Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Chodzi raczej o to że każdy ma swoje właśne predyspozycje, oni najwidoczniej chcieli jakiś rewolucyjnych i super-duper-realistycznych efektów w owej fizyce, cóż to co oferuje RF3 mi w zupełności starczy (phi jakby było źle ), nie będe psioczył na to co mi dają, bo mam jakiś inny wybór ?. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Weź pod uwagę jeden fakt: bronie w Killzone 2 wymiatają, są dopracowane w każdym detalu podobnie jak modele samochodów w GT, nie powiesz mi, że nie są piękne A destrukcja, będacą największym atutem w RF:G (pomijając ogrom i fun) ssie po całości. Nie uważam gry za totalny crap, ale chcę jasno wyrazić swoje zdanie (bez zagrożenia bycia potencjalnym obiektem ataków pewnego użytkownika, pozdrawiam Dr. Czekoladę ), co też uczynię: gra średnio mi się podoba, dziękuję. Jeszcze mam pytanko do wszystkich (zwolenników i hejterów tego tytułu) czy niszcząc dany obiekt w grze nie macie poczucia sztuczności, jakby tenże obiekt był z papieru? 0.o Naprawdę nie ma co się rozpływać nad ta destrukcją, bo wcale w tej kwestii nie mamy do czynienia z innowacją, gdyż ilość ponownie wygrała z jakością. To sa 1 kroki wprowadzenia nextgeneowosci, zobacz jak wygladaly dawniej cienie http://images3.gry-online.pl/galeria/galer...-1526925031.jpg w ruchu bylo widac ze to takie duze pixele ruszajace sie ala cien ) a teraz spojrz na KZ czy COD4. Idac dalej zobacz co oferowal dawniej Havoc "pseudofizyke", cos tam sie ruszalo od pociskow ale mialo malo realnosci w swoim oddzialowaniu, pojawil sie GTA4 i pokazalo cos nowego. Kiedys RF1 pokazalo cos ciekawego czego nie bylo ale poza oskrypotowanymi miejscami w grach tylko wyznaczone elementy sie sypaly. Mam nadzieje ze RF3 narzuci dopieszczania destrukcji. Z reszta to jest przyszlosc :} a nie terazniejszosc. Wiec wszystko moze byc wymyslone. Wydaje mi sie ze Mars jest kolonizowany, robotnicy, itp wiec domki nie musza byc megawytrzymale bo to przeciez oboz pracy . GTA4 tez nie bylo superrealne bo majac crasha na motorze w realu bylbys juz dead :}. Nie zapominajcie ze gra maja zabawiac a nie wkurzac. Gdyby RF3 bylo realistyczne to wiele osob by to odepchenlo ze trzeba 10 pociskow by zniszczyc malutki domeczek. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Opublikowano 27 kwietnia 2009 Jestem na forum konsolowym więc pisąłemw skrócie Battlefield bo każdy to "chyba" skuma .Dla mnei jak ma być jatka to na całego,a nei że szkielety domów są niezniszczalne. Grales tam w multi? To wyobraz je sobie bez budynkow. Puste przestrzenie, raj dla snajperow. Ale zreszta, coz - jesli dla ciebie liczy sie efekciarstwo to bierz Red Faction 3 - tutaj rozwalisz wszystko. Dla mnie efekciarstwo jest akurat najmniej wazna czescia gry, liczy sie gameplay. Battlefield to gierka czysto multiplayerowa i musza byc jakies ograniczenia. Uwiez mi, gralem w ta gre przez pol roku, wiem co mowie. I z niezniszczalnym szkieletem dobrzy snajperzy niezle kosza, wiec trzeba naprawde uwazac na otwartym terenie. A ze zniszczalnymi wszystkimi elementami? Nie byloby za ciekawie patrzac przez pryzmat multiplayera. W nowym BC powinni zostawic niezniszczalne elementy z tego powodu, jednak fajnie by bylo, gdyby to co jest zniszczalne podlegalo jakiejs fizyce i zapadaly sie sufity itd. To by bylo naprawde spoko. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Grałemw multi dość dłufo i właśnie w(pipi)iało mnie gdy ktoś się chował za tymi elementami których rozwalićsię nie dało i cwaniakował.Dodatkowo drażniła mnie słaba siła granatnika.Rozwalanie otoczenia to nie efekciarstwo a naturalna droga rozwoju,gdyby każdy tak myślał jak tyto większość gier nadal by miała kuloodporne beczki.,Jak tobie zależy na arcade to grajw takie gry,jak się skłaniam bardziej ku rzeczywistości. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 (edytowane) To idź na dwór a nie siedzisz przed konsolą - rzeczywisty człowieczku ... Sorry musiałem się wtrącić, bo ręce opadają jak się was czyta !! Edytowane 28 kwietnia 2009 przez Sobies Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Podejrzewam ze na dworzu spędzam więcej czasu niż ty,a od gier oczekuje tego co napisałem. Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Wczoraj sobie od niechcenia odpaliłem demo i mi kopara opadła jak zobaczyłem ta grę w akcji, a to nieczęsto mi się zdarza A jak już wsiadłem do tego robota i zacząłem siać rozpierduchę to się poczułem jak dzieciak który dostał nowa zabawkę W ogóle nie czekałem na ta grę, ale po demie jest to dla mnie must have. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Podejrzewam ze na dworzu spędzam więcej czasu niż ty,a od gier oczekuje tego co napisałem. A jakie znasz realne gry? Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Nie napisałem realne,napisał skłaniające się ku rzeczywistości.Ostatnio taka była K2,jezeli chodzi o obraz przedstawionej wojny,ciężar żołnierza,czyli sterowanie. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Litwin opanuj się. Jakby się żołnierz tak ruszał jak w KZ2 to dostał by w czape podczas pierwszej wymiany ognia. Żołnierz ma być mobilny, szybki, dyspozycyjny. Jak ktokolwiek miał prawdziwą broń w ręku wie że jest ciężka ale nie powoduje że obrót człowieka trwa 2min ^_^ Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Nie napisałem realne,napisał skłaniające się ku rzeczywistości.Ostatnio taka była K2,jezeli chodzi o obraz przedstawionej wojny,ciężar żołnierza,czyli sterowanie. W RF3 nie rozwalisz budynku/murku jakims slabym pojazdem - podchodzi to pod rzeczywistosc. Jak wspomnialem gra jest futurystyczna wiec skad wiesz ze ludzie nie beda tam w ktorym roku robic takich skokow, itp? Wymysl tworcow. Ps. ostatnio na Filmwebie wyczytalem o Cranku 2 kogos opinie gdzie pisal skoro film toczy sie w naszej rzeczywistosci to zeby pozostal rzeczywisty :> Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Litwin opanuj się. Jakby się żołnierz tak ruszał jak w KZ2 to dostał by w czape podczas pierwszej wymiany ognia. Żołnierz ma być mobilny, szybki, dyspozycyjny. Jak ktokolwiek miał prawdziwą broń w ręku wie że jest ciężka ale nie powoduje że obrót człowieka trwa 2min ^_^ Wiesz cos o tym czy tak sobie bredzisz? Do tego cos masz z padem albo ze zdolnosciami manualnymi skoro obracasz sie w KZ przez 2 minuty... Oczywiscie miales kiedys na sobie 25 kilo ekwipunku i do tego pistolet maszynowy w dloniach? Rozwalaja mnie takie teksty fachowcow od zolnierzy, ktorych cale "doswiadczenie" to COD Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 (edytowane) Wiec moja teza jest taka - jezeli gra nie jest realistyczna (zakladajac: surrealistyczna ) to jest to gniot ??. Aha, to tlumaczy 'sukces' UT3 ....... . Dziwne jednak ze Halo jest nadal popularne, moze ludzie na konkurencyjnej platformie inaczej mysla ?. Edytowane 28 kwietnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Czekolada zgadzam sie z Toba niemal w calej rozciaglosci, bo chyba jako jedyny zrozumialem o co Ci chodzi. Tez jestem zmeczony nastawieniem i postawa roszczeniowa jaka dzis dominuje wszedzie. Do tego jeszcze te zdecydowane oceny ze jak komus gra nie pasi to juz jest crap g.owno i rozne takie. Opinie innych sa negowane, manipulowane i wysmiewane. A wystarczy troche luzu i wiecej tolerancji. Mi gra (na podstawie dema) nie do konca podchodzi i zachwytow nie odczuwam ale jej nie odrzucam, bo jakas tam przyjemnosc odczuwalem bawiac sie tym demem. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 (edytowane) Grałemw multi dość dłufo i właśnie w(pipi)iało mnie gdy ktoś się chował za tymi elementami których rozwalićsię nie dało i cwaniakował.Dodatkowo drażniła mnie słaba siła granatnika.Rozwalanie otoczenia to nie efekciarstwo a naturalna droga rozwoju,gdyby każdy tak myślał jak tyto większość gier nadal by miała kuloodporne beczki.,Jak tobie zależy na arcade to grajw takie gry,jak się skłaniam bardziej ku rzeczywistości. To o czym ja mowie imho jest slusznym rozwiazaniem w przypadku takich gier. Mowisz o sklanianiu sie do rzeczywistosci? W takim razie po zostaniu zabitym nie powinnismy sie podnosic. Powinnismy lezec martwi az do konca rundy. Wtedy taka zniszczalnasc o jakiej ty mowisz by miala sens. Czolgi i dziala stacjonarne powinny miec ograniczona amunicje, nie powinno byc rowniez skrzyn z nieograniczonym dostepem do amunicji. Wtedy mogliby wprowadzic taka zniszczalnasc. Jednak w przypadku respawnow co chwile takie cos nie ma sensu. Ludzie sie non stop respawnuja, rozwalaja wszystko wokol, w koncu mogloby dojsc do sytuacji, gdzie wszystkie budynki leza w gruzach. Przede wszystkim w grach chodzi o zabawe. Rowniez kazda gra jest w pewnym stopniu umowna, aby ja umozliwic. Z roznych umownosci mozna rezygnowac, jednak pod pewnymi warunkami - inaczej gra przestanie byc grywalna. EDIT: Wkurza cie, ze ktos sie kryje za sciana i nie mozna jej rozwalic? Pewnie jeszcze bardziej wkurzaloby cie to, ze nie masz gdzie sie ukryc, caly teren roi sie od snajperow i jestes zmuszony rowniez wybrac ta klase [wbrew swojej woli] Co do granatnika to sie zgadzam - czy to jest jakis zart? Koles dostaje granatnikem pod nogi i dalej zyje? Jesli chodzi o realnosc - mowie: tak, ale ta realnosc musi byc wprowadzona w grywalnym stopniu. Jednak poki co o przesadzenie z realnoscia nie ma co sie martwic na konsolach, moze Operation Flashpoint to zmieni (jedynka jak dla mnie byla zbyt hardkorowa) Edytowane 28 kwietnia 2009 przez Yabollek007 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Przede wszystkim w grach chodzi o zabawe. No BA ! . Umownosc umownosciami, dlatego mamy rozne gry ktore maja rozne umownosci, w ten sposob (jakos) je rozrozniamy a poza tym oferuja inny typ roz(g)rywki. Kazda z tych umownosci ma swoich zwolennikow jak i wrogow, no ale to chyba do przewidzenia ?. W takim razie po zostaniu zabitym nie powinnismy sie podnosic. Powinnismy lezec martwi az do konca rundy A zdajesz sobie sprawe ze takie cos juz istnieje ? . Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Tak się składa ze biegłem w całym oporządzeniu na poligon z gnatem w łapie i poruszałem się wolno,dlatego uważam że pod względem sterowania K2 jest najbliższe rzeczywistości.Co to za gadka że żołnierz ma być mobilny, szybki, dyspozycyjny?To zależy od jego przeznaczenia,a dyspozycyjny to podchodzi do pracy w biurze a nie do walki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Wiadomo cos blizej nt tego "patcha" do dema ? <_< Qmpel dzisiaj z rana mogl sie podlaczyc, a tak to dupa . Cytuj
_mike 318 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Wczoraj na PSN razem z demem iF widziałem demo RF mutli ale nie ściągnąłem bo nie miałem miejsca na dysku, a dzisiaj już nie było... No chyba że miałem zwidy. Może jeszcze wyjdzie albo demo zaktualizują Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Demko miało błąd który uniemożliwiał grę. Dadzą kiedy naprawią. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 23 maja 2009 Opublikowano 23 maja 2009 Demo MP jak narazie wg mnie jest calkiem fajne. Trzeba tylko przestawic sie na pewne elementy i jest fun. Jakbyla beta dawno temu multi to podobno bylo crapowate (moge ktos porowna ) Jak widac MP i SP sa ok. Czekam az stanieje gierka i lykam jak pelikan Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 27 maja 2009 Opublikowano 27 maja 2009 (edytowane) Po ograniu obu demek i w SP i w Multi stwierdzam ze dla mnie ta gra to absolutny hit. Przedewszystkim Klimat przez duze K. Muzyka taka jak w pierwowzorze czyli rewolucyjno elektroniczne klimaty. Naprawde ladna grafika, swietne widoki i rozpierducha na maxa. Jezeli singiel bedzie mial ciekawa i rozbudowana fabule to juz w ogole bede w pelni zaspokojony.. Edytowane 21 czerwca 2009 przez izon Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 21 czerwca 2009 Opublikowano 21 czerwca 2009 Szczerze mowiac troszke za szybko sie podniecilem. Po przeczytaniu paru recenzji i ogladncieu naprawde sporej ilosci filmikow wiem ze gry przynajmniej na razie napewno NIE kupie..Nie bede wybaczal tworcom pomijania fabuly, klimatu itd. Z pierwszej czesci do dzisiaj pamietam postacie, muzyke, niektore filmiki i zroznicowane lokacje. 3 z tego co widze to naparzanie przez kilkanascie godzin w prawie takich samych miejscowkach.. Glowny bohater tak jak wczesniej powiedzialem- glupi tempak( brat tez).. Co cieszy to ze gra sie slabo sprzedaje skoro Amazon obnizyl cene o prawie 120 zeta..( w przeliczeniu). Tym gorzej beda sie sprzedawac tak bezczeszczące oryginal kontynuace tym lepiej.. P.S. Napisalem posta pod postem specjalnie co by cos obudzic watek i moze poznac opinie innych na temat nwoego RF ( o ile ktos w ogole w to gra Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 21 czerwca 2009 Opublikowano 21 czerwca 2009 Ja już ograłem pełną wersję. Singiel trochę monotonny, 7 mogę dać. IMO nie mieli na niego pomysłu i niepotrzebnie zrobili z tej serii sandboxa. Co do multi to fajnie się gra, tyle że na pewno nie trafi we wszystkie gusta. Cała gra to takie 8- Cytuj
QTF 8 Opublikowano 24 czerwca 2009 Opublikowano 24 czerwca 2009 doszły mnie sluchy ze ta gra nie wypada tan sandboxowo jak np. GTA. Własnie dlatego zwracam sie z pytaniem do tych ktorzy maja swoja kopie. Czy mozna powiedzy wykonywaniem misji chodzic sobie i rozwalac budynki EDF i zbierac zlom? i jak rozwiazano sprawe odnawianie sie zniszczonych budowli? Czy gra pozwala na calkowity freerunning czy sa jakies ograniczenia? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.