Don_Pedro 5 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Na prawde szkoda mi Sony. Firma ta wydaje nietuzinkowe gry, ktore jednak nie odnosza ostatnimi czasu sukcesu. http://vgchartz.com/games/game.php?id=13108 0,18 mln sprzedanych inFamous w pierwszym tygodniu sprzedazy w EU i USA. Jak widac banda frajerow woli grac w najnowsze Pokemony, anizeli w dzielo Sucker Punch <_< Cytuj
Marchi 19 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Uhh...koszmar. Będzie ciężko osiągnąć 1mln, a na razie jedynym exem, który tego nie zrobił był Pacific Rift (tego też nie rozumiem). Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Spokojnie ... to jest sprzedaż do 30 maja. Czyli tyle poszło w 1 dzień w Europie i w 4 dni w USA. Ale tak czy tak nie spodziawałbym się jakiegoś oszałamiącego wyniku. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Ja tam myślałem, że będzie lepiej, bo np. na Gamefaqs przez parę dni InFamous okupował pierwsze miejsce najczęściej klikanej. Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Dopiero za 2-3 dni jak pojawią się wyniki z zeszłego tygodnia to będzie można coś powiedzieć coś o sprzedaży. Na razie bym nie panikował. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Czy gra robi jakikolwiek auto-save między misjami czy liczy się tylko zapis, którego dokonamy manualnie w menu? Wczoraj w nocy po 1,5h. zabawy zaliczyłem zwiechę konsoli przy mega-zadymie na ulicy i wqrwiony poszedłem spać o 1.00. Aż się boję dzisiaj włączać inFamous... żeby się okazało, że czeka mnie powtórka. Na szczęście tej grze można to wybaczyć jak mało której tak czy inaczej - zalecam częste save'y. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Chyba robi autosave po wykonanej misji. Przynajmniej tak mi się wydaje. Cytuj
estel 806 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Powinna robić autosave po każdej misji i po każdym znalezionym blast shardzie/dead dropie. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Gra ukończona jako „dobry” dzisiaj przesiadka na ciemną stronę mocy i stąd pytanie: Czy grając jako „zły” zmienia się nieco fabuła? (skoro już wiemy kim tak naprawdę jesteśmy;) Cytuj
Texz 670 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Minimalnie. Cole na cutscenkach jest bardziej wkur***ny i rzecz jasna traktuje ludzi z góry. Kessler i Sasha inaczej traktują naszego herosa, to samo tyczy się Zenke i tej babki. Przez to troszkę inne są dialogi. Ale ogólnie dużej różnicy nie ma, o ile jakaś w ogóle jest. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Widzę że mogę na Ciebie liczyć w każdym aspekcie gry:) Z wiedzą zaczerpniętą po pierwszym przejściu każda zmiana jest mile widziana… dzięki za info. Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Pograłem w końcu trochę w polska wersję gry (jestem pod koniec drugiej wyspy). Tłumaczenie okazało się być duużo lepsze od tego z KZ2:) Jedynie agentka Moya wypada kiepskawo co spowodowane jest recytowaniem z kartki (a przynajmniej tak to słychać) swoich kwestii przez aktorkę podkładającą... Cole ma świetny głos, trochę mroczny ale dzięki temu właśnie przykuwający uwagę. Reszta jest trochę gorsza, ale trzyma poziom. Sama gra to miód - gram już ładnych parę godzin, a znużenia ani widu Misje wykonuje się z czystej chęci a nie z przymusu (tak jak to było chociażby w gta4 w moim przypadku). Są czasem bardzo krótkie, czasem trochę dłuższe, ale na pewno różnorodne, widać, że twórcy postarali się w tym temacie). Samo śmiganie po mieście głównym bohaterem sprawia masę frajdy (swoboda + moce + parkour). Grafika jest imo bardzo w porządku jak na sandbox oczywiście (w każdym razie lepsza niż w gta4), podobnie jak dźwięk. Największym atutem jest jednak grywalność , dzięki której mam wielką ochotę po przyjściu z pracy włączyć sobie choćby na zrobienie paru pobocznych misji czy znalezienie kilku odłamków. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Gra zalczona jako ZŁY!! Znalezione wsztstkie shardy i satelity. tylko tych stuntów nie moge zrobic wszystkich;/ Cytuj
Chaciu 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Ahhh... przymierzam się do platynki, jednak może być kłopocik z shardami. I tu pytanie do ludzi, którzy zaliczyli platynę: czy zbieraliście odłamki z jakimś poradnikiem z internetu czy po prostu naciskając R3? Bo zostąło mi coś ponad 50 odłameczków i teraz bardzo rzadko wyłapuję shardeczka. A gra naprawdę spoko, milusio się przechodzi złym Cole'em. Ale czy lepsza od GTA? Myślę, że tak, aczkolwiek trochę fabuła mnie rozczarowała... no ale nie można mieć wszystkiego. Cytuj
Kris Blake 40 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 L3 - najmniejszego problemu nie miałem, po finale zostało mi jakieś 40 odłamków do zebrania. Przeleciałem każdą wyspę naciskając L3 ( w pamięci sobie dzieliłem na sektory co by nic nie pominąć ) i bez problemu znalazłem wszystkie. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Właśnie jestem w trakcie kompletowania shardów i najlepiej dzielić sobie dzielnice na przecznice - czyścić kwadrat po kwadracie. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Mam pytanko, może już było, ale nie chce szperać w temacie z obawy na spojler alert Czy jest jakaś opcja, żeby sprawdzić ile mi zostało shardów na każdej wyspie ? Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Nie. Na ekranie sejwa masz tylko ile już ogólnie zdobyłeś. Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Kto mi powie ile jest shardow na 1 wyspie? Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Neon District: 147 The Warren: 135 Historic District: 68 http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/942025/56681 Link do mapki. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Nie wiem jak oni to zrobili, ale system jest genialny. Niby mamy główny save, który robimy manualnie, ale gra musi robić autosave bardzo często (być może jak ktoś sugerował, po każdej misji/shardzie/satelicie). Co ciekawe - ani tego nie widać, ani nie ma tradycjnego ostrzeżenia na początku gry. Po wczorajszej zwieszce PS3 bez save'a nie straciłem NIC z mojego 1,5h. grania. Sucker Punch - szacun btw mocy - to co dostajemy w łapska pod koniec gry i zadyma jaką czasami trzeba zrobić, żeby przeżyć lub/i zaliczyć misję - to niezapomniane chwile dla Gracza. Nie przypominam sobie w tej chwili drugiej tak efektownej gry w tej kwestii, dającej tak genialne odczucia i wrażenia wizualne... A i tak staram się ograniczać i być celnym, bo gram jako dobry i nie chcę sobie psuć reputacji. Aż się boję myśleć, jakie spustoszenie będę czynił nie zważając na konsekwencje... Cytuj
estel 806 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Jeżeli chodzi o zadymę to Prototype zjada inFamous na śniadanie Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Rozumiem, że skończyłeś obie ? Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Jednak wnioskujac z recenzji IGN przegrywa na polu: grafika(w to chyba nikt nie watpil ) , roznorodnosc misji( w Prototype tylko "kilim", zadnych urozmaicen). Pop up takze wystepuje, ale chwali sie staly frame rate podczas zadym Mimo to chetnie sam sprawdze jak tam "Prototyp". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.