tybalt 0 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Jest jakikolwiek sposob na ominiecie tego po(pipi)ionego limitu? Gra bylaby blisko idealowi gdyby nie taki babole wlasnie... Wersja unpatched na xboxa:> Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 (edytowane) Pojawiło się DLC. Wie ktoś co wprowadza i czy jest do niego dostęp po zakończeniu głównego wątku fabularnego ? Odnośnie tego ostatniego, to czytałem na Polygamii, że ma wyjść patch umożliwiający grę nawet po ukończeniu tegoż. Wiadomo coś komuś na ten temat ? Kluczniku drogi przeczytaj to: http://fallout.wikia.com/wiki/Operation:_Anchorage Edytowane 27 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 http://www.sklep.cenega.pl/index.php?actio...;sub=4&id=4 :potter: Jeszcze tylko kilka dni i koniec stycznia, ciekawe czy zmienia na luty czy marzec? Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 http://www.sklep.cenega.pl/index.php?actio...;sub=4&id=4 :potter: Jeszcze tylko kilka dni i koniec stycznia, ciekawe czy zmienia na luty czy marzec? A Polska wersja kolekcjonerska czym się różni od zwykłej? Tylko tym, że gra jest PL czy dodatki również (art book, making of itd.) ? Wie ktoś? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Myślę, że Cenega ci odpowie na to pytanie. Bo skąd my mielibyśmy wiedzieć. Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 (edytowane) Że Cenega to oczywiste, gdybym nie sprawdził (pytał) u nich to bym się nie wychylał Tyle tylko, że 3 razy nie odpowiedziała mi na to pytanie Fajne mają podejście do klienta A pytam, bo może było jakieś info, gdzieś, coś, cokolwiek Edytowane 27 stycznia 2009 przez Kroolik Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Sprawa z zakończeniem gry rozwiązana: nie będzie patcha umożliwiającego kontynuację gry. Za to możliwość taka pojawi się w jednym z DLC, jednak tylko dla użytkowników X360 i PC. Szkoda trochę, że takie podłe zagrania stosują, a i przy multiplatformowości nie stosują się do jakichś podstawowych zasad równouprawnienia - użytkownicy PS3 są w pupie Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Zacząłem w końcu ostro grać w Fallouta co oznacza, że mam za sobą już parę questów, jak Escape, Following in His Footsteps i Power of Atom. Robię właśnie Galaxy Radio News i tak... czy ja coś robię korwa źle czy ta gra naprawdę jest trudna i wymagająca. Niby jestem w stanie rozwalić 5 super mutantów, ale potem musze spierdzielać do megaton po uzdrowienie i zakup packów. Jest na czwartym poziomie i w sumie do mało inwestowałem w bronie, bardzie w science i speech. Czy ja coś źle robię czy ta gra jest po prostu trudna? Do tego tak naprawdę to mało rzeczy jest porozrzucanych, same śmieci, albo bronie mutantów, co więc zbierać? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 (edytowane) Zacząłem w końcu ostro grać w Fallouta co oznacza, że mam za sobą już parę questów, jak Escape, Following in His Footsteps i Power of Atom. Robię właśnie Galaxy Radio News i tak... czy ja coś robię korwa źle czy ta gra naprawdę jest trudna i wymagająca. Niby jestem w stanie rozwalić 5 super mutantów, ale potem musze spierdzielać do megaton po uzdrowienie i zakup packów. Jest na czwartym poziomie i w sumie do mało inwestowałem w bronie, bardzie w science i speech. Czy ja coś źle robię czy ta gra jest po prostu trudna? Do tego tak naprawdę to mało rzeczy jest porozrzucanych, same śmieci, albo bronie mutantów, co więc zbierać? Musisz inwestować choć w jeden rodzaj broni bo inaczej nie dasz rady nawet na normalu. Przy kolejnym awansie na następny poziom zapodaj sobie wszystkie pkt w rodzaj broni, który chcesz używać i wtedy zacznij robić wątek główny oraz przechadzaj się po ruinach DC. Rozwiń um. bojową na conajmniej 60 a będzie ci znacznie łatwiej w czasie kolejnych potyczek z wrogiem. A odnośnie śmieci porozrzucanych po lokacjach - poczekaj jak dorwiesz schemat jakiejś broni to będziesz wręcz szukał tych śmieci by ją zmontować. Niekóre sa bardzo przydatne jak choćby Dart Gun a inne są po prostu zadają więcej obrażeń niż standardowa broń z danej grupy, choćby Railway Rifle czy Shishkebab. Fajny filmik: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/303266.html Edytowane 27 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Co powiecie o broni energetycnzje na poczatku gry? Przechodze Fallouta juz chyab trzeci raz i tym razem chcialem zagrac ta bronia, ale no nie moge 5-10 dmg, kiedy strzelba bojowa i chinski maaj kilka razy wiecej. No bezsens. Bron energetyczna jest dobra praktycznie pod koniec a i nie niezbednna. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Ja przestalem czekac na wersje polska i wkoncu kupilem anglika. Gra wciaga od pierwszych minut, szkoda ze musze isc na zajecia ;/ Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Co powiecie o broni energetycnzje na poczatku gry? Przechodze Fallouta juz chyab trzeci raz i tym razem chcialem zagrac ta bronia, ale no nie moge 5-10 dmg, kiedy strzelba bojowa i chinski maaj kilka razy wiecej. No bezsens. Bron energetyczna jest dobra praktycznie pod koniec a i nie niezbednna. jedyna dobra broń energetyczna to giwera plazmowa harknessa Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 (edytowane) Co powiecie o broni energetycnzje na poczatku gry? Przechodze Fallouta juz chyab trzeci raz i tym razem chcialem zagrac ta bronia, ale no nie moge 5-10 dmg, kiedy strzelba bojowa i chinski maaj kilka razy wiecej. No bezsens. Bron energetyczna jest dobra praktycznie pod koniec a i nie niezbednna. jedyna dobra broń energetyczna to giwera plazmowa harknessa To chyba nie znalazłeś Alien Blastera. Zresztą w F3 nie używa się tylko jednego rodzaju broni przez całą grę. W zależności od napotkanych przeciwników wyciąga się słabszą broń lub masteruję się Unarmed i Melee Weapons. Wtedy nie ma problemu z brakiem amunicji wytraconej na zmutowane mrówki. Oprócz pistoletu obcych bardzo dobrymi broniami są karabiny plazmowy i laserowy. Oczywiście jeśli mamy Energy Weapons na 100 lub jesteśmy blisko tej liczby. OD siebie polecam Big Guns w związku z nic nie ważąca amunicją opłaca się targanie Fatmana, Miniguna, Flamera i Rocket Launchera. Każda z nich zadaje odpowiednio duże obrażenia a w połączeniu z odpowiednimi perkami (np. dodający 50% obrażeń od ognia) nie ma sobie równych. Edytowane 30 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Po skończeniu dodatku dochodzi jest ta spluwa ze screena którego ktoś kiedyś wklejał. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Po skończeniu dodatku dochodzi jest ta spluwa ze screena którego ktoś kiedyś wklejał. Gauss Rifle. A jak niby przechodzi do rzeczywistości skoro akcja OA to symulacja? Jak to Betha wytłumaczyła? Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Po skończeniu dlc można otworzyć zbrojownie której jest ta spluwa oraz pancerz wspomagany model tk 1 czy jakos tak Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Skończyłem Fallouta 3. Niezłe zakonczenie Czy wysadzenie tego komputera coś zmienia? Nie wysadziłem go, zostawilem tam figurke, bede mógł się tam wrócić? W ogóle jak gra bedzie kontynuowana w DLC? Będziemy mieli się NIE poświęcać czy cudownie przezyjemy? Ciekawi mnie to. Cytuj
Robsonf 0 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Dobra bo ja już się pogubiłem... Po skończeniu głównego wątku fabularnego mamy dostęp tylko do questu z DLC czy do wszystkich pobocznych zadań z "podstawki"? Niebawem zamierzam nabyć Fallouta i nie chce się jak mój kumpel niemiło rozczarować po zostawieniu sobie questów pobocznych na później... Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Koniec głównego wątku to koniec gry, niestety. Podobno jakieś DLC ma to zmienić, ale to dopiero w przyszłości. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 ej skonczylem tego questa w GNR i BoS powiedzieli mi, ze moze mnie byle kto przeszkolic w noszeniu ich zbroi ale musze dostac pozwolenie kogos (nie pamietam imienia), ktory zazwyczaj jest do znalezienia kolo lab... gdzie jest ten lab? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 (edytowane) ej skonczylem tego questa w GNR i BoS powiedzieli mi, ze moze mnie byle kto przeszkolic w noszeniu ich zbroi ale musze dostac pozwolenie kogos (nie pamietam imienia), ktory zazwyczaj jest do znalezienia kolo lab... gdzie jest ten lab? Kontynuuj przechodzenie main questa a będziesz miał możliwość wejścia do Cytadeli BOS. W niej znajdziesz gościa, który cię wyszkoli w używaniu Powera Armora. Edytowane 29 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 nosz korwa... a ja latalem jak glupi po budynku GNR szukajac laba Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Jest jakiś Vault poza 101 który ma żywych mieszkanców? Zwiedziłem bodaj 4, i albo są tam opętani, albo mutanty, albo klony, albo jeden psychol zyjacy w wirtualnej rzeczywistosci, nie ma normalnych? o.O Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 (edytowane) Jest jakiś Vault poza 101 który ma żywych mieszkanców? Zwiedziłem bodaj 4, i albo są tam opętani, albo mutanty, albo klony, albo jeden psychol zyjacy w wirtualnej rzeczywistosci, nie ma normalnych? o.O Krytpy nigdy nie miały być schronieniem. To był eksperyment. Avellone podał luźną liczbę 122 krypt i wyraźnie napisał tutaj http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible_1 (Kliknąć na Vault System w spisie) jakie eksperymenty miały być w nich przeprowadzone. Resztę zostawia fanom i ich wyobraźni co skrzętnie wykorzystała Bethesda i utworzyła nową Falloutową historię krypt. Ci nienormalni mieszkańcy odnalezionych przez ciebie krypt to celowy zabieg twórców. Chcieli zapewne pokazać przez to jak nieszczęsnym przedsięwzięciem one były. Rzadko która wytrzymywała 200 lat od startu programu więc nie dziwota, że zdrowych ludzi tam nie uświadczysz (Jeśli w ogóle uświdczysz jakichś ludzi). Nawet Krypta 101 nie pełniła funkcji jaką miała pełnić przez co doszło do wydarzeń znanych z początku F3. Ogółem Vault-Tec zadrwił sobie ze 122000 ludzi i bezlitośnie przeprowadzał na nich eksperymenty po części opisane w linku, który podałem. Edytowane 29 stycznia 2009 przez Gooralesko Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Warto ściagnać ten dodatek? Troche kosztuje a już gdzieś widziałem pierwsze recenzje 5/10. Jak go ściągnę to musże gdzieś iść, mieć jakiś level, czy moge wybrać w co chcę grać? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.