szymen 2 Opublikowano 22 lipca 2009 Opublikowano 22 lipca 2009 Polega na zrobieniu achivów za karmę podczas jednego przejścia gry. A czy ktoś mógłby powiedzieć na czy dokładnie ten trik polega?? Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 22 lipca 2009 Opublikowano 22 lipca 2009 (edytowane) Jest achievement za przejście z dobrą, złą i pośrednią karmą. Liczą sie tylko level'e z poziomów bodajże 8, 14 i 20 (z pamięci piszę, mogę się mylić). Tzn. jeden acziw wpada za bycie złym na poziomie 8 inny za bycie dobrym. Grasz jako dobry sejwujesz na poziomie 7 i zdobywasz lvl 8 i zalicza Ci acziw za bycie dobrym. Ładujesz stan z levelu 7 zabijasz niewinnych i zdobywasz lvl 8 jako zły i masz acziw za bycie złym. To samo z resztą poziomów. Żebyś nie musiał grać trzy razy od nowa. Edytowane 22 lipca 2009 przez Cold Cytuj
szymen 2 Opublikowano 22 lipca 2009 Opublikowano 22 lipca 2009 Dzięki. Zapamiętam na przyszłość. Cytuj
Sig 395 Opublikowano 22 lipca 2009 Opublikowano 22 lipca 2009 mam 2 pytania 1. Jak mogę ubrać pancerz wspomagany ? 2. Gdzie można znaleźć ogniwa fuzyjne do karabinu plazmowego ? Mam z 600 energetycznych da się je jakoś zamienić na fuzyjne ? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 22 lipca 2009 Opublikowano 22 lipca 2009 1. Musisz przejść szkolenie w Cytadeli. 2. Ja mogę kupić je praktycznie u każdego sprzedawcy, np. w Rivet City. Cytuj
adi 189 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Niestety dodatki umieszczone na XBL nigdy nie będą działały z polską wersją F3. BTW pogratuluj koledze braku rozsądku Pisałeś, że dzięki temu że nie mamy DogMeata, możemy mieć dwóch towarzyszy.Ponawiam pytanie-czy dotyczy to jedynie pary Fawkes i Charon i jak to zrobić ? Wchodząc do podziemi z Fawkesem, nie mam opcji "dokoptowania" Charona. Podobnie nie mogę przyłączyć innych NPC Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Eee, poczekajcie... On wydał na to 320zł? Epic Fail :E dokładnie, łapy opadają Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Może zła karma? Dla mnei granie z NPC było trochę bez sensu i za łatwe. Miał być z niego wiekszy plecak, a wyszedł konkurent po XP. W F2 wg mnie to się lepiej sprawdzało. Tutaj na początku gry Jerycho dorwał pancez wspomagany i już nic nie mogło go zatrzymać Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Oj tam jak mi się Charon ze swoim shotgunem ładował między pięciu supermutantów to czasem ginął Może przez to, że "pomagałem" mu rzucając granaty pod nogi supermutantów, ale i jego? Cytuj
adi 189 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Może zła karma? Dla mnei granie z NPC było trochę bez sensu i za łatwe. Miał być z niego wiekszy plecak, a wyszedł konkurent po XP. W F2 wg mnie to się lepiej sprawdzało. Tutaj na początku gry Jerycho dorwał pancez wspomagany i już nic nie mogło go zatrzymać Karmę mam dobrą-osobno mogę przyłączyć Fawkesa, czy np Paladyna. Level mam 20 więc mnie nie martwi utrataexp-ów, a im więcej cycków tym weselej Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Hmm to ja już nie wiem. Z tego co mi się wydawało to można było miec tylko jednego kompana w drużynie. Cytuj
adi 189 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 He, he też tak myślałem, ale nasza forumowa alfa i omega od spraw Fallouta pisała inaczej Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 (edytowane) Uwaga, podaje przepis na dwóch kompanów, np. Fawkes i Star Paladyn Cross. Robisz główny wątek do momentu wejścia do krypty 87. Opuszczasz kruczą skałę, wynajmujesz Fawkesa. Odnajdujesz Dogmeat'a i dajesz zginąć psiakowi. W tym momencie będziesz mógł mieć dwóch kompanów w ekipie, więc idziesz spowrotem do Crosówy i ją również werbujesz. Dodatkowym utrudnieniem jest przymus posiadania tychże kolesi cały czas ze sobą. Mogą czekać ale jak wiecie lub nie po dłuższym czasie oczekiwania wracają do punktu w którym ich zwerbowaliście. Jeśli choć jeden wróci do punktu werbunkowego to można zapomnieć o ponownym posiadaniu dwóch towarzyszy. By mieć mutanta w ekipie oraz tą gościarę z BOS należy mieć dobrą karmę. Kombinacja tej dwójki jest o tyle korzystna, że Fawkes ma defaultowo miniguna Gatlinga wyekwipowanego, a paladyn Cross możemy dać wzrok protectrona plus mnóstwo amunicji. ADI - bez uszczypliwości proszę. Szyderstwo rozpoznaję na odległość. Sznurek - opis wyżej dotyczy dwóch kompanów gdy jednym z nich jest Fawkes. Ale bez niego można mieć dwójkę jakichkolwiek towarzyszy (W zależności od karmy) wtedy nie trzeba na chama ganiać głównego wątku aż do Krypty 87 i spotkania z Edenem . Ja przeważnie latałem z Charonem i Jericho lub Charonem i Paladyn Cross. Edytowane 23 lipca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Jared 0 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Kupił dodatki na koncie us i później na eu ? lol, fajny gościu. Cytuj
ksips1 32 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 W dodatku Into the Pitt zabiłem strażników przy bramie, a później zabrano mi broń. Odzyskam ją gdy ukończę quest? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 Wydaje mi się, że czego byś nie zrobił to w Pitt stracisz cały ekwipunek, ale zawsze wszystko odzyskasz z powrotem. Cytuj
Les777 124 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 (edytowane) Dziwna rzecz mi się przydarzyła . Zrobiłem misję "Scientific Pursuits" ale nie dostałem acziwa. Czym to może być spowodowane, chcę to wiedzieć żeby drugi raz nie popełnić tego błędu. Też mi się to przydarzyło. Możliwe, że coś ominąłem w tym queście, a może to po prostu błąd. Gdzieś czytałem, że zdarza się grze nie zaliczyć acziwa. --- Grałem ostatnio w Operation Anchorage i jak zdobyłem pierwszego tamtejszego acziwa, zamiast normalnej nazwy wyskoczyło mi <translated text>, a w spisie acziwów są jeszcze chyba trzy takie. Edytowane 25 lipca 2009 przez Les777 Cytuj
ksips1 32 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 Mam tak samo z wszystkimi Achievami z dodatków. P.S. Jak można szybko nabić level? Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 Grając, level sam się aż za szybko nabija ^_^ Cytuj
w07t3k 0 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 (edytowane) Czy gra kończy się po ukończeniu głównego wątku, czy wszystkich? Pytam, bo jestem w Tranquility Lane, a to chyba dość daleko. Czy po osiągnięciu poziomu 20 są kolejne, czy to maksimum? I ostatnie: czy są jakieś dodatkowe questy dla złych postaci (a co za tym idzie achievementy)? Z góry dzięki Edytowane 26 lipca 2009 przez w07t3k Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Gra kończy sie po głównym wątku. Jest tylko 20 leveli, chyba, że masz dodatek the pitt. Wtedy dojdizesz do 30 levelu. Questy dla złych postaci, chyba tak, można być łowcą niewolników, ale czy karma ma cośdo tego to nie pamietam. Za bycie złym dostaniesz achiwy przy awansach na poziomy chuyba 7. 12.20. Za bycie dobrym, albo neutralnym tez dostaniesz. Tu niech lepiej napsize ktos kto cos wiecej na ten teamt wie. Cytuj
w07t3k 0 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Achievementy za "bycie złym" dostaję. Mam 14 poziom i zdobyłem 6 achievementów za każdy rodzaj karmy. Chodziło mi raczej o osiągnięcia, które mogę odblokować za questy dla postaci złych. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Nie The Pitt tylko Broken Steel dodaje 10 leveli i pozwala na granie po ostatniej misji bez wczytywania zapisu sprzed niej. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Może mi ktoś przypomnieć ile kosztują poszczególne dodatki do F3 ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.