Berion 207 Opublikowano 11 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 lipca 2009 (edytowane) Tu już nie chodzi nawet o te gówniane trofea tylko o to, że polska wersja nie posiada patcha, który łata wiele wk* bugów, przy okazji wraz z nim zaplatały się i trofea. Wg. mnie kupno polskiej wersji to nieporozumienie - raz, że to 1.00, dwa że nie ma póki co wsparcia dla dodatków ani tego patcha (bo kolejne związane były tylko z DLC), które mają się pojawić, a trzy że wyjdzie za kilka miesięcy (wrzesień?) GoTY, cztery - "cena promocyjna". Jak ktoś chce topić walutę w ubikacji polecam polską wersje Fallout 3. Trudno mi to pisać, ale taka jest prawda. Edytowane 11 lipca 2009 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 11 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 lipca 2009 Fakt, o tym nie pomyślałem, gdyż grając w angielską wersję (sprawdziwszy PL'kę na pc) nie narzekałem na tego typu problemy, gdyż ich po prostu nie było Także teraz masz ocenę lokalizacji zarówno pod kątem merytorycznym jak i technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ChOomik Opublikowano 12 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2009 Na trofeach szczególnie mi nie zależy. Ale skoro tak jak mówicie, że polska wersja Fallout 3 jest w wersji 1.0 i nie obsługuje żadnych patchy, przez co gra zalicza częste zwiechy to wybór jest oczywisty. Ze słownika korzystać nie muszę, bo rozumiem język angielski. Jednak jeśli na rynku do wyboru jest spolszczona gra bez żadnych kwiatków, to wybór jest oczywisty. Aha, słyszałem jeszcze gadki że wersja xboxowa jest o wiele lepsza jaką mamy na PS3, dlatego powiedzcie mi jak jest z animacją- szarpie? O grafikę i design właściwie nie pytam, bo gra w tym aspekcie mocno mnie jara. W każdym razie dzięki chłopaki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 12 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2009 (edytowane) Na trofeach szczególnie mi nie zależy. Ale skoro tak jak mówicie, że polska wersja Fallout 3 jest w wersji 1.0 i nie obsługuje żadnych patchy, przez co gra zalicza częste zwiechy to wybór jest oczywisty. Ależ obsługuje, tyle tylko, że ich nie ma bo ID jest inny i nikt nie kwapi się aby je dodać... Jakby PS3 była już złamana to już dawno każdy by sobie mógł to wgrać samemu. A zwiechy to i tak są częste i gęste. Taki już ten silnik. Pocieszę Cie, że objawia się do dopiero po pewnym czasie, czyli jak dużo "nazwiedzasz" i pierdół z trupami popozostawiasz. słyszałem jeszcze gadki że wersja xboxowa jest o wiele lepsza jaką mamy na PS3, dlatego powiedzcie mi jak jest z animacją- szarpie? Na PS3 masz lepsze tekstury, ale za to kosztem AA. Na X360 są gorsze, ale za to lepszy AA i lepsze oświetlenie. Mi to w sumie wisi i jakiejś wielkiej różnicy nie ma. Animacja tak samo szarpie w obu, ale o to się trzeba postarać. ;] Edytowane 12 lipca 2009 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Tradycjonalista 0 Opublikowano 13 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2009 Czy kiedykolwiek pojawią się trofea w polskiej wersji Fallouta (tak jeszcze zanim pojawi się Fallout 4;)? Jest na to szansa, czy całkowicie się odcieli od wprowadzenia trofeów? Cytuj Odnośnik do komentarza
Emiel 0 Opublikowano 13 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2009 (edytowane) http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6817...e_wrzesniu.html Niestety już przeczytaliście tą smutną informację, że dodatki ukażą się na PSNie nie w czerwcu, nie w lipcu, a dopiero we wrześniu. Cóż na pocieszenie dostaniemy najpierw Broken Steel, co jest o tyle fajne, że możemy z niego natychmiastowo kontynuować przygodę po przejściu gry. Dalej w kolejce będą Operation: Anchorage i The Pitt, które prawdopodobnie zostaną wydane jednocześnie. Niedługo potem PS Store nawiedzą Point Lookout oraz Mothership Zeta. Szczegóły z pewnością poznamy bliżej września, ale już teraz wiemy, że w dodatkach pojawią się trofea. Na pocieszenie pozostaje nam myśl, że może przez ten czas Bethesda popracuje nad różnymi błędami, bo jak dobrze pamiętamy przy premierze na 360 nie obyło się bez kłopotów. Edytowane 13 lipca 2009 przez Emiel Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2009 co do wersji PL i tego co było pisane wyżej: gram ponad 30h i nie miałam ani jednej zwiechy/buga itp tak więc nie wiem o co z tym chodzi ; jedyny błąd to taki jak pisałem wcześniej: gra zatrzymuje się [nie zawiesza] podczas wyświetlania komunikatu o nowej wiadomości lub gdy ktoś z przyjaciół robi się on/offline - można to [komunikaty] wyłączyć w opcjach lub grać wylogowanym z PSN. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 14 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2009 (edytowane) To zagraj sobie 120 godzin to pogadamy. ;P Skończyłem F3 dwukrotnie wykonując wszystkie questy/subquesty, zwiedzając każda lokację i szabrując każdą szafkę i zaprawdę powiadam Ci, ta gra potrafi się zafreezować raz na 20 min. Grałem na en 1.10. Edytowane 14 lipca 2009 przez Berion 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 14 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2009 więc wychodzi na to że PL 1.0 jest lepciejsze od EN 1.1 [jak będę miał te 120h to może odszczekam ] a nóż widelec przy PL robili coś jeszcze bo PL to nie tylko napisy i audio, ale też niektóre tekstury [jak pisałem wcześniej] Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 14 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2009 Ależ nie, to oznacza tyle że nie grałeś w to dostatecznie długo itd. a nóż widelec przy PL robili coś jeszcze bo PL to nie tylko napisy i audio, ale też niektóre tekstury I jaki to ma związek z powyższym? Widzisz, studio które zajmują się lokalizacją gier nie dostają kodów źródłowych - edytują tylko pliki z zasobami (dostają progsy od developera) albo wysyłają skypt itd. Przynajmniej tak mi się wydaje. ;P Także nie ma tutaj mowy o poprawianiu gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
xylaz 4 Opublikowano 15 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2009 heh ale za to zawsze mogą coś bardziej spierdzielić Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 15 lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2009 Też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
villain 5 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2009 Pojawily sie nowe trofea do Fallout 3... Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 4 września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 września 2009 To zagraj sobie 120 godzin to pogadamy. ;P Skończyłem F3 dwukrotnie wykonując wszystkie questy/subquesty, zwiedzając każda lokację i szabrując każdą szafkę i zaprawdę powiadam Ci, ta gra potrafi się zafreezować raz na 20 min. Grałem na en 1.10. ok tak dla formalności: zagrałem "tylko" raz ; około 60h ; robiąc/zwiedzając ok 80% sub/questów/lokacji i co do wszelkich błędów to było tego 3x2=6 sztuk : - 2 razy postać zablokowała się: raz między stołem a sufitem; raz między jakimś murkiem a górką [wystarczył save i po wczytaniu wszystko było ok]. - grafika: 2 razy wieżyczki w budynkach zaczęły strzelać laserami przez ściany: na szczęście był to tylko efekt graficzny tzn nie zadawały dmg. - dźwięk: 2 razy przy dialogach NPC nie wypowiedział kwestii: sam tekst szybko sam się przewinął , postać poruszyła szybko ustami bez dźwięku. więcej jakiś niedoróbek nie zauważyłem, a i tak są to jakieś popierdółki, plus ich ilość przy tak obszernej grze jest śmieszna. nie za bardzo wiem co miałeś na myśli pisząc "...gra potrafi się zafreezować raz na 20 min.". jeżeli masz na myśli jakieś całkowite zwiechy to nie miałem żadnej. tak jak pisałem wcześniej tymczasowe freezy były tylko jak wyskakiwał komunikat o nowej wiadomości lub ktoś z listy robił się online/offline : grałem offline i nie było tematu. poza tym przy większej zadymie [też 2 razy w grze; w tym ostatni fabularny quest] gra potrafiła ostro chrupnąć ale nigdy to nie była całkowita zwiecha [to akurat traktuje jako niewydolność "silnika" a nie jakiś tam błąd] nie wiem na ile jest to związane z wersja językową / wersją konsoli (moja 40GB) / stylem grania [?], ale podsumowując: jak ktoś nie ma parcia na pucharki i może się obejść dodatkami [mi podkładka wystarczy] to polecam wersje polską. samo spolszczenie jest ok ; bez rewelacji ale nie ma się do czego przyczepić [ tam gdzie trzeba i pasuje lecą normalne ..uje i ..urwy wiec ok ] Cytuj Odnośnik do komentarza
genjuro 83 Opublikowano 4 września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 września 2009 Niedorobki jak najbardziej sa, mi podczas przechodzenia calej gry, wystapily zawiechy z 3-4 razy (ale takie porzadne,ze musialem restartowac konsole) Cytuj Odnośnik do komentarza
Taikun 60 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 Niedorobki jak najbardziej sa, mi podczas przechodzenia calej gry, wystapily zawiechy z 3-4 razy (ale takie porzadne,ze musialem restartowac konsole) miałem to samo, najgorzej było pod sam koniec gry gdy się szło za robotem ... gdy byłem zbyt blisko niego gra zaliczała zwieche taką że pomagał jedynie reset konsoli, przynajmniej w wersji na PS3 Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 Niedorobki jak najbardziej sa, mi podczas przechodzenia calej gry, wystapily zawiechy z 3-4 razy (ale takie porzadne,ze musialem restartowac konsole) miałem to samo, najgorzej było pod sam koniec gry gdy się szło za robotem ... gdy byłem zbyt blisko niego gra zaliczała zwieche taką że pomagał jedynie reset konsoli, przynajmniej w wersji na PS3 mój post odnosił się do poprzednich postów Beriona, który uważał że wersja PL jako że nie ma do niej patcha będzie bardziej się sypała niż ENG. tak więc panowie powyżej napiszcie na czym graliście dokładnie. ja grałem PL na PS340GB (grałem wylogowany z PSN) i zwiechy całkowitej nie miałem ani razu, co ni jak ma się do tego: "zaprawdę powiadam Ci, ta gra potrafi się zafreezować raz na 20 min". błędy jaki wystąpiły opisałem wyżej, a w momencie o którym pisze Taikun występowały "tylko" duże spadki animacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 Ale nie w kontekście zwiech bo te są i będą nawet na 1.00. Taki silnik. Nie sądzę również aby wersje konsol miały jakiekolwiek znaczenie. BTW: już niedługo GoTYE już nie mogę się doczekać. Niby nic specjalnego te dodatki, ale zawsze to coś nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza
genjuro 83 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 ja mam wersje angielska i tak jak pisalem wczesniej, podczas grania mialem kilka porzadnych zwiechow Cytuj Odnośnik do komentarza
Taikun 60 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 również wersja angielska, spaczowana, PS3 40 GB podpięta pod PSN albo to raczej nie z tego powodu mi sie sypalo, po prostu w okreslonych momentach gra sie zwieszala Cytuj Odnośnik do komentarza
xylaz 4 Opublikowano 8 września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 września 2009 Wszystko zależy od tego jak się gra i od szczęścia. To, że komuś gra się nie zawiesiła podczas 50 godzin które potrzebował na ukończenie, nie oznacza że gra się nie zawiesza ;] Po zrobieniu wszystkiego co możliwe, a nawet więcej niż ustawa przewiduje (np. 5 osób w drużynie) gdy w grze zajdą poważne zmiany - wtedy bardzo łatwo o zwiechy. Ja miałem dosyć często takie przypadki że gra stawała podczas VATS nawet na 10 minut - myślałem że już koniec, ale nie wyłączałem konsoli bo byłem zajęty np. czytaniem wiki i po takim czasie puszczało. Pamiętam też, że już na samym początku gry, gdy w Megaton "bawiłem się" w terminatora, potrafiły dziać się bardzo dziwne rzeczy w tym również tradycyjne zwiechy. Fallout potrafi się zawiesić tak samo jak Oblivion, nic w tym nowego. Bugów też cała masa i nie tylko technicznych, chyba każdy quest ma opis możliwych bugów, co mówi samo za siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 9 września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 września 2009 Ale nie w kontekście zwiech bo te są i będą nawet na 1.00. Taki silnik. Nie sądzę również aby wersje konsol miały jakiekolwiek znaczenie. ... ok ok rozumiem, ale ja dalej piję do tego: Tu już nie chodzi nawet o te gówniane trofea tylko o to, że polska wersja nie posiada patcha, który łata wiele wk* bugów, przy okazji wraz z nim zaplatały się i trofea. Wg. mnie kupno polskiej wersji to nieporozumienie - raz, że to 1.00, dwa że nie ma póki co wsparcia dla dodatków ani tego patcha (bo kolejne związane były tylko z DLC), które mają się pojawić, a trzy że wyjdzie za kilka miesięcy (wrzesień?) GoTY, cztery - "cena promocyjna". Jak ktoś chce topić walutę w ubikacji polecam polską wersje Fallout 3. Trudno mi to pisać, ale taka jest prawda. z całą resztą mogę się zgodzić, ale jak widzę wpisy powyżej to na pewno wersja PL nie jest dużo gorsza technicznie od wersji ENG bo niby nie posiada patcha [nie twierdzę, że jest lepsza]. Cytuj Odnośnik do komentarza
xylaz 4 Opublikowano 9 września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 września 2009 z całą resztą mogę się zgodzić, ale jak widzę wpisy powyżej to na pewno wersja PL nie jest dużo gorsza technicznie od wersji ENG bo niby nie posiada patcha [nie twierdzę, że jest lepsza]. dużo gorsza nie jest, ale jest gorsza. na początku grało się w ENG 1.0 i też jakoś dawała radę, więc grać da się na pewno. ale skoro wersja 1.1 jest bardzo daleka od ideału, to wersja 1.0 tym bardziej. opis działania patcha 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 9 września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 września 2009 z całą resztą mogę się zgodzić, ale jak widzę wpisy powyżej to na pewno wersja PL nie jest dużo gorsza technicznie od wersji ENG bo niby nie posiada patcha [nie twierdzę, że jest lepsza]. dużo gorsza nie jest, ale jest gorsza. na początku grało się w ENG 1.0 i też jakoś dawała radę, więc grać da się na pewno. ale skoro wersja 1.1 jest bardzo daleka od ideału, to wersja 1.0 tym bardziej. opis działania patcha 1.1 jak czytam o zwiechach co 20min i freezach na 10min to ciężko mi się z tym zgodzić z tej listy [oprócz: "Friends notification no longer causes the game to pause. (Playstation 3)" - dlatego grałem offline] nic mi się nie przytrafiło. "szczeście" miałem na poziomie 7 z mojej strony koniec tematu Cytuj Odnośnik do komentarza
Sadzikkk 159 Opublikowano 9 września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 września 2009 (edytowane) ja miałem najdziwnieszego buga w falloucie wersja USA gry robiłem zadanie dla "Moira" przewodnik przetrwania. Podquest gdy musiałem wsadzic aparat w jajka błotniaków(jat kto brzmi ) to jak wziąłem quick travel do miejsca nad wodą miałem turbo lagi przez 3 minuty animacja spadła do 2-3 klatek na sekundę i musiałem wyjść poza obszar wodny i wtedy animacja wracała na swoje obroty i wtedy mogłem tez wrócić na tereny wodne, miałem tak ze 2 razy w ciągu całej gry 50godzin. PS: co do zwiech występowały w ilości 10 w ciągu całej gry ale musiałem resetować konsolę. Miałem 2 "wrośnięcia" w ścianę "Padaczka" przeciwników to norma na tym silniku (w oblivionie co 10 przeciwnik miał padakę ) Raz zawisła rakieta wystrzelona przez supermutanta który stał w ciężarówce i towarzyszył temu dzwięk lecącej rakiety miałem połamane tekstury, ekran podzielony przez połamane tekstury( połowa oteksturowana a druga czarna ) więcej bugów nie pamiętam... ale mimo tych wszelakich bugów gra ma u mnie 10- jedna z najlepszych gier w moim życiu w jakie szpilałem na pierwszym miejscu jest Oblivion z 400 godzinami na pokładzie Edytowane 9 września 2009 przez Sadzikkk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.