Larou 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Jedyne, czego mi do szczęścia brakuje, to możliwość rozchlastania szturmowców i innych kosmicznych harcerzy na części. No, ale Lucas by nie pozwolił... ;/ Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Żeby było jasne - gra jest zajebista, ale takie dwie rzeczy, które mi się nie podobają. Respawnujące się obiekty, o ile respawn TI Fighetrów nie przeszkadza bo w sumie fajnie się nimi rzuca, tak "odnowienie się" drzwi bo ich wcześniejszym rozwaleniu nie jest "cool". Druga sprawa to rzucanie przeciwnikami, cud, miód, ale czemu w momencie kiedy startrooper złapie się jakiejś skrzyni (którą normalnie możemy rzucać) to nie da rady go z nią podnieść? Za ciężko nie jest bo na bank razem nie ważą więcej od TIE FIGHTERA. No i mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie duszenie a'la Vader. Nie prawda można podnieść skrzynie, z trooperem, tylko wolniej i ciężej to idzie. Tym bardziej, że pewno, wraz ze wzrostem lvl. będziemy mogli ciskać, coraz większe przedmioty. Ciskanie TIE FIGHTERAMI, to jedna sprawa, ale można wygiąć blachy od konstrukcji, w które wbijają się właśnie T-F. W sumie racja, z tymi TIE FIGHTERAMI się pomyliłem, nie respawnują się tylko po prostu nowe się pojawiają (mam na myśli te w I hangarze). Kurde ostatnim demem, które mnie tak wkręciło było Hogs of War na PSXa. Podobnie, jak kolega powyżej demo przechodzę w kółko od początku. Dobra gra, pewnie kupię na premierę. Cytuj
Yuurei 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Jedyne, czego mi do szczęścia brakuje, to możliwość rozchlastania szturmowców i innych kosmicznych harcerzy na części. No, ale Lucas by nie pozwolił... ;/ Zawsze możesz na pół astrodroidy chlasnąć Cytuj
Świrol 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Dziwne ze outro dema odkrywa wlasciwie wszystkie karty fabuly. Bedzie na pewno ciekawa ale niestety sztampowa z cyklu zly przechodzi na zla strone i ginie z reki swego mistrza albo pana Jezyny ze szczecina czyli szefa wszystkich zlych szefow Pozytywne odczucia mimo wszystko takie God of War z zabawa z mocami i te QTE, normalnie Kratos ze swietlowka. Cytuj
_mike 318 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Demo gameplay: http://analoghype.com/blog/2030/star-wars-...-demo-gameplay/ To tak dla tych co sobie nie pograją na razie (czyli np ja <_<)... Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 wydaje mi sie ze mamy troche malo mocy poza lajtinigem i dashem (no i grabem) , moze w fullu bedzie mozna np. jakas wymienic na np duszenie czy miazdzenie jak bylo w JK? Ok, fajnie sie pomiata Storm Trooperami, grafika na tym poziomie jest slaba, duzo wolnego miejsca na korytarzach. QTE b.szybko sie uruchamia przez co nie mozna zdarzyc na reakcje bo mashujesz mieczem i nagle sie wlancza. Zobacze na oceny i recki pelnej wersji Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 (edytowane) Grafika słaba, no co ty, zobacz jaka dbałość o szczegóły, cały czas coś sie dzieje, na ekranie, wybuchy, nie wybuchy, strzały, itd. i to wszystko przy praktycznie stałej animacji. Z jednej strony, żałuje, że zagrałem w demko, bo mam teraz mega chcice na pełną wersje. Nie mogę w nic innego zagrać, bo chcę tylko SW:TFU. Edytowane 21 sierpnia 2008 przez Slupek88 Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Gierka fajna, super złapać jednego 'tego białego', potrzymać go trochę w powietrzu zaraz przed sobą co by na naszą facjatę przed śmiercią spojrzał i trzasnąć nim o ścianę . Martwi mnie za to poziom trudności. Grałem na średnim i pasek życia zmienił kolor na czerwony dopiero przy tym robocie na końcu. Zabiłem go za drugim razem O_o. Albo ja jestem taki mastah albo z grą jest coś nie tak. Grę pewnie kupię jak mi się znudzą te wszystkie nadchodzące gorące pozycje. Ale więcej niż stówę nie dam. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 (edytowane) w sumie ten robot jest banalny jeśli załatwimy go rzucając w niego skrzyniami i ludkami Podoba mi się w tym I korytarzu, jak się rozwali okna i wylatują skrzynie i inne duperele znajdujące się nieopodal. Edytowane 21 sierpnia 2008 przez ShtaS Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Martwi mnie za to poziom trudności. Grałem na średnim i pasek życia zmienił kolor na czerwony dopiero przy tym robocie na końcu. Zabiłem go za drugim razem O_o. Albo ja jestem taki mastah albo z grą jest coś nie tak. No grales na normalu to co sie dziwic, jest jeszcze hard i very hard wiec moim zdaniem poziom trudnosci jest dobrze zbalansowany. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Ja dziś przeszedłem demko 2 razy (w tym jeden raz na 3 poziomie trudności) i mam gra mi się podobała, ale mam pewne zastrzeżenia. Ogólnie gra się bardzo przyjemnie, grafika jest bardzo ładna (jako całość może nie robi piorunującego wrażenia ale są fajne patenty jak np odbicia w podłodze itp.), fizyka i zachowanie postaci kiedy nimi rzucamy też są całkiem interesujące. Sam system walki pozostawia nieco do życzenia, przy czym jego ograniczenia są wyraźnie odczuwalne dopiero na wyższym poziomie trudności. Po pierwsze miecz świetlny i pioruny są zdecydowanie za słabe w porównaniu z damage'em jaki zadają rzucane przedmioty. Do tego żeby z nich korzystać należy się zbliżyć mocno do wroga co tez jest bardzo niebezpieczne i nieopłacalne. Sprawę pogarsza jeszcze fakt że wrogowie dysponują niewyobrażalną wręcz celnością - o ile w Jedi Academy czy w samych filmach było pełno laserów dookoła bohatera, tutaj wszystko leci DOKŁADNIE w niego. Na dodatek wrogowie celują tak szybko ze nawet DASH prawie nic nie daje w większości sytuacji. W efekcie połowę dema spędziłem starając się zabić wszystkich rzucaniem przedmiotów z dużej odległości co na dłuższą metę nie jest zbyt emocjonujące... Myślę, że przejście gry będzie bardzo przyjemne szczególnie na zwykłym poziomie trudności kiedy będziemy biegli przed siebie i w wymyślny sposób rozwalali kolejne watahy wrogów, ale stawianie tej gry obok takich tytułów jak DMC (gdzie gracz ma do dyspozycji masę ciosów, stylów i broni, a wszystko to można elegancko łączyć, a każdy rodzaj przeciwnika i Bossa wymaga innego podejścia) jest herezją. Gra godna polecenia, ale dla fanów Ninja Gaiden czy DMC to raczej lekki tytuł do jednokrotnego zaliczenia :-) Cytuj
Robsonf 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Po tej grze można się obawiać jedynie zbyt krótkiego czasu przejścia gry i że będzie ona zaledwie na raz. Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Po tej grze można się obawiać jedynie zbyt krótkiego czasu przejścia gry i że będzie ona zaledwie na raz. Dlatego mam nadzieje ze z czasem dodadza jakas opcje multiplayer. Cytuj
MichAelis 5 628 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Ej nie podoba mi sie O__o Grafika w sumie taka sobie, bez fajerwerkow. Fajnie sie rzuca ludzmi i wygina blachy;) Ogolnie to mnie nie wciagnelo. Bylem napalony a juz nie jestem. Cytuj
Gość MasterShake Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 at-st to koniec dema? jakos mnie nie porwalo, nie wiem czego sie spodziewalem ale chyba jdei academy byl lepszy. I te rysy po mieczu na scianach tam bylyl epsze. Cytuj
camel 0 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Również odemnie nie bedzie ahów i ohów , gra jest średnia , sam klimat star wars jest fajny ale nie wciągneło mnie , grywalnosc jest srednia a oteksturowanie korytarzy a raczej jego brak sprawia ze grafika jest mocno sterylna. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Również odemnie nie bedzie ahów i ohów , gra jest średnia , sam klimat star wars jest fajny ale nie wciągneło mnie , grywalnosc jest srednia a oteksturowanie korytarzy a raczej jego brak sprawia ze grafika jest mocno sterylna. Czyli mówisz, że jest brak tekstur na korytarzach? Nie mam pytań do Ciebie. Cytuj
Flik 2 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Master - yup... znaczy tak. Mi sie demko nie spodobalo. Straszny chaos, beznadziejne sterowanie podnoszonymi przedmiotami, a i graficznie jakos bez polotu. Wracam do moich japonskich gierek i tych od Itagakiego. Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Z tego co było widać na screenach itp. to w grze będzie sporo innych i ciekawszych lokalizacji niż tylko korytarze. Cytuj
Gość MasterShake Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 akurat te korytarze wygladaja jak w filmie i mi to pasi ale dlugosc tego dema to smiech na sali Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Omg, dlugosc dema. Niewazne czy jest dlugie czy krotkie wazne ze JEST! i mozna pograc/zobaczyc jak sie gra prezentuje i to sie liczy. Mi osobiscie jak juz wczesniej pisalem gra przypomina stare czasy spedzone przy JA wiec napewno ja kupie. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Sterowanie podnoszonymi przedmiotami rzeczywiście mocno kuleje, a przecież to jeden z ważniejszych elementów walki. Ogólnie rozgrywka jest odrobinę zbyt chaotyczna, jednak nadal dostarcza masę zabawy, nawet jak się przechodzi demko po raz piąty. Oprawa graficzna na bardzo dobrym poziomie, aczkolwiek bez większych rewelacji. Muzyki chyba komentować nie trzeba, bo jest taka, jak zawsze. Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Zagralem w demko...podoba mi sie...daje duzo frajdy - od samego poczatku bylo wiadomo ze glownym elementem tej gry bedzie zabawa moca a nie mieczem swietlnym - zreszta wystarczy spojrzec na tytul ...pozycja obowiazkowa...demko smiga plynnie, grafika dobra, sterowanie dobre, zabawa moca - Genialna...nie ma sie nad czym zastanawiac... Nie rozumie porownan do Jedi Academy - przeciez od razu bylo wiadomo ze to bedzie calkiem inna gra... Cytuj
Gość MasterShake Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Nie rozumie porownan do Jedi Academy - przeciez od razu bylo wiadomo ze to bedzie calkiem inna gra... rozumieM chyba, bieganie z mieczem swietlnym, uzywanie mocy i radosny roz(pipi) - no imo dosc to podobne, Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Nie rozumie porownan do Jedi Academy - przeciez od razu bylo wiadomo ze to bedzie calkiem inna gra... rozumieM chyba, bieganie z mieczem swietlnym, uzywanie mocy i radosny roz(pipi) - no imo dosc to podobne, "bieganie z mieczem swietlnym, uzywanie mocy i radosny roz(pipi)" to wlasnie przypomina mi JA i sprawia ze czuje sie tak jak te pare lat temu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.