele, na prędce można też było związać fakty pozostałych przy życiu Jedi. Owszem ich rozwiązanie nie jest jakimś gniotem fabularnym, ale gdyby zechcieli zatrudnić literacką sławę z serii SW, to Matthew Stover, czy R.A. Salvatore ułożyłby coś na miarę KOTOR'a. Mimo, że to nie RPG, to jednak marka SW zobowiązuje. Edytowane 19 lipca 2009 przez Cold Cytuj
miki77 16 Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 Pierwszy dodatek przeceniono na 400 Microsoft Points do końca tygodnia - warto brać? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 Mimo, że to nie RPG, to jednak marka SW zobowiązuje. Ja chciałbym zwrócić uwagę na to stwierdzenie i uwypuklić jeszcze raz - to nie jest RPG. Sądzę, że z założenia miała to być zabawa z mieczami świetlnymi i mocami a fabuła miała być tylko powodem do ich używania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.