sakiu 83 Opublikowano 10 września 2008 Opublikowano 10 września 2008 65h na liczniku i ciągle mi się podoba....jeśli znudziło ci się po 20 minutach, to chyba grasz tylko vs cpu, i bijatyki nie sa dla ciebie? Cytuj
Di 839 Opublikowano 11 września 2008 Opublikowano 11 września 2008 http://caliburforum.com/forums/showthread....;threadid=34768 Ta gra idzie w dobrym kierunku Cytuj
Gość Soul Opublikowano 11 września 2008 Opublikowano 11 września 2008 Co za tępe ch*** z nerfowali Raphowi BB ;( Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 12 września 2008 Opublikowano 12 września 2008 (edytowane) Nie jest źle, mogli mi bardziej pojechać po Amy ;p ale co zrobili z Voldo i Algolem to lulz.... EDIT: ah i JI throws to bardzo dobra zmiana ;o Edytowane 12 września 2008 przez sakiu Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 12 września 2008 Opublikowano 12 września 2008 Zaje.biście, skoro pracuja nad patchem, to znaczy że trzymają rękę na pulsie. SLC będzie stonowane, tak że może Di zmienisz zdanie? Co do Asty, to Astaroth: - 6K is -14 Kolanko jest teraz szybsze, czy wolniejsze? Nie wiem jak było wcześniej. Cytuj
Di 839 Opublikowano 12 września 2008 Opublikowano 12 września 2008 SLC będzie stonowane, tak że może Di zmienisz zdanie? Właśnie na to mam nadzieję Ale tylko, jeśli to będzie zmiana rzędu 30-40%, a nie 10%. Co do Asty, to Astaroth: - 6K is -14 Kolanko jest teraz szybsze, czy wolniejsze? Nie wiem jak było wcześniej. Szybkość ciosu zapisywana jest z "i" z przodu, więc szybkość się nie zmieniła. -14 oznacza, że Sophia może go teraz ukarać 236B, a każda inna postać też coś ma. Cytuj
maDeNTi 0 Opublikowano 12 września 2008 Opublikowano 12 września 2008 He .... ten patch w ogóle wniósł cos ciekawego ?? Z tego co zaobserwowałem to praktycznie tylko osłabili niektóre zagrania i poprawili Bugi(pewno robiąc inne ale to...) To ma w ogóle jakies odzwierciedlenie w balansie, ciekaw jestem co zrobili z takim Rockiem, Maxim, czy Zasalamelowym BB. Jak dla mnie to mogli by zrobić niektóre postacie mniej karalne żeby nie łykać 236B Sophy po praktycznie każdym zagraniu. Chociaż dobre i to przynajmniej widać że coś robią (tylko czy to nie jest tak na pokaz ?). Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 12 września 2008 Opublikowano 12 września 2008 Co do Asty, to Astaroth: - 6K is -14 Kolanko jest teraz szybsze, czy wolniejsze? Nie wiem jak było wcześniej. Szybkość ciosu zapisywana jest z "i" z przodu, więc szybkość się nie zmieniła. -14 oznacza, że Sophia może go teraz ukarać 236B, a każda inna postać też coś ma. Ale lipa, wczesniej mogli go ukarać tylko niektórzy. Cóż ewidentnie chcą oslabić kolanko Astarothowi, zamysł jest chyba taki, aby uzywac go w określonych sytuacjach jako stoper, a nie jako zwykły atak. Cytuj
R!NG 0 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 maDeNTi poruszyl ciekawa sprawe, mianowicie w tej grze Sophitia moze ukarac strasznie duzo rzeczy. Zdecydowanie za duzo, jak kolejne patche beda ciagle cos oslabiac to w ogole nie bedzie sie dalo z nią grac bo bedzie karala nawet A,A czy B,B :f Cytuj
Reset 0 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 Bo niestety od sc3 sie tekken zrobił <_< Cytuj
maDeNTi 0 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 Kiedy bedzie mozna zassac ten patch ... bo chciał bym jak najszybciej sie do zmian przyzwyczasic, ewentualnie zmienic postac <_< . Cytuj
raVen20 1 Opublikowano 16 września 2008 Opublikowano 16 września 2008 Nie jest to jeszcze potwierdzona informacja ale podobno grając w Force Unleashed odblokowujemy Vadera, Imperial March i nasz wspaniały mroczny uczeń zmienia nazwę na StarKiller? Myślę że w przeciągu najbliższych godzin będziemy już wiedzieć czy jest to prawda. Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 SOUL CALIBUR 4 to fajna gra,ale online ssie na calego! Wyprowadzam cios a on wchodzi za sekunde,sorry,ale chyba nie tedy droga! Aha,net szybki 8Mb. Cholera,jak mozna sprawdzic przed walka jak jakosc polavzenia ma przeciwnik( od razu by sie takich odrzucalo) Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 20 września 2008 Autor Opublikowano 20 września 2008 (edytowane) BTW po dzisiejszej aktualizacji SC4 do wersji 1.03 konsola mi zaliczyła RODa lol Edit - już jej przeszło Edytowane 20 września 2008 przez Aramis Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 SOUL CALIBUR 4 to fajna gra,ale online ssie na calego! Wyprowadzam cios a on wchodzi za sekunde,sorry,ale chyba nie tedy droga! Aha,net szybki 8Mb. Cholera,jak mozna sprawdzic przed walka jak jakosc polavzenia ma przeciwnik( od razu by sie takich odrzucalo) Przecież jakość połoczenia jest symbolizowana przez 5 kresek zaraz przy imieniu gracza. 5 kresek - dobre połączenie, 1 - slideshow. Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 (edytowane) Przecież jakość połoczenia jest symbolizowana przez 5 kresek zaraz przy imieniu gracza. 5 kresek - dobre połączenie, 1 - slideshow. Mowisz o wersji naPS3? I jeszce jedno,jak tu mozna kogos zaprosic,bo opcji takowej sie nie doszukalem :wkurzony: Edytowane 20 września 2008 przez Ken Marinaris Cytuj
Gość ragus Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 (edytowane) Może to tylko w mojej głowie coś się ubzdurało, ale coś lepiej mi się gra online po tym patchu. Nawet Guard Impacty mi częściej wchodzą :] Edytowane 20 września 2008 przez ragus Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 21 września 2008 Opublikowano 21 września 2008 Przecież jakość połoczenia jest symbolizowana przez 5 kresek zaraz przy imieniu gracza. 5 kresek - dobre połączenie, 1 - slideshow. Mowisz o wersji naPS3? I jeszce jedno,jak tu mozna kogos zaprosic,bo opcji takowej sie nie doszukalem :wkurzony: Player Match. Z innej beczki... Rzygać mi się chce gdy widzę jak mój przeciwnik wybiera Misiajogiego. W 90% przypadków walka sprowadza się do 66BB, 1A, 2KB. Ehhhh... Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 wiekszosc gra Kilikiem(bo ma daleko siegajace uderzenia),albo Cervantesem. Trudno cokolwiek zrobic przy duzych lagach,a takich doswiadczylem. Mitsurugi tez ma duze "poparcie". Nawalaja po klawiszach jak leci,albo stosuja najprostsze comba,co w polaczeniu z lagami daje im ogromna przewage. Zreszta gry sie pozbylem,bo tryb online doprowadzal mnie do wscieklosci. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 A ja zauważyłem problemy ostatnio w online PS3 - same 3 bary tylko widze i tych samych ludzi.....gdzie moje 4-5 bary?! czyżby ludzie przestali grać online czy namco coś zwaliło z online i chce mnie z afryką łączyć? Aha, z innej beczki.....na ten turniej sc4 to trzeba sie zapisywać online, czy na miejscu we Wrocławiu można? ;p Cytuj
Di 839 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 Można na miejscu, ale od tego masz odpowiedni topic. Cytuj
Sebastian PL 1 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 lamerskie pytanie jak sie odkrywa mapy i wszystkie postacie , che to zrobic najszybciej jak sie da Cytuj
Larou 0 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Bonusowe musisz najpierw pokonać w story, resztę postaci kupujesz w edytorze. Stage'e odblokowujesz, przechodząc story/arcade. na przyszłość - www.gamefaqs.com Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.