Aramis 10 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 sierpnia 2008 (edytowane) http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ - tutaj masz aktualny wykaz gier na X0 które są region free (przydatna lista) - jest tam też Soul. Jeżeli chodzi o PS3 to z tego co wiem gra też jest region free. Edytowane 7 sierpnia 2008 przez Aramis Cytuj
Di 849 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 A samo pojęcie region-free nie odnosi się do tego, czy gra może być odpalona na konsoli z dowolnego regionu? Bo taki Tekken DR jest region-free, ale ONLINE region-free już nie. W każdym bądź razie online w SC4 można grać z każdym, w dowolną wersję Nie można grać jedynie PS3 vs X360. Czy to ja jakis dziwny jestem i zle mi sie wydaje, czy w SC4 jest wyrazne opoznienie miedzy wcisnieciem buttona a reakcja postaci (mowie o offline) ?! Poprzednie gry tej serii w ktore gralem to Soul Edge i Soul Calibur 2 i nie przypominam sobie w nich takich opoznien. Dzieki czemu gralo mi sie w nie jak w 'taniec' - bardzo plynnie. A w SC4 znalezc sie nie moge , walka= rwana kicha......... ? Gra jest po prostu wolniejsza, ale to nie są opóźnienia inputu. Może masz też problemy z bufferingiem, na który w tej części jest małe okienko. Minął właśnie mój pierwszy dzień z SCIV. Się zakochałem ^_^ . Tak się bałem, że CF zniszczą tą grę, a ty okazuje się, że kulka mryga na czerwono baaaaaaardzo rzadko, no i żeby wykonać criticala też trzeba wyczuć moment. Jak się dużo blokuje, to nawet 2-3 CF-y na walkę można zrobić. Bzdurą jest to, że poziom Soul Gauge obniża się nawet wtedy, gdy ktoś nam zrobi GI. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Czy tylko mnie irytują ludzie wchodzący do meczu rankingowego nie patrząc na jakość łącza? Co meczu nie założę, to podłączają się bolki z wysokimi levelami i 2-3 kreskami łącza, bo widzą np. mnie na niskim levelu i szukają łatwych punktów. Ale i tak gra jest wspaniała . Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Bzdurą jest to, że poziom Soul Gauge obniża się nawet wtedy, gdy ktoś nam zrobi GI. W sensie bzdurą, że to Ci sę nie podoba? Czy bzdura, w którą nie wierzysz? Cytuj
Di 849 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Bzdura, czyli głupota tego systemu. GI nie powinno doprowadzać do rozbicia Soul Gauge. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 O ile nie jest to perfect GI, to nie rozbija za mocno kulki. Poza tym, ma się wrażenie, że GI w tej części są trudniejsze. Nie ma akcji z 5 GI z rzędu. W teorii to faktycznie głupota, jednak w praktyce nie zdarzyło mi się ani razu, by ktoś mi tak kriticala posadził. W sumie, to wcale mi nikt kriticala nie posadził. Mi udało się zaledwie kilka razy i to w tradycyjny sposób, przez rozbicie bloku. Cytuj
Di 849 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Jak wie się, na jakie ciosy grać i obaj Gracze dobrze blokują, to zasadzenie CF-a nie jest takie trudne, jak się wydaje. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Jak wie się, na jakie ciosy grać i obaj Gracze dobrze blokują, to zasadzenie CF-a nie jest takie trudne, jak się wydaje. To tak, ale ja mówię o criticalu po GI. Nie spotkałem jeszcze nikogo, kto by tyle GI posadził, by mi SG rozbić. Cytuj
Di 849 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 No mi chodzi o GI w momencie, kiedy pasek już się świeci. Skoro muszę atakować, to niech gra da mi atakować, a nie że dostanę GI i od razu po tym CF-a Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Też o tym myślałem, ale to tylko teoria. W praktyce GI -> CF zdarza się bardzo rzadko. Na to trzeba sporo pracować. Raczej niemożliwe jest wykonanie takiej akcji w pierwszej rundzie. Gierka wynagradza atak i ludzie starają się nie blokować za dużo. Nie chcę gry bronić za bardzo, bo wiele rzeczy mi się nie podoba. CF nie jest jednak czymś, co by mi przeszkadzało. Cytuj
Di 849 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Teoria? Ja o tym mówię po ponad 200 walkach stoczonych w tą grę, oczywiście offline Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 No mi chodzi o GI w momencie, kiedy pasek już się świeci. Skoro muszę atakować, to niech gra da mi atakować, a nie że dostanę GI i od razu po tym CF-a Moim zdaniem czerwony pasek wcale nie zmusza Cie do ataku, tylko raczej do GI właśnie. Poza tym jest to kara za turtlowanie i czekanie na stratę przeciwnika. Nie można dopuszczac do zaswiecenia sie paska. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 sierpnia 2008 Opublikowano 7 sierpnia 2008 W pewnym sensie to dobry pomysł, bo zachęca do ataku i bardziej dynamicznej gry. Raczej nikt nie będzie tu narzekał, że ktoś za dużo gra w obronie. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 dzis pogralem i troche lipa w porownaniu do 3,2,1: chodzenie gorsze, juggle nie wchodza, mega ciosow przenika przez zawodnika na przeciwko??typy ze star wars pasuja jak ogorek do piwa no kkk jeszcze te ksiezniczki rodem z mang dla dzieci,wiekszosc aren to jakas kpina,muzyka jest a jakby jej nie bylo, kto to robil bandai czy namco?sc4 robiony na predce- to widac, a rozdzialka to jakies 580p i za duzo czerwonego... a teraz mam takie pytanko jako ze w singlu mi sie zbytnio nie chce grac: co trza przechodzic zeby odblokowac full opcji w customizacji i wszystkich zawodnikow? z gory dzieki za konkretna odp. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Grafika skopana. Postacie jeszcze jako tako, ale reszta wygląda jak ps2 w hd i z AA Cytuj
RobertKWL 0 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Grafika skopana. Postacie jeszcze jako tako, ale reszta wygląda jak ps2 w hd i z AA To dobrze że kupiłem nowego BF'a Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 (edytowane) To jest chore, przecież tam jest kilka aren na krzyż i można było zrobić to w super duper fotorealistycznej grafice, w końcu nawet interakcji nie ma, dosłownie jak FNR3 gdzie mając dwie postacie na ringu wszystko inne ssało. Żółte obiboki..no i hamburgery z EA ^ ^ Muzyka też słaba, a system wyboru ciuchów pod odpowiednie skille i kombinacje zbyt pracochłonny(czy tylko ja nie mam dobrego sposobu?) Edytowane 8 sierpnia 2008 przez stabik Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Grafika skopana. Postacie jeszcze jako tako, ale reszta wygląda jak ps2 w hd i z AA To dobrze że kupiłem nowego BF'a Kompletnie nie zrozumiałem tego posta, chyba za głupi jestem To jest chore, przecież tam jest kilka aren na krzyż i można było zrobić to w super duper fotorealistycznej grafice, w końcu nawet interakcji nie ma, dosłownie jak FNR3 gdzie mając dwie postacie na ringu wszystko inne ssało. Jezu, straszne, kogo obchodzi grafika w takiej grze? Cytuj
Othis 29 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Grafika skopana. Postacie jeszcze jako tako, ale reszta wygląda jak ps2 w hd i z AA To dobrze że kupiłem nowego BF'a Kompletnie nie zrozumiałem tego posta, chyba za głupi jestem To jest chore, przecież tam jest kilka aren na krzyż i można było zrobić to w super duper fotorealistycznej grafice, w końcu nawet interakcji nie ma, dosłownie jak FNR3 gdzie mając dwie postacie na ringu wszystko inne ssało. Jezu, straszne, kogo obchodzi grafika w takiej grze? mnie obchodzi pozatym animacja to tez jakies padlo na moje oko 30-40 fps i do tego dali jakis blur(rowniez brak aa na zbrojach) ch wie po co zeby jeszcze niedorobki ukryc...a na kij lata to na havocu to nie wiem jak nawet wypadanie z planszy lepiej wygladalo na ps2...ogolnie zal i jesli ktos nie byl wielkim fanem poprzednich czesci lub nie chce grac online to nie polecam...jedyny plus to edytor postaci.. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 (edytowane) Nawiasem czy to specyfika SC4 (nie jestem jakims znawca serii) czy tylko ja tak mam, ze wygodniej mi sie robi b+G or bd+G niz b_d+G? Moze to ciagle brak przyzwyczajenia, ze nagle olewa sie movemeent na rzecz bloku G/d+G, o wiele wygodnie mi ruszac sie i w czasie ruchu widzac wychodzacy cios wrzucac b+G itd Online przy 4 kreskach to jest ;p Co ciekawe te kilka gier co zagralem, to 1 (61 lvl gracz) gral spoko - nie znam na tyle SC, ale bylo widac,ze zaklada mi sensowne rzeczy. Kilku (20-30 lvl) grali na klasycznego jana/kape 1-2 ciosami na laga, zawsze przegrywali 3:0/3:1 przy prosteym SS;/. W tekkenie online od biedy mozna pograc przy 2 pomaranczowych kreskach z obu stron (ale dalej jako fun z 50kg odwaznikami na rekach i nogach nic wiecej), ew. movementem sie nadrobi + dokladnosc wydaje sie jest wieksza. SC4 + offline jest niezly, ale dalej przekonac sie dalej nie moge (randomy typu low z konca ekranu w palec od stopy 2 hity jako kontynuacja i RO ; o ale to juz urok SC ; ). Szkoda, ze system online jest biedniejszy niz w T5:DR (i to przed patchem) Kustomowanie postaci jest wyczesane, kolejny krok do przodu w serii. Jakosc animacji i wszystkiego - az chce sie grac, moze to nie jest tekken, ale gra sie naprawde swietnie i w sumie ciezko sie oderwac. Othis - o jakim blurze mowisz? Chyba nie twierdzisz, ze strefowy blur, ktorego zadaniem ejst wyostrzanie tego, na cyzm skupia sie oko , a rozmazywanie tego, na czym mniej, to jakie ukrywanie niedorobek? gra ma lekko wiecej niz 30-40fps, 30 fps to ~2 ramki, ktore ludzkie oko rozroznia na kilometr wzlegem 50/60fps (1 ramki). kilka razy mi przyklacilo tak do 20 fps na 0.5 sek (powiedzmy na 100-150 gier 3 razy wyskoczylo, przy szybkiej zmianie kamery; ale tak sporadycznie, ze w sumie olewka). Poza tym jakos modeli i particles przy hitach jest genialna. Jedyny minus to chyba story mode - ot zawsze to jakis fun, a tutaj - ciagle to samo 2 levele, potem 3ci, potem ta sama animacja z zamkiem itd. I jeszcze te genialne "Sophita killed her partner helseft" (po przejsciu 1go levelu w story mode) - tekkenowska fabula to przy tym epopeja . Za to rudy demon na levelu 3 daje rade, dubbing japonski miazdzy (min. kilku znanych voice aktorow z anime/game, mile), ending AMY nice ("So Soul Calibur, make the great new world for me and Amy"... *cisza* + mimika twarzy Amy potem itd). Edytowane 8 sierpnia 2008 przez solo/ng Cytuj
krak2610 0 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Opublikowano 8 sierpnia 2008 Heh moja pierwsze starcie z jakim kolwiek Soul Calibur nastopilo dzisiaj. StoryModa na Easy padl w jakies 20 minut. I teraz moje pytanie jakimi postaciami gra sie na multi. Coprawda jeszcze nie mam neta na Ps3 (narazie nie jestem w domu, siedze u rodziny w usa ) Chce wiedziec jaka postacia moge sie uczyc cos grac na single zeby potem juz nie uczyc sie wszystkiego od nowa na multi. Czyli co ? ;> Cytuj
wiedzminka 0 Opublikowano 9 sierpnia 2008 Opublikowano 9 sierpnia 2008 Witam, mam pytanie odnośnie wykonywania critical finisher. Kilka postów wcześniej przeczytałem że można go zrobić w momencie gdy moja kulka miga na niebiesko a kulka przeciwnika zapala się na czerwono co powoduje odepchnięcie go do tyłu. W tej samej sekundzie należy wcisnąć jednocześnie ABKG. Fajnie, tylko co w sytuacji jeżeli nie zdąże ? W jaki sposób wtedy można wykonać CF ? Czy musze czekać aż kulka zgaśnie i znów zapali się na czerwomo czy może jest wtedy jakiś inny sposób żeby zrobić CF? Cytuj
Di 849 Opublikowano 9 sierpnia 2008 Opublikowano 9 sierpnia 2008 gdy moja kulka miga na niebiesko Nie musi migać. Twoja kulka równie dobrze może być czerwona (możliwe, że nie może migać na czerwono). Fajnie, tylko co w sytuacji jeżeli nie zdąże ? W jaki sposób wtedy można wykonać CF ? Czy musze czekać aż kulka zgaśnie i znów zapali się na czerwomo czy może jest wtedy jakiś inny sposób żeby zrobić CF? Chyba nie myślisz, że jak nie trafisz, to potem będzie jeszcze kilka szans na posedzenie CF-a Okienko jest wystarczająco duże, żeby zdąrzyć. Ivy po zablokowanym 44K może wstać i zrobić CF-a, Lizardman robi B+K z postawy, wychodzi z niej, wstaje i po A+B+K+G zaczyna się kręcić na przeciwniku. Gdyby nietrafiony CF nie resetował Soul Gauge, to byśmy mieli kolejną bzdurę Cytuj
Othis 29 Opublikowano 9 sierpnia 2008 Opublikowano 9 sierpnia 2008 (edytowane) "Othis - o jakim blurze mowisz? Chyba nie twierdzisz, ze strefowy blur, ktorego zadaniem ejst wyostrzanie tego, na cyzm skupia sie oko , a rozmazywanie tego, na czym mniej, to jakie ukrywanie niedorobek? gra ma lekko wiecej niz 30-40fps, 30 fps to ~2 ramki, ktore ludzkie oko rozroznia na kilometr wzlegem 50/60fps (1 ramki). kilka razy mi przyklacilo tak do 20 fps na 0.5 sek (powiedzmy na 100-150 gier 3 razy wyskoczylo, przy szybkiej zmianie kamery; ale tak sporadycznie, ze w sumie olewka). Poza tym jakos modeli i particles przy hitach jest genialna." gra nie ma (lekko) wiecej niz 40 klatek i jestem tego pewien wlacz moze vf5 i potem sc4 rozdzialka to samo jak pisalem do 720p brakuje sporo...jaki blur?nie taki typowy ten co jest ze 5m za postaciami na arenie rozumiem rozmycie np w gta4 gdzie ilosc detali i swiata jest rozlegly ale na arenie zaraz za zawodnikami??? poprostu ukrywaja slaba rozdzialke...grafika postaci? owszem design jest ok(laski juz niestety nie wszystkie) ale niektore zbroje i przedmioty robione sa na odwal sie(rozmyte papki)... a na moje pytanie odpowiem sobie sam:) link z innego forum) http://www.gamefaqs.com/console/ps3/code/940047.html ps. "ze strefowy blur, ktorego zadaniem ejst wyostrzanie tego, na cyzm skupia sie oko" hahaha dobre jakos w zadnej innej bijatyce nie mialem z tym problemu a tu wrecz przeszkadza. Edytowane 9 sierpnia 2008 przez Othis Cytuj
kaede 0 Opublikowano 9 sierpnia 2008 Opublikowano 9 sierpnia 2008 (edytowane) Według wyliczeń na forum Beyond 3D rozdzielczośći w jakich renderowane są klatki obrazu są takie: PS3: 1280x720 (bez AA), 1280x576 w trybie 1080p XBOX360: 1365x960 (bez AA, skalowane programowo do 720p) Blur o którym piszesz (wyraźni zawodnicy, rozmyte tło), to popularny w ostatnich latach wśród programistów gier (jak dla mnie niestety - lubie szczegółową grafikę w grach) efekt małej głębi ostrości symulujący zachowanie prawdziwych obiektywów przy mocno otwartej przysłonie. Edytowane 9 sierpnia 2008 przez kaede Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.