Skocz do zawartości

Red Faction 3


Wiolku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Bad Company 2 pójdzie w stronę zniszczeń terenów, czyli po części będzie miał coś czego nie ma w ogule Frakcja 3 :P.

 

O i wreszcie zajarzyłem o co chodzi z tymi "zawieszonymi w powietrzu" częściami budynków które się zawalają po dłuższym czasie (zrozumiałem dopiero jak zobaczyłem na własne oczy XD) - widzicie RF3 korzysta ze 'standardowego' sposobu przeliczania fizyki (żadne uber-duper novum) zasada ta mówi że górne partycje obiektów które się "rozczłonkowują na części" zawsze MUSZĄ rozwalić się PO rozwaleniu tych na dole (jeżeli mówimy tu o zburzeniu budynku od dołu do góry) taki proces trwa przeważnie ok 3.1 sekund.

Tak więc nie jest to żaden bug/glitch czy coś w tym stylu, tak byłoby w każdej grze w której mielibyśmy zniszczenia na taką skalę ;).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

wczoraj pobrałem kod, dzisiaj juz mam na dysku, odpaliłem... SZOK! takich zniszczń to i mercenaries moze pozazdrościć, tutaj budynki rozwalają się po kawałku, a nie jak tam, że od razu cały. Grafa bardzo ładna (mam wersje na kloca), chociaż wybuchy mogłyby lepiej wyglądać, szczególnie ogień.

Opublikowano

Ale za to dym wymiata.Co mnie wczoraj urzekło,to sposób eksterminacji wrogów,kolo stoi na moście i nawala do mnie,normalnie musiałbym go zestrzelić,tutaj podbiegłem pod filary,podłożyłem bomby i sruuu,most runął grzebiąć kolesia.Fajne jest też to zesąślady krwi na ubraniach,gdy oberwiemy serie.

Opublikowano

No muszę powiedzieć że muzyka zawsze była mocną stroną Red Faction (w dwójce też mi się podobała, taki typowo propagandowy nurt, trochę też a'la sci fi). Czuć że jesteśmy w innym świecie niż ziemia jaką znamy, taki typowo kolonijny klimat (wręcz jak w jakimś dobrym serialu).

Opublikowano

Dzieki uprzejmosci Dr. Czekolady, zagralem w demko. Powalilo mnie na kolana mozliwosciami destrukcji. Prawdziwa nowa generacja. Gre kupie dla samej zabawy fizyka. Oczywiscie nadal pozostaje sceptyczny w innych kwestiach, ale to sie okaze po premierze. Polecam kazdemu demo.

Opublikowano (edytowane)

Jacobssowi chodzilo raczej o to ze takie duperele jak kolorystyka mozna zmienic/zmodyfikowac - to nie jest/ nie powinna byc zasadnicza roznica miedzy wersjami na obie konsole bo na obu mozna podobne kolory osiagnac, wiec nie zeby ktos sugerowal ze zmieniales ustawienia TV :P.

Nadal mnie fascynuje ze obie wersje imo dzialaja podobnie, ciekawe jak przy tym wyjdzie PC, licze na porzadna konwersje a nie tani port z giga wymaganiami i grafa z (_)_) !.

 

BTW: Nie wiem czy to juz bylo ale mozna ciekawy wywiad przeczytac na oficialnej stronie playstation, developer opowiada miedzy innymi jak to oni sami byli zaskoczeni z tego jakie rzeczy sie dzieja w tej grze, ale przede wszystkim ciekawie zapowiada sie multi - jeden z trybow ma polegac na niszczeniu/bronieniu struktury budynkow, wrogowie maja zniszczyc nasza my mamy mozliwosc naprawiania podniszczonych celow.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Po prostu mam wszystko optymalnie ustawione ;P nic więcej nie wyciągne, mogę jedynie zmienić już na gorsze :P RGB full/limited sprawdzałem oba i nie ma żadnej różnicy akurat w RF. Ogólnie rzecz biorąc od razu widać, że bardziej skupili się na X0 <_<

Opublikowano

demo wypada naprawdę dobrze. Fizyka otoczenia jest niesamowita. Grafika jest ok. Sterowanie wygodne i przyjemne. Jest jednak kilka zonków.

 

Gość z młotem jest w stanie przejść przez mur którego nie rusza grad pocisków. Rozumiem, że potrzebna jest pewna umowność w świecie gry. Ale powinien przynajmniej ze 3 razy walnąć w pół metrowej grubości ścinę zanim ta mu się podda a tymczasem z młotem przechodzisz jak przez styropian przez 90% otoczenia.

Metalowe konstrukcje też nie powinny pękać jak kawałki betonu. Jeśli już muszą pękać to najpierw powinny się odkształcić a potem pęknąć.

 

Są to szczegóły na które można przymknąć oko co nie znaczy że nie można o nich wspomnieć.

Opublikowano (edytowane)
Metalowe konstrukcje też nie powinny pękać jak kawałki betonu. Jeśli już muszą pękać to najpierw powinny się odkształcić a potem pęknąć.

Na takie coś to poczekamy jeszcze sobie z pare ładnych lat :lol:.

Gość z młotem jest w stanie przejść przez mur którego nie rusza grad pocisków. Rozumiem, że potrzebna jest pewna umowność w świecie gry. Ale powinien przynajmniej ze 3 razy walnąć w pół metrowej grubości ścinę

Gdyby rozwalenie ściany zajęło młotowi 3 uderzenia, w ogóle byś z niego nie korzystał, twórcy w wywiadach zaznaczali że od początku produkcji wszystko opierało się na umowności, próbowali zerwać (prawie) ze wszystkimi normami byle tylko dać graczom jak największą wolność i radość (cokolwiek mieli na myśli :P).

Poniekąd w kwestii samego młota, twórcy jednak bardzo się przyłożyli, jestem pewien że kwestia jego "uniwersalności" będzie w grze wyjaśniona gdyż ma opracowany setki różnych rysunków koncepcyjnych jak i rozpisek na jego temat, myślę że wybrną jakoś z tego, w końcu młot w tej grze jest jakby tym czym dla Painkillera Painkiller :P.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)
Poniekąd w kwestii samego młota, twórcy jednak bardzo się przyłożyli, jestem pewien że kwestia jego "uniwersalności" będzie w grze wyjaśniona gdyż ma opracowany setki różnych rysunków koncepcyjnych jak i rozpisek na jego temat, myślę że wybrną jakoś z tego, w końcu młot w tej grze jest jakby tym czym dla Painkillera Painkiller :P.

 

Ta pewnie wykombinują, że to zaginiony młot pirotechniczny z Arcanum (jeśli ktoś kojarzy:).

Generalnie zgadzam się z tobą odnośnie tego, że gra ma być przyjemna. Ale to młot.. zwykła "barbara" nie żaden runiczny rozk..wiacz planet.

 

Powinien mieć pewne ograniczenia. Bo choć by nie wiem co wymyślili twórcy gry i tak głupio będzie wyglądało jak zwykły człowiek z "magicznym" młotem przebija się przez bunkier jak moja pięść przez styropian czy płytę katon-gips.

 

Co do ścian i metalu to mogę to olać.. i tak destrukcja jest na wysokim poziomie.

 

PS. Pewnie się okaże, że główny bohater RF:G to sam Thor.. na marsjańskich wakacjach...

Edytowane przez Kenet
Opublikowano (edytowane)
Tzn? Nie jestesmy na ziemi ;)

Jak ja ci to opiszę? ;) Chyba grałeś w demo więc wiesz jak to pokracznie wygląda, i jak on leci w powietrzu. Każdy kto będąc u mnie widział to demo odrazu mowil, ze jak podskoczy to lot wygląda kalecznie.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Gra nie przypadła mi do gustu. Rozwałka robi wrażenie, ogień także, lecz nie jestem miłośnikiem destrukcji na wielką skalę. Takie to płytkie. Idziesz ukraść mecha, po drodze rozwalasz budynki i ludziki. Masz mecha, idziesz po transport po drodze rozwalając budynki i ludziki. Wsiadasz na samochód, naparzasz i rozwalasz budynki i ludziki. Nie dla mnie. Geo Mod jest niezły, czekam na lepsze wykorzystanie.

Opublikowano
Tzn? Nie jestesmy na ziemi ;)

Jak ja ci to opiszę? ;) Chyba grałeś w demo więc wiesz jak to pokracznie wygląda, i jak on leci w powietrzu. Każdy kto będąc u mnie widział to demo odrazu mowil, ze jak podskoczy to lot wygląda kalecznie.

Niezwracalem uwagi poza tym ze on robi duze jumpy, w grze bedzie jeszcze jetpack ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...