Skocz do zawartości

Fallout 3

Featured Replies

Opublikowano
Polega na zrobieniu achivów za karmę podczas jednego przejścia gry.

 

A czy ktoś mógłby powiedzieć na czy dokładnie ten trik polega??

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 222,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ja w f3 gram od premiery czyli jakieś 5 lat. Dopiero niedawno skońćzyłem wątek główny i czasem wracam do pobocznych. Nie pozbęde się tej gry nigdy bo mi się bardzo dobrze w nią gra i chyba podświadomi

  • Na dniach premiera,więc okaże się jaki jest F3. Na razie wszystko wygląda cacy. Jeśli będzie się grało tak przyjemnie jak w Oblivion'a to już cieszę michę. Must have dla mnie i znów setki godzin grani

  • Swoboda, swobodą ale przydałoby sie troche urozmaicenia choćby wizualnego np. miejscówek która uchowała sie choćby po kataklizmie.Dla mnie przez to było dosyć mdłe, zero zaskoczeń i wraz z końcówką

Opublikowano

Jest achievement za przejście z dobrą, złą i pośrednią karmą. Liczą sie tylko level'e z poziomów bodajże 8, 14 i 20 (z pamięci piszę, mogę się mylić). Tzn. jeden acziw wpada za bycie złym na poziomie 8 inny za bycie dobrym. Grasz jako dobry sejwujesz na poziomie 7 i zdobywasz lvl 8 i zalicza Ci acziw za bycie dobrym. Ładujesz stan z levelu 7 zabijasz niewinnych i zdobywasz lvl 8 jako zły i masz acziw za bycie złym. To samo z resztą poziomów. Żebyś nie musiał grać trzy razy od nowa.

Edytowane przez Cold

Opublikowano

Dzięki. Zapamiętam na przyszłość.

Opublikowano

mam 2 pytania

 

1. Jak mogę ubrać pancerz wspomagany ?

2. Gdzie można znaleźć ogniwa fuzyjne do karabinu plazmowego ? Mam z 600 energetycznych da się je jakoś zamienić na fuzyjne ?

Opublikowano

1. Musisz przejść szkolenie w Cytadeli.

2. Ja mogę kupić je praktycznie u każdego sprzedawcy, np. w Rivet City.

Opublikowano
Niestety dodatki umieszczone na XBL nigdy nie będą działały z polską wersją F3.

 

BTW pogratuluj koledze braku rozsądku :/

Pisałeś, że dzięki temu że nie mamy DogMeata, możemy mieć dwóch towarzyszy.Ponawiam pytanie-czy dotyczy to jedynie pary Fawkes i Charon i jak to zrobić ? Wchodząc do podziemi z Fawkesem, nie mam opcji "dokoptowania" Charona. Podobnie nie mogę przyłączyć innych NPC

Opublikowano
Eee, poczekajcie... On wydał na to 320zł? Epic Fail :E

 

dokładnie, łapy opadają

Opublikowano

Może zła karma?

Dla mnei granie z NPC było trochę bez sensu i za łatwe. Miał być z niego wiekszy plecak, a wyszedł konkurent po XP. W F2 wg mnie to się lepiej sprawdzało. Tutaj na początku gry Jerycho dorwał pancez wspomagany i już nic nie mogło go zatrzymać ;)

Opublikowano

Oj tam jak mi się Charon ze swoim shotgunem ładował między pięciu supermutantów to czasem ginął :D Może przez to, że "pomagałem" mu rzucając granaty pod nogi supermutantów, ale i jego? :huh:

Opublikowano
Może zła karma?

Dla mnei granie z NPC było trochę bez sensu i za łatwe. Miał być z niego wiekszy plecak, a wyszedł konkurent po XP. W F2 wg mnie to się lepiej sprawdzało. Tutaj na początku gry Jerycho dorwał pancez wspomagany i już nic nie mogło go zatrzymać ;)

Karmę mam dobrą-osobno mogę przyłączyć Fawkesa, czy np Paladyna.

Level mam 20 więc mnie nie martwi utrataexp-ów, a im więcej cycków tym weselej ;)

Opublikowano

Hmm to ja już nie wiem. Z tego co mi się wydawało to można było miec tylko jednego kompana w drużynie.

Opublikowano

He, he też tak myślałem, ale nasza forumowa alfa i omega od spraw Fallouta pisała inaczej :P

Opublikowano

Uwaga, podaje przepis na dwóch kompanów, np. Fawkes i Star Paladyn Cross.

Robisz główny wątek do momentu wejścia do krypty 87. Opuszczasz kruczą skałę, wynajmujesz Fawkesa.

Odnajdujesz Dogmeat'a i dajesz zginąć psiakowi. W tym momencie będziesz mógł mieć dwóch kompanów w ekipie, więc idziesz spowrotem do Crosówy i ją również werbujesz. Dodatkowym utrudnieniem jest przymus posiadania tychże kolesi cały czas ze sobą. Mogą czekać ale jak wiecie lub nie po dłuższym czasie oczekiwania wracają do punktu w którym ich zwerbowaliście. Jeśli choć jeden wróci do punktu werbunkowego to można zapomnieć o ponownym posiadaniu dwóch towarzyszy.

 

By mieć mutanta w ekipie oraz tą gościarę z BOS należy mieć dobrą karmę. Kombinacja tej dwójki jest o tyle korzystna, że Fawkes ma defaultowo miniguna Gatlinga wyekwipowanego, a paladyn Cross możemy dać wzrok protectrona plus mnóstwo amunicji.

 

 

ADI - bez uszczypliwości proszę. Szyderstwo rozpoznaję na odległość.

 

Sznurek - opis wyżej dotyczy dwóch kompanów gdy jednym z nich jest Fawkes. Ale bez niego można mieć dwójkę jakichkolwiek towarzyszy (W zależności od karmy)

wtedy nie trzeba na chama ganiać głównego wątku aż do Krypty 87 i spotkania z Edenem

. Ja przeważnie latałem z Charonem i Jericho lub Charonem i Paladyn Cross.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Kupił dodatki na koncie us i później na eu ? lol, fajny gościu.

Opublikowano

W dodatku Into the Pitt zabiłem strażników przy bramie, a później zabrano mi broń. Odzyskam ją gdy ukończę quest?

Opublikowano

Wydaje mi się, że czego byś nie zrobił to w Pitt stracisz cały ekwipunek, ale zawsze wszystko odzyskasz z powrotem.

Opublikowano
Dziwna rzecz mi się przydarzyła . Zrobiłem misję "Scientific Pursuits" ale nie dostałem acziwa. Czym to może być spowodowane, chcę to wiedzieć żeby drugi raz nie popełnić tego błędu.

Też mi się to przydarzyło. Możliwe, że coś ominąłem w tym queście, a może to po prostu błąd. Gdzieś czytałem, że zdarza się grze nie zaliczyć acziwa.

 

---

Grałem ostatnio w Operation Anchorage i jak zdobyłem pierwszego tamtejszego acziwa, zamiast normalnej nazwy wyskoczyło mi <translated text>, a w spisie acziwów są jeszcze chyba trzy takie.

Edytowane przez Les777

Opublikowano

Czy gra kończy się po ukończeniu głównego wątku, czy wszystkich? Pytam, bo jestem w Tranquility Lane, a to chyba dość daleko.

 

Czy po osiągnięciu poziomu 20 są kolejne, czy to maksimum?

 

I ostatnie: czy są jakieś dodatkowe questy dla złych postaci (a co za tym idzie achievementy)? 

 

 

 

Z góry dzięki

Edytowane przez w07t3k

Opublikowano

Gra kończy sie po głównym wątku. Jest tylko 20 leveli, chyba, że masz dodatek the pitt. Wtedy dojdizesz do 30 levelu. Questy dla złych postaci, chyba tak, można być łowcą niewolników, ale czy karma ma cośdo tego to nie pamietam. Za bycie złym dostaniesz achiwy przy awansach na poziomy chuyba 7. 12.20. Za bycie dobrym, albo neutralnym tez dostaniesz. Tu niech lepiej napsize ktos kto cos wiecej na ten teamt wie.

Opublikowano

Achievementy za "bycie złym" dostaję. Mam 14 poziom i zdobyłem 6 achievementów za każdy rodzaj karmy. Chodziło mi raczej o osiągnięcia, które mogę odblokować za questy dla postaci złych.

Opublikowano

Nie The Pitt tylko Broken Steel dodaje 10 leveli i pozwala na granie po ostatniej misji bez wczytywania zapisu sprzed niej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.