Opublikowano 29 stycznia 200817 l Nowe obrazki http://www.ene3.com/archives/020465.html Pip-boy Model 3000 http://www.n4g.com/News-104935.aspx
Opublikowano 29 stycznia 200817 l - jedną z podstawowych cech Fallouta 3 jest to, że nie da się zrobić wszystkiego w tej grze Kurna tez mi nowosc ze nie moge zrobic wszystkiego w danej grze W jednej możesz, w drugiej nie możesz. To nadaje oryginalne cechy grze. W "crapie" robisz wszystko w kilka godzin, w ambitnej grze masz kilka podejść w kilkadziesiąt godzin i nadal cię ona zaskakuje i kręci
Opublikowano 29 stycznia 200817 l Chodzi tutaj o błąd w sensie zdania chyba. Jak dla mnie z niego wynika że taka nowością tego fallouta jest to że w grze nie da się zrobić wszystkiego co się sobie wymyśli. Chodziło o to że za jednym podejściem nie da się wszystkich questów itp zrobić. Zobaczymy co wyjdzie z tego Falliviona juz za całkiem niedługi czas (patrząc oczyma tego kto czeka od dnia kiedy przeszedł 2)
Opublikowano 30 stycznia 200817 l Chodzi tutaj o błąd w sensie zdania chyba. Jak dla mnie z niego wynika że taka nowością tego fallouta jest to że w grze nie da się zrobić wszystkiego co się sobie wymyśli. Chodziło o to że za jednym podejściem nie da się wszystkich questów itp zrobić. Zobaczymy co wyjdzie z tego Falliviona juz za całkiem niedługi czas (patrząc oczyma tego kto czeka od dnia kiedy przeszedł 2) mam na dzieje ze tak bedzie nad f2 spedzilem jakies 3 lub 4 lata grajac codziennie i zaskakiwal mnie zawsze czyms nowym jakism szczegolikiem a pozniej mimo ze juz wszystko mialem obcykane to wracalem do niego jak do dobrej ksiazki...ach ilez to jeszcze czekania
Opublikowano 21 marca 200817 l Jako wielki fan serii - trójkę kupuję w ciemno. Nigdy nie sądziłem, że zagram w F3 na konsoli, ale w takiej formie (a'la Oblivion) mogę to przełknąć
Opublikowano 21 marca 200817 l Ciekawi mnie jak długo jeszcze będą czekać z pokazaniem światu pierwszego grywalnego kawałka kodu. Mieliby przynajmniej czas na wysłuchanie uwag dotyczących pokazanej części. Naprawdę bardzo chciałbym ujrzeć choć minutowy urywek in-game.
Opublikowano 25 marca 200817 l http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=867 -Over 200 endings, since last week. The 12 endings was surpassed sometime ago. -The game is twice bigger than what they thought in the beginning. -Always just one humanoid-type companion, and another NPC like Dogmeat. -Dogmeat can die, but they are working on his health and how you maintain him. -Dogmeat can be given assignments, and will try to follow them with his Radiant AI. -Brotherhood of Steel doing their own thing; already in finished state on the game; they are on the verge of extinction, you’ll interact with them a lot more after a determined point in the game. -The game is finished, but needs a lot more polishing and testing, they are doing many playthroughs; they keep adding stuff, sometimes it takes 100 hours to play, just the main quest takes about 20 hours. -Absolutely tracking at fall 2008." chyba sobie jaja robią
Opublikowano 25 marca 200817 l dokladnie jak mowi diabeu, to beda rozne wariacje, kombinacje i wychodzi 200 ;]. Podobno juz w fallout 2 czy tam 1 przy kombinacjach wychodzilo wiecej..
Opublikowano 25 marca 200817 l Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania.
Opublikowano 25 marca 200817 l się wie, ale zobacz jak brzmi "200 zakończeń" pałka sama do góry startuje:f
Opublikowano 25 marca 200817 l Niech lepiej zaprezentują gameplay zamiast wabic wzrok fanów sagi hasłem "200 zakończeń" Jak mi napisza, że dialogi będa kalką (pod względem rozbudowania, ma być absolutne przeciwnieństwo Oblivionowych) tych w F1 i F2 to się ucieszę i poklepię ich po pleckach mówiąc przy tym pracujcie dalje bo jesteście na dobrej drodze. Ale dotychczas nie ujawinili niestety żadnych konkretów. Edytowane 25 marca 200817 l przez Gooralesko
Opublikowano 25 marca 200817 l Na ich miejscu bym nie ujawniał za duzo i robił hype sama nazwą. troche ludzi będzie na pewno zawiedzionych boprzy tym tytule wymagania są olbżymie i musi dorównac dwóm genialnym poprzednikom.
Opublikowano 25 marca 200817 l Ciekawe czy i tym razem będzie można łatwo kraść, zabijać stimpackami a combo f5-f6 będzie nadmiernie eksploatowane. A Bethesda zamiast 200 niech lepiej zrobi 2 ale za to takie, które będą wisienką na torcie. Edytowane 25 marca 200817 l przez greah
Opublikowano 26 marca 200817 l mnie osobiscie troche zdziwil brak normalnych znanych nam broni (w sumie rozumiem ze przyszlosc ale zeby rezygnowac z dotychczasowych zdobyczy techniki) w jednym z wywiadow przeczytalem ze zostanie w sumie kilka broni chyba a reszta to beda jakies tam wymyslone:/ troche zbilo mnie to z tropu:/ no i rzecz najwazniejsza czy beda dzieci w grze:) mam nadzieje ze ta jednak nie zrobia papki ktora ocenzuruja zeby tylko dotrzec do jak najwiekszej liczby ludzi EDIT: Jesli tylko zostawia mi to lazenie po pustkowiach, mozliwosc oslaniania karawan albo kopania grobow odstrzelenie komus nogi itd itp. to zawsze to bedzie cos na oslode;P Edytowane 26 marca 200817 l przez danielskii
Opublikowano 27 marca 200817 l Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania. Owszem w F2 Nalezy traktowac podsumowanie jako czesc zakonczenia( same outro byloby conajmniej.... niewystarczajace). Wcale nie do konca, natomiast, bylo to tak, ze albo zrobilismy dobrze albo zle... z tego co pamietam kazde miasto mialo swoje problemy np. o kopalnie zlota w Redding walczyly 3 potezne miasta, to z kim zawrza saojusz zalezalo od ciebie, w Renno z koleji wojna mafijna, Geko i zepsuta elektrownia blablabla od tego jak potocza sie losy miasta bylo zalezne pd wielu twoich decyzji i cholernie dobrze mi sie tego zawsze sluchalo wiec F3 pod tym wzgledem spelnia swoja role... Czego sie boje odnosnie F3... po pierwsze chcialbym aby statystyki pozostaly z 2, plus kilka nowych ale pod rzadnym pozorem nie powinno sie zmniejszac ich ilosci, to chyba najbardziej rozbudowany erpeg pod tym wzgledem. Klimat... postnuklearny swiat to moj zywiol ale w Tactics nie bylo juz tego co w 2 czesci... mianowicie mozosc przebywania posrod tych podupadlych miast, zmarnowanych ludzi... cpunow, dziwek i bezdomnych sierot, kto gral ten zrozumie... nie chce czegos ala gears of war z doswiadczeniem i mapa, chce w tym zyciu uczestniczyc, no i fabula oraz humor... uwielbialem go, smialem sie do upadlego, wiecie dialogi typu - czy to co wyrasta ci z glowy to galaz? - Tak to galaz, nazywa sie Billy i czesem do niego mowie gdy jestem samotny, buahahaha zartuje!... nazywa sie Wiliam! Pozatym dwojka byla wogole gra ponadczasowa, na trzecza czesc czekam od 8 klasy podstawowki( powaznie) gdy odkrylem F2 a mam juz 23 lata i kupie ja bez wzgledu na wszystko a czy bede zalowal... cholera wie
Opublikowano 27 marca 200817 l Właściwie zależy, jak na to patrzeć. Zakończenia dwa były w F1 (zwykłe i, jeśli się uprzeć, zwycięstwo Mastera), w 2 było tylko jedno. Chyba żeby traktować jako zakończenia to, co w podsumowaniu mruczał sobie Ron Pearlman. Kiedy już ukończyło się grę i zobaczyło zakończenie (w dwójce wybuchnięcie platformy wiertniczej), mieliśmy coś na kształt podsumowania - fotki miejscówek, w których byliśmy, i tekst, co się dalej z nimi działo. Tekst był zależny od tego, co w danej mieścinie zrobiliśmy. Z reguły był to tekst A (robiliśmy dobrze) lub B (zrobiliśmy lokalnej społeczności kuku). Wariacje polegały na "pełności" tekstu (czyli jak głęboko weszliśmy w problemy danego miasteczka). Tak czy siak, gadka o setkach zakończeń to gruba przesada, nawet jeżeli jako "zakończenie" będziemy brać te podsumowania. Owszem w F2 Nalezy traktowac podsumowanie jako czesc zakonczenia( same outro byloby conajmniej.... niewystarczajace). Wcale nie do konca, natomiast, bylo to tak, ze albo zrobilismy dobrze albo zle... z tego co pamietam kazde miasto mialo swoje problemy np. o kopalnie zlota w Redding walczyly 3 potezne miasta, to z kim zawrza saojusz zalezalo od ciebie, w Renno z koleji wojna mafijna, Geko i zepsuta elektrownia blablabla od tego jak potocza sie losy miasta bylo zalezne pd wielu twoich decyzji i cholernie dobrze mi sie tego zawsze sluchalo wiec F3 pod tym wzgledem spelnia swoja role... Czego sie boje odnosnie F3... po pierwsze chcialbym aby statystyki pozostaly z 2, plus kilka nowych ale pod rzadnym pozorem nie powinno sie zmniejszac ich ilosci, to chyba najbardziej rozbudowany erpeg pod tym wzgledem. Klimat... postnuklearny swiat to moj zywiol ale w Tactics nie bylo juz tego co w 2 czesci... mianowicie mozosc przebywania posrod tych podupadlych miast, zmarnowanych ludzi... cpunow, dziwek i bezdomnych sierot, kto gral ten zrozumie... nie chce czegos ala gears of war z doswiadczeniem i mapa, chce w tym zyciu uczestniczyc, no i fabula oraz humor... uwielbialem go, smialem sie do upadlego, wiecie dialogi typu - czy to co wyrasta ci z glowy to galaz? - Tak to galaz, nazywa sie Billy i czesem do niego mowie gdy jestem samotny, buahahaha zartuje!... nazywa sie Wiliam! Pozatym dwojka byla wogole gra ponadczasowa, na trzecza czesc czekam od 8 klasy podstawowki( powaznie) gdy odkrylem F2 a mam juz 23 lata i kupie ja bez wzgledu na wszystko a czy bede zalowal... cholera wie widze ze swoj czlowiek ja do dzis smieje sie na wspomnienie tego karzelka poszukiwacza przygod w broken hills jak go spuscilismy na linie do studni wyrzucil nam worek kapsli i te jego teksty ze widzi cos w ciemnosci cos wchodzi mu na noge itp:) wlasnie to bylo piekne ze nie trzeba bylo posuwac sie z fabula tylko mozna bylo robic co sie chcialo a jednoczesnie caly czas wszystko szlo w odpowiednim tempie (zaleznym tylko od nas) piekna gra
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l No to doczekaliśmy się polskiej wersji stronki Fallaut 3. Link poniżej http://fallout.bethsoft.com/pol/home/home.php
Opublikowano 11 kwietnia 200817 l http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0003.jpg http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0002.jpg http://images.gamersyde.com/gallery/public...4/1282_0001.jpg
Opublikowano 11 kwietnia 200817 l Pierwsze zdjęcie kozackie. Jak będzie mozna mieć psa towarzysza to Fable 2 wymięka. Zresztą nigdy mi się nie podobał cukierkowy klimat gier Petera M. Edytowane 11 kwietnia 200817 l przez Gooralesko
Opublikowano 11 kwietnia 200817 l Z tego co mowi Piotrek to wynika, ze "jego" pies bedzie lepszy. Chodzi o to, ze zwiazesz sie bardziej emocjonalnie z psiakiem. Anyway pies w Fallout'cie bedzie przydatny do przynoszenia "medykamentow"czy broni bedacej w poblizu. Cool
Opublikowano 9 maja 200816 l http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/music.html trzy utwory muzyczne do Fallout 3. Muzykę do F3 będzie komponował Inon Zur znany z takich projektów jak PoP: The Two Thrones, Baldurs gate II, SOCOM II czy Crysis. Posłuchajcie i napiszcie co sądzicie. Edytowane 9 maja 200816 l przez Gooralesko
Opublikowano 2 czerwca 200816 l Kolejne 3 shoty z gry. Tak się zastanawiam, czy najpierw się supermutant przewrócił, a potem mu odstrzelił bohater nogę, czy odwrotnie...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.