[InSaNe] 2 490 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 1. Nie mozna, przynajmniej, dopoki nie masz DLC. Niech sie wypowiedza bardzej obeznani, czy DLC cos zmienia. 2. Przyjemnosc z tej gry, polega glownie na questach pobocznych, sam watek glowny nie porwa i mozna go skonczyc w jakies 8 godzin. To wlasnie questy poboczne oraz eksploracja i smaczki sa esencja tej gry. 3. Kazdy laik poradzi sobie bez problemu, nic tu nie jest skomplikowane a rozwoj postaci nie ma az takiego wplywu jak we wczesniejszych czesciach. 4. Dla mnie bylo jej malo i musialem kombinowac. 5. W trakcie gry mozesz w kazdej chwili zmienic poziom trudnosci. Polecam F3, jest to swietna gra Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Ad. 1 TRUE Ad. 2 TRUE ("wątek główny nie porywa" - eufemizm ) Ad. 3 TRUE (jako, że gra jest łatwa z powodzeniem można eksperymentować jeśli chodzi o postać, w kwestii terenu do eksploracji -> żebyś nie czuł się zagubiony na początku, podążaj za markerem, który prowadzi do danego questa) Ad. 4 FALSE (Dla mnie jest wystarczająco... ba, jeśli ammo miało by jakąś wagę, to bym był zmuszony sprzedawać/wyrzucać nadmiar główna zasada -> V.A.T.S > Real Time) Ad. 5 TRUE (poziom Very Hard nie jest wcale wymagający, zmieniłem go na niższy tylko dlatego, że za szybko lvlup'owałem) Cytuj
Uriziel 5 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Ej panowie a jak się nazywa ta broń którą używa ten gościu na tym video ? thx to jest Lincoln's Repeater, według mnie najlepsza broń w grze duży zasięg, 50 dmg, trochę cienko z amunicją do niego ale starcza, idealna broń do gry w stylu zabijam wszystkich jednym strzałem skradając się (nawet na very hard ), do znalezienia w muzeum w mieście ghuli Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 A najlepsze, że jako jedyna w grze ma zerowy rozrzut. Dobrze dla niej odkładać wszelką znalezioną amunicję .44 (i kupować ją gdzie tylko można). Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Jak łatwo zdobyć siano? Jestem na początku gry i nie przelewa się , a potrzeby konsumenta rosną Można np. sprzedawać znalezione przedmioty? Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Oczywiście... Przedmiotami można się też wymieniać. Na dobry początek polecam questy Moiry. Trafisz do supermarketu, w którym się obłowisz po uszy. Cytuj
Mango0700 1 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 a czy Lincoln's Repeater można naprawić zwykłą Hunting Rifle? Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Oczywiście... Przedmiotami można się też wymieniać. Na dobry początek polecam questy Moiry. Trafisz do supermarketu, w którym się obłowisz po uszy. polecam także wykonanie mini questa z rurami w Megatonie (za jedną sztukę scrap metal dostaniesz 10 kapsli od Waltera, teoretycznie kicha ale w praktyce można się nieźle obłowić, gdyż tego ustrojstwa jest mnóstwo a waga wynosi 1) Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 a czy Lincoln's Repeater można naprawić zwykłą Hunting Rifle? Tak Cytuj
k0ntra 420 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Wie ktoś czy da się zaktualizować polską wersje gry do wersji 1.3 który ponoć poprawia grafikę? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 To już kwestia gustu. Ja wolę obecne rozwiązanie. Oszczędzamy czas na czymś takim. Hmm ale to jest RPG... cRPG. To nie jest gra dla jasnowidzów. Fuzja z symulatorem szabrownika jest niejako wpisana w kanon tego gatunku. Idąc Twoim tokiem rozumowania, w Elder Scr... tfu, w Fallout 4 będą listowane itemy, które są w szafce po najechaniu nań kursorem. Wygoda... a i le czasu by się wtedy oszczędziło... ;P Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 Panowie pomocy ! Zaczołem quest replicated men , gadałem z Dr.Preston i dał mi jakąś kasete m ide do Pinkertona i nie ma żadnych opcji dialogowych dotyczących tego androida :? Help Cytuj
bigbird 12 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 Żeby móc rozmawiać z Pinkertonem o androidzie musi o nim ( o Pinkertonie) wspomnieć jedna z paru osób w różnych lokalizacjach w świecie gry - mi, na przykład, o Pinkertonie wspomiała Moria w Megatonie... Inne osoby, które mogą wspomnieć coś o Pinkertonie to: Doktor Church (klinika w Megatonie) Manya (Megaton) Seagrove Holmes (rynek w Rivet City) Lucy (Little Lamplight) Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 Hmm ale to jest RPG... cRPG. To nie jest gra dla jasnowidzów. Fuzja z symulatorem szabrownika jest niejako wpisana w kanon tego gatunku. Idąc Twoim tokiem rozumowania, w Elder Scr... tfu, w Fallout 4 będą listowane itemy, które są w szafce po najechaniu nań kursorem. Wygoda... a i le czasu by się wtedy oszczędziło... ;P Nie popadajmy w skrajności. Też mogę zaraz popaść i negować sens padów czy zabawy w 3d, bo przecież gra ma być wyzwaniem i poruszać naszą wyobraźnie a nie kreować juz gotowy świat. Gry staja się coraz prostsze i coraz bardizej user friendly przynajmniej z założenia. Jaka by to gra nie była cRPG czy FPS nie chcę tracić czasu na głupoty. I wcale nie pogardził bym opcją „listowanych itemów”. wczytywanie szafeczki też trochę trwa Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 (edytowane) Może ja się wypowiem o sprawie ułatwień. Fallout miał wku.rwiający system ekwipunku i sprzedaży. W dwójce dodali opcję weź wszystko ale okno trzeba było zamknąć samemu. Pozostałe opcje jak wejście do mapy, statusu, zadań, dysków z notkami były rozwleczone na piętnaście przycisków. Pipboy Bethesdy to majstersztyk. Taka wizja Pip-boya powinna być zaaplikowana w podobnej formie w poprzednikach. To wszystko oraz oznaczanie pustych pojemników, pokazywanie na kompasie gdzie mamy się udać i okno sprzedaży to wspaniałe zrealizowane elementy, z których korzystanie nie jest wnerwiające. Ogólnie rzecz biorąc - nie zgadzam się kompletnie z Berionem. Edytowane 24 marca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Uriziel 5 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 Pipboy Bethesdy jest bardzo dobry i wygodny w obsłudze. Ale oznaczanie pojemników których nie otwieraliśmy że są puste to jest bzdura ( jasnowidz ). Dla mnie ta chamska strzałka pokazująca na mapie gdzie mamy się udać, co podnieść, z kim porozmawiać to jest jeden z najgorszych pomysłów zabijających przyjemność z szukania i powodujących szybkie znudzenie ( brak wyzwania ). Wiadomo że gra musi się sprzedać (jak będzie za trudna to ludzie nie kupią) ale powinna być opcja wyłączenia tego gówna ( ten sam problem co obleśnion ) bo nie wszystkim takie prowadzenie za rękę pasuje ja na przykład lubię sobie poszukać. Przez tą strzałkę można przejść fallouta bez rozumienia fabuły i questów. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 marca 2009 Opublikowano 24 marca 2009 (edytowane) Zlikwidować strzałkę gdy Fallout 3 używa Radiant AI? Niemożliwe. NPCe mogą być w innym miejscu niż ich domy, miasta więc szukanie takiego po pustkowiach DC może być niewykonalne. Mi strzałka pomaga ale oczywiście może niektórym zbyt ułatwić trafienie do celu. Pamiętam, jak dziś, Morrowinda i te opisy słowne gdzie się udać. Mordęga z wku.rwem była przy co drugiej takiej wyprawie. Wolę już tą "casualową" strzałkę. Edytowane 25 marca 2009 przez Gooralesko Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 25 marca 2009 Opublikowano 25 marca 2009 słyszałem że istnieje quest w którym wypuszczamy mieszkańców krypty 101 wie ktoś gdzie go znajdę ,czy jest cos takiego ;] ? Cytuj
bigbird 12 Opublikowano 25 marca 2009 Opublikowano 25 marca 2009 Nie tyle co wypuszczasz co namawiasz ich do kontaktów ze światem zewnętrznym. A questa tego aktywujesz po odebraniu sygnału radiowego, który pojawia się w okolicach Krypty 101, jakiś czas po jej opuszczeniu... Cytuj
ash77 3 Opublikowano 26 marca 2009 Opublikowano 26 marca 2009 czy są jakies inne stacje radiowe w grze oprócz enklawy i galaxy news (no i sygnał krypty 101) jesli tak to ile ich wszystkich jest? i w jakich okolicach są te inne do odebrania czy trzeba miec właczone radio by odebrać inną stacje (chodzi mi o odnalezienie sygnału pierwszy raz) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 26 marca 2009 Opublikowano 26 marca 2009 radio agathy z pobrzdękami, jedno chińskie i kilkanaście sygnałów SOS (np. tej od kosmity). Jeden dostajesz po wykonaniu questa, resztę "chwytasz" (w prawym górnym rogu pojawi się info, że łapiesz sygnał). Zlikwidować strzałkę gdy Fallout 3 używa Radiant AI? Niemożliwe. NPCe mogą być w innym miejscu niż ich domy, miasta więc szukanie takiego po pustkowiach DC może być niewykonalne. Skoro tak twierdzisz to mało grałeś w F3. Wszystkie "questowe" NPCe są zawsze w obrębie tej samej lokacji. Pipboy Bethesdy to majstersztyk. Taka wizja Pip-boya powinna być zaaplikowana w podobnej formie w poprzednikach. Z tym się zgodzę (pomijając oczywiście kwestię tych durnowatych strzałek). Mnie w PBk3 brakuje listy lokacji (np. w formie jakiejś wywoływanej ramki). --- Ta gra jest ustawiona na walutę i to czuć na każdym kroku. Jest casualowa. Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 26 marca 2009 Opublikowano 26 marca 2009 Jak wrazenia z dodatku Pitt? Gral juz Ktos? Warto zakupic? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.