grzes_l 9 Opublikowano 15 grudnia 2008 Opublikowano 15 grudnia 2008 Nie wiem. Zreszta ja zadnych bugow nigdy nie doswiadczylem. Cytuj
GameCube 0 Opublikowano 19 grudnia 2008 Opublikowano 19 grudnia 2008 Bo można ich unikać, nie trafiając na zabugowane sekwencje. Zakończenie fakt... lipa, reszta gry... wyśmienita tylko trzeba przestać ją porównywać do F1 i F2 Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 22 grudnia 2008 Opublikowano 22 grudnia 2008 ...gram...i sie podoba. Ja poprostu uwielbiam gry w stylu Obliviona, lazenie, przestrzen, poczucie odizolowania. czasem nie wykonuje zadnych questow tylko poprostu sobie zwiedzam/opedzam od raidersow. Gra jak dla mnie swietna, na bugi nie zwracam uwagi, klimat mi pasi, nie jest zle. Jedyne co mi sie nie podoba, zreszta jak we wszystkich erpegach nowej generacji, to w zasadzie calkowite zwolnienie gracza z uzywania wyobrazni, czyli, jakby nie patrzec, podstawowej cechy klasycznego RPG. Wszystko mamy podane na tacy, wszystko wyglada tak, jak na ekranie, zero wlasnej interpretacji. Nie zawsze jest to najlepsze rozwiazanie...przyklad..? W starych Falloutach, bylo sporo komicznych postaci, ktore moznabylo ostro rozzloscic i WYOBRAZIC sobie, ze stojacy na bacznosc ludzik podskakuje ze zlosci, wykrzywia ryja i jest serio wnerwiony. Tutaj jest juz o wiele trudnije, bo stojacy na bacznosc ludzik...stoi na bacznosc, widzimy kazdy, najmniejszy szczegol jego twarzy, na ktorej maluje sie ni to zlosc, ni to stawianie zbyt duzego kloca. Widzimy dokladnie to, co jest na ekranie ( nie patrzymy na to, ale WIDZIMY). Calkowity brak dowolnej interpretacji, mamy ja narzucona. Tak samo jest z wieloma innymi elemantami, flaki, bronie, itp, to wszystko mamy na tacy. O co mi chodzi..? Gry zrobione na tak wysokim poziomie graficznym robia z nas tylko odbiorce, polowa sukcesu starych czesci, moim zdaniem, byly wlasnie wykreowane przez nas samych elementy ( gostek wygladajacy jak dwudziestu gostkow obok niego, stawal sie madafaka, bo tak my go widzielismy, stawal sie madafaka wedlug naszego pojmowania madafaki. Teraz widzimy madafake i, czy nam sie to podoba, czy nie, bedzie to zawsze taki sam madafaka, nawet, jesli tworcy wykreowali go w sposob, ktory zmusza tylko do usmieszku politowania. Nie przytaczalem zadnych konkretow, tylko ogolny zarys problemu, jak ktos skuma, o co mi chodzi, to pewnie sie zgodzi... ...enylej...gra jest ok, ale... ...no wlasnie. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 Czy systemowo gra jest mniej skomplikowana od Obliviona? W the Elder Scrolls znajduje się multum różnych czarów, składników itp. Dla większej wiarygodności świata przedstawionego wiele z nich nie ma praktycznego zastosowania. Są tylko po to, żeby wyciągnąć od nas kasę np. sklep "czary po przecenie". Czasami można się załamać gdy walka z byle goblinem trwa dobre pięć minut a tuziny wcześniej kupionych mikstur są bezużyteczne. Jak to wygląda w Fallout'cie. W końcu w tym postnuklearnym świecie nie ma żadnych czarów i tym podobnych "udziwnień". Cytuj
Hex 0 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 Zalezy od specjalizacji, ale granie z vats'em bardzo ulatwia rozgrywke.Na upartego mozna bez wiekszego wysilku ukonczyc gre uzywajac jednego pistoletu made in china(doslownie). Wieksza trudnosc niekiedy sprawiaja decyzje moralne niz zabicie super mutanta. Trudnosci zaczynaja sie, gdy ktos zdecyduje sie grac postacia melee/unarmed.Wtedy gra na poczatku wymaga kombinowania, uzywania wiekszej ilosci stimpakow itd. Nie ma co sie zrazac Oblivionem, ktory jest i tak latwiejszy od Morrowinda. Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 rkBrain - jest mniej skomplikowana. "Czasami można się załamać gdy walka z byle goblinem trwa dobre pięć minut a tuziny wcześniej kupionych mikstur są bezużyteczne." - poczytaj na czym polega trenowanie postaci i jak stworzyć idealną broń - problem zniknie - http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion - a zagadnienia fallouta wyjaśnione są tutaj http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3 Cytuj
mrozik_pl 0 Opublikowano 4 stycznia 2009 Opublikowano 4 stycznia 2009 moze bylo juz o tym pisane ale nie chce mi sie czytac wszystkich odpowiedzi, a po drugie nei mam zbytnio czasu, wiec moze ktos mi napisze czy Fallout na ps3 jest juz w Polskiej wersjii jezykowej??? a jak nie to czy nie wqiecie kiedy bedzie??? Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 4 stycznia 2009 Opublikowano 4 stycznia 2009 No trzeba się naszukać nie powiem - http://www.google.pl/search?hl=pl&q=fa...ut+3+polska+wer Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 30 poziom w Fallout 3 http://xbox-zone.pl/news.php?readmore=634 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Ale to rozszerzenie to chyba tylko na Xa? Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Tam pisze o jakiejś aktualizacji, to raczej na wszystkie platformy. Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Ten update to chyba dostaniemy przecież to DLC jest tylko na iXa i PC. Ciekawe czy trzeba będzie zaczynać od nowa czy można bedzie kontytnuować naszą przygodę. Oczywiście liczę na to drugie rozwiązanie Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) DArk Alex - aktualizacja będzie zawarta w trzecim DLC. Ten twój koleś duki ma złe info lub źle zinterpretował anglojęzyczne newsy. Żeby nie było, że się mądrzę bez podania źródła http://www.valhalla.pl/news13190-30-poziom...oken-Steel.html Edytowane 8 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
rushman 4 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 Ten update to chyba dostaniemy przecież to DLC jest tylko na iXa i PC. Ciekawe czy trzeba będzie zaczynać od nowa czy można bedzie kontytnuować naszą przygodę. Oczywiście liczę na to drugie rozwiązanie Dodatki na razie tylko X 360 i PC... PS3 na razie bez... na razie Cytuj
drk2 7 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 Kiedy F3 premiera PL? 16.01 ponoc Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 Co tu dużo gadać... żałosne po prostu. Ciekawe jaka będzie cena?? Jak dadzą z 200 to chyba padnę ze śmiechu... Cytuj
ImperatorPL 0 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Też miałem zamiar czekać na 'polish version', jak ktoś tu wcześniej napisał, że będzie gdzieś w styczniu to ja dodaje do tego czekanie, aż spadnie cena. Kupiłem anglika, można się podszkolić trochę. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 W dodatku wersja angielska nie jest zbudowana z jakiś trudnych monologów. Bez problemu można wszystko zrozumieć. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Co tu dużo gadać... żałosne po prostu. Ciekawe jaka będzie cena?? Jak dadzą z 200 to chyba padnę ze śmiechu... http://www.allegro.pl/item526901464_fallou...lska_sklep.html sugerując się tą aukcją, możemy spodziewać się podobnej ceny za wersje PL (wątpie, żeby sprzedający zmienił cenę w późniejszym terminie). Swoją drogą podziwiam tych, którzy ciągle czekają na wersję PL, szkoda tylko, że Wasza cierpliwość nie zostanie wynagrodzona jakością produktu... :dupa: Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 dziś/jutro patch http://www.gametactics.com/?view=article&article=2268 Bug Fixes Friends notification no longer causes the game to pause. (Playstation 3) Fixed occasional crashes during loading and waiting. Friendly or neutral NPC health bars, when taking damage, no longer flicker repeatedly. Fixed issue where certain NPCs would occasionally disappear from the game. Fixed issue where dead NPCs would occasionally come back to life. Fixed rendering issue with the Gatling Laser gun's tracers. Fixed issue where the haircut menu would occasionally not appear properly. Added ability to remap your VATS and pip boy buttons. Fixed rare load/save issues that would cause NPCs to behave incorrectly. Fixed issue where quest objectives would occasionally not update properly due to talking activators, intercoms and conversations. Using Radaway from the Pip-Boy's Status Menu repeatedly no longer crashes the game. Player no longer gets stuck in level up menu if their skills are maxed out. Fixed issue where multiple followers would occasionally not load into an interior. Fixed rare issue with getting stuck in VATS mode. Fixed rare crash with fighting NPCs with corrupted data. In game radios will now play properly if player was listening to the radio in the Pip-Boy first. (Playstation 3) Fixed rare crashes while loading and saving games. Fixed rare issue where player would fall through the floor while in VATS. Fixed occasional crash after scoring a critical hit in the head with a Railway Rifle. Prevent NPCs from inadvertently dying from falling. Fixed occasional issue where the controller would stop working properly. ciekawe czy naprawili brak możliwości korzystania z L2 R2 bez resetu kontrolera? Fixed crashes related to repeatedly equipping and dropping clothing and armor into the world. Quest Fixes Fixed several instances where quest item stayed in inventory permanently after completing quests. Fixed an issue where the distress message would occasionally not play in Trouble on the Homefront. In The Waters of Life quest, the Citadel gate will open properly if the player fast travels away after exiting the Taft Tunnels but before reaching the Citadel gate with Doctor Li. For the Home Sweet Home quest, the broken protectrons in Big Town become active at the proper time. In The American Dream quest, fixed specific issue which prevented the player from accessing their belongings in the locker by the door if they left the room first. Fixed infinite caps exploit in Strictly Business quest. Fixed rare instance where Dad would have no valid dialogue during The Waters of Life quest. Prevent issue during the Finding the Garden of Eden quest where player would fade to black, instead of traveling to Raven Rock, while in combat with a follower. Fixed several XP speech exploits with certain NPCs. Fixed XP exploit with a robot in Fort Bannister. Fixed issue where player's controls can become locked permanently during The American Dream. Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Masę bugów poprawiono, ale jeszcze sporo zostało (przenikanie przeciwników przez ściany, anyone?). W każdym razie już od dobrych kilku dni cieszę się falloutem (*mam od premiery, ale czekałem na trofea i patcha poprawiającego wspomniane bugi). Gra mnie zachwyciła ogromnym światem i możliwościami. Znalazłem jednak niezłego glitcha ze sprzedawaniem broni i odkupowaniem po niższej cenie i nie mogę się już oduczyć robienia innych sprzedawców w ch*ja. Co zrobić, capsów tam mało, a jakoś trzeba przeć do przodu. Mówili też na forach, że trzeba się określić. Nie można być każdym w F3. A ja jestem napakowanym nerdem i dobrze mi z tym, fakt że dużo przez wyżej wspomniany wałek zaoszczędziłem na pakowaniu punktów w Barter, ale wóz albo przewóz. Gra pod tym względem rządzi, że można stworzyć sobie postać, którą chcesz naprawdę grać i utoższamić się z jej zaletami. Jestem mega-dobry i przyjemny dla otoczenia, kobiety witają mnie podarkami po wejściu do miasta a dzieci na mój widok pozdrawiają jak własnego ojca. Wzruszenie odbiera mi mowę więc na koniec dodam, że płakać mi się chcę z powodu DLC. Damn U Micro$oft Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Jest już polska wersja gry? Jeżeli tak, to jak wypada tłumaczenie. Same napisy? Cytuj
kluha 0 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 Już jest i to w dobrej cenie,dopiero zamówiłem więc nie wiem jak wygląda tłumaczenie. Cytuj
izon 995 Opublikowano 14 stycznia 2009 Opublikowano 14 stycznia 2009 Jest już polska wersja gry? Jeżeli tak, to jak wypada tłumaczenie. Same napisy? Pisalem do goscia chyba z Cenegi ( patrzac po nazwie) na allegro i podobno wszytsko jest zdubbingowane... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.