Skocz do zawartości

Soul Calibur IV


Aramis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Apropo warszawy: zastanawiałem się to samo w pracy, tuteż zajrzałem na allegro i zadzwoniłem jedynie do świata gier bo tylko tam zdążę po pracy. Szanowny Pan powiedział mi że "najprawdopodobniej" mają jutro, ale jeśli nie zaklepałem sobie wcześniej, to widzi nikłe szanse abym dostał swoją wersję jutro. Z głosu bym wnioskował że jednak możliwe że dopiero w czwartek będą płytki u nich. Niech ktoś zadzwoni do robsona, mad-games'a, electronic dreams, ultimy, i sara games i da znać co i jak na forum:)

Opublikowano

moze mi ktos powiedziec jak odblokowac tego "kogos" na prawo od jody ? mam tego aperienca czy jak on tam ma i wszystkie inne postacie ... oprocz tej jednej... i za cholere nie mam pojecia jak ja odkryc

Opublikowano
Wersje na PS3 i na X360 różnią się... :/

 

Nie wydaje się że wszystko jest OK ,Reset posiedział siadło mu wszystko tak jak na Xo mój Raph też taki sam ,jedyna różnica to chyba taka że na PS3 gra potrafi chrupnąć(podczas zmiany przeciwników w czasie walki itp)

Opublikowano

A damage po WS B Ivy? Patch do wersji na PS3 był na płycie, a na X360 nie.

 

Wersje na PS3 i na X360 różnią się... :/

moze by tak cos dokladniej co ? ;)

Jak sprawdzali wczoraj przy mnie kilka rzeczy w wersji na PS3, to pewne rzeczy nie siedziały. No ale Soul napisał na forum, że jednak jest ok.

 

moze mi ktos powiedziec jak odblokowac tego "kogos" na prawo od jody ? mam tego aperienca czy jak on tam ma i wszystkie inne postacie ... oprocz tej jednej... i za cholere nie mam pojecia jak ja odkryc

Nie odkryjesz. Ten slot jest dla postaci z DLC.

Opublikowano (edytowane)

Cos tam pograłem w sc4 i moge cos juz napisac,mozliwe ze wszystko co juz wiecie ale jako gralem jako pierwszy w ta gre wiec moj post uwazajcie jakbym napisal w sobote ;p Gra ogolnie jest wolniejsza od poprzedniej czesci,wiecej atkow trackuje czasem nawet ataki na B (verticale chyba) dlatego ciezej juz jest wgryzsc sie w jakas kombinacje ciosow jakims ciosem z SS bo 8wayem juz tego nazwac nie mozna.Jako movement ze sredniej odleglosci to mozna robic tylko pojedyncze stepy co by nie dostac jakiegos ciosu zadnego chodzenia bo zle sie to moze skonczyc,jedynie z odleglosci.W sc4 kamera jest troche blizej przez co widac ile pracy NAMCO wlozylo w dopracowanie Talim i Xian ( :P )oraz innych postaci ( xD )do tego silniejsze ciosy prawie czuc co mi sie strasznie podoba i slabsze ciosy wreszcie tez sa odczuwalne nie tak jak np machniecie szybkie dol+A Talimki w sc3.Wydawalo mi sie ze pojedyncze A tez zostalo spowolnione ale glowy za to nie dam.Na poczatku ciezko mi bylo sie przyzwyczaic do stunow ktorych malo bylo w poprzedniej czesci.Chodzi o to ze postac strasznie jest powykrzywiana przez co highy czasem nawet midy ja nie trafiaja i trzeba szukac byle jakiegos damagu nie mowiac ze czasem postac ulozy sie jeszcze inaczej niz zakladalismy/wiedzielismy.Odnosnie rowzalania bloku i critical hita.Na poczatku gd zaczynalem grac jeszcze nie wiedzialem czemu koles nie gra jakos dobrze tylko klepie mi bez przerwy upercuta na blok maxim,olalem to i w drugiej rundzie dopiero skumalem o co mu chodzilo,klepiac albo silne ciosy na blok albo duza ilosc seri kulka zmienia kolor ktory najpierw jest ziolony na ciemno zieolny pozniej niebieski i coraz bardziej czerwony zeby na koncu swiecil sie caly pasek na czerwono jak przy ragu w tekkenie i w kulce robi sie juz przy ostatniej fazie az czarno dzieki czemu po ost ciosie na blok postac otwiera rece pojawia sie czerwone swiatelko i trzeba wcisnac dwa guziki jakies zeby postac wykonala criticala cios ktory zabija zawsze,pojawia sie animacja ktora jest przekozacka sprawiajac ze przecwinik slabnie na duchu a Ty cieszysz miche ze to posadziles .Naprawde za(pipi)iste to jest.Tak sama sprawa wyglada gdy kulka ta bedzie peknieta wtedy szybciej doprowadzimy do czerwonej.Nie wiem czy na trafieniu tez kulka zmienia kolor ( Di ? ) Przez ten motyw ten sc4 bardzo mi sie podoba.Obok cudownej grafiki,ciezkiej gry(kapienie na guard crushe na roll wroga ^^ po ktorym mamy strace i mozemy Gi { o Gi zaraz } ) Teraz na turnieju bedzie kapienie kilkoma ciosami zeby rozbic czyjas kulke i dociagnac dwoma silnymi ciosami plus mordercza silna kombinacja albo wiedzac ze przecwinik bedzie za wszelka cene chcial przerwac nam wolne guard crushe my bedziemy go wyprzedzac achhh ^^ W sobote gralem okolo 20 walk na sticku na ps3 pozniej dali Xa i nie chcialem grac na padzie liczac ze zmienia.W niedziele

niestety nie zmienili ale dosc szybko sie przyzwyczailem do niego i gralem po chwili jak na starym padzie we wloclawku ktory tylko czasem niedociagal przodprzod lub de ef de ef.Karalem strasznie botki szybki seryjkami zeby tylko zobaczyc po raz kolejny ctriticala Talimki na sparach^^ W niedziele za to gralem 3-4h glownie ze slabymi murznami bo dziwne tylko jeden bialy ze mna gral w ta gre ktory byl juz jakims graczem w sc2-3w swoim kraju.Na poczatku gral maxi,voldo i setsuka ale widzac ze tylko maxim dawal rade gralismy naprawde wyrownane walki po jakies godzinie zeby pozniej pod wieczor pokazujac sobie nowe patenty(byly dwa stanowiska ja po jednej stronie on po drugiej ) zwiekszyc apetyt na te gre.Po nim jeden z orgow sie usiadl i podpial sticka wzial Taki i tylko klepal standardy i po tym jak zbil mnie 3 razy i czekajac na swoja kolei widzac jak klepie innych zauwazylem ze Talim niestety nadal nie jest zbyt dobra;/ Na szczescie pozniej mu sie zrewaznowalem greatem za poprzednie greaty i ring outy z A~przod bodajze Taki.Teraz GI.Gi z przodem niezmienilo sie za bardzo zostalo takze perfect GI nie sprawdzalem czy jest dol/przod Gi nie wiem czemu .... Tyl GI teraz posyla przecwinika na glebe przez co trudne kogos trafic i trzeba szukac czegos nowego.Nie udalo mi sie sprawdzic czy te tyl GI ring outuje bo posyla lekko do tylu przez co nie bylo by takiej masherki na koncu wiedzac ze jest Gi ring na plecy hehe Teraz o postaciach.Napisze tutaj tylko Taki i Maxi bo to bedzie malo a o Talim w Talimce co by ruszyc nowe tematy ;) Maxi Przez nowy system kulki ( nie wiem tak to nazywam xD ) i swoje kombinacje ktore teraz ciezko przerwac niektore dajace przewage na bloku robiac z niego naprawde dobra postac,ma conajmniej 2 guard crushe lot trzmiela i i f+1 z pozycji lawa ( sry caliburowcy ale nie wiem jak napisac inaczej haha xD ) low d/f+B+K jest teraz w jego pozycjach,znany low kick i po nim gwarantowany high kick to teraz koszmar dla przecwinikow.Jego upercout swietny cios do rozbijania bloku i jest bezpieczny (chyba ze nie umiem karac xD ) .Taki-bomba ognista na ziemi bierze b.malo a jezeli trafia to gwarantem nadal jest skok z lapaniem z powietrza tez za malo pkt.Bomby nie ogniste robili tylko podwojne tez nie za duzo biora nie wydawaly mi sie az tak szybkie jak w sc3.Ma jakas nowe kombinacje stajac.W jej ciosy trudno sie wgrysc ale gdy czasem opozniali udalo mi sie nie raz zrobic d/f,d/f+A.Low d/b+A bierze duzo pkt ale ma duze opoznienie i zostawia w FC.f,f+B w sc2 jest tutaj chyba bezpieczne (ludzie nie karali tego a we mnie trafialo nie mialem jak sprawdzic xD ) czyli bezpieczna potezna igla lol.To tyle jak sobie cos przypomna napisze chociaz juz neidlugo wszyscy ktorzy beda chcieli grac w sc beda juz go mieli.Tez juz chcialbym trenowac zeby obok stolicy polskiego tekkena Leszno bylo stolica polskiego soula :P Mam prosbe ma ktos pozyczyc 150zl na nowego soula ? XD

Edytowane przez Matt-JF
Opublikowano

Nie wiem, czy kulka zmienia się podczas ataku ale podczas GI na pewno, a poza tym nie grałeś w Calibura jako pierwszy, bo kilkadziesiąt godzin wcześniej grę testowali Reset oraz Trem :)

Opublikowano

Wielkie dzięki za podzielenie się wrażeniami.

 

Mam też pytanie odnośnie Najta i Siga. Jakieś wrażenia odnośnie ich tierowości?

Nadal Sieg taki słaby?

 

Mają rzuty dające RO?

Kto teraz ma najlepsze RO?

Opublikowano

eh,,, jak jutro przyjdzi mi nagrywarka(stara padla) to tez juz sobie w koncu pogram w sc4, i oczywiscie od razu zabieram sie za siega <3ale ze nigdy nie przywiazywalem wagi do spraw technicznych i fream daty tak ze si enie wypowiem na jego temat :P poza tym ze 'fajny' jest xD

 

ale jak ktos ma uwagi na jego temat to chetnie poczytam:>

Opublikowano

Nie graliśmy ani Siegfriedem ani Najciakiem. Ja się skupiam na Cass, Astarotku, Lizardmanie i Yoshku (ale on będzie jeszcze trudniejszy niż w SC3...), Reset gra Ivy, Soul Raphaelem, Sway Taki, Rockiem i Zasalamelem a Trem Amy, Yunem, Tirą (choć chyba dał sobie spokój) i myśli o Cervku. Vince dopiero jutro na dłużej usiądzie do tej gry.

Opublikowano
moze mi ktos powiedziec jak odblokowac tego "kogos" na prawo od jody ? mam tego aperienca czy jak on tam ma i wszystkie inne postacie ... oprocz tej jednej... i za cholere nie mam pojecia jak ja odkryc

Nie odkryjesz. Ten slot jest dla postaci z DLC.

 

Aha a orientujesz sie moze kiedy pojawia sie jakies postaaci na xbl i czy beda darmowe ?

Opublikowano

8.5 Presentation

Lots of unlockable content and a rich, fantastical atmosphere make this a very enjoyable experience. Runs well on both PS3 and 360.

9.0 Graphics

The game's character models are highly detailed and in some cases gorgeous. Arenas are once again vivid and provocative. Love the character design.

8.5 Sound

A beautiful collection of pieces mixes well with the always-appreciated option of switching to the Japanese voice-overs. English cast is okay.

8.5 Gameplay

Diverse characters, countless moves and well-paced combat make this a great experience. Unfortunately, button-mashing can get you a long way in the Soulcalibur universe.

8.5 Lasting Appeal

Could have used more unlockables, but what's there is great. There are enough modes, characters and moves to keep you busy for a long time.

8.7

Great OVERALL

(out of 10 / not an average)

Opublikowano (edytowane)
Jezeli kogos interesuje, mam kilka sztuk wersji PS3 za 170zl.

juz nie.

Zapomniałbym o jeszcze jednej rzeczy.Nie wiem czy inne postacie też tak będa miały ale gdy Talimką okładałem przeciwnika masą ciosów po jakieś chwili robiła sobie mała przerwe! Stała i oddychała a przeciwnik na szczęście leżał bo nie wiem jak by się to skończyło,JS... Gra jużnie długo będe miał więc cwiczcie tam kombosy i nachylanie się przed rzutami na końcówkach bo tak jak sc3 mieliście bez Leszna teraz się nie opędzicie od niego hyhy

Edytowane przez Matt-JF
Opublikowano

O darmowych postaciach w DLC można zapomnieć.

 

Diverse characters, countless moves and well-paced combat make this a great experience. Unfortunately, button-mashing can get you a long way in the Soulcalibur universe.

Nie ma to jak profesjonalna recenzja :lol:

 

Nie wiem czy inne postacie też tak będa miały ale gdy Talimką okładałem przeciwnika masą ciosów po jakieś chwili robiła sobie mała przerwe!

Może wmashowałeś A+B+K+G? CF whiff.

Opublikowano
tak jak sc3 mieliście bez Leszna teraz się nie opędzicie od niego hyhy

No i dobrze :P im wiecej dobrych Graczy bedzie w to grac tym lepiej dla sceny SC w Polsce

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...