Scorp1on 8 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Zastanawia mnie jak bedzie z odbudowa zniszczonych miejsc np. mostu czy jakies "rafinerii" - chyba ze miejscowki wroga nie beda sie odbudowywac Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Zobaczymy co w temacie zniszczeń pokaże Battlefield 2,ale jak na razie Red Faction jest super.Dla grafa jest dobra,na tekstury nawet uwagi nie zwracam bo akcja jest taka intensywna Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 (edytowane) Bad Company 2 pójdzie w stronę zniszczeń terenów, czyli po części będzie miał coś czego nie ma w ogule Frakcja 3 . O i wreszcie zajarzyłem o co chodzi z tymi "zawieszonymi w powietrzu" częściami budynków które się zawalają po dłuższym czasie (zrozumiałem dopiero jak zobaczyłem na własne oczy XD) - widzicie RF3 korzysta ze 'standardowego' sposobu przeliczania fizyki (żadne uber-duper novum) zasada ta mówi że górne partycje obiektów które się "rozczłonkowują na części" zawsze MUSZĄ rozwalić się PO rozwaleniu tych na dole (jeżeli mówimy tu o zburzeniu budynku od dołu do góry) taki proces trwa przeważnie ok 3.1 sekund. Tak więc nie jest to żaden bug/glitch czy coś w tym stylu, tak byłoby w każdej grze w której mielibyśmy zniszczenia na taką skalę . Edytowane 14 kwietnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 wczoraj pobrałem kod, dzisiaj juz mam na dysku, odpaliłem... SZOK! takich zniszczń to i mercenaries moze pozazdrościć, tutaj budynki rozwalają się po kawałku, a nie jak tam, że od razu cały. Grafa bardzo ładna (mam wersje na kloca), chociaż wybuchy mogłyby lepiej wyglądać, szczególnie ogień. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Ale za to dym wymiata.Co mnie wczoraj urzekło,to sposób eksterminacji wrogów,kolo stoi na moście i nawala do mnie,normalnie musiałbym go zestrzelić,tutaj podbiegłem pod filary,podłożyłem bomby i sruuu,most runął grzebiąć kolesia.Fajne jest też to zesąślady krwi na ubraniach,gdy oberwiemy serie. Cytuj
izon 995 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 A moze ktos powiedziec jak tam muzyka sie sprawuje ?? Trzyma poziom swietnej pod tym wzgledem jedynki?? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 No muszę powiedzieć że muzyka zawsze była mocną stroną Red Faction (w dwójce też mi się podobała, taki typowo propagandowy nurt, trochę też a'la sci fi). Czuć że jesteśmy w innym świecie niż ziemia jaką znamy, taki typowo kolonijny klimat (wręcz jak w jakimś dobrym serialu). Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Dzieki uprzejmosci Dr. Czekolady, zagralem w demko. Powalilo mnie na kolana mozliwosciami destrukcji. Prawdziwa nowa generacja. Gre kupie dla samej zabawy fizyka. Oczywiscie nadal pozostaje sceptyczny w innych kwestiach, ale to sie okaze po premierze. Polecam kazdemu demo. Cytuj
ErgoProxy 0 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Dostałem demko na ps3 i X0, różni się głównie kolorystyką, screeny poniżej jako ciekawostka PS3: http://img26.imageshack.us/img26/1328/sdc12158.jpg X0: http://img8.imageshack.us/img8/7020/sdc12156s.jpg Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 A jak framerate? Sa jakies znaczace roznice na korzysc ktorejs z konsol? Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Kolorystyka to jak zwykle kwestia tylko i wyłącznie ustawień TV oraz kabli. Cytuj
ErgoProxy 0 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 na tym samym TV, te same ustawienia i oba na HDMI A jak framerate? Sa jakies znaczace roznice na korzysc ktorejs z konsol? Na moje oko działają identycznie. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 (edytowane) Jacobssowi chodzilo raczej o to ze takie duperele jak kolorystyka mozna zmienic/zmodyfikowac - to nie jest/ nie powinna byc zasadnicza roznica miedzy wersjami na obie konsole bo na obu mozna podobne kolory osiagnac, wiec nie zeby ktos sugerowal ze zmieniales ustawienia TV . Nadal mnie fascynuje ze obie wersje imo dzialaja podobnie, ciekawe jak przy tym wyjdzie PC, licze na porzadna konwersje a nie tani port z giga wymaganiami i grafa z (_)_) !. BTW: Nie wiem czy to juz bylo ale mozna ciekawy wywiad przeczytac na oficialnej stronie playstation, developer opowiada miedzy innymi jak to oni sami byli zaskoczeni z tego jakie rzeczy sie dzieja w tej grze, ale przede wszystkim ciekawie zapowiada sie multi - jeden z trybow ma polegac na niszczeniu/bronieniu struktury budynkow, wrogowie maja zniszczyc nasza my mamy mozliwosc naprawiania podniszczonych celow. Edytowane 14 kwietnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
ErgoProxy 0 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Po prostu mam wszystko optymalnie ustawione ;P nic więcej nie wyciągne, mogę jedynie zmienić już na gorsze RGB full/limited sprawdzałem oba i nie ma żadnej różnicy akurat w RF. Ogólnie rzecz biorąc od razu widać, że bardziej skupili się na X0 <_< Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 (edytowane) E ja tam na nich nie bede psioczyl, strowanie jest jak trzeba, sama gra tez jest jak trzeba - jezeli pelniak nie zmieni tego zdania skladam im hold ... . BTW updatowalem posta powyzej. Edytowane 18 kwietnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Kenet 0 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 demo wypada naprawdę dobrze. Fizyka otoczenia jest niesamowita. Grafika jest ok. Sterowanie wygodne i przyjemne. Jest jednak kilka zonków. Gość z młotem jest w stanie przejść przez mur którego nie rusza grad pocisków. Rozumiem, że potrzebna jest pewna umowność w świecie gry. Ale powinien przynajmniej ze 3 razy walnąć w pół metrowej grubości ścinę zanim ta mu się podda a tymczasem z młotem przechodzisz jak przez styropian przez 90% otoczenia. Metalowe konstrukcje też nie powinny pękać jak kawałki betonu. Jeśli już muszą pękać to najpierw powinny się odkształcić a potem pęknąć. Są to szczegóły na które można przymknąć oko co nie znaczy że nie można o nich wspomnieć. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 (edytowane) Metalowe konstrukcje też nie powinny pękać jak kawałki betonu. Jeśli już muszą pękać to najpierw powinny się odkształcić a potem pęknąć. Na takie coś to poczekamy jeszcze sobie z pare ładnych lat . Gość z młotem jest w stanie przejść przez mur którego nie rusza grad pocisków. Rozumiem, że potrzebna jest pewna umowność w świecie gry. Ale powinien przynajmniej ze 3 razy walnąć w pół metrowej grubości ścinę Gdyby rozwalenie ściany zajęło młotowi 3 uderzenia, w ogóle byś z niego nie korzystał, twórcy w wywiadach zaznaczali że od początku produkcji wszystko opierało się na umowności, próbowali zerwać (prawie) ze wszystkimi normami byle tylko dać graczom jak największą wolność i radość (cokolwiek mieli na myśli ). Poniekąd w kwestii samego młota, twórcy jednak bardzo się przyłożyli, jestem pewien że kwestia jego "uniwersalności" będzie w grze wyjaśniona gdyż ma opracowany setki różnych rysunków koncepcyjnych jak i rozpisek na jego temat, myślę że wybrną jakoś z tego, w końcu młot w tej grze jest jakby tym czym dla Painkillera Painkiller . Edytowane 19 kwietnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 (edytowane) Ach, ogule gule Jak już jesteśmy przy zonkach to... skakanie wygląda na maxa kalecznie. Edytowane 18 kwietnia 2009 przez Emet Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Tzn? Nie jestesmy na ziemi Cytuj
Kenet 0 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 (edytowane) Poniekąd w kwestii samego młota, twórcy jednak bardzo się przyłożyli, jestem pewien że kwestia jego "uniwersalności" będzie w grze wyjaśniona gdyż ma opracowany setki różnych rysunków koncepcyjnych jak i rozpisek na jego temat, myślę że wybrną jakoś z tego, w końcu młot w tej grze jest jakby tym czym dla Painkillera Painkiller . Ta pewnie wykombinują, że to zaginiony młot pirotechniczny z Arcanum (jeśli ktoś kojarzy:). Generalnie zgadzam się z tobą odnośnie tego, że gra ma być przyjemna. Ale to młot.. zwykła "barbara" nie żaden runiczny rozk..wiacz planet. Powinien mieć pewne ograniczenia. Bo choć by nie wiem co wymyślili twórcy gry i tak głupio będzie wyglądało jak zwykły człowiek z "magicznym" młotem przebija się przez bunkier jak moja pięść przez styropian czy płytę katon-gips. Co do ścian i metalu to mogę to olać.. i tak destrukcja jest na wysokim poziomie. PS. Pewnie się okaże, że główny bohater RF:G to sam Thor.. na marsjańskich wakacjach... Edytowane 18 kwietnia 2009 przez Kenet Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 (edytowane) Tzn? Nie jestesmy na ziemi Jak ja ci to opiszę? Chyba grałeś w demo więc wiesz jak to pokracznie wygląda, i jak on leci w powietrzu. Każdy kto będąc u mnie widział to demo odrazu mowil, ze jak podskoczy to lot wygląda kalecznie. Edytowane 18 kwietnia 2009 przez Emet Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Gra nie przypadła mi do gustu. Rozwałka robi wrażenie, ogień także, lecz nie jestem miłośnikiem destrukcji na wielką skalę. Takie to płytkie. Idziesz ukraść mecha, po drodze rozwalasz budynki i ludziki. Masz mecha, idziesz po transport po drodze rozwalając budynki i ludziki. Wsiadasz na samochód, naparzasz i rozwalasz budynki i ludziki. Nie dla mnie. Geo Mod jest niezły, czekam na lepsze wykorzystanie. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Tzn? Nie jestesmy na ziemi Jak ja ci to opiszę? Chyba grałeś w demo więc wiesz jak to pokracznie wygląda, i jak on leci w powietrzu. Każdy kto będąc u mnie widział to demo odrazu mowil, ze jak podskoczy to lot wygląda kalecznie. Niezwracalem uwagi poza tym ze on robi duze jumpy, w grze bedzie jeszcze jetpack Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Wy mi skakania nie okaleczajcie ! Spróbujcie wskoczyć na ten budynek najbliżej od początku gry, ze skały rozbiegając się - od razu go rozwalicie z góry czterema ładunkami + bezrpoblemowe rozwalenie wszystkich i wszystkiego z góry. Cytuj
ArturNOW 7 Opublikowano 23 kwietnia 2009 Opublikowano 23 kwietnia 2009 Właśnie pograłem w demo i muszę powiedzieć, że gra się bardzo przyjemnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.