Yabollek007 314 Opublikowano 25 czerwca 2009 Opublikowano 25 czerwca 2009 W tej grze nie ma freerunningu, zastanawiam sie skad wzieles takie info, ze niby jest - tworcy nawet o tym nie wspominali, w demku rowniez go nie ma. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 czerwca 2009 Opublikowano 26 czerwca 2009 Tzn że nie można jeździć gdzie się chce ?. A w demku freeroaming jest tylko że ograniczony (bo misje nie można przerwać). Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 czerwca 2009 Opublikowano 26 czerwca 2009 (edytowane) Freerunning a roaming to co innego . Mozna sobie jezdzic po Marsie bez problemow. Szuka sie zadan, jakis rzeczy do osiagniec, walczyc z EDF, wyburza sie budynki Edytowane 26 czerwca 2009 przez Scorp1on Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 czerwca 2009 Opublikowano 26 czerwca 2009 (edytowane) WTF ?? O czym my tu mówimy w końcu, RF3 to nie ME :o. Edytowane 26 czerwca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 26 czerwca 2009 Opublikowano 26 czerwca 2009 Freerunning = Parkour. Mniej wiecej, freerunning jest bardziej nastawiony na akrobacje i efektownosc, a nie jak parkour na szybkie omijanie przeszkod. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 czerwca 2009 Opublikowano 26 czerwca 2009 (edytowane) Mi się wydaje że mu chodziło o freeroaming, nie wiem dlaczego tak za słowa łapiecie. I tak, nikt normalny nie chciałby chyba by ten łysol z młotem uprawiał jakieś akrobacje po marsie Edytowane 26 czerwca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
QTF 8 Opublikowano 28 czerwca 2009 Opublikowano 28 czerwca 2009 w gre troche juz pogralem i strasznie mi sie podoba. tylko nie wiem czemu udynki sie nie odnawiaja jak juz raz je roz(pipi)... Czy w grze jest cos w rodzaju New Game +, lub jakas jego namiastka?? Cytuj
DaX_PL 0 Opublikowano 1 lipca 2009 Opublikowano 1 lipca 2009 (edytowane) Gre przeszedłem i ogólnie nie żałuje Po przejściu przenosi cię do safehouse i możesz robić kolejne misje bez konieczności zaczynania gry od nowa. Poziom trudności się nowy odblokowuje i wszystkie miesje na każdym poziomie trudności są trudniejsze stary eq ci zostaje wiec nie musisz kupowac od nowa. BTW ktoś chętny na robienie hidden challenges na multi jakby co to pisać na PSN DaX_PL Pzdr Edytowane 1 lipca 2009 przez DaX_PL Cytuj
Chaciu 0 Opublikowano 6 lipca 2009 Opublikowano 6 lipca 2009 Też macie problem z grą w sieci? Bio ja gdy chcę połączyć się z serwerem, to po chwili pisze "brak odpowiedzi" i przestaje łączyć. Cytuj
Boomcio 4 143 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 Zmieniło się coś ? Warto inwestować ? Cytuj
DaX_PL 0 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 Gra jest fajna a ja takiego problemu nie zauważyłem Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 Ja tłukę multi już od dłuższego czasu. Ubiłem jak na razie 45k exp, 3,5k killsów i 11/16 hidden challengy. Online w tej grze naprawdę wciąga ale nie wróżę mu jakiegoś sukcesu. Boli mała ilość ludzi nie mówiąc już o rodakach, których w ogóle nie mogę spotkać. Dawno mnie nic tak nie wessało od czasu pierwszego Resistance. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 Ja się robijam bez problemu w singlu. Naprawdę gra potrafi zaskoczyć intensywnością akcji, ale pod warunkiem, że ustawi się najłatwiejszy poziom trudności. Na wyższych zamiast funu, można się nieźle w(pipi)ić na dość źle zbalansowaną rozgrywkę. . Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 Tak jak piszesz, singiel jest trochę źle skonstruowany IMO. Przeciwnicy są za bardzo skupieni na naszej osobie i przez większość misji trzeba się przebijać 'na pałę' bo wróg się odradza. Ja grałem na normalu i było parę wkurzających momentów. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 lipca 2009 Opublikowano 15 lipca 2009 (edytowane) Pomysł grania na casualu ( w sumie bardzo udany, bo uratowało to grę nad znalezieniem się na Allegro ) zaczerpnąłem z niezwykle ciekawego tekstu: http://www.wired.com/gamelife/2009/06/red-faction/ Tak więc próbie ratowania dość słabego AI za pośrednictwem przegiętej celności przeciwników, czy po prostu ilości masy, która nas dosłownie zalewa w niektórych miejscach - mówię stanowcze Nie. Z drugiej strony dziwne, bo jak się włączy poziom trudności "casual", a przeciwnicy zaczną odgrywać rolę worków treningowych - gra się może podobać. Zwłaszcza, że nie ma trofeów za przejście gry na danym poziomie trudności, więc ... nie trzeba się na siłę męczyć. Albo po prostu twórcy sami byli świadomi, że tą grę nie da się ukończyć na najwyższym z poziomów trudności. Edytowane 15 lipca 2009 przez t3xz Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Kurcze, caly czas myslem, ze RFG to FPS. O ile pamietam pierwsza czesc nim byla. Grafika nie zachwyca ale nie odstrasza. Dzieki temu mozna zniszczyc doslownie wszystko. Rozwalka otoczenia ogromnie cieszy. Temat powinien zostac zmieniony na Red Faction guerrilla bo ludzie nie znaja tej serii za dobrze. Wchodzac do tematu myslalem, ze chodzi o nowa czesc. Myslalem, ze na PS2 ukazala sie jedna gra. Tryb online czeka ten sam los co w Kane & Lynch. Po prostu Killzone rzadzi i dzieli. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez rkBrain Cytuj
fredybizkit 99 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Witam, mam problema;p Wykonałem dosłownie kilka misji fabularnych i niema już innych, tzn żadnej żółtej ikonki. Coś źle robię? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.