Opublikowano 5 czerwca 200915 l To chyba też celne spostrzeżenie Izi - w typowych sandboxach gangsterskich, chociaż dano nam możliwość "continue" po śmierci (np. szpital, posterunek w GTA), to jednak straty spowodowane porażką (broń, kasa) i tak popychały 90% graczy do load game. I tak w kółko. InFamous aż tak nie karze nas za pomyłki - nawet jeśli damy ciała, to nic nie tracimy i budzimy się w checkpoincie, nawet w trakcie misji. A dodatkowo jeśli obcykamy styl walki, umiejętnie korzystamy z mocy i nie lecimy na pałę, jesteśmy praktycznie niezwyciężeni. To daje frajdę i nie frustruje. No i ta moc - scorp1on też celnie trafił. Rzucanie autami, jazda po szynach czy kablach, fale uderzeniowe, fruwające fury, glide - to 200% większy banan niż kolejna seria z kałacha czy celny pocisk RPG. Nawet jeśli - weźmy to pod uwagę - wszystkie moce Cole'a są de facto odpowiednikiem arsenału typowego FPS-a, to mimo wszystko tutaj wygrywa pomysł na modyfikację stereotypowych rozwiązań. Nowa jakość starych patentów.
Opublikowano 5 czerwca 200915 l nawet nasza smierc nagradza nas zdobytym exp. a nie kasuje go tak jak sporo innych gier tylko zapisuje i mozemy znowu go zdobyc w taki sam sposob. Jeszcze powróce do tematu karmy: bacznie obserwowalem poczynania mojego bochatera i zrozumialem co tak naprawde wpływa na nia. Oprocz oczywistych wyborow, od czasu do czasu (badac zlym) zabijac ludzi (czy to w misjach czy nie) zaczyna sie swiecic czerwona karma- jest to znak ze wtedy mozna na nia wpływac i ma to ogromne znaczenie. Natomiast jesli sie nie swieci to nasze uczynki na nikim nie robia wrazenia. A jesli to nie pojawi sie w misji nie bedzie sieswiecilo) to niemozliwe bedzie jej wykonanie na dobro lub zlo. Edytowane 5 czerwca 200915 l przez QTF
Opublikowano 6 czerwca 200915 l Ma ktoś jakąś dokładną listę sztuczek(w sensie: co trzeba zrobić, aby wyszła sztuczka)? Na IGN coś jest, ale mocno niedokładne.
Opublikowano 6 czerwca 200915 l http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/942025/56694 Moze to ci pomoze
Opublikowano 6 czerwca 200915 l Pewnie!Masz do wyboru polski,mandżurski i japoński plus dubbing niemiecko-włoski.
Opublikowano 6 czerwca 200915 l Na 99% nie ma. Ale,ale...jak ukaze sie DLC zapene ujrzysz je pierwszy,polskie bedzie opoznione(o ile w ogole sie pojawi)
Opublikowano 6 czerwca 200915 l ja na poczatku bylem przeciwny tej grze, pisalem chyba nawet tutaj, pozniej zagralem demko, ktore utwierdzilo mnie w przekonaniu ze nie podoba mi sie ta gierka, no ale nadeszla premiera i nie mialem jakos w co grac, postanowilem zaryzykowac no i powiem krotko w 2-3 zdaniach, gre wlasnie ukonczylem , gra niesamowita, wspaniala, maxymalna grywalnosc, zero nudy, dluuuugi gameplay, piekne miasto, urozmaicone, kazdy budynek inny, wspaniala robota. najwiekszy plus wg mnie to zroznicowane misje, daaaawno nie widzialem takiej gry z tak urozmaiconymi misjami, super brawa dla autorow. tworcy assasin creed mogliby sie uczyc od nich i calowac piety, gdyz gra w podobnym klimacie, chodzi mi o skakanie po dachach duze miasta. moja ocena to mocne 9/10. tak sie zastanawialem czemu mi sie bardziej podobalo od sredniego i nudnego gta4, jednym z wiekszych plusow jest to ze te wspaniale miasto mozemy ogladac z perspektywy kazdego dachu i same wspinanie sie na najwyzsze budowle to frajda, w gta4 mamy wszystko z poziomu ziemmi, kilka misji latajacych, ale to nie to samo, tu kazdy domek kazdy dach mozemy wejsc. zeby nie spoilerowac za duzo wspomne dla tych co kumaja i grali, jak wypasione bylo sie wspinanie na jedna z trudniejszych walk, to jak sie spojrzalo na dol to az w glowie sie krecilo gierka wypas, mam wszystkie trofea poza tymi jakie trzeba zdobyc grajac zlym, chyba pokusze sie i przejde one more time
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Jest w saturnie, MM albo EW nadal ta promocja z grą + hancock za 169 zł ? thx za odpowiedz
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Jak to jest z polska wersja jezykowa gry - jest dobra ? Czy Polska wersja (sklepowa) posiada do wyboru rowniez jezyk angieslki czy nie ?
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Ale mnie wkręciła ta gra. Leciuchno razi schematyczność, wkurza spolszczenie (z początku) ale i tak sie to olewa. Może to tylko ja, ale radocha z napieprzania prądem w co popadnie jest nieziemska Ciekaw jestem poza tym końca fabuły. Może jakaś EKSTRA to nie jest, ale stanowczo wciąga. No i nie domyślam się o co może chodzić
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Koniec jest na pewno zaskakujący. Fabuła jest IMO taka jak powinna być. Cholera, jak wszystko w tej grze.
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Jakby się głębiej zastanowić to fabuła jest nielogiczna. No ale nie można mieć wszystkiego
Opublikowano 7 czerwca 200915 l co sie dostaje ze zebranie wszystkich odłamków, oprócz trofeum? i co trzeba zrobic zeby twoje czerwone "prady" były wypełnione czernia?
Opublikowano 7 czerwca 200915 l 1. Pełny pasek energii. 2. Być złym, kopać przechodniów, wypełniać misje z czerwonymi wykrzyknikami i przekroczyć ostateczny punkt bez odwrotu (bodajże przedostatnia misja). Pod koniec jest konkretnie bo niebo zmienia kolor na krwisty, a nasze wyładowania przybierają bardzo mroczny czerwono-czarny kolor. Polecam.
Opublikowano 7 czerwca 200915 l pełny zdobywamy dobijajac do 350 czy wczesniej bo jak przejroczylem 280 to mi juz sie nie powieksza tylko zaczyna doliczac do 350?? Wpływa to na moc Cole'a? Edytowane 7 czerwca 200915 l przez QTF
Opublikowano 7 czerwca 200915 l Nie mam pojęcia, gram w gry dla przyjemności, nie żeby przyprawiać sobie e-penisa trofeami. Bez urazy, ale nie wiem.
Opublikowano 8 czerwca 200915 l Gra jest swietna, dawno sie tak dobrze nie bawilem. Moze przy crackdownie . Jak dla mnie gra nie jest nurzaca w ogole. Niemal kazda misja jest inna. Niektore misje sa niesamowicie zrobione. Co do polskiej wersji to dla mnie jest genialna. Nie zauwazylem zadnych "sztucznych" gadek, a teksty: "mogla bys wreszcie zdechnąc", "glupia dziwka", czy " co za debile" na prawde ciesza i po angielsku to nie bylo by to samo. Od teraz wiem, ze kupie kazda wersje PL na PS3, bo takie cos trzeba u nas wspierac
Opublikowano 8 czerwca 200915 l Jedyne kwiatki do jakich moge sie przyczepic w wersji PL to "Czas na magiczne leczenie sruuu" i "Cole ulecz tego goscia. Skoncz z tym voodoo" Wyjatkowo mnie rozsmieszyly. Calosc jednak to porzadna robota.
Opublikowano 8 czerwca 200915 l No, to Evil i Hard Finish już jest, sztuczki, anteny i terytoria dziś wpadły. Jeszcze tylko shardy, przejście gry dobrym i 100%. Gra nadal mi się nie nudzi, nawet gdy tylko skaczę sobie po mieście i zbieram odłamki. Aż nabrałem apetytu, żeby sprawdzić Prototype.
Opublikowano 8 czerwca 200915 l a ja ciagle kampanie mam przed soba w tym tygodniu kupuje inFAMOUS bo dopiero od srody mam wolne takze pieknie sie wakacje zaczynaja widze ze gra poradzila sobie z tym czego gracze obawiali sie najbardziej - nuda. wszyscy sadza, ze w ogole nie staje sie nuzaca - tak ma byc!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.