Gość Kyo Opublikowano 11 maja 2017 Opublikowano 11 maja 2017 Poleci ktoś jakiś konkretny model anteny pokojową ze wzmacniaczem do obioru DVB-T? Walić, kupiłem jakąś za 120 zł i jest git. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 września 2017 Opublikowano 2 września 2017 Panowie gówniak rzucił mi klockiem w TV, no i rozk urwił matrycę. Jest obraz ale u góry robicie i czarne paski. Teraz pytanie to w ogóle się opłaca wymieniać? TV to Szajs KS7000 55'. Jaki to może być koszt? Gdzie uderzać do producenta czy w do jakiegoś serwisu AGD? a może udać głupka i że niby się popsuła sama?:) Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 2 września 2017 Opublikowano 2 września 2017 Panowie gówniak rzucił mi klockiem w TV, no i rozk urwił matrycę. Jest obraz ale u góry robicie i czarne paski. Teraz pytanie to w ogóle się opłaca wymieniać? TV to Szajs KS7000 55'. Jaki to może być koszt? Gdzie uderzać do producenta czy w do jakiegoś serwisu AGD? a może udać głupka i że niby się popsuła sama?:) Pewnie widać strzał po klocki wiec suabo , uderz tu i tu będziesz miał lepsza wiedzę . Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 4 września 2017 Opublikowano 4 września 2017 (edytowane) Wymiana matrycy to 90% nowego TV. Dziękuje dobranoc. Człowiek trafił KSa, który się nie odkleja, nie ma bad pixeli do gówniak klockiem Duplo rozwalił ehhhh. Edytowane 4 września 2017 przez balon Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 4 września 2017 Opublikowano 4 września 2017 Ciezką reke ma maly i klocek tez musial byc spory skoro od takiego czegos usterka sie zrobila. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 4 września 2017 Opublikowano 4 września 2017 No ma rzut. Od urodzenia prawie piłka do kosza i rzucanie. Klocek "8" pełna i pizgnął z 1m. Cytuj
Pawliko 6 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Pytanie do użytkowników Oledów LG. Macie problem z dźwiękiem? Opiszę mój problem, mam podłączone pod hdmi arc zestaw kina, wszytko działa idealnie, ale jak tylko wejdę do netflixa i coś w nim obejrzę, to jak wracam do wyjść hdmi to tracę dźwięk, robie test w ustawieniach i działa, ale żadne z urządzeń podłączone pod inne porty hdmi dźwięku nie podaje. Nawet jak zmieniam ustawienia aby dźwięk leciał z głośników tv to cisza. Jakieś porady? Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) U mnie po podpięciu soundbara w ogole nie było dzwieku z hdmi podlaczonego do tv. Okazło się że w ustawieniach TV audio-> hdmi out ARC trzeba zmienić z auto na pcm. Wtedy działa. Tak to dupa. Sprawdź u siebie może to jest problem. Edytowane 8 grudnia 2017 przez mozi Cytuj
Pawliko 6 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 od napisania tamtego posta wszytko chodzi jedyne co to przypisałem kino domowe pod hdmi arc, na logikę nie powinno mieć to znaczenia ale tak zrobiłem i hula. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 marca 2018 Opublikowano 11 marca 2018 (edytowane) Miał ktoś kiedyś taki komunikat na PS4 Pro? Cytat only 2K will be displayed because of your TV´s settings Podłączyłem Prosiaka do TV 4K (Sony XE70) i odpalając takiego nowego Asasyna mam taki komunikat. Konsola normalnie w dashu smiga w 4K, odpaliłem Horizona też jest w 4K ale już asasyn odpala się w 2k i konsola sugeruje, że powinnem zmienić ustawienia TV ale mając podłączoną konsole nie mogę zmienić w ogole trybów obrazu więc nie mam pomysłu. Odpalałem też FIFE 18, która niby powinna chodzić w 4K i 60 fpsów ale przechodzi w tryb FHD. Problemem może być kabel bo nie mam gwarancji, że to fabryczny Sony w lepszym standardzie hdmi (2.0 bodaj jest tak?) EDIT. dobra jakoś doczłapałem się do ustawień formatu hdmi i niby trzeci port ma odblokowane tzw enhanced format i póki Horizona testuje i jest w "4K" Edytowane 11 marca 2018 przez _Be_ Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 7 kwietnia 2018 Opublikowano 7 kwietnia 2018 Lepiej ustawić YUV czy RGB? Przeglądając neta widziałem że niektórzy na identycznym zestawie (55MU7000+PROsiak) mieli do wyboru zamiast 420 - YUV422. Czemu ja tego nie mam? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 @Ryo-San Z tego co pamietam to zalecają ustawiać automatyczne. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 (edytowane) aha to sprawdzę na automatycznych. Do tego nie wiem czemu w menusach mam nieaktywne: Auto Motion Plus, HDR+ , czysty obraz cyfrowy i tryb film Napiszę zaraz do Samsung Polska ale pewnie odpiszą jakimś bełkotem kopiuj wklej i zrobią to za pół roku Edytowane 9 kwietnia 2018 przez Ryo-San Cytuj
Okie from Muskogee 2 853 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Teraz tylko poczekać aż przyjdzie trzech króli i cię zbawi swoim blaskiem. No, może dwóch, bo jeden to odstrzał psychiczny jednego z nich. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Lepiej nie wywoływać wilka z lasu. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 24 minuty temu, Okie from Muskogee napisał: Teraz tylko poczekać aż przyjdzie trzech króli i cię zbawi swoim blaskiem. No, może dwóch, bo jeden to odstrzał psychiczny jednego z nich. To w razie czego już im mogę powiedzieć żeby spier$%@li!? Czy poczekać aż przyjdą :* Cytuj
Okie from Muskogee 2 853 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Opublikowano 9 kwietnia 2018 Poczekaj aż przyjdą i wtedy im powiedz. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Mam problem z moim zje.banym telewizorem. Problem jest taki, że TV po wyłączeniu i ponownym włączeniu nie stosuje automatycznie stylu obrazu GRA, mimo, że ten styl jest zaznaczony. Muszę go odznaczyć i ponownie wybrać potwierdzając przyciskiem OK. Podobna sprawa jest z głośnością. W opcjach zaawansowanych dźwięku jest opcja poziom głośności i można sobie zwiększyć ogólną głośność telewizora, mam ustawione na 10 a po wyłączeniu TV i włączeniu ponownie dźwięk jest cichy jakby było 0, mimo że jest w opcjach 10 ustawione. Skala Volume jest zapisywana i jak wyłącze TV z poziomem 14 to włącza się z poziomem 14Volume. Mam najnowszy soft, robiłem reinstalacje i nie pomaga. Kwalifikuje sie to pod gwarancję? Telewizor ma 3miesiace i wydaje mi się, że tak było od zawsze tylko wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Baba ze wsparcia Philipsa robi kopiuj wklej jakichś mądrości z instrukcji obsługi i w zasadzie nic nie pomaga. Oczywiście zrobiłem to co mi wklejała i dobrze, że miałem zapisane w telefonie ustawienia obrazu etc. bo oczywiście pierwsze co zaproponowała to twardy reset, włączenie domyślnych ustawień, reinstalacja TV. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 26 czerwca 2018 Opublikowano 26 czerwca 2018 Nie wiem czy ktoś już tutaj przytaczał ten problem (jak coś to dajcie odnośnik) ale mam problem z moim Samsungiem 55'' serii 7. TV tak z 9 miesięcy i mam problem z dźwiękiem. Jak podwyższę głośność do 10 to jest jeszcze ok ale powyżej tv zaczyna tak jakoś piszczeć czy tam trzeszczeć przy dźwiękach szczególnie przy dialogach. Tak jakbyś za mocno podkręcił stare głośniki i zaczęło rzęzić. Serio głośniki w TV takie słabe czy o co chodzi? Resetowałem ustawienia i nic. Cytuj
Tynio 1 021 Opublikowano 31 sierpnia 2018 Opublikowano 31 sierpnia 2018 (edytowane) Mam nietypowe pytanie Szukam przejściówki z Euro/scart na component Wiele lat temu można było coś takiego wyrwać na allegro ale niestety ostatnio znikło z aukcji. https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiQo7m3nZjdAhVGLewKHQxtA_kQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.tvcables.co.uk%2FYUV-RGB-SCART.html&psig=AOvVaw2tH_IChigC-wwRAddmlDe0&ust=1535837094867865 Edytowane 31 sierpnia 2018 przez Tynio Cytuj
Gość Opublikowano 1 października 2018 Opublikowano 1 października 2018 Jedno ustawienie telewizora mnie "męczy", mam na myśli "ostrość", a właściwie wyostrzenie, bo wydaje mi się, że tak właśnie powinno się to nazywać. Dobrze kombinuję, że jeśli chcę odpalić gierkę FullHD na TV4K w dokładnie takiej jakości obrazu jaka jest przesyłana przez kabel, wartość "ostrość" powinna być ustawiona na 0? Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 3 października 2018 Opublikowano 3 października 2018 (edytowane) Według mnie zmiana Ostrości nie ma nic do tego w jakiej rozdzielczosci jest przesyłany obraz gierki z konsoli. Edytowane 3 października 2018 przez Plugawy Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 7 października 2018 Opublikowano 7 października 2018 Panowie wywaliło mi na ekranie zielony jasny pixel co na ciemnych scenach niesamowicie mocno daje po oczach. Idzie to jakoś naprawić i czy gwarancja LG (OLED C7V) obejmuje coś takiego? Pamiętam że aby uwzględnił samsung gwarancje z powodu dead pixeli musiałem mieć ich więcej ale tutaj ni chooya nie idzie nic oglądać bo niesamowicie to drażni. Cytuj
vip77 250 Opublikowano 8 października 2018 Opublikowano 8 października 2018 Wystarczy jeden hot piksel i powinni wymienić, tv lub matrycę. Sam miałem jeden świecący biały i dostałem nowy tv. Przy martwych to tak jak piszesz musi być kilka, ale nie wiem pamiętam ile. Ja jak mi tylko wyskoczyl ten piksel, to od razu dzwoniłem do lg. Dzwoń i zobaczysz co Ci powiedza, nie ma się co szczypac. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 19 października 2018 Opublikowano 19 października 2018 Panowie czy taka pikseloza i rozmycie przy odcieniach czerwieni z sygnału FullHD (PS4 amator) na telewizorze 4K to wina (pipi)owego upscallingu ze strony TV czy samej konsoli? A może w miarę jakieś proste rozwiązanie tego problemu, bez konieczności kupowania Prosiaka czy lepszego TV? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.