Killabien 556 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Świetna gierka. Grafika mi sie podoba, modele postaci są fajnie narysowane, muzyka szybko wpada w ucho. System walki jednak moze być na początku chaotyczny, ale ja dałem drugiej postaci auto-mode i ładnie śmiga. Tylko mam nadzieje, że późniejsze misje będą dłuższe bo już skończyłem 3 dzień w ok 3 h a dni jest 7 tak wiec oby czas sie jakoś wydłuzył. Cytuj
Di 849 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Tylko mam nadzieje, że późniejsze misje będą dłuższe bo już skończyłem 3 dzień w ok 3 h a dni jest 7 tak wiec oby czas sie jakoś wydłuzył. Dni jest w rzeczywistości 21. Cytuj
RoL 578 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Jestem po 6 misji i jak na razie gra jest bardzo dobra. Tak gdzies przy 4 dniu fabuly, gra zaczyna nabierac kolorow. Podczas walk zaczynaja przygrywac coraz fajniejsze kawalki. W ogole soundtrack jest pierwszorzedny i naprawde pasuje do tej gry. Walki sa jak dotad bardzo latwe, nawet po przesunieciu suwaka HP na minimum. Pewnie za jakis czas pojawi sie opcja gry na hard, bo teraz mam tylko easy i normal, a w bestiariuszu sa wymienione 4 poziomy trudnosci. Nie wiem tylko za bardzo, na jakiej zasadzie dziala zarcie. Niby podnosi statystyki, ale nie wiem, czy na stale, czy tylko na pewien czas. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 23 maja 2008 Opublikowano 23 maja 2008 Czwarty dzień się zaczyna. Na razie co mogę powiedzieć... łał? Styl graficzny bardzo mi sie podoba, Shibuya fajna jest, grafika... może być, zbyt skomplikowana nie jest, ale nie o to chodzi. Sterowanie stylusem daje radę, walki mimo, że są troszke chaotyczne, świetnie się je rozgrywa... Muzyka jest za to bajeczna... ten japoński styl, te motywy... nie umiem tego opisać, ale pasuje mi jak cholera. Fabuła też daję radę, choć dopiero się rozkręca. Fajnie, że całą grę obsługujemy stylusem. Po prostu kawał dobrego, nietypowego RPG. Square-Enix dało czadu tym razem, tak nietypowych postaci i designu dawno nie widziałem. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 23 maja 2008 Opublikowano 23 maja 2008 Czwarty dzień to nic. Gwarantuję Ci, że później będzie o wiele, wiele ciekawiej. Gdy zakładałem ten temat nawet nie spodziewałem się, że będzie to tak dobra gra. :O BTW: Pytanie do tych, którzy ukończyli TWEWY na 100%. Opłaca się zbierać wszystkie raporty w NG+? Będę usatysfakcjonowany tym co otrzymam w zamian? Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 Naprawdę będzie lepiej? Bo mi się wydaje, że moja rozgrywka już jest pełna, już nic ciekawego się przede mną nie otworzy. Enkidou, ty masz DS'a ? W każdym razie świetny temat, rozpisałeś się, świetna gra, a tu cicho . No to ja lecę grać, zobaczymy co dalej będzie. Już się zaczyna robić mroczno w każdym razie. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 Fabularnie będzie o niebo lepiej, pierwsze dni są "meeh". Walki też będą ciekawsze ze względu na nowe postacie * i lepsze przypinki. Enkidou, ty masz DS'a wink.gif? W każdym razie świetny temat, rozpisałeś się, świetna gra, a tu cicho sad.gif. Mam i stosunkowo niedługo minie rok od czasu gdy go kupiłem. Co do tematu - thnx i niedługo założę jeden poświęcony Sigma Harmonics celem kręcenia hype'u. Już bym to zrobił, ale dotychczas nie chciało mi się wszystkich dostępnych informacji zbierać. * Ze spoilerem pewnie przesadziłem, ale wolałem nie ryzykować. Ludzie się wrażliwi na tym punkcie porobili. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 Żałuję, że tyle info znajduje tak mało czytelników i jeszcze mniej komentarzy... niestety tutaj bardzo mało osób się odzywa w dziale NDS. Kurde, ten tytuł ma genialną muzykę, posłuchajcie tego: http://www.youtube.com/watch?v=ZnfpsCvwSN8...feature=related To buduje KLIMAT... W każdym razie tak dalej . Co jak co, ale dla mnie to ty na seniora sobie powoli pracujesz . A właśnie, kto to ten koleś z avatarku? Przypomina Mr. Hanekomę Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 Kurde, ten tytuł ma genialną muzykę, posłuchajcie tego: http://www.youtube.com/watch?v=ZnfpsCvwSN8...feature=related To buduje KLIMAT... Prawdę powiedziawszy po Crisis Core i TWEWY nie mogę się doczekać, co Ishimoto zaprezentuje przy kolejnych swoich projektach. Fakt, że nie pracował jeszcze przy większej produkcji tłumaczę tylko brakiem większego doświadczenia. Trochę szkoda, że komponuje do FF Agito XIII, ale to świadczy wyłącznie o tym, jak dobrzy kompozytorzy pracują w SE. Oh well, przynajmniej Dissidia jest jego. BTW: TWEWY podniosło też trochę mój hype na FF Versus XIII. Tatsuya Kando jest zaangażowany w oba projekty, a przy TWEWY zajmował fotel reżysera. Ogólnie i TWEWY, i FFv XIII reklamowane są jako gry od twórców Kingdom Hearts. A właśnie, kto to ten koleś z avatarku? Przypomina Mr. Hanekomę Naah, na avku jest Akagami no Shankusu z One Piece. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 Jest już 15 dzień i pokrótce: GENIUSZ! Ale mniejsza oto, to trzeba samemu przeżyć, ale mam jedno pytanko. Patrząc na moje statystyki i progres w grze, dochodzę do wniosku, że będzie dostępne new game+ po przejściu gry. Proszę o odpowiedź, ale w spoilerze, ok? Cytuj
papi 2 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 Może mi ktoś powiedzieć przez co ta gra ma ograniczoną przystępność? Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 Bo jest mocno skomplikowana, ale po kilkunastu minutach wszystko załapiesz, to tylko tak z pozoru jest skomplikowane. Ponawiam pytanie, jest new game+ (proszę odpowiedzieć w spoilerze). Cytuj
Killabien 556 Opublikowano 3 czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 czerwca 2008 Po pr4zejściu gry jesteś w ostatniej lokacji i mas zdostęp do wszystkich dni i chapterów, mozesz je znowu przechodzić o zdobywać jakieś raporty Cytuj
papi 2 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 (edytowane) Bo jest mocno skomplikowana, ale po kilkunastu minutach wszystko załapiesz, to tylko tak z pozoru jest skomplikowane. Dzięki za info. Obawiałem się że problemem może być bariera językowa czy coś na ten styl. Na samą grę mam nie złego smaka. Coś czuje że szybko kupie TWEWY. Edytowane 3 czerwca 2008 przez papi Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 Nie szybko, a od razu! Ta gra jest genialna, zobaczysz, że sama fabuła Cię zaciekawi od razu. Jest nieprzystępna, bo walczy się np. na dwóch ekranach jednocześnie, system wcale nie jest taki jak w innych RPG-ach, walczy się inaczej niż w innych grach, po prostu kawał oryginalnego dzieła. Mimo wszystko to co tu wymieniam to zalety, a pierwsze trzy dni to taki samouczek, więc wszystkiego ładnie się nauczysz . Potem będziesz chłonął jak szalony. Ja mam już 15 dzien i po prostu jestem zsikany z wrażenia, ta gra jest lepsza od połowy gier na stacjonarki, ośmielę się stwierdzenia, że jest to must-have na DS'a... Szkoda, że taka destrukcyjna, przygotuj się na wymianę folii po przejściu gry, nic z niej nie zostanie, ale warto, cholera WARTO! Cytuj
papi 2 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 Nie szybko, a od razu! Ta gra jest genialna, zobaczysz, że sama fabuła Cię zaciekawi od razu. Jest nieprzystępna, bo walczy się np. na dwóch ekranach jednocześnie, system wcale nie jest taki jak w innych RPG-ach, walczy się inaczej niż w innych grach, po prostu kawał oryginalnego dzieła. Mimo wszystko to co tu wymieniam to zalety, a pierwsze trzy dni to taki samouczek, więc wszystkiego ładnie się nauczysz . Potem będziesz chłonął jak szalony. Ja mam już 15 dzien i po prostu jestem zsikany z wrażenia, ta gra jest lepsza od połowy gier na stacjonarki, ośmielę się stwierdzenia, że jest to must-have na DS'a... Szkoda, że taka destrukcyjna, przygotuj się na wymianę folii po przejściu gry, nic z niej nie zostanie, ale warto, cholera WARTO! Właśnie w tym jest piękno. Szczerze to trochę nudzą mnie schematy w grach, więc ten tytuł przyjmę jak klozet kupę. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 7 czerwca 2008 Opublikowano 7 czerwca 2008 (edytowane) AAAA! Taktyka na ostatniego bossa, mam Easy, 31 lvl, ale ten ostatni boss ( połączenie tego zj.eba z okularkami i Joshuy ) mnie rozpierdala! Góra 1/4 paska życia mu zejdzie i po mnie, nie wiem co robić... wcześniej lekko się męczyłem, ale teraz z max ułatwieniami po prostu nie daje rady, a oglądanie endingu na YT mnie nie satysfakcjonuje . Edytowane 7 czerwca 2008 przez raven_raven Cytuj
Killabien 556 Opublikowano 7 czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 czerwca 2008 Ja się trzymałem blisko jednej z bocznych głów i waliłem tylko ten atak co trzeba chwile neku nacisnać. Jego ataki mnie rzadko trafiały, ale musisz być bardzo blisko prawie że pod nimi. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 17 czerwca 2008 Opublikowano 17 czerwca 2008 Skończyłem grę jakiś tydzień temu... Co tu dużo mówić, cudowna gra. Jedna z najlepszych zarówno na DS'a, jak i w ogóle. Zakończenie niszczy, Joshua ch.ujek jeden . Słuchajcie, zauważyłem jedną baaardzo ciekawą rzecz. Mianowicie, zacznijcie sobie grę, dzień pierwszy, po wbiegnięciu do Hachiko Statue w poszukiwaniu partnera, kiedy Neku będzie gadać do siebie, dokładnie przypatrzcie się postaciom na dole. Po naszej lewej od statui stoi nie kto inny jak... no właśnie skubaniec JOSHUA! Cytuj
Grabol 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 (edytowane) Rewelacyjny tytuł, 130h na liczniku gry do tej pory i wszystko wskazuje na to, że wyskoczy jeszcze kilkadziesiąt. TWEWY, po zamknięciu głównej historii, jeszcze długo się nie nudzi. Bardzo dobrze wydane pieniądze. Wg mnie absolutny top gier na DSa. Mam jednak mały problem. Staram sie uzbierać komplet plakietek. Jak dotąd mam 70%, także zabawy jest jeszcze całkiem sporo. Ostatnio zebrałem kolejny pin z serii Gatito. Numery 209, 210, 211, 212 ("Wind, wood, flame and mount: so must you be if you would roam the fields of war.") - działają jedynie w połączeniu. Wygląda to mniej więcej tak, że po wrzuceniu ich na deck, podczas walki, piny poruszają się po ekranie. Kiedy przytrzymać stylus na symbolu jednego z nich, pomiędzy pinami zaczynają przeskakiwać iskry, które zadają obrażenia przeciwnikom. W kolejnej walce piny pojawiają się w miejscu, w którym były gdy skończyła się poprzednia. Problem polega na tym, że od tej pory dzieje się się tak ze wszystkimi pozostałymi. Wrzucam zupełnie inne piny na inny deck i podczas walk ustawione są tak, jak 209, 210, 211, 212 po zakończeniu ostatniej z ich udziałem. Niezależnie od lokacji, tygodnia, dnia, czy partnera. Zaczyna mnie to już konkretnie irytować, bo nie bardzo mogę znaleźć sposób aby ten bałagan uporządkować, a wolałbym żeby jednak stały tam gdzie domyślnie tzn na górze od lewej. Macie jakiś patent, co z tym zrobić? Z góry dzięki! Moje staty: Level: 100 - czyli max. Max Pin drop: 348 - ciekawe ile jeszcze może podskoczyć? Max HP: 9747 ESP'er Rank: Demon ESP'er Points: 8347 Noise Report: 83,3% Pin Mastery: 70,0% Item Collection: 90,8% ...ale nie zabierałem sie jeszcze za: "Another Day". Praktycznie od początku gram na najniższym levelu z maksymalnym Dropem i na najwyższym możliwym poziomie trudności. Główny zły na Hardzie to była kaszka z mleczkiem. Na Ultimate też go już ukatrupiłem. Edytowane 18 lipca 2008 przez Grabol Cytuj
Grabol 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Mam, banał. Moje pytanie jest już nieaktualne. Wystarczy wcisnąć pauzę i piny można swobodnie przemieszczać po ekranie. heh... Cytuj
Heihajin 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Dziś zacząłem grać w TWEWY - moją pierwszą grę na DSa i uważam że jest świetna, nie dość że rozgrywka i fabuła są niezwykle ciekawe, to na dodatek gra pokazuje świeżo upieczonym pisoadaczom DSa (takim jak ja ) ogrom możliwości związanych z użyciem stylusa. Aktualnie jestem na początku piątego dnia i troszkę nie rozumiem czemu niektórzy twierdzą że żeby zrozumieć system trzeba poświęcić sporo czasu, bo jak narazie czytając tipy wszystko ładnie rozumiem... No, chyba że później wprowadzą kolejne wykręcone elementy rozgrywki Jedyne z czym mam problem, to kontrola Shiki. Samo wyprowadzanie ataków jest ok (acz to równie dobrze może przecież robić ai), ale dopasowywanie tych znaczków w celu wyprowadzenia łączonego ataku jest dla mnie strasznie trudne (może z raz mi się udało ). Mam nadzieję że w końcu nauczę się dzielić uwagę między te dwa ekraniki... Cytuj
Grabol 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 Dojdzie jeszcze kilka opcji z zagraniami na górnym ekranie. Jednak największy problem sprawia właśnie ładowanie specjali. Jak odpalisz to poza konkretnym dowaleniem wraca Ci trochę HP. Na początku dość często z tego korzystałem. Owszem górnym ekranem może sterować SI ale spada Ci wtedy drop, czyli szansa na wypadnięcie po walce ciekawych pinów. Jeżeli dajesz radę z hałasem to próbuj przesunąć suwak w kierunku pierwszego lvl i ustaw obsługę góry na manual. No i poziom trudności im wyższy to wiadomo. Pinów jest grubo ponad 300 i niektóre bardzo ułatwiają zabawę. Miłego grania. Acha, max HP to 9999, własnie dziś to osiągnąłem. Cytuj
Ułan 1 Opublikowano 13 października 2008 Opublikowano 13 października 2008 Mam pytanie. Od czego zależy kiedy dany pin ma ewoluować? Są jakieś wymagania? Jak tak to gdzie je znaleźć? Trochę mnie to wkurza że mam max lvl i nadal pisze "Looks like this pin could evolve!" . Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.