Sasori 1 Opublikowano 22 listopada 2008 Opublikowano 22 listopada 2008 Z tego, co przyuważyłem, stawiałbym raczej na % zadanych obrażeń (bo czasami dostaję XP za wroga, którego wykończy Jericho, a czasami nie dostaję za takiego, którego dokończę ja). Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 22 listopada 2008 Opublikowano 22 listopada 2008 (edytowane) Byłem dziś na PGA, popykałem w F3 ponad godzinkę na Xboxie i jedna rzecz jest niepojęta. Jak na standzie mogło być widać schodki na krawędziach skoro na pokazowych filmach w 720p z Xklocka (te w których Todd był narratorem) krawędzie są idealnie gładkie (AAx4)? Sasori ty też masz widoczny aliasing czy jest tak jak chociażby na tym filmie? http://www.gametrailers.com/player/39286.html Edytowane 22 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 22 listopada 2008 Opublikowano 22 listopada 2008 Nie ufaj standom. Na nich zawsze coś spieprzą. Wyraź się raczej po zgraniu godzinkę w tę gierkę Ciekaw jestem opinii po zagraniu w tak shitowych warunkach, gdyż wszyscy się chyba zgadzamy, że takie gry trzeba zażywać w spokoju, co wpływa na odbiór gry Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 22 listopada 2008 Opublikowano 22 listopada 2008 (edytowane) Nie ufaj standom. Na nich zawsze coś spieprzą. Wyraź się raczej po zgraniu godzinkę w tę gierkę Ciekaw jestem opinii po zagraniu w tak shitowych warunkach, gdyż wszyscy się chyba zgadzamy, że takie gry trzeba zażywać w spokoju, co wpływa na odbiór gry Nie wiem co mogli spieprzyć. Obraz wyraźnie był w HD czyli na bank oryginalny komponent. A takiego samego komponenta będę ja używał grając w F3 więc się obawiam, że zostanę powitany przez takie same ząbki. Widocznie jestem ograniczony ale nie wiem jak ustawienia kolorów itp w OSD telewizora może sprawić, że się AA wyłączy. EDIT: A co do gry - co ja mogę powiedzieć. Obejrzałem wielokrotnie tyle filmików, że wiedziałem dokładnie co robić w poszczególnych sytuacjach np. otwieranie zamków czy hakowanie terminali. Jedynie wyjście ze schronu zajęło mi trochę czasu, bo przy ucieczce się lekko pogubiłem . Ogółem TPP jest świetny jak się trzyma kamerę na tyle blisko by ślizgu po podłożu naszego herosa nie było widać. System skilli ma duże znaczenie. Small Guns na 19 i strzelbą myśliwską za cholerę nie mogłem zabić raiderów. Ba, nawet ich trafić nie mogłem ze średniej odległości. Unarmed na 48 nie pomogło i przyznać trzeba, że gra nie jest śmiesznie łatwa, bo zabijanie strażników w schronie na to wskazywało. Co ponadto? Wychodzę ze schronu, mija krótka chwila i jestem przy ruinach DC. Coś mi się zdaje, że mała jest ta mapa. Do mapki z FC2 się nawet nie umywa. Szkoda, że nie słyszałęm muzyki (nie stacji radiowych tylko muzyki) oraz jakości reszty dźwięków. Przy spłyceniu systemu skilli (Brak skilli głównych które przy zainwestowaniu jednego pkt umiejętności rosną o dwa pkt - system znany z F1, F2 i F: Tactics) warto ładować na pierwszych dwóch poziomach w Small Guns oraz atrybuty rozłożyć tak by agility i inteligence miały 8 (Kosztem charyzmy - 3 i percepcji - 4). Dzięki temu mamy co poziom dużo skill pointów (Inteligencja) oraz mamy dużą szansę na trafienie z broni palnej (Zręczność). Później jak ktoś ma sentyment do unarmed lub melee weapons to niech pakuje w jedną z nich a następnie koło 6 poziomu wali w energy lub big guns oraz niech bierze perka Tag! kiedy osiągnie odpowiedni poziom. Oczywiście te ostatnie zdania nie są wrażeniami z obcowania z grą tylko przemyśleniami nad tym jak efektywnie rozwijać postać aby czerpać ogromną przyjemność z eksterminacji przeciwników w poźniejszym etapie rozgrywki. Edytowane 23 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 (edytowane) Ten tam filmik nie działa, tzn nie ma go, anyway, ząbki nie rzucały mi się w oczy. Co do mechaniki gry - absolutnie najlepszą i najważniejszą umiejętnością jest repair. Po pierwsze pozwala na dłuższe wyprawy w pustkowie (bo zamiast wracać do miasta sprzedać 3 shotguny, robimy z tego jeden drogi i idziemy szukać dalej), po drugie nasza broń jest zawsze tip-top (wpływa to na obrażenia i chyba celność). Nie przeceniaj small guns. 19 to oczywiście mało, ale koło 50 przestaje się widzieć różnicę. Teraz gram "mechanikiem" (lockpick + repair), SG mam na 45 i nie mam żadnych problemów z walką. Charyzmę, niestety, trzeba olać całkowicie. KAŻDY przyznany na nią punkt to strata - reakcje NPC są zawsze takie same, barter tradycyjnie jest nieprzydatny (a właściwie to jeszcze mniej niż w poprzednich F, tutaj nasza postać bogaci się szybko) a speech podbijamy sobie sami (nie ma checków charyzmy przy wkręcaniu ludzi, tylko checki speech; w poprzednich F było tak samo, tam jednak od CH zależała jeszcze ilość followersów). Olać CH. Dump stat. Tak samo Luck, nie więcej niż 5 (potem jest perk dodający 5 do L w przypadku criticalli). Z perków obowiązkowy jest ten zwiększający punkty z książek (jest ich w grze 300 podobno, jedyny sposób na rozwój postaci po osiągnięciu level cap). Poza tym ten od zwiększania liczby skill points przy level upach. No i na początek gry warto obrobić chatę szeryfa (bobblehead +1 do siły) oraz udać się do Rivet City (+1 INT, w laboratorium). Big guns suck, żrą amunicję jak porąbane, ciężkie są a super mutkom czachy pękają od shotgunów. Po co przepłacać, lol. edyta: No i sposób na 2 followersów na raz (bo można mieć tylko 1 niby): bierzemy Dogmeata (Scrapyard), pierwszego followersa, zabijamy Dogmeata, bierzemy drugiego followersa. Z taką obstawą to nam teraz można skoczyć, hehe. Edytowane 23 listopada 2008 przez Sasori Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 (edytowane) Ten tam filmik nie działa, tzn nie ma go, anyway, ząbki nie rzucały mi się w oczy. Działa u mnie jak należy. Ładuje się bez problemu po kliknięciu na link. BTW ząbki nie rzucają ci się w oczy bo próbujesz ich nie widzieć czy ich nie ma? Edytowane 23 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Panowie to bardzo ważne - chodzi o side quest "the replicated Man" już jestem na odłamanej połowie tankowca "Rivet City" i gadałem z PINKERTON i czy jeli chce teraz wyjsc z tej połowy tankowca to musze tak jak przyszedłem POD WODĄ czy można gdzieś znaleść klucz (chodzi o drzwi frontowe - lockpick skill 100 ) Wie ktoś jakieś pozycje żebraków (purified water) bo Carlos z Rivet City i ziomuś z przed Megatonu "wyparował" Cytuj
Konradfus 21 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Mam problem z questem Blood ties Udaje się tam na seneca nortwest staion gadam z tym ghulem Murphy właże do tego włazu rozwalam murloki a po chwili mam info "You are hostile with the resident of Arfu" i od razu Quest failed już z 15 razy próbowałem metodą safe/load i czasami dojde troche dalej czasem bliżej Jak wykonac tego questa? Cytuj
Kwas_91 0 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Wie ktoś jakieś pozycje żebraków (purified water) bo Carlos z Rivet City i ziomuś z przed Megatonu "wyparował" Jednego znalazłem przed Tenpenny Tower. Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Wie ktoś jakieś pozycje żebraków (purified water) bo Carlos z Rivet City i ziomuś z przed Megatonu "wyparował" jak im odmówisz wody, to znikają/umierają z pragnienia, nawet jeśli wcześniej im dawałeś jeden chyba jest koło tenpenny tower i alexandria arms a co do pinkertona to zostaje Ci droga powrotna tak jak się tam dostałeś albo do brzegu jak dasz radę Mam problem z questem Blood ties Udaje się tam na seneca nortwest staion gadam z tym ghulem Murphy właże do tego włazu rozwalam murloki a po chwili mam info "You are hostile with the resident of Arfu" i od razu Quest failed już z 15 razy próbowałem metodą safe/load i czasami dojde troche dalej czasem bliżej Jak wykonac tego questa? a masz oryginał? to jakiś bug, jak masz save sprzed dostania questa, to se wczytaj i od nowa Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 hehe sorry moja głupota ... 1h szukałem klucza do drzwi a koło drzwi był włącznik który je otwierał Czego to ja nie spróbowałem xD całą amunicje wyładowałem w drzwi , zabiłem Pinkertona (unconcious) i przeszukałem wszystkie pojemniki w jego chacie Co za starta czasu... Cytuj
Jared 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Może ktoś wytłumaczyć jak hackować terminale ? nie umiem zhackować terminala w Super Duper Market a podobno "Easy" Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) Może ktoś wytłumaczyć jak hackować terminale ? nie umiem zhackować terminala w Super Duper Market a podobno "Easy" Musisz znależć odpowiednie słowo hasło używając wskazówek wyświetlanych na terminalu. Chodzi o ilość poprawnych liter w odpowiednim miejscu wybranego przed chwilą słowa. Drogą eliminacji musisz znaleźć poprawne słowo mieszcząc się w ilości prób podanych do góry ekranu. BTW to jest Easy tylko, jeśli się nie mylę, długość słów i ilość prób zależy od rozwinięcia umiejętności "Science". Niech mnie Sasori poprawi jakby co Edytowane 24 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Dobrze mówisz. Dodatkowo mozna szukać "wyrażeń" zamkniętych w jakichkolwiek nawiasach - (,{,[ Nawiasy muszą się zamykać w jednej linijce, co jest w środku nie jest ważne. Znalezienie takiego wyrażenia eliminuje jedną podpuchę lub zeruje liczbę naszych wpadek. Innym sposobem jest wychodzenie z terminala ("B") po trzech nieudanych próbach, wchodzenie na nowo i kolejne 3 próby (wszystko jest losowane od nowa) - dobry motyw jak się gra po pijaku, lol. A co dokładnie robi science, oprócz dostępu do kompów (science 25, 50, 75 i 100)? Szczerze mówiąc nie wiem. Możliwe że krótsze słowa, możliwe że mniej podpuch, możliwe że więcej "wyrażeń". Nie zwracałem uwagi :] A sama zasada to czysty Mastermind - na wiki powinno być co i jak. Cytuj
Jared 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Dzięki za pomoc, ale dla mnie to hardcore, ja to bym musiał robić ten trik z przepisywaniem wszystkich słów na kartke i wtedy główkować na wikipedi znalazłem takie cos - http://mediumexposure.com/dev/f3hack/ może pomoże, hehe Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 To leć na pałę, jak radziłem :] Po trzech skuchach disconnect i lecisz znowu. Poważnie, dość szybko to idzie (nawet nie musisz save/load, po prostu dajesz B i klikasz jeszcze raz na kompa). Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) oprócz dostępu do kompów (science 25, 50, 75 i 100)? Jezu zaśmierdziało mi systemem z Obliviona Tym w którym musisz mieć odpowiedni level (25, 50, 75 i 100 właśnie) by w ogóle podejść do zamka lub użyć czaru. I te bambry skopiowały to do Fallouta 3 w niezmienionej formie widzę. W przypadku lockpick założę się, że gdy zamek przez twórców został oznaczony na 50 to ze skillem lockpick 49 nie będziesz mógł nawet przystąpic do próby otwarcia zamku. A jest to debilizm, którego nie mogłem zdzierżyć grając w Oblivionia. PS: I że ciebie Sasori takie naleciałości, w dodatku niezbyt udane, nie denerwują Dzięki za pomoc, ale dla mnie to hardcore, ja to bym musiał robić ten trik z przepisywaniem wszystkich słów na kartke i wtedy główkować Weż przestań Posiedź dłuższą chwilkę nad terminalem i pomyśl nad tym co napisaliśmy tutaj. Następnie spróbuj obejść terminal bez rozpisania tego na kartkach. Jak zatrybisz ocb to poźniej będzie tylko lepiej. PS2: Dostałem dzisiaj maila od Cenegi w którym była taka oto wiadomość: Witam Serdecznie Z prawdziwą przyjemnością mogę przekazać, że premiera gry Fallout 3 w pełnej polskiej wersji językowej ukarze się już wkrótce. Oficjalnej daty nie możemy jeszcze niestety zdradzić, ale już niedługo będzie można cieszyć się w pełni spolonizowaną grą na swojej konsoli nowej generacji. Pozdrawiam Czyli podsumujmy sprawę konsolowego F3 PL. 31.10 i deklaracja, że pojawi się w trzecim tygodniu listopada. Kilka dni po premierze pojawiło się info na oficjalnej stronie Cenegi i wzmianka o terminie przed mikołajkami. 24.11 - info o premierze ukaże się już wkrótce ale konmkretnej daty zdradzić nie mogą bo jej po prostu nie mają. Ręce opadają. Edytowane 24 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 dobra dopadłem te gre w koncu, na razie dobrze. taki oblivion w innych klimatach, a ja obliviona kocham ;D rozbroilem bombe w megatonie, polazłem gdzieś do kanałów, znalazłem sie nie mam pojęcia gdzie, wylazłem na powierzchnie, dolazłem do jakiegoś ruska, wszędzie broń i whisky, przyszli po mnie jacyś najemnicy, rusek ich pozabijał, zacząłem mu kraśc wszystko, to i mnie zabił xDD będzie zabawy z tym tytułem Cytuj
Konradfus 21 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 ze skillem lockpick 49 nie będziesz mógł nawet przystąpic do próby otwarcia zamku Nie no tak, źle nie jest zawsze można wmucić mentatsy czy jakoś tak (w fallocue 1 i 2 to były te duże zielone piguły) które tam dodaja nam troche statów i lockpica tez na jakis czas No i te staty 25, 50....100 to reguła nie tylko z lockipkiem ale tez np z sience czy naprawą Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) Obszerna recka na PCLabie. Jakiś nowy Pan zwany Korkuciem. Nie znam, ale czyta się jego dzieło całkiem dobrze. http://pclab.pl/art34465.html Nie no tak, źle nie jest zawsze można wmucić mentatsy czy jakoś tak (w fallocue 1 i 2 to były te duże zielone piguły) które tam dodaja nam troche statów i lockpica tez na jakis czas No właśnie teraz napisałeś że jest tak źle Jak nie będziesz miał w danym momencie Menatsów to zrobisz wielkie g. A wystarczyło dać graczowi choć możliwość próby otwarcia zamku czy zhackowania kompa itd. Ale wiadomo - "Po co zmieniać tyle rzeczy z mechanizmów zaczerpiętych z TES IV? Przecież tak się przepracowywać bardzo nie chcemy. Phii, wymyślać wszystko od nowa to nie w naszym stylu. My kopiujemy różne fajne mechanizmy oraz sukcesywnie spłycamy każdą kolejną grę spod naszego dłuta. Tak jest lepiej. Przynajmniej więcej osób kupi czytając w internecie na forach, że gra nie jest zbyt skomplikowana dla średnio rozgarniętego gracza." - tak widzę rozmowy grubych ryb Bethesdy przy planowaniu kształtu F3. Edytowane 24 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 musze sie przyznac ze natura fallouciarza zwyciezyla i znowu kupilem F3...znowu wieszam psy na niej ale jak to mowia z braku laku lepszy kit...pogralem troche w weekend znowu odlozylem w szufladke do sprzedania ale znowu pewnie do niej wroce jak znam zycie (chyba jedyna rzecz jaka sie udala panom z Bethy) PS. mozna jakos wrzucic muzyke swoja (wrzucilbym kawalki z F2 i bylo by mi juz troche lepiej) PS 2. jedno co mnie dziwi to czemu w kazdej recenzji F3 pojawia sie zdanie w stylu nie porownujmy do poprzedniczek/ nie patrzac na poprzednie czesci itp itd.....w tym momencie nie dziwia tak wysokie noty Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) musze sie przyznac ze natura fallouciarza zwyciezyla i znowu kupilem F3... ehehehe noż kur,wens ale mnie mnie rozpierdalasz stary Maniak - kupić ponownie grę, którą sprzedałeś dlatego, że uznałeś ją za gó.wno. Słyszałem o istnieniu ciekawego Power Armora. Jest on łudząco podobny do tego z Tacticsa, którego Bethesda wykluczyła szumnie przed premierą z kanonu gier do których odnosić się będzie ich dzieło. Jak widać nie mogła się powstrzymać :E Oto zdjątka: Power Armor z tacticsa: Power Armor Enklawy z F3: I Tesla Power Armor Eklawy z F3 na nowo oteksturowany dzięki modom ale kształt pozostał ten sam: Edytowane 24 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 kuzwa bo przez ostatnie 2 tygodnie gralem w F2 i zechcialo mi sie znowu wrocic do F3:P ale fakt dlatego odlozylem F3 wczoraj grzecznie na poleczke mimo ogromnej checi znowu odniesienia jej do sklepu:P Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) kuzwa bo przez ostatnie 2 tygodnie gralem w F2 i zechcialo mi sie znowu wrocic do F3:P ale fakt dlatego odlozylem F3 wczoraj grzecznie na poleczke mimo ogromnej checi znowu odniesienia jej do sklepu:P Ale chociaż spróbuj wczuć się w rolę No nie wiem znajdź sobie PA Tesli, załatw kilka drugów, rozpie.rdol underworld dla funu, poskacz sobie z wieży Tennpenny'ego dla rozrywy czy poszukaj megadobrego (zdegradowanego do zwykłej strzelby) karabinu plasmowego. Widocznie na wschodnim wybrzeżu technika po wielkiej wojnie poszła do przodu szybciej i z wielkiej klofty, gabarytami przypominającej miniguna, Plasma Rifle stał się podręcznym karabinkiem możliwym do zarzucenia na plery. Kozak. Ale jak mówiłem nie przejmujemy się bo Betha robi nam wszystkim dobrze. Jej ingerencja w licencję ma służyć dobru gry. Edytowane 24 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
milekp 78 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Dostałem dzisiaj maila od Cenegi w którym była taka oto wiadomość: Witam Serdecznie Z prawdziwą przyjemnością mogę przekazać, że premiera gry Fallout 3 w pełnej polskiej wersji językowej ukarze się już wkrótce. ... Nie, powiedz, że nie napisali ukaże przez RZ? No chyba, że nas chcą pokarać tą wersją Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.