Skocz do zawartości

inFamous


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W demku z Hong Kongu Polski jest przeciez na porządku dziennym;]

 

Jeśli cena będzie wynosiła w okolicach 169 zł to sam się długo zastanawiał nie będę.

 

Swoją drogą- czy wersja PL będzie normalnie w dniu premiery czy jest ona w jakiś sposób opóźniona.

 

Ps. Jak będziecie grali w demko to zwróćcie uwagę na krzaki w tym małym parku. Tania sztuczka. Woda wygląda równie beznadziejnie (identycznie) jak w Ojcu Chrzesnym 2.

Opublikowano (edytowane)
Jak to ? :) U mnie nie ma nawet wyboru języka :) Od razu po filmiku prezentującym historie przerzuca mnie do gry :)..

To była ironia ze strony Jakima. Nie ma wyboru języka i nie ma j. polskiego.

 

MajorZero64 demko jest wystarczające długie: 2 misje główne, 2 misje poboczne plus możemy sobie pohasać po mieście bez wykonywania misji, znaczy po danym obrębie.

Edytowane przez Slupek88
Opublikowano

Wrażenia po demie bardzo pozytywne. Trochę komiksowa stylistyka, IMO ciekawy główny bohater, dobry model poruszania się(skoki)+ używania prądu. Graficznie może być, no i jest to sandbox, czyli dla mnie duży plus. Jak będą ciekawe misje z jakimiś kozackimi akcjami(a jakby do tego jeszcze była znośna fabuła, to już w ogóle), to nie mam pytań.

Opublikowano (edytowane)

Krótkie wrażenia po demku.

 

Plusik to doskonałe wyważenie pomiędzy mocami dobrego i złego. Nie ma opcji, że będąc obrońcą uciśnionych ssiemy pałę w walce.

 

Minusik to mała liczba mocy. Sry, mówili że będzie 70, ale to chyba licząc że każdy upgrade zwiększający np. zasięg jest liczony jako nowa moc. Moce z demka + tarcza pokazywana na filmikach daje nam już tylko dwie czy trzy nowe moce do odkrycia. Mało.

 

Miasto daje radę, ale framerate już nie. Jakieś serwisy, nie wiem czy nie polygamia, pisały że framerate jest stały i w ogóle cud miód. Nieprawda. Skoczcie sobie na molo i pobiegajcie patrząc w wodę, a potem wbijcie się do centrum. Wyraźny skok pomiędzy płynnością rozgrywki.

 

Tak osławione 'urban exploration' w wykonaniu naszego kuriera trochę jest niedopracowane. Często wkurza samo przylepność do niechcianych elementów. Poza tym ograniczenia w obrębie "klocków" też nie robią.

 

Ostatni plusik to fajny czerwony prąd gdy jesteśmy źli. Fajnie to wygląda ;]

Edytowane przez estel
Opublikowano

ciężko powiedzieć po demku,mają mało hp i występują ich tylko 3 rodzaje ale są na na pewno bardzo ruchliwi i próbują walić do nas za zasłon.Do tego nasz bohater też stosunkowo ma mało energii przez co demko do najprostszych nie należy.

Opublikowano

Inteligencja jest średnia. Tzn. oponenci raczej nie kminią jak nas obejść czy coś. Raczej atakują w grupie i chowają się za osłonami. Rozbawił mnie koleś z bazooką, który gdy do niego podszedłem cały czas stał i się na mnie gapił. Dziwna sprawa. AI oceniam więc na nic wybitnego, ale w miarę zadowalającego. Wyzwaniem jest mała ilość energii naszego hiroła.

Opublikowano

Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie tym gestem kolo z bazuką wykazał się nie lada inteligencją i rzetelną oceną sytuacji. Dobrze stwierdził, że wystrzał z bazuki z tej odległości zabiłby was obu, dlatego wolał podejść bohatera psychologicznie wpatrując mu się głęboko w oczy :crazy:

Opublikowano (edytowane)

Woda nie od razu zabija naszego bohatera. Powiem więcej, robi to w stopniu zdecydowanie za wolnym. Zdołałem "przepłynąć" z jednego końca stawu na drugi ze średnią ilościa hapeków. Gdybym w między czasie skakał i pierdział prądem to pewnie z tej przygody wyszedłbym prawie bez szwanku.

 

Stwierdziłem, że może niektórych to zainteresuje. Lista mocy Cole'a z dema + te co zobaczyłem na filmikach (bez wymogów karmy, bo nie mają obecnie znaczenia):

 

  1. Lighting Bolt, czyli polski strzał w pysk
    • Good:

      lvl1 - restores a moderate amount of energy each time you successfully hit an enemy

      lvl2 - head shots chain electricity to nearby enemies

      lvl3 - restores a significant amount of energy each time you hit an enemy, head shots also restore health

    • Evil:

      lvl1 - defeated enemies have a chance of triggering an electric explosion before dying

      lvl2 - increases the radius of the electric explosion

      lvl3 - head shots automatically trigger an electric explosion

  2. Shockwave, czyli fala uderzeniowa
    • Good:

      lvl1 - people caught in the core of the blast temporarily float in the air

      lvl2 - increases blast force

      lvl3 - increases blast range

    • Evil:

      lvl1 - people and objects caught in the core of the blast get electrified

      lvl2 - increases blast force and range

      lvl3 - cars hit by blast are electrified, causing them to explode

  3. nieznana moc + napis "Good side missions completed", czyli to jakiś exclusive dla dobrych
  4. nieznana moc + napis "Evil side missions completed", czyli to jakiś exclusive dla złych
  5. Shock Grenade, czyli elektryczny bobek
    • Good:

      lvl1 - increases knockdown time

      lvl2 - increases blast radius and damage

      lvl3 - increases damage and weakened enemies are automatically restrained

    • Evil:

      lvl1 - cluster of three Shock Grenades that separate on impact

      lvl2 - cluster of five Shock Grenades that separate on impact

      lvl3 - cluster of seven Shock Grenades that separate on impact

  6. nieznana moc, może tarcza pokazywana na filmikach
  7. Thunder Drop, brak podziału na dobry/zły

    lvl1 - increases blast range

    lvl2 - people and objects caught in the epicenter of the blast get electrified

    lvl3 - increases blast force

  8. nieznana moc, może te niby rakiety z prądu?
  9. Meele, brak podziału na dobry/zły

    lvl1 - increases melee damage

    lvl2 - further increases melee damage

    lvl3 - zgadnijcie, MAXIMUM increase to melee damage (cóż za inwencja)

  10. Electric Drain, czyli po prostu ssanie prądu z otoczenia, brak podziału na karmę

    lvl1 - increases speed of electricity drain

    lvl2 - automatically recharge energy by grinding on electrified wires

    lvl3 - nieznany

  11. nieznana moc
  12. Pulse Heal, czyli ożywienie serducha poprzez wstrząs, R1 przy leżącym ziomku + trójkąt
  13. Bio Leech, czyli wyssanie życia z przechodnia, R1 przy leżącym ziomku + kwadrat
  14. Arc Restraint, czyli założenie elektrycznych kajdanek, R1 przy leżącym ziomku + kółko
  15. nieznana moc, może R1 przy leżącym ziomku + X? albo może jakiś super mega duper power bo ostatnia moc to...
  16. Thunder Storm, czyli błyskawice z nieba i duży rozpierdziel

 

Jak widzicie, gadanie o ok 70 mocach to trochę przesada. Tak samo jak to, że developerzy skupili się tylko na elektryczności i dzięki temu wyeksploatowali temat na całego. Czysty marketing.

Edytowane przez estel
Opublikowano

kij tam strażak,gdy pada deszcz to muszą go ostro swędzić głowa i ramiona :P nie mówiąc już o higienie osobistej ,chłopak musi się już nie myć :P

Opublikowano

po tych wszystkich gameplajach jakie widziałem i tego co sie dzieje wokół tego tytułu to jestem zaskoczony takim zamieszaniem a opinie są skrajne ja podzielam te uważające ten exclusive bardzo słabo.Grafika , animacja wszystko Ok ale już te pioruny którymi strzela nasz bohater czy jak to nazwać jest co najmniej dziwną koncepcją,bieganie po mieście fajnie gdyby to jeszcze wyglądało tak że szczęka opada i gramy dla samej graficzyki i bajerków ale tak nie jest dodatkowo ostatnio mamy wysyp gier które dają nam taką możliwość.Mam tylko nadzieje wraz z przechodzeniem gra wciąga i pokazuje inne oblicze niż te które teraz przynajmniej ja widzę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...