Skocz do zawartości

Red Faction 3


Wiolku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wbiłem w budynek ciężarówką, przeleciałem przez niego w eksplozji elementów i latającego budynkowego ścierwa. Zahaczyłem młotem dolną podstawę budynku stojącego w przełęczy pomiędzy jedną miejscówką, a drugą i poprawiłem ładunkiem w ścianie na wzgórzu. Cała konstrukcja straciła równowagę i bardzo sugestywnie przechyliła się, momentalnie składając się na moich oczach.

Fizyka i destrukcja w tej grze rządzą i to bez większego wpływu na płynność rozgrywki. Jestem w szoku. Reszta prezentuje się nadwyraz dobrze, ale zakładam, że lubię gry sandboxowe. Zastanowię się nad zakupem pełnej wersji, bo ta konkurować zapewne będzie z inFamous. Po demie jednak jestem bardzo dobrej myśli i chcę więcej!

Opublikowano (edytowane)

Zassałem, zagrałem i na pewno kupię pełną wersją, ale po kolei. Po pierwsze oprawa graficzna prezentuje się naprawdę miło dla oka, animacja jest płynna, może w chwili naprawdę mocnej zadymy coś tam chrupnie, ale jest dobrze. Główny bohater przypomina bohatera taniego komiksu, jego milowe skoki i robienie przy okazji ciosu młotkiem w powietrzu wyglądają komicznie, ale mi to nie przeszkadza jakoś szczególnie. Sama rozwałka otoczenia wywołuje banana na twarzy, ale szkoda że nie można tknąć żadnych skał ani podłoża. Młot wydaje się bardzo potężną bronią, nie potrzebowałem niczego innego by na hardzie zmłócić grupę strzelających wrogów i kilka budynków(trochę to trwało, ale było dobrze lol). AI wrogów wygląda tak jakby nie istniało, często głupio stoją w miejscu lub przyklejają się do osłony podczas gry moja postać praktycznie wchodzi im w ryj, więc jeśli to jest hard to ja się boją o trudność w tej grze, umierałem głównie przez wybuchy, bo cały budynek zwalający się na głowę niespecialnie mnie zabił, ale już wybuch tak. Sterowanie jest wygodne chociaż nie mam pojęcia po kiego ustawiać wybór broni pod R2 + trygonometryczne lub strzałki zamiast dać jak to w każdej innej grze na samych strzałkach. Grało mi się świetnie, długo po przejściu dema bawiłem się destrukcją otoczenia i ośmieszaniem głupich wrogów. Dla mnie MUST HAVE ^^.

Edytowane przez Wolak10
Opublikowano (edytowane)

W tej destrukcji nie ma w sumie nic ciekawego. Takie sobie te demo. Skrywanie się za węgłem słabo wychodzi. Poza tym nie śledząc zapowiedzi tej gry nie wiedziałem że to będzie TPP.

Bardzo średnio się zapowiada.

Edytowane przez da$io
Opublikowano (edytowane)

Czekolada - nie ma co gadać. Gra zapowiada się świetnie, ma najlepszą fizykę w grach dotychczas wyprodukowaną, ale "bez rewelacji", bo to przecież tylko marne Red Faction, a nie gry z taką klasą i nazwą, jak Uncharted.

 

Gdyby Uncharted 2 miało taką fizykę, to spora część ludzi by w majtki z wrażenia zrobiła. Dlaczego? Bo się Uncharted nazywa... rozumiesz? UNCHARTED! :rolleyes:

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano
Czekolada - nie ma co gadać. Gra zapowiada się świetnie, ma najlepszą fizykę w grach dotychczas wyprodukowaną, ale "bez rewelacji", bo to przecież tylko marne Red Faction, a nie gry z taką klasą i nazwą, jak Uncharted.

 

Gdyby Uncharted 2 miało taką fizykę, to spora część ludzi by w majtki z wrażenia zrobiła. Dlaczego? Bo się Uncharted nazywa... rozumiesz? UNCHARTED! :rolleyes:

Przesadzasz. O! Cóż jak ja mówię o Red Faction "bez rewelacji" to jest to biadolenie. A Ty K2 już tak możesz nazywać ? :lol:

Opublikowano

Pograłem kilka razy w demko i podoba mi się coraz bardziej. Szczególnie fizyka w momencie jak uciekamy ciężarowym samochodem z mechem na pace i ładujemy z działka w nadjeżdżające pojazdy. Śliczne i miodne jak cholera.

 

W kwestii rozwalania budynków to chyba mały krok na przód w stosunku do tego co było wcześniej. Podchodząc do budynku z młotem stopniowo demolujemy całą ścianę zaczynając od rozwalenia tynku, jakiejś blachy z zewnątrz aż po elementy betonowe. Naprawdę daje to mnóstwo radochy.

 

Kupię, bo pewnie w okresie wakacyjnym nic ciekawszego może się nie pojawić.

Opublikowano (edytowane)
Przesadzasz. O! Cóż jak ja mówię o Red Faction "bez rewelacji" to jest to biadolenie. A Ty K2 już tak możesz nazywać ? :lol:

Odłóż na bok swoje żale i czyjeś niekonsekwencje, i spróbuj spojrzeć obiektywnie na gry:

 

Czy jeżeli wychodzi demo gry, która posiada najlepszą fizykę dotychczas stworzoną, to pisanie "bez rewelacji" jest mądre? Moim zdaniem nie. Zwłaszcza, że już dawno temu zauważyłem pewną przypadłość - jeżeli jakaś gra nie jest exclusivem na PS3, to nie wiadomo jakby była dobra, zawsze (w tym dziale) się próbuje ją zdystansować do niskiego poziomu. Wybacz, ale takie są moje odczucia. Do tego dochodzi fakt (którego nie rozumiem), iż niektórzy ludzie dosłownie leją w gacie na widok kawałka screena z Uncharted - jednocześnie pisząc, że inne gry, które faktycznie coś wnoszą, są bez rewelacji.

 

I nie doszukuj się tutaj analogii do KZ2, bo kiedy się podniecałem KZ2, nie leciałem do innego wątku wypisując, że inne gry są "bez rewelacji", nawet jeżeli faktycznie było się czym zachwycać.

 

Piszę ogólnie, nie piszę konkretnie o tobie :).

 

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano

A mi się demko podobało, ba nawet może skuszę się na pełniaka. Pierwszy Red Faction był dla mnie grą co najmniej bardzo dobrą ( jakiś kawałek czasu temu się grało, ale wspominam pozytywnie ). Jednakże ja też napiszę - na razie bez rewelacji. Fizyka - fakt fajna. Grafika niezła. Hmm, muzyka chyba mi nie wpadła w ucho, bo nie pamiętam żadnej melodii z demka ( a coś mi w mózgu kołacze się, że w pierwszej części muzyczka bardzo mi się podobała ). Klimat jest ( ten Mars to prawie jak Arrakis ;) ). Ale powtórzę - bez rewelacji, demko mnie jakoś niczym wybitnie specjalnym ( no, może ta fizyka ) nie ujęło. A to z prostego powodu - jest za krótkie. Zresztą po przejściu demka pokazano nam mapę gry - co tu dużo mówić, jeżeli ta gra będzie taka olbrzymia, będzie miała ciekawą fabułę i zadania to będzie git. Duży git.

Wiem, że trochę się miotam w zeznaniach, bo z jednej stronie piszę, że jest fajnie, ale z drugiej, że nie do końca;). Mam tylko nadzieję, że produkt finalny będzie naprawdę dobry.

Opublikowano

Tylko, że fizyka to nie wszystko. Co z tego, że jest najlepsza skoro wiele innych rzeczy kuleje? Np. AI wrogów nawet nie śmiem opisać jakie tutaj jest, a raczej jakie powinno być, bo obecności w demie nie stwierdziłem. Druga sprawa, animacja jakaś tam jest, żadna rewelacja. Destrukcja duża to prawda, ale wygląda dziwnie, w Bad Company jakoś to lepiej wyszło.

Opublikowano

Miałem okazje pograć dzisiaj w demko RF:G i rzeczywiście - FIZYKA zniszczeń jest 1-wszo ligowa i tutaj nie ma się nad czym rozwodzić bo w zasadzie nie ma obecnie na poletku gier szczycącym się mianem next-gen podobnie zrealizowanej demolki.

Co natomiat rzuciło mi się w oczy jako zapalonemu graczowi Killzone 2 to nawiązania do przed chwilą wymienionego tytułu. No bo jak nazwać fakt, że gra ma podtytuł GUERILLA, a pierwsza misja dzieje się na THARSIS? :P Panowie z VOLITIONa jakiś kompleks GG mają chyba... A niepotrzebnie bo wyszedł im kawał solidnego kodu.

Lo_Okin' forward for Full Szpill ;)

Best Regards

POL_SouL

 

Opublikowano (edytowane)

No najlepsza fizyka to napewno nie jest (skoki, pojazdy itp.).

Demolka nie robi od razu najleszej fizyki w grach ale przyznaje ze fajna jest.

 

Gra wciaga, graficznie wyglada naprawde fajnie i zabawa wyglada na przednia. Dzwiek full wypas (DTS).

Nie ma jednak czegos takiego ze myslisz - "chce wiedziec co bedzie dalej i jak to sie rozwinie i chce te gre chlonac"

 

Nie wiem czy kupie. Tyle demek mi sie podobalo bardziej niz to i wciaz ich nie mam (Timeshift, Alone in the Dark) i jeszcze pare gierek musze ukonczyc, ze nie wiem czy ta gra akurat u mnie wyladuje.

 

Jak dla mnie taki lepszy sredniak, ktory potrafi przyniesc mase swietnej zabawy. Jak ktos lubi postrzelac i poniszczyc to raczej bedzie mial kupe zabawy.

Edytowane przez grzes_l
Opublikowano

Ja wlasnie mam ochote kupic gre nawet za ok 200zl :) - demo mi podeszlo,itp.

Wie ktos jak bedzie z odbudowaniem jakis mostow czy budykow (ktore beda potrzebne w innej misji np. przed misja demowa zniszczylismy ten hangar z Walkerem - dostajemy misje i on jest juz zbudowany czy bedzie jakis komunikat ze teraz nie mozna bo cos tam (w sumie fajne to bybylo :))?

Opublikowano (edytowane)
Tylko, że fizyka to nie wszystko. Co z tego, że jest najlepsza skoro wiele innych rzeczy kuleje? Np. AI wrogów nawet nie śmiem opisać jakie tutaj jest, a raczej jakie powinno być, bo obecności w demie nie stwierdziłem

No widzisz, a co jeśli każda gra NIE MUSI mieć wszystkich dupereli ?, nowy RF ma być nastawiony na FUN, fun zniszczenia i fun zabawy, i tak wrogowie mieli być tacy od początku, myślisz czym kierowali się developerzy ?.

Destrukcja duża to prawda, ale wygląda dziwnie, w Bad Company jakoś to lepiej wyszło.

WTF, my na pewno graliśmy w tego samego Bad Company ?!, tam obiecali nam że budynki i inne struktury zrównamy z powierzchnią, okazało się że zniszczenia są "statyczne" (a i wiele elementów właśnie NIE da się zniszczyć), co to powoduje po dłuższym czasie grania ? - żenade, Bad Company był naprawdę bardzo fajną częścią ale lepiej go sobie wyobrażałem, i co ? dopiero RF3 mi to zaoferował, jedyne co BF może mieć lepszego to efekt eksplozji, albo samo odczucie rozwalenia "statycznej ściany" działkiem większego kalibru.

Możesz mieć na myśli "dziwnie" bo nie wygląda to 100 % realistycznie i to fakt - mamy tu wręcz steropianowe budynki, ale cóż takie były zamierzenia twórców, osobiście ciężko mi przyjąć udane zamierzenia developerów na fail (w sensie zrobili to dokładnie tak jak chcieli).

Słowem - jak zwykle pier.dolicie ludzie bez sensu i wychodzi na to że każda, KAŻDA gra jest średnia, ma jakieś "ale".

KZ2 był "niedoskonały", wiele wiele wiele wcześniejszych produkcji było "co najwyżej dobrych", "takich se" (wręcz upodlonych, np taki MGS4, itp itd) - więc co niby jest "cool" ? - Uncharted (i chyba tylko on) ??

Serio zaczynam myśleć że poniektórzy naprawde już zapomnieli co to znaczy czerpać fun z gry :/.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Czekoladka dobrze to ujął. Ja włączyłem demo i po prostu super się grało. Czy fizyka się realistyczna? Na 100% nie i długo jeszcze taka nie będzie. Ale po prostu jest rozpierducha, lekkość gry. I jest też klimat komunizmu!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...