Opublikowano 30 czerwca 200915 l Jaka jest najlepsza opcja (/opcje), zeby podbić karmę? Pewnie nie jest równie skuteczna jak mordowanie, gdy chcemy zbić karmę, ale może warto spróbować.
Opublikowano 30 czerwca 200915 l jest trzeba kase na kosciol dawac i karma rosnie albo butelki z woda tym co potrzebuja
Opublikowano 30 czerwca 200915 l Mialem to samo, trupa nigdzie nie bylo, nie latal po miescie. Jest to dosc czesty bug. JEDYNYM wyjsciem jest zgranie patcha. szkoda tylko ze mam polską wersję... chyba ze cenega cos z tym zrobi (pewnie do tego czasu gra juz mi sie znudzi), poracha, tyle kapsli przepadło : /
Opublikowano 30 czerwca 200915 l Lol nie miałem z tym żadnych problemów, więc nie wiem w czym problem.
Opublikowano 1 lipca 200915 l czy w wersji PL jest mozliwosc grania z angielskim dubbingiem i polskimi napisami?
Opublikowano 1 lipca 200915 l czy w wersji PL jest mozliwosc grania z angielskim dubbingiem i polskimi napisami? bierz po Polsku, chyba ze chcesz koniecnzie mieć szybko dodatki, ale nie wiem czy warto za nie płacic - moze za broken stell. Grałem w trzech opcjach i najbardizej mi się podobało właśnie po Polsku. Na początku cieżko było się przyzwyczaić, ale potem uznałem, że jest nawet lepiej nież po angielsku, czy z napisami.
Opublikowano 1 lipca 200915 l Mi właśnie Walter s(pipi)ił się z dachu i leży se martwy, a mnie krew zalewa, że ktoś taki idiotyzm zrobił.
Opublikowano 1 lipca 200915 l To się wkurzysz jak jeden lub kilku wędrownych handlarzy kopnie w kalendarz w bliżej nieznanym miejscu na pustkowiach. Jeden z nich jest szczególnie ważny bo po wyposażeniu go w np. kombinezon Robco i zainwestowaniu w jego ekwipunek możemy u niego naprawiać unikalny sprzęt (np. Blaster Obcych) do ponad 90% wytrzymałości.
Opublikowano 1 lipca 200915 l no wlasnie, ja na poczatku za(pipi)ałem jednego handlarza pod megatoną i zaden mi sie juz tam nie pojawia Edytowane 1 lipca 200915 l przez Dark AlexX
Opublikowano 1 lipca 200915 l Skończyłem właśnie Point Lookout, IMO to najlepszy dodatek jeśli chodzi o questy i miejscówki (Broken Steel pozostaje najlepszym w ogóle przez swój wpływ na rozwój postaci). Miejscówka dość spora i zawiera kilka ciekawych miejsc, miejscami przywołuje na myśl Prypeć w CoD4. Nie jest szczególnie strasznie, ale na pewno klimatycznie, a jeden z questów pobocznych szczególnie mi się spodobał ( podążanie śladami chińskiego szpiega ). Poza tym ten DLC najbardziej przypomina podstawkę jeśli chodzi o sam gameplay, mamy kawałek otwartego świata i nieliniową rozgrywkę, questy poboczne i nie trzeba szukać jakiś pierdół jak The Pitt. Na pewno warto.
Opublikowano 1 lipca 200915 l Wiadomo coś czy ten ostatni dodatek o kosmitach podniesie maksymalny poziom doświadczenia?
Opublikowano 1 lipca 200915 l IGN: Will Point Lookout or Mothership Zeta once again lift the level cap for 360 and PC players that have hit 30 already? Todd Howard: Neither affects the level cap, so it's whatever your game is already at. If you have Broken Steel, it will be 30, if not, it will be 20. Czyli nie podniesie, zresztą jakby podnosił to nie miałoby wielkiego sensu, zakładając, że większość graczy będzie miała już ukończone w momencie zakupu podstawkę i inne DLC. A wtedy wymagające mnóstwo expa levele 30-40 byłyby niemalże nieosiągalne przez normalne granie. Jak dla mnie to nawet jeśliby podnosili jednak limit, to nie powinni już dawać osiągnięć za poziomy. Mam jeszcze nadzieję, że dojdzie 300 GS i calakiem będzie 1750 a nie jakieś dziwne 1550 czy 1650. Edytowane 1 lipca 200915 l przez Wampis
Opublikowano 1 lipca 200915 l Jezu jakie ty masz problemy koleś. Osobom które skończyły BS, mają ten 30 level i patrzą na statystyki swojego herosa nie wydaje się dziwne, że prawie wszystkie umiejętności mają wymaksowane lub prawie wymaksowane? Bethesda popełniła kardynalny błąd jeszcze przy developingu podstawki. Robiąc level cap zabezpieczyli się przed tym co ma miejsce po przejściu BS czyli wymaksowaniu statsów. A co za tym idzie kompletnemu zaprzeczeniu sensu istnienia rozwoju postaci i wyboru konkretnej specjalizacji. Gdyby "odległości" pomiędzy poszczególnymi poziomami były takie jak należy, xp za zabicie wrogów odpowiednio zbalansowane, dojście do poziomów 20-24 stanowiłoby wyzwanie oraz ilość pkt. umiejętności przyznawana co level byłaby proporcjonalnie zmniejszona, to system rozwoju postaci byłby idealnie wyważony. Coś dla hardcorowców - osiągnięcie conajmniej 20 poziomu byłoby nie lada wyzwaniem. Dokładnie tak samo jak w poprzednikach gdzie od 15-18 poziomu zaczynały się naprawdę porządne perki będące nagrodą za tak wysoki leveling swojego gostka.
Opublikowano 1 lipca 200915 l nabijanie poziomów to taka mentalna masturbacja, każdy ją lubi w rpg i każdego cieszy w przypadku F3 można by zreformować cały system i np zrobić tak jak we wcześniejszych częściach, że od pewnego poziomu np 50 pkt aby nabić sobie pkt umiejętności do broni to trzeba wydać dwa punkty. ewentualnie statsy do 200 powiekszyć, ale znów zmniejszyc ich skuteczność na 100. perki można by też rzadziej rozdawać. wszystko było by do zrobienia, ale teraz już chyba jest za późno.
Opublikowano 1 lipca 200915 l Owszem ale nabijanie poziomów służy konkretnemu celowi - byciu lepszym w jakiejś tam profesji (czyt. umiejętnościw F3), ulepszaniu atrybutów (jak w TESach) lub jednemu i drugiemu (jak w Gothicach). Tu, po osiągnięciu 30 poziomu, mamy gostka dobrego dosłownie we wszystkim co fabryka dała. Jak sam już zauważyłeś nie tak powinien wyglądać system rozwoju postaci w erpegu. ewentualnie statsy do 200 powiekszyć, ale znów zmniejszyc ich skuteczność na 100. perki można by też rzadziej rozdawać. Nie wiem czy sam na to wpadłeś czy grałeś w F1 i F2 ale tak dokładnie było I było to idealne rozwiązanie (bo troszkę wymagające myślenia i taktyki przy podejmowaniu decyzji co wybrać i kiedy wybrać). np zrobić tak jak we wcześniejszych częściach Faktycznie grałeś. Nie zauważyłem tego fragmentu.
Opublikowano 4 lipca 200915 l Witam, mam takie pytanko. Obecnie grałem w angielskiego Fallouta, mam sejwa w połowie (?) gry, czy gdy zmienię wersję na polską, to będę mógł normalnie kontynuować...?
Opublikowano 8 lipca 200915 l Jak jest z graniem w tą grę nie znając języka ang?jest bardzo potrzebny?
Opublikowano 8 lipca 200915 l W grze, w której jest mnóstwo gadania, potyczek słownych i takich tam rzeczy- no raczej.
Opublikowano 12 lipca 200915 l Miałem przerwę w graniu, ciągle jestem na początku i mam problem - gdzie najlepiej sprzedać rzeczy, które znalazłem w opustoszałym markecie na zlecenie tej laski, która pisze książkę? Wiadomo, że coś sobie zostawię, ale obecnie mój bohater nosi ponad dwa razy więcej bagażu niż powinien, jeśli chce biegać. Mogę sprzedać przedmioty jej, ale ceny ma, jak na mój gust, zaniżone.
Opublikowano 12 lipca 200915 l Dużo zlaeży od Twojej umiejętności "handel". Nie pamiętam aby inni handlarze dawali jakieś o wiele lepsze ceny przy małym poziomie trade. Jak jeszcze nie chcesz sprzedwać rzeczy to mozesz je wyrzuić gdzieś w miasteczku, a potem pozbierać i sprzeać.
Opublikowano 12 lipca 200915 l No nie mów, że nie biegasz O_o Wywal to, co ma najmniejszą wartość, sprzedaj to, co najcenniejsze i już jesteś lekki jak piórko
Opublikowano 12 lipca 200915 l Zrób Quest "Power of atom" to dostaniesz mieszkanie w Megatonie od szeryfa - tam są szafki, możesz przechowywać rzeczy.
Opublikowano 12 lipca 200915 l czy można zrobić 8,14,20,30 lvl z good, neutral i bad karma za pierwszym podejściem? Jak tak to jak? A ogólnie gra przewypaśna, ogólnie to w RPGach miałem w d.upie sidequesty, ale tu mam już 10h na liczniku a nawet nie zacząłem głównego questa z pójściem do Radio Galaxy . Kozak.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.