Skocz do zawartości

UFC 2009 Undisputed


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dźwignie to wiem, co do gilotyny to chyba z leżaka tylko można założyć z tego co wyszperałem. Dobrze dobrze tylko niech te dlc będzie w rozsądnej cenie.

 

Jako że już za tydzień UFC 100, przyszła mi do głowy pewna rzecz. Fajnie jakby gra była wspierana-powiązana jakoś z aktualnymi galami. Na zasadzie np. organizowane walki odpowiadające tym realnym, obstawy wyników, organizowane turnieje w sieci. Pole do popisu jest duże, tylko że to raczej się nie stanie...

 

I niech cholera zrobią coś z tymi anemicznymi sędziami, gdzie te ich żywe reakcje z reala. Psuje to trochę klimat, niech dadzą Miragliotte hihi.

Edytowane przez Slupek88
  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dźwignie to wiem, co do gilotyny to chyba z leżaka tylko można założyć z tego co wyszperałem. Dobrze dobrze tylko niech te dlc będzie w rozsądnej cenie.

 

Jako że już za tydzień UFC 100, przyszła mi do głowy pewna rzecz. Fajnie jakby gra była wspierana-powiązana jakoś z aktualnymi galami. Na zasadzie np. organizowane walki odpowiadające tym realnym, obstawy wyników, organizowane turnieje w sieci. Pole do popisu jest duże, tylko że to raczej się nie stanie...

 

I niech cholera zrobią coś z tymi anemicznymi sędziami, gdzie te ich żywe reakcje z reala. Psuje to trochę klimat, niech dadzą Miragliotte hihi.

 

nie wiem jak wy. ale ja wczoraj dostałem grę. i grając, którąś walkę mam cały oktagon w napisach UFC100 i na około siatki adresy www do ufc100. I w ogóle jakoś inny HUD mam :/

Opublikowano

Ej chłopaki :) jak się zmienia animacje gdy Twoj własny fighter wygra walkę? W CAF nigdzie nie znalazłem takiej opcji.

 

I mam problem. Grałem online. Miałem kolesia w full mount'cie z ryjem obitym i staminą na 0. Stwierdziłem - SUBMISSION. I nie wiem jak on to zrobił ale uciekł momentalnie i od razu mi założył. Ja miałem stamine prawię pełną a on prawię pustą :/

 

I druga sprawa. Jak się bronic jak jesteś w defensywie w FULL MOUNT? Jak ja się tam dostanę to niszczę przeciwnika momentalnie. Jeden hammerfist a potem blokuje. I po jego próbie przejścia w inna pozycję znowu hammerfist. I tak samo koleś mi zrobił. I nie ma bata na to. Nie wiem jak uciec.

Opublikowano
Ej chłopaki :) jak się zmienia animacje gdy Twoj własny fighter wygra walkę? W CAF nigdzie nie znalazłem takiej opcji.

 

I mam problem. Grałem online. Miałem kolesia w full mount'cie z ryjem obitym i staminą na 0. Stwierdziłem - SUBMISSION. I nie wiem jak on to zrobił ale uciekł momentalnie i od razu mi założył. Ja miałem stamine prawię pełną a on prawię pustą :/

 

I druga sprawa. Jak się bronic jak jesteś w defensywie w FULL MOUNT? Jak ja się tam dostanę to niszczę przeciwnika momentalnie. Jeden hammerfist a potem blokuje. I po jego próbie przejścia w inna pozycję znowu hammerfist. I tak samo koleś mi zrobił. I nie ma bata na to. Nie wiem jak uciec.

 

1. Jaka zmiana animacji? Nie ma chyba nic takiego.

 

2. To zależy od konkretnego zawodnika (statystyki) i tego jak szybko kręcisz gałką/tapujesz buttony.

 

3. Zależy od stylu. Jak masz Wrestling to można złapać głowę i kiedy przeciwnik będzie próbował się wyrwać wsadzić reversala. W BJJ masz przechwyt ręki + to co w wrestlingu. W Judo jest odepchnięcie nogami i sprowadzenie do stójki. Oprócz tego w wszystkich stylach można założyć armbara, ale to wymaga dobrego wyczucia.

Opublikowano

wytlumaczy mi moze ktos jak podtrzymac dzwignie?? lub jak z niej uciec, tutorial duzo nie wyjasnia, przy zakladaniu trzeba tapowac?? co mam naciskac?? przy ucieczce krecic cwiartki prawym analogiem??za kazdym razem przy grze z z wirtualnym przeciwnikiem zwycieza przez submission :/

Opublikowano
wytlumaczy mi moze ktos jak podtrzymac dzwignie?? lub jak z niej uciec, tutorial duzo nie wyjasnia, przy zakladaniu trzeba tapowac?? co mam naciskac?? przy ucieczce krecic cwiartki prawym analogiem??za kazdym razem przy grze z z wirtualnym przeciwnikiem zwycieza przez submission :/

 

Przy zakladaniu wystarczy nacisnac L3, a pozniej robic kolka prawym analogiem,

 

 

Opublikowano
Ja jednak obstawiałbym, że EA pozyska/pozyskało licencje od Affliction, bo to zaraz po UFC najpopularniejsza federacja w USA no i mają Fedora ;)

 

Najpopularniejsza federacja w USA po UFC jest (po upadku EliteXC) WEC. I to raczej ich licencje, lub ewentualnie Strikeforce'a kupi EA. Affliction nie jest zadna federacja. Jest po prostu organizatorem gal MMA, a walczy sie w niej (i to tylko w wadze ciezkiej) o pas organizacji WAMMA.

 

No fakt ze na chwile obecna Affliction to nawet nr 2 nie jest, zreszta na chwile obecna maja za malo zawodnikow zeby gre robic. Choc jak znam EA to zrobia tak ze bedzie z 5 znanych zawodnikow, z 10 mniej znanych i dorzuca z 10 legend ktorym sie kontraky z UFC lub Pride pokonczyly.

 

Szkoda ze UFC ma wszelkie prawa do wszystkiego co zwiazane z PRIDE bo jak by zrobili gre PRIDE LEGENDZ czy cus takiego to bylo by naprawde grubo :P

 

Ja w piatek lece do Tokyo wiec zaczacze o gale DREAM 10 i moze na K-1 jeszcze sie przejde bo obie gale akurat w nastepnych 2 tyg beda, to zdam relacje po powrocie ;)

 

Opublikowano
wytlumaczy mi moze ktos jak podtrzymac dzwignie?? lub jak z niej uciec, tutorial duzo nie wyjasnia, przy zakladaniu trzeba tapowac?? co mam naciskac?? przy ucieczce krecic cwiartki prawym analogiem??za kazdym razem przy grze z z wirtualnym przeciwnikiem zwycieza przez submission :/

 

Przy zakladaniu wystarczy nacisnac L3, a pozniej robic kolka prawym analogiem,

 

Wciskasz R3 a nie L.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Mam problem z achivem Where's my bonus check?. A dokładnie z Submission of the Night resztę mam. Kur... tyle tych dźwigni pozakładałem na różne sposoby itd. i za cholerę żadnej nie uznali za najlepszą. Jakieś pomysły?

 

 

Edytowane przez Slupek88
Opublikowano

zapewne ten problem byl roztrząsany juz wczesniej

ale co lepiej kupic nowego Fight Night'a czy wlasnie UFC?

 

Slyszalem opinie o UFC ze zbyt latwo nokautuje sie przeciwnika oraz nie odczuwa sie tak mocno samej walki jak to powinno byc w realu.

Opublikowano
zapewne ten problem byl roztrząsany juz wczesniej

ale co lepiej kupic nowego Fight Night'a czy wlasnie UFC?

 

Slyszalem opinie o UFC ze zbyt latwo nokautuje sie przeciwnika oraz nie odczuwa sie tak mocno samej walki jak to powinno byc w realu.

sciagnij sobie dema obu gier i zadaj sobie wtedy to pytanie. trudno ci doradzic jak nikt nie wie jakie sa twoje preferencje.

Opublikowano
zapewne ten problem byl roztrząsany juz wczesniej

ale co lepiej kupic nowego Fight Night'a czy wlasnie UFC?

 

Slyszalem opinie o UFC ze zbyt latwo nokautuje sie przeciwnika oraz nie odczuwa sie tak mocno samej walki jak to powinno byc w realu.

 

Fakt faktem nokauty są troszku randomowe. Ale ja po dłuższej sesji zaliczam to na +, w końcu w prawdziwym UFC również często występuje random nokautowy.

 

W sumie Voytec dobrze powiedział ściągnij obydwa demka i sam oceń. Ja tylko mogę dorzucić że, 2-3 osoby z którymi gram a posiadają UFC i FNR 4 o wiele bardziej chwalą tą pierwszą.

Opublikowano
zapewne ten problem byl roztrząsany juz wczesniej

ale co lepiej kupic nowego Fight Night'a czy wlasnie UFC?

 

Slyszalem opinie o UFC ze zbyt latwo nokautuje sie przeciwnika oraz nie odczuwa sie tak mocno samej walki jak to powinno byc w realu.

 

 

A przepraszam jak grając na konsoli chciałbyś odczuwać coś niemalże w realu? Chcesz gry która nagradza poświęcony jej czas, gry która dosć udanie naśladuje faktyczne walki? UFC jest dla Ciebie. Chcesz arcade'ówki, gry o supermenach którzy mają płuca z tytanu i wypluwaja z siebie 100 ciosów na minutę bez stęknięcia, gry która kaleczy prawdziwy sport, gry która z naśladowaniem czegoś rzeczywistego ma niewiele wspólnego ? Fight Night 4 będzie ok. Wybór należy do Ciebie i oby był słuszny( oby gra Ci sie podobala). Pozdrawiam.

Opublikowano

no niestety moje zacofanie uniemozliwia mi sciagniecie demek

ale chyba mimo wszyskto skusze sie na UFC

a odnosnie odczuwania wrażen w czasie gry mialem na mysli slabe odczuwanie sily ciosów (widzialem to na jakiejs recenzji z zachodniego serwisu)

Opublikowano
Bzdura na tym forum jest chyba kilka aktywnych tematów UFC 2009. Więc nie wiem który jest główny, 2 pytania.

 

1. Można założyć jakoś z pozycji stojącej albo chodziarz z klinczu gilotyne?

2.Jak szukamy meczy rankingowych można zaznaczyć opcje żeby szukało fighterów dlc. A jak na razie nie ma żadnego dlc z nowymi fighterami, to znaczy że, co była już jakaś zapowiedź? Pojawią się niedługo? K. Soszyński <prosi>

 

 

1. z pozycji stojącej nie można założyć gilotyny, jedynie z klinczu dzwignie na ręke i to tylko BJJ. można założyć gilotyne z przechwytu próby powalenia w nogi.

 

2. narazie nie ma dlc z nowymi zawodnikami.. i nic nie słychać w tej sprawie. btw: brakuje mi w grze zawodników - legend np. Randy Couture lub Royce Gracie.

 

Mam problem z achivem Where's my bonus check?. A dokładnie z Submission of the Night resztę mam. Kur... tyle tych dźwigni pozakładałem na różne sposoby itd. i za cholerę żadnej nie uznali za najlepszą. Jakieś pomysły?

 

proponuje dżwignie zaraz po jakimś reversalu, albo ze stanu jak jesteś oszołomiony (trudno zrobić, ale odrazu wpada ukryte trofi). no i trzeba mieć ofens dźwigni na maksa!

 

 

Opublikowano

Pojawił się patch z numerkiem 1.20

 

"What’s up guys, Neven here with an update on the patch for UFC 2009: Undisputed.

 

I want to thank all of you for the support in making UFC 2009: Undisputed such an amazing success. That being said I want to you to know we’ve been working hard on fixing some of the issues found in the online experience. Hit the jump for the list of fixes.

 

1. We recognize premature match quitting as the biggest online issue and have taken steps to fix it. The Patch will have integrated code that detects who pulls the cable and will assign a Loss as well as a Did Not Finish to that player. The DNF is only counted for the player who executes the disconnection. The DNF rate will be displayed on the fighter selection screen of the Online Ranked Match. When disconnected the Winning Streak is also reset to 0.

 

2. We’ve adjusted Ranked Matches to match up players with better connections, which will improve lag issues we’ve seen to date.

 

3. We’ve adjusted the difficulty of performing submissions against AI opponents to improve the balance of subs vs. striking when playing against the AI.

 

4. We’ve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent.

 

5. We’ve increased maximum number of points awarded in online play from 99,999 to 999,999 and we’ve increased the Max Level from 100 to 200.

 

6. We’ve lowered the Winning Streak Bonus Max from 5 to 3.

 

7. We’ve removed the decimal places on the Leaderboard Winning Percentage so we only show whole percentages.

 

8. We’ve addressed the CAF cheat so the skill levels in CAF cannot be cheated and increased. Also any CAF with unfair point values will no longer be able to be used Online.

 

9. For PS3 users we’ve also fixed a bug that causes a freeze during auto-save; whichever controller was used to Press Start on the Title Screen will be identified as the main controller.

 

Rest assured our entire team plays A LOT of online matches and we read the boards every day, so we are well aware of the issues. We want to make sure we patch this correctly so it is taking a bit of time, but I can confidently say we’ll be releasing this patch soon.

 

Stay tuned and thanks again for your support.

 

Sincerely,

Neven Dravinski, UFC Producer"

Opublikowano
No dobrze, że patch już wyszedł, mogę w końcu nabić level do setki :D

 

nie wiem jak Ty ale ja mam straszne lagi :/ jedyny sposób to powalić frajera i wdrapać się na full mount.

Opublikowano (edytowane)

Czyli co nowych zawodników nie ma? EEE szkoda, nie mam jak na razie sprawdzić nowego patcha, xbox w serwisie. Co do lagów dokładnie nie pamiętam ale chyba 100 meczy może więcej rozegrałem. I z tego może 5 walk miałem zlagowanych, a z tego co słyszałem dużo osób właśnie narzeka na lagi...

 

W zmianach podoba mi się podpunkt:

 

3. Weâve adjusted the difficulty of performing submissions against AI opponents to improve the balance of subs vs. striking when playing against the AI.

 

4. Weâve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent.

 

Tylko cholera wie jak to w praktyce.

Edytowane przez Slupek88
Opublikowano

Grałem kiedyś w demo. Gra nawet mi się podoba. Graficznie ładnie prezentują się modele postaci na ringu, natomiast publika już trochę gorzej, ale system zadawani ciosów ogólnie przypadł mi do gustu. Czy w pełnej wersji jest opcja wykreowania własnego fighter'a?

 

Opublikowano
Grałem kiedyś w demo. Gra nawet mi się podoba. Graficznie ładnie prezentują się modele postaci na ringu, natomiast publika już trochę gorzej, ale system zadawani ciosów ogólnie przypadł mi do gustu. Czy w pełnej wersji jest opcja wykreowania własnego fighter'a?

 

 

Jest taka opcja.

 

Wybierasz wagę, wzrost a potem całą facjatę "budujesz" :D Następnie wybierasz techniki i się ich uczysz. Proste :) I fajne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...