Skocz do zawartości

inFamous


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dostał już ktoś limitkę z Ultimy? Ja właśnie dowiedziałem się że, dopiero dziś wysłali moja kopie rzesz kur.., jestem ciekaw czy wszystkim tak wysłali. Czy tylko ja mam takie szczęście.

Dostalem dzis o 9 :P napisze tylko ze SCEP robi postepy co do lokalizacji...a co do gry to strasznie ciezko sie oderwac od pada... :P

Opublikowano (edytowane)

No to widać, że tylko ja jestem szczęśliwcem który nie dostał swojej wersji z Ultimy, no nic dzięki. To chyba kara za moje krytykowanie-narzekanie na polską wersję ;)

Edytowane przez Slupek88
Opublikowano

Całkiem niedawno skończyłem gierkę. W końcówce dzieje się dość dużo, w pewnym momencie byłem porażony szybkością, z jaką pewne sprawy się potoczyły. Cieszy mnie, że twórcy pozostawili sobie furteczkę na "dwójkę", tak na wszelki wypadek, jeżeli jedynka odniosła sukces rynkowy. Sama szpila w czysto growym aspekcie po prostu jest nie do przebicia przez konkurencję. Kiedy patrzę na gameplay Prototype oraz ogólny zarys fabuły, na twarzy pojawia mi się lekki uśmiech politowania. Cholera, teraz gram inaczej i na najwyższym poziomie trudności. Dopiero po ogarnięciu gry jako całość czuć potęgę tej produkcji. No i co najciekawsze - zero nudy, nawet jeżeli przechodzi się te same misje. Być może jest to spowodowane tym całym freestyleowym stylem gry, otwartością, ogromem. Kij wie co, ale ta formuła sprawdza się w praniu.

Opublikowano (edytowane)

No ja doszedłem do drugiej wyspy, gram na hardzie i bawię się w side missiony, ogólnie gram jako dobry madafaka, tylko na początku z żarciem podjąłem złą decyzję ;) (czyt. neg. karma :P), co do gry to troche irytują mnie momenty wchodzenia do garaży, ale reszta jest świetna, mnóstwo możliwości szpiegowania żniwiarzy, chodzi konkretnie o skakanie po dachach :). Co do poziomu trudności to czasem jest ciężko, ale wystarczy trochę szczęścia, kilka granatów i samochodów, ostatecznie mamy bum,bum i na liczniku wszystko x5 :P.

 

Mam pytanie, czy jakoś da się powrócić z pierwszej do drugiej misji?

Edytowane przez marcin0903
Opublikowano (edytowane)
"cholera co sie stało... o Boże" to w oryginale "Whatta hell happend... oh God" Zresztą wypowiedziane praktycznie identycznie w obu wersjach. W momencie " o rany" jest "oh man", wiec tez nie zwrot ktory przecietnemu amerykaninowi przychodzi na jezyk jak spada na niego samochod. Jak mieli przetlumaczyć "oh man"? Kumam jestes 'hC gRaCzEm' masz w chuj gamescora i "parskasz śmiechem" niedzielnym graczom w twarz, wiec chcialbys pewnie żeby zwrot "oh man" przetłumaczyli na "kurwa ja pierdole ale rozpierdol kurwa jebana w chuj aż mi sie srać zachciało" mógłbyś wtedy napisać do Hiva że "osmarkałeś monitor" i "spuszczasz sie z radości calakując szpila na chlebaku" - ale daj spokoj czlowieku jak angielskie dialogi w grze sa idiotyczne, to takie beda w dubbingu.

 

Wersja PL = Wersja ENG

 

Przypomniałeś mi dubbing Fallouta 3, IMO całkiem dobry z tekstami 3 Doga - "Łapanie niewolników to stRRaszliwa CH*JNIA!" (albo coś w ten deseń, ale 2 słowa ostatnie na bank takie) Nie przypominam sobie tego tekstu w oryginalnej wersji (przeszedłem obie wersje), i mówiąc szczerze brzmi on dobrze i pasuje i do tego kolesia, i do tej gry.

 

 

EDIT - jeśli wysało się kilk arazy, sorry, internet mi szaleje.

Edytowane przez Swiechu
Opublikowano

9 godzin ciorania za mną. 146 odłamków, 17 trikulców wykonanych i druga wsypa odblokowana. Rewelacyjna gra. Polonizacja też niczego sobie ale ta aktorka, która podkłada glos Moyi to chyba wogóle się nie stara :/

Opublikowano (edytowane)

Też sporo grałem, bawiłem się w side missions, ale teraz najzwyczajniej nudzą one mi się :/, choć wątek główny jest naprawdę ekstra, z tym, że nie widzi mi się go 2x przechodzić.

 

jestem na początku drugiej wyspy

i musiałem te sondy latające rozwalić i na łodziach zakładników uratować i ktoś napisal, że akcja szybko się potoczyła, tzn...? że już jestem blisko końca czy jak?

 

Edytowane przez marcin0903
Opublikowano (edytowane)

W sumie ten nasz "rodzimy dubbing" jest calkiem fajny :) (tylko ta Moya jest nijaka).

Sucker Punch dostarczyl solidnego szpila i ma u mnie "szacunkena" ;) Narazie bawie sie w zbieranie shardow chociaz chce dalej posunac sie z fabula bo jest wciagajaca. Pierwszy raz zamierzam byc dobry a drugi raz pokaze mieszkancom prawdziwego "terroryste" hehe.

 

Ps. Bardzo podobaja mi sie animacje Cole'a, ot np. gdy wdrapalismy sie na jakis slup i przesowamy sie w prawo widac jak nasz bohater stopami fajnie sie przemieszcza :)

Cole jest wporzadku i mam nadzieje, ze Alex z Prototype takze mnie nie zawiedzie.

Edytowane przez Sanryu
Opublikowano

Babka całe życie w Scooby-Doo podkładała głos i nadal widzę ją jako bodajże Velmę xD. Niektórzy powinny pozostać przy kreskówkach i bajkach. Dubbing i tłumaczenie bardzo mi się podobają, nie jest wcale tragicznie itd. jak pisali na różnych forach. Stunt to powinien być po polsku "wyczyn", a nie sztuczka (to nie cyrk), poza tym jest ok. Ogółem jeśli tak będą wyglądać polskie wersje i pewno będzie coraz lepiej to chętnie będę kupował więcej tego typu produkcje jak się będą ukazywać. Sama gra świetna z mnóstwem atrakcji i dużą dawką miodu, z przyjemnością skończę ją 2 razy.

Opublikowano
Też sporo grałem, bawiłem się w side missions, ale teraz najzwyczajniej nudzą one mi się :/, choć wątek główny jest naprawdę ekstra, z tym, że nie widzi mi się go 2x przechodzić.

 

jestem na początku drugiej wyspy

i musiałem te sondy latające rozwalić i na łodziach zakładników uratować i ktoś napisal, że akcja szybko się potoczyła, tzn...? że już jestem blisko końca czy jak?

 

Przy zapisywaniu gry masz numerek misji przed tobą. Im bliżej czterdziestki, tym bliżej ostatecznego rozstrzygnięcia.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Od 3 dni walczę z przerwami w inFamous i nie nudzą mnie, ani questy poboczne, ani kieprawy dubbing (może dlatego, że mam ang wersję :P ). Co mnie jednak intryguję to główna oś fabularna (jestem na 2 wyspie, poprzednią ukończyłem na 100%). Gram, jako "Mega Fpytę" dobry ziombel i cieszę się poważaniem mieszkańców Empire City. Naprawdę, jeśli coś mogę na chwilę obecną zarzucić grze to małe zróżnicowanie wrogów (non stop ten sam design), ale nie ma to większego znaczenia gdy zsyłam na nich karę boską z prawdziwym przytupem. Doprawdy czuć SIŁĘ, jaką włada Cole. Bardzo dobre wstawki a 'la komiksowe, dopełniają całości klimatycznemu tytułowi i jestem tylko ciekaw, jak długo czaso musi minąć bym zaczął narzekać tak jak Wy? Póki co, jestem bardzo zadowolony i uważam inFamous za jedną z ciekawszych pozycji z metką "exclusive" dla PS3.

 

EDIT: Posiadam wersję Special Edition, w której zawarto kod na 'Gigawatt Blades Power' - Moc to nieszczególna bo pomimo, że zabijam nią wrogów jednym cięciem to uważam ją za zbyteczną i nie wnoszącą wiele do samej rozgrywki.

Edytowane przez POL_SouL
Opublikowano (edytowane)

Skończyłem jako zły kilka godzin temu. Szkoda, że zmiany, które ograniczają się do zmiany koloru nieba, w mieście widać dopiero po creditsach. Poza tym doświadczyłem kilka bugów, ponarzekałem na nudnawe misje poboczne (szczególnie Counter-Surveillance) i skończyłem gierkę z wielką ochotą zagrania po raz drugi. Niestety po przejściu gry nie ma za bardzo co robić. Szkoda, że developerzy nie wrzucili jakiejś areny albo kodów na nieskończoną energię or sth. Byłoby fajniej ;)

 

Aha i chciałbym tylko powiedzieć, że fabuła trzyma się kupy i jest naprawdę ważną częścią samej gry.

Edytowane przez estel
Opublikowano

Kupiłem inFamous dwa dni temu, zachęcony pozytywnymi recenzjami i nie zawiodłem się. Kojarzy mi się to ze skrzyżowaniem Crackdowna i odrobiny SW: The Force Unleashed, ale patrząc zupełnie obiektywnie jest chyba od nich lepsza. Brakuje tylko opcji co-op, która dodała Crackdownowi tyle rajcowności.

 

Przy okazji: po przeczytaniu ostatniej strony tematu czuję się ortograficznie zmasakrowany. ;) "pokarze mieszkancom prawdziwego "terroryste""? "zaciolem sie przy autobusach"? "ile jest rodzaji mocy?" Błagam, ludzie, ogarnijcie się...

Opublikowano
Skończyłem jako zły kilka godzin temu. Szkoda, że zmiany, które ograniczają się do zmiany koloru nieba, w mieście widać dopiero po creditsach. Poza tym doświadczyłem kilka bugów, ponarzekałem na nudnawe misje poboczne (szczególnie Counter-Surveillance) i skończyłem gierkę z wielką ochotą zagrania po raz drugi. Niestety po przejściu gry nie ma za bardzo co robić. Szkoda, że developerzy nie wrzucili jakiejś areny albo kodów na nieskończoną energię or sth. Byłoby fajniej ;)

 

Aha i chciałbym tylko powiedzieć, że fabuła trzyma się kupy i jest naprawdę ważną częścią samej gry.

 

mozlna jeszcze po przejsciu gry zdobywac exp. do upgradow Cole'a( nie mam na mysli robienia misji pobocznych tylko inny sposob)? Udało ci sie zupgradeowac bohatera na maxa po przejsciu gry?

Opublikowano

Nie za bardzo jak da się zdobywać exp. po przejściu gry, jeśli wykonało się wszystkie misje poboczne - jedyna możliwość to uzdrawianie przechodniów i walka z pozostałymi grupami wrogów, ale to wszystko jest bardzo czasochłonne i monotonne, a punktów doświadczenia też mało.

 

Żeby nabić trochę expa do kupienia wszystkich mocy polecam nabijanie na walkach podczas misji. Dobrym miejscem jest misja bodajże 37., gdzie

trzeba zniszczyć te niewidzialne sondy, które zakłócają sygnał wysyłany przez Kulę Promieni

, a dokładniej walka

przed pierwszym radarem i lot helikopterem

. Zarówno dużo expa wpada podczas zdejmowania gości z wyrzutniami rakiet, jak i wspomniana walka, gdzie do pokonania jest kilku gości z wyrzutniami, sondy, Izolator i kilka mniejszych przeciwników, co z połączeniem z kombosami (polecam przyczepianie granatów i zabijanie wrogów w powietrzu) daje za walkę 450 xp, walkę, która trwa ok. minuty. Potem wskocz do rzeki lub zabij się własnym granatem

NIE niszcząc radaru

i znów stocz walkę, i tak w kółko, aż osiągniesz zadowalający Cię poziom xp. Bo tak jak mówię - miałem podobny problem co Ty, że skoczyłem grę, zaliczyłem wszystko (razem z zebraniem

350 odłamków!

) i zostały mi do kupienia upgrade'y za ok. 7500 i po prostu nie stać mnie było. Całe szczęście, miałem kilka sejów z wcześniejszych etapów ;P

Opublikowano

Gra jest super. Grafa naprawdę dobra, choć występuje tu pop-up, efekty dźwiękowe towarzyszące wyładowaniom elektrycznym bardzo dobre, a gameplay to sam miód.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...