Oblesny 1 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 moze nie ogladal, wazne ze gra mu sie podoba i chce sie podzielic swoim odczuciem z innymi graczami Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 moze nie ogladal, wazne ze gra mu sie podoba i chce sie podzielic swoim odczuciem z innymi graczami Tak wiadomo, wiadomo. Już nic nie mówię. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Filmiki widzialem, ale napisalem o tym, bo napewno sa osoby, ktore ich nie ogladaly. Heh, jakos gierka mi sie zbugowala, chyba bede musial dac nowa gre Dobrze, ze nie zaszedlem jakos specjalnie daleko No ale jeszcze na tym savie ostra akcje mialem. Napadli mnie jacys lowcy glow, bo za moje niecne wystepki wyznaczono 1000kapsli nagrody za mnie Na szczescie mialem miotacz ognia, ktory wczesniej udalo mi sie zdobyc, wiec wszyscy sploneli Hehe, tym razem nie bede gral az tak zla postacia (oczywiscie, ze bede kradl, jesli bedzie trzeba to zabijal, jednak bede staral sie stwarzac pozory dobrego obywatela Cytuj
Gość Soul Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 PS: A co nie tak jest z wersją na X360? Chyba wszystko OK ,pytam tylko o co chodzi gamespotwi i ludziom z forum Bethesdy ,ponoć jest masa bugów no ale nie ważne przecież tu już nawet Ci nikt poważnie nie odpisze........ Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 (edytowane) PS: A co nie tak jest z wersją na X360? Chyba wszystko OK ,pytam tylko o co chodzi gamespotwi i ludziom z forum Bethesdy ,ponoć jest masa bugów no ale nie ważne przecież tu już nawet Ci nikt poważnie nie odpisze........ Nie tylko na X360, na PC tez, mi sie cos zbugowalo, nie dziala mi poprawnie mapka i nie sa pokazywane cele misji, nic, wiec bede musial zaczynac gre od nowa (cale szczescie ze mialem na liczniku 6h gry, a nie 60). EDIT: Znowu uruchomilem gierke i bledy zniknely, wszystko juz dziala tak jak trzeba Edytowane 1 listopada 2008 przez Yabollek007 Cytuj
froniu 1 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 (edytowane) PS: A co nie tak jest z wersją na X360? Chyba wszystko OK ,pytam tylko o co chodzi gamespotwi i ludziom z forum Bethesdy ,ponoć jest masa bugów no ale nie ważne przecież tu już nawet Ci nikt poważnie nie odpisze........ Nie tylko na X360, na PC tez, mi sie cos zbugowalo, nie dziala mi poprawnie mapka i nie sa pokazywane cele misji, nic, wiec bede musial zaczynac gre od nowa (cale szczescie ze mialem na liczniku 6h gry, a nie 60). EDIT: Znowu uruchomilem gierke i bledy zniknely, wszystko juz dziala tak jak trzeba bledy wystepuja we wszystkich wersjach wklejam ponizej liste po angielsku... All platforms * It is possible to get "stuck" between rocks with no way of escaping (jumping, crouching, etc.) User can fast travel to escape (if no baddies near by.) * Missing head/face in haircut screen - using the robot in the Megaton house to change appearance, you can still make the change in appearance, but you cannot preview what the change will look like because your face is missing * No test on desk during G.O.A.T. test. * Unable to proceed past the book when you are a baby. Fathers leg clip into door. * During the Big Trouble in Big Town quest, after bringing Red and Shorty back to Big Town, when presented with the option to defend the town by repairing the damaged robots, the game will glitch and the robots will not be in the town. A reload to an earlier save did NOT correct this issue. * Related to the previous bug: The robots actually flew through the air and died at my feet as I entered the town for the first time. As such, I didn't know it was a bug that would affect anything... I thought they were just enemy robots. * At 10th Birthday, upon being given PipBoy, unable to move, but able to look around. So you sit there looking around. Eventually your father leaves.... and the guy goes to the bar, and you still sit there. PC Technical problems * With Sound Blaster sound cards using surround sound, some sounds such as NPC speech do not always play. * No games saved when clicking "save". Possibly related to having a roaming user profile. * Crash to desktop without a send/don't send error report. * Crash to desktop if Anti-Aliasing is turned on, usually when tab is pressed to bring up the Pip-Boy, but sometimes just on the loading screen. Turning AA off solves this issue for some. * Crash to desktop on exit. (Also present for some Oblivion users.) * Crash when "New Game" is pressed in the main menu (related to ffdshow - adding fallout3.exe to the exception list in the Audio Decoder Configuration apparently fixes this, but still remains an issue with others). * Crash when "Play" is pressed in the launcher splash screen (Discuss specific issues/solutions on Talk:Fallout_3_bugs). * APPCRASH with faulting module Cinemasteraudio.dll. Removing Roxio software, uninstalling Fallout3, then reinstalling Fallout3 appears to fix this. First encountered issue in the bar, later saves also had issue. The fddshow method above may be an alternative to this. * ~ not working to open console. Going into Device Manager Device Manager->"Human Interface Devices"->"Microsoft eHome Infrared Transceiver"->'Update Driver Software'->'Browse my computer for driver software"->'Let me pick from a list of device drivers on my computer'->'Infrared HID Device'->'Ok'->'Close' (Note: same fix works for TOEE) Once the driver has been changed, it can be changed back. Somehow changing the driver frees the ~ mapping. Note: Just updating the driver is not sufficient, it needs changed. * Crash on loading screen when trying to load saved game. * Crashes happen more frequently the longer the game is played, resulting in a "log in and crash straight back out" effect after only an hour or so of game time. * Crash with error "APPCRASH Fault Module Name: d3d9.dll" * Disk unable to be read, viewed or otherwise seen as media on some DVD drives such as a Sony DRU-720A. * Memory leak related to excess processes, on-board sound card, and/or SLI. * VATS - severe drop in FPS for some users when entering VATS. * Some sound clips get stuck and loop until very far away from source. - fixed by lowering or disabling "hardware acceleration" in Control Panel > speaker > advanced [seemingly related to EAX support] * Mouse lag and strange acceleration. Force vsync off in your graphics Control panel to fix. * Due to an error in installing, certain sound effects (like gun shots/reloading and monster sounds) do not play. * Drop in FPS after playing for an extended period of time. Restarting the game fixes this. * Rebinding The Pip-Boy key only rebinds the key to open, the closing key is still default. * Some key bindings are dropped (very rarely) after loading a saved game. * Sometimes when firing full auto or pistols too quickly causes sounds of weapons to be silent for a few shots. * With 5.1 surround sound, sounds from behind come through front speakers and vice-versa. * Streaks, flickers, and graphical corruption on full screen with Vista and SLI enabled. Running in Windowed mode solves the problem. * When the Pip-Boy's color is changed, the color does not change in third person view. (In other words, if color is changed to amber, then the pip boy remains green until activated) * Turning on radio causes graphics to stutter, possible solution: turn down the graphics a bit, if your graphics are walking on the edge, throwing in the sound might be just too much for a few seconds, and cause the stutter. * On some configurations, no 16/9 or 16/10 resolutions are available in setup. * Cant exit vault 101 - game crash. Loading imported save dont help - game crash after walking anywhere. * Suddenly unable to play holotapes. Reverting to a previously saved game seems to fix it. * Radio music crackles, pops and lags. Sometimes at random. (EDIT: NOT A BUG, the crackling and popping is a simulation of a RADIO, reception isn't always perfect you know) * Defeated enemies weapons sometimes spontaneously disappear from their inventories, leaving only the ammo behind. Loading an earlier quicksave didn't help, but restarting the game and loading the very same quicksave again did fix this. Game play related * After speaking with Silver in Springvale, cannot find moriarty anywhere *note* may be on balcony area outside of the bar. * Sometimes NPCs get stuck on path while advancing toward deployed Frag Mines then instantly appear as though they teleported through it's triggering area. Additionally, Frag Mines have also been observed warping nearby enemies onto the Mine...which then detonate spectacularly. * Named NPCs spontaneously die in Megaton, possibly from falling off walkways or rad exposure near the bomb. * NPCs appear to float. Reloading the game fixes this. * Random named NPCs disappear from towns and are teleported outside of the town wall, floating in empty space. Some quests are unable to be finished in normal gameplay due to this bug. Temporarily solution is using the "tcl" command in the Console to reach those NPCs. Also you can use these commands in console mode to bring NPCs back: prid (disappeared NPC objectID), moveto (AnyObjectID). Object IDs can be find out in console mode (~) by clicking on character/object. * AI and scripting bugs related to the "Dogmeat" companion, where the dog will randomly attack friendly NPCs. * Scribe Rothchild can get stuck, making the main quest line impossible to continue. Can't be fixed by traveling elsewhere, pushing the character, or making him unconscious. This bug is possibly caused by Rothchild leaning to a wall in his room when you speak to him about the vault. * Game load state may not exactly match game save state: a fresh set of enemies were spawned next to the player at the graveyard north of Big Town when loading a quicksave that was created after the player had just killed all the enemies in that area. * Game freezes while traveling up the elevator to the top of the Washington Monument. * Those! quest can break if player visits Marigold station and clears it of ants before prompting. When prompted to return, scientist will not be present, queen ant unreachable. This may also be a result of approaching Greyditch from the worng direction, skipping initial trigger. * Jefferson Memorial Crash - While traveling or approaching the Jefferson memorial during main quest the game crashes. (This only occurred after speaking to Dr. Li; walked past Jefferson Memorial without trouble on the way into Rivet City.} * Liberty Prime gets stuck and does not progress forward, making it impossible to finish the quest. (Can be fixed by waiting for an extended amount of time with the WAIT function.) * Cannot advance main quest if discovering evidence in the wrong order in Megaton, if you sneak in the back without any tips and hack his computer Common User Errors * Player stuck unable to move, HUD also missing. Possibly due to bumping the "~",which opens the console to input cheats, directly above the TAB. * Sometimes you get stuck in "slow walking mode" CAPS LOCK, which locks down "run", is probably enabled (and possibly toggled when you Alt-Tab out of the program if the light is mismatched), toggled it off by hiting the key again. Player might also be encumbered, carrying too much PlayStation 3 * Slow or Jerky Movement while in The Vault. (akin to Lag in an Online game), might be fixed by rebooting your PS3 * Graphic Glitch - Officer at Birthday Scene has left eye that stretches out for the entire viewable screen and follows head / eye movement * Game freezes during GOAT exam, may be circumvented by saving and reloading. * At the birthday scene, the door in the back opens up after some dialogue, and if you go through, you will be warped to another part of the vault, with no way back to the birthday scene * Jefferson Memorial Freeze - While traveling or approaching the Jefferson memorial during main quest the PS3 freezes. * Random objects blocking models both PC and NPC. * Dogmeat rocks quickly forward and backward as though his physics are off when standing idle. This seems to be triggered when loading a save where Dogmeat is set to the "Stay" command. Fast traveling and reboot do not fix it. Only loading an earlier save will correct the problem. * After visiting the GNR building, the player may find themselves permanently locked out the building. * Speech Errors - NPC's mouth moves during dialogue but nothing is said. Script/subtitles at the bottom of the screen "fast forward". * when playing with notification messages turned on the game may freeze, the game will return to normal after the notification has gone, go to system settings and turn off notification messages to solve the problem. Xbox 360 * Cannot read disk during tuning of the "Radio" or any other random event, usually at the beginning of gameplay. The longer you play, the less likely this happens. Restart system fixes. * Sometimes while approaching the Jefferson Memorial the game freezes. Clearing cache does not work to fix the issue. * Some people have main quest achievement problems. * After dying and having the game auto-load, sometimes the primary fire button will get 'stuck.' By this, you cannot fire by pressing the trigger. It will keep firing automatically every few seconds. So far, the only known way to fix this is to completely shut down the console and restart it. * After getting into a fight in tenpenny tower and speed traveling away the game locks upon re-entering tenpenny tower. The only fix is to re-start from an earlier save. * After completing The Wasteland Survival Guide Mission where you hide an observation device in a Mirelurk Lair, Fast traveling back to Megaton causes an infinite load time. It goes to the load screen but never succeeds in loading Megaton. Restarting the Xbox has not helped. * After seeing the Enclave for the first time in the Monument, Dad fills the control room full of radiation. As you try to escape with Doctor Li, load freezes trying to access the next room. Restarting and switching to a friends X-Box has not helped the problem, as well as switching to another disc. * After assisting the temple of the union with the Lincoln memorial the refugees never show up if slavers are killed first. The only known solution is to wait until Hannibal asks for help with slavers before eliminating opposition at the memorial. * Upon doing Trouble at home quest, player can only move with the LS, the RS non-functioning yet it works in pip-boy, previous saves, reloads, all have no effect, have to restart unless someone finds a fix, 16 hrs in! * All notes have vanished from the Note page under the Data tab for unknown reason. WORKAROUND: Saving the game and using the xxlbrbxx cashe clear code on the dash board solved this problem. Edytowane 2 listopada 2008 przez froniu Cytuj
nWo 1 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 kupil juz ktos z was oryginal ?? interesuje mnie czy jest tam mapa jak w GTA4 byla mapa LC Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Trofea w Falloucie 3 będą, choć nie wiadomo kiedy http://polygamia.pl/trofea-w-falloucie-3-b...e-wiadomo-kiedy Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Czyli mam trzy powody żeby jeszcze wstrzymać się z zakupem: 1) bugi 2) nie ma jeszcze wersji PL 3) nie ma jeszcze trofeów Cytuj
Gość Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Czyli mam trzy powody żeby jeszcze wstrzymać się z zakupem: 1) bugi 2) nie ma jeszcze wersji PL 3) nie ma jeszcze trofeów Powodów jest co niemiara więcej. Po zakupie i pograniu 4h stwierdziłem że popełniłem błąd kupując tą wersję. Mogłem sobie albo "dorwać" F3 na PC'ta wyszłoby "taniej", tyle że bym grał u brata w pokoju gdyż sam mam złoma. Można by długo polemizować czy w fallout'cie liczy się grafika czy gracz powinien się zadowolić "miodnością fabuły i grą samą w sobie". Ale w sytuacji gdy widziałem tą samą grę na pc'cie, z przykrością stwierdzam że zostałem w pewien sposób okradziony z 179zł. Bo jak inaczej nazwać fakt iż dwie, rzekomo te same gry tak bardzo od siebie odbiegają(graficznie). Rozumiem że F3 sam w sobie jest świetny, ale skoro konsola sony ma już ok. 2 lata, skoro bethesda robiła już na niej Obliviona(który swoją drogą także jest jednym wielkim bublem- mówię o spowolnieniach na konsoli Sony), skoro PS3 miało być najpotężniejszą konsolą nie odbiegającą możliwościami technicznymi od komputerów przez najbliższe 3-4 lata, to czemu różnica graficzna między wersją na PC i PS3 jest wręcz kuriozalna? Każdy kto wyszedł z Vault'a na PC i na PS3 powinien doznać szoku- bynajmniej ja doznałem. Nie wiem jak wersja na 360, ale TAK SŁABYCH KRAWĘDZI to ja nie widziałem chyba od czasów ps2(coby nie histeryzować i napisać ps1). Jak bym się uparł to bym po prostu mógł liczyć liczbę "ząbków" na horyzoncie. Nie chcę już mówić o cieniach, bo one wołają o pomstę do Boga. Nie jestem żadnym flamerem, ale czuję się zniesmaczony gdyż myślałem że właśnie wszystkie osoby twierdzące że F3 na PS3 istotnie odbiega od innych wersji po prostu przesadzają. To co ujrzałem wczorajszej nocy, przeszło natomiast wszelakie pojęcie. Fallout 3 może być tylko jeden, lecz zapewniam że my dostaliśmy coś innego... taką wersję beta- której jednak żadne patche zapewne nie poprawią... Cytuj
Julita 17 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Chcialam właśnie kupić f3 na ps3 ale jednak zrezygnuje po twojej opinii. fakt ze lubię mieć super widoki w grze a druga sprawa ze na PC wersja jest tańsza bo i nawet darmowa a 179 PLN piechota nie chodzi <_< Cytuj
da$io 110 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Czyli mam trzy powody żeby jeszcze wstrzymać się z zakupem: 1) bugi 2) nie ma jeszcze wersji PL 3) nie ma jeszcze trofeów Powodów jest co niemiara więcej. Po zakupie i pograniu 4h stwierdziłem że popełniłem błąd kupując tą wersję. Mogłem sobie albo "dorwać" F3 na PC'ta wyszłoby "taniej", tyle że bym grał u brata w pokoju gdyż sam mam złoma. Można by długo polemizować czy w fallout'cie liczy się grafika czy gracz powinien się zadowolić "miodnością fabuły i grą samą w sobie". Ale w sytuacji gdy widziałem tą samą grę na pc'cie, z przykrością stwierdzam że zostałem w pewien sposób okradziony z 179zł. Bo jak inaczej nazwać fakt iż dwie, rzekomo te same gry tak bardzo od siebie odbiegają(graficznie). Rozumiem że F3 sam w sobie jest świetny, ale skoro konsola sony ma już ok. 2 lata, skoro bethesda robiła już na niej Obliviona(który swoją drogą także jest jednym wielkim bublem- mówię o spowolnieniach na konsoli Sony), skoro PS3 miało być najpotężniejszą konsolą nie odbiegającą możliwościami technicznymi od komputerów przez najbliższe 3-4 lata, to czemu różnica graficzna między wersją na PC i PS3 jest wręcz kuriozalna? Każdy kto wyszedł z Vault'a na PC i na PS3 powinien doznać szoku- bynajmniej ja doznałem. Nie wiem jak wersja na 360, ale TAK SŁABYCH KRAWĘDZI to ja nie widziałem chyba od czasów ps2(coby nie histeryzować i napisać ps1). Jak bym się uparł to bym po prostu mógł liczyć liczbę "ząbków" na horyzoncie. Nie chcę już mówić o cieniach, bo one wołają o pomstę do Boga. Nie jestem żadnym flamerem, ale czuję się zniesmaczony gdyż myślałem że właśnie wszystkie osoby twierdzące że F3 na PS3 istotnie odbiega od innych wersji po prostu przesadzają. To co ujrzałem wczorajszej nocy, przeszło natomiast wszelakie pojęcie. Fallout 3 może być tylko jeden, lecz zapewniam że my dostaliśmy coś innego... taką wersję beta- której jednak żadne patche zapewne nie poprawią... Skoro etatowo zajmujesz się liczeniem ząbków ^_^ Poza tym zmartwiłbym się bardziej gdybyś napisał ze gra wiesza się po pół godzinie, bronie kiepe, fabuła do bani i nuda od początku! Gra przyleci do mnie w piątek więc jak się nikt nie obrazi dołożę swe grosze. PS: Asassin's Creed też był zbugowany ale dodatkowo nudny a takiej kompilacji nie zdzierżę. Cytuj
froniu 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) ja to bym nie porównywał wersji pc z konsolowymi bo je dzieli lekka przepaść... edit. no właśnie oceny tej różnicy graficznej miedzy konsolami a pc nie pokazują ale taka jest prawda ze ona jest i jak masz bardzo dobrego pc to jest to naprawde widoczne poczynając od jakości tekstur , większej rozdzielczości, oświetlenia , draw distance , 60fps a kończąc na dużo większym AA. Ale dla mnie i tak najważniejsza jest grywalnosc i frajda z grania a taka mam tylko na konsoli czekam na polska wersje i tą super "niska" cene od cenegi i kupuje miałem brać anglika ale mam LBP zaraz mi przyjdzie Res2 to mam w co grac narazie to juz poczekam i zobacze jak sie popisali przy tej polonizacji Edytowane 5 listopada 2008 przez froniu Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Ale pierwszy raz się spotykam z taką opinią na temat Fallout 3 na konsole. Oczywiście słyszałem o bugach ale nie żeby grafa jako całość jakoś odstawała od wersji z PC. Nawet oceny akurat za grafikę (jeżeli bugi są brane w innym parametrze np. na IGN są w Prezentation) są takie same dla wszystkich wersji. PS: A może to kwestia wyglądu grafiki na monitorze 15" w porównaniu np. z TV 32"?? W każym razie gierka też już do mnie sunie więc sam ocenię jak odpalę Edytowane 5 listopada 2008 przez Incognitos Cytuj
albz74 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Ale pierwszy raz się spotykam z taką opinią na temat Fallout 3 na konsole. Oczywiście słyszałem o bugach ale nie żeby grafa jako całość jakoś odstawała od wersji z PC. Nawet oceny akurat za grafikę (jeżeli bugi są brane w innym parametrze np. na IGN są w Prezentation) są takie same dla wszystkich wersji. PS: A może to kwestia wyglądu grafiki na monitorze 15" w porównaniu np. z TV 32"?? W każym razie gierka też już do mnie sunie więc sam ocenię jak odpalę Różnica jest. To pierwsza gra w tej generacji konsol, przy której zauważyłem od razu, że niektóre pokazywane filmiki są jakoś 'nie halo' w porównaniu z innymi. Oczywiście to była wersja PC - o wiele wyższe rozdzielczości, większe AA, AF i 60 klatek. Ale nie wiem, na jakim to sprzęcie musiało lecieć. W każdym razie, wydaje się, że część porównań strzelanych 'z biodra' przez ludzi wydaje się nie do końca odzwierciedlać grę. Nie widziałem jeszcze wersji PS3 więc nie mi oceniać ale sami popatrzcie na załączone obrazki. Wygląda na to, że przy obu wersjach konsolowych developerzy poszli na pewne kompromisy http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1...;postcount=1682 Cytuj
nWo 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 juz chcialem kupic oryginal, ale jednak zrezygnuje i kiedys tam skoncze te czesc na PC'ta bo jak mi ludzie piszą ze nawet wersja limitowana nie ma mapy to ja dziekuje. rozumiem w gta 4 tp podstawa a juz bardziej powinna byc w fallout 3, czy nie czujecie ze ktos z was zdziera ? Cytuj
Oblesny 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 nWo - wczuj sie w postac siedziales 19 lat w bunkrze nei wiedzac kompletnie nic o swiecie cie otaczajacym - a ty chcesz mape swiata gdzie jaka osada lezy? toc 20 lat temu wygladal swiat inaczej niz obecnie Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1...;postcount=1682 W szoku! Chyba PIERWSZA gra multiplatformowa,która wygląga wyraźnie lepiej na PS3 niż na X360. Fakt, że w PS3 minimalnie gorszy framerate ale to zawsze można jeszcze podciągnąć patchem jak zrobiono np. w AC, ale z tymi teksturami to już nic nie zrobią na X360 (mówiąc szczerze dawno takich słabych tekstur na X360 nie widziałem). Oczywiście X360 jak zwykle ma lepsze AA, co nie nie zmienia faktu, że tym razem bardziej opłaca się przymknąć oko na ząbki niż tekstury. Edytowane 5 listopada 2008 przez Incognitos Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Zaraz po Oblivionie. No nic, cieszyć się, że niektórym developerom się po prostu chce. Cytuj
Gość Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Na takim oto sprzęcie grałem w wersję na PC jak i PS3. Obydwa ekrany w full hd. I jeśli IGN, Gamespot czy inna strona o grach chce wam powiedzieć że grafika jest taka sama, jestem w stanie założyć się z wami o każde pieniądze, zaprosić do siebie udowodnić iż różnica jest kolosalna i dostrzegalna gołym okiem "niedzielnego gracza". Aby sprostować : O ile gra może być wspaniała, tak posiadacze PS3 zostali najprościej oszukani. Za analogiczną(360) bądź większą(PC) cenę dostaliśmy grę która po prostu odstaje technicznie od jej "braci". Edytowane 5 listopada 2008 przez Gość Cytuj
albz74 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) I jeśli IGN, Gamespot czy inna strona o grach chce wam powiedzieć że grafika jest taka sama, jestem w stanie założyć się z wami o każde pieniądze, zaprosić do siebie udowodnić iż różnica jest kolosalna i dostrzegalna gołym okiem "niedzielnego gracza". Aby sprostować : O ile gra może być wspaniała, tak posiadacze PS3 zostali najprościej oszukani. Za analogiczną(360) bądź większą(PC) cenę dostaliśmy grę która po prostu odstaje technicznie od jej "braci". Nie sądzę, żęby którykolwiek sajt chciał oszukiwać- ocena na PC jest relatywna do możliwości PC itd itd. W końcu nikt się nie zastanawia, czy gra na Wii z oceną 9.0 za grafikę wygląda jak gra na X360 czy PC Ale żeby z tego robić jakiś dramat- nie wiem nie wiem. Gram teraz w 'słabą' wersję Bioshocka (mam też na X360) i niczego mi do szczęścia nie brakuje, nie liczę klatek, nie szukam ząbków. Każdemu to polecam. Jeżeli ktoś ma wybór to powinien inwestować w najlepszą dla niego wersję, ale jeżeli ktoś nie ma wyboru, nie sądzę, żeby ominięcie Fallouta na PS3 było rozsądnym posunięciem. Edytowane 5 listopada 2008 przez albz74 Cytuj
froniu 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Na takim oto sprzęcie grałem w wersję na PC jak i PS3. Obydwa ekrany w full hd. I jeśli IGN, Gamespot czy inna strona o grach chce wam powiedzieć że grafika jest taka sama, jestem w stanie założyć się z wami o każde pieniądze, zaprosić do siebie udowodnić iż różnica jest kolosalna i dostrzegalna gołym okiem "niedzielnego gracza". Aby sprostować : O ile gra może być wspaniała, tak posiadacze PS3 zostali najprościej oszukani. Za analogiczną(360) bądź większą(PC) cenę dostaliśmy grę która po prostu odstaje technicznie od jej "braci". przecież nikt tutaj sie nie spiera o to ze wersja pc jest taka sama tak jak napisałem wcześniej miedzy wersjami konsolowymi a pc jest mała przepaść i to nie podlega zadnej dyskusji bo taka jest prawda.. ale co do różnic pomiędzy wersjami ps3/x360 to jak widać w tym porównaniu co wkleił albz74 jedna wersja ma lepsze niektóre aspekty a druga inne... także czy odstaje technicznie to kwestia sporna Edytowane 5 listopada 2008 przez froniu Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 hmm? wersja PL na PS3 będzie miała jakąś niską cenę? nie może być, no chyba, że zamiast 180zł będzie 179zł ;p Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 No... dostałem swoją kopię wczoraj i kilka godzin pograłem... cóż mogę powiedzieć po tak stosunkowo krótkim czasie jak na tę grę. Od razu mówię, że rzeczywiście tak jak ktoś wcześniej wspomianł jest trochę ząbkó ale... w czym to przeszkadza?? Gra ma zabójczy klimat, lokacje mimo ząbków wyglądają przekozacko, mistrzowski design, wszędzie brud, mród itp. po prostu czuć, że była apokalipsa. Jeżeli chodzi o walkę (czyli to czego najbardziej się obawiałem) ... jest dobrze, nawet bardzo, jeżeli ktoś z fanów bał sie jak ja walki na żywo to niepotrzebnie. Raz, że strzelając bez przycelowania skillsy mają wplyw na to czy trafisz czy nie. Możesz celować centralnie w baniak, a i tak spudłować. Dwa to, że przycelowanie bardzo ułatwia sprawę i naprawdę ciężko się bez tego obyć, wręcz trzeba czekać kitrając się po kątach na to aż odnowią się punkty AP. No i na koniec najlepsze, gdy wchodzimy w tryb przycelowania na szansę trafienia mają wpływ nie tylko posiadane skillsy ale także przeszkody terenowe czy ustawienie przeciwnika względem Ciebie. I nie mówie tu tylko o odległości, która oczywiście ma wpływ (zależy także od broni z której strzelamy - krótka czy długa itp.) ale o ustawieniu wroga. Jeżeli jest odchylony to bardzo ciężko trafić w głowę (mały procent trafienia), albo gdy ktoś na Ciebie biegnie i złapiesz go na pauzie gdy stoji tylko na jednej nodze, walisz w nią i jak trafisz masz chwilę oddechu, a przy krytyku wiadomo Podobnych możliwości jest cała masa, a pomysły na rozwiązanie danej walki przychodzą do głowy często w formie czystej improwizacji, ponieważ zalęzą głownie od wydarzeń na ekranie. Powtarzam... naprawdę system sprawdza się po prostu za(pipi)iście i żaden fan Fallouta nie będzie zawiedziony. Odpadają ręce, nogi, głowy pękaja jak arbuzy... moc po prostu moc. To tak na szybko, jak pogram więcej zdam dłuższą relację. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.