Skocz do zawartości

Rage


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Lekko offtopując.

Btw nie zdziwiłbym się (szczególnie po ostatniej zapowiedzi w PSX-ie), że Rage przebije graficznie Crysisa. Zax jest zachwycony stroną wizualną, pisze, że wygląda kapitalnie. A wierzę mu.

Ja tam wolę poczekać na jakieś lepsze gameplaye, na screenach oświetlenie i rendery pokazujące konkretne postacie wyglądają fachowo, ale postacie na screenach z gameplayu już dosyć kanciasto. Poczekam i zobaczę później, bo może to być równie dobrze syndrom HS.

Poza tym Zax ma kontakt przeważnie z RPG, w których grafika moim zdaniem nie poraża, a przesiadka na coś innego może później robić wrażenie :P

McDrive, głupoty gadasz bo Zax doskonale postrzega jakość grafiki, czego najlepszym przykładem jest jego letnie nastawienie do "piękna" XIII. Słusznie zauważył, że otoczenie może i robi wrażenie ale co z tego, skoro wszystko jest nietykalnym tłem... Ale koniec offa - również uważam, że na razie RAGE prezentuje się ładniej. Tylko muszę zaznaczyć, że u mnie słowo "ładnie" nie ma nic wspólnego z ilością polygonów na ekranie. Mimo wszystko opowieści o dzielnych, przepakowanych komandosach ratujących NY przed kosmitami nigdy za mało.

Przeniosłem tu posta żeby nie offtopować w Crysisie drugim.

 

W zasadzie Blue napisał to co i ja chciałem ;].

McDrive nie kalecz Zaxa to, że chłopina zajmuje się rpg-ami. Nie znaczy, że zachwyciłby się "byle czym". To fachura poza tym pisze to z takim przekonaniem...ufam mu, że tak wygląda Rage. A silnik to taki potwór, bestia jak pisze Zax.

 

Ale już pomijając kwestie graficzne. Cholernie napaliłem się na RAGE po tej zapowiedzi. Mocny, piękny, klimatyczny FPS podany we freeroamia, mniam.

Jeżeli jest tak jak Zaxior opisuje to...poezja.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ja nie aż tak. Po pierwsze to postapokaliptyczne klimaty pustkowi trochę mi się przejadły, choć to na pewno nie powód by po grę nie sięgnąć. Po drugie to nie do końca czuję tożsamość tej gry. Zabolało mnie wspomnienie o "korytarzowym" świecie, oraz o tym, ze jest nudno jak się na nogach trzeba ruszyć, do tego dochodzi info Zaxa, że miasteczko jest wielkości Megatony, czyli maleńkie.

 

Nie wiem co to będzie za gra. RPG - nie, wyścigi - nie, wychodzi wiec, że free roam, ale też nie (korytarze, nuda na nogach). Obawiam się więc, że będzie na zasadzie: zgarniasz w mieście zadanie, jedziesz buggym do punkt X i kasujesz kolesi. I tak w kółko. MOże się sprawdzić w takiej konwencji (jeśli misję będą ciekawe i różnorodne) jednak ja oczekiwałem czegoś innego.

Opublikowano

Ja tam i tak czekam na jakieś gampelaye, bo Carmack to badylarz. Już Doom 3 miał gnieść oczy, a jak się pojawił to nie pokazał nic szczególnego. Ten sam silnik od czasu W.3D -_-

Opublikowano (edytowane)

Niespecjalnie się tą grą interesuję więc napiszę tylko słówko o grafice. Pierwszy pokaz tej gry robił wrażenie i to spore. Obecnie z tego co widać po świeższych filmikach i screenach gra prezentuje się wyraźnie gorzej i poprostu dobrze. Nijak temu do chociażby U2. Tekstury przeciętne, postacie kanciaste jak z poprzedniej generacji... Jedynie widoki i oświetlenie prezentują się nieźle. Z drugiej strony jeśli się nie mylę gra ma mieć otwarty świat więc jak na takie warunki grafika jest ok.

Jeszcze inna kwestia... ponoć to ma/miało chodzić w 60fps ale.... czy jest tu choć jedna osoba, która w to wierzy? Ja jestem na 100% pewien, że to nie będzie wiecej niż 30fps :)

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Ja nie aż tak. Po pierwsze to postapokaliptyczne klimaty pustkowi trochę mi się przejadły, choć to na pewno nie powód by po grę nie sięgnąć. Po drugie to nie do końca czuję tożsamość tej gry. Zabolało mnie wspomnienie o "korytarzowym" świecie, oraz o tym, ze jest nudno jak się na nogach trzeba ruszyć, do tego dochodzi info Zaxa, że miasteczko jest wielkości Megatony, czyli maleńkie.

 

Nie wiem co to będzie za gra. RPG - nie, wyścigi - nie, wychodzi wiec, że free roam, ale też nie (korytarze, nuda na nogach). Obawiam się więc, że będzie na zasadzie: zgarniasz w mieście zadanie, jedziesz buggym do punkt X i kasujesz kolesi. I tak w kółko. MOże się sprawdzić w takiej konwencji (jeśli misję będą ciekawe i różnorodne) jednak ja oczekiwałem czegoś innego.

Czekam na Rage lecz niestety mam takie same przeczucia jak Ty. Mix swiata F3 z MS:PR i Vigilante'8... to jest zbyt piękne by było prawdziwe... hehe :)

 

 

 

Ja tam i tak czekam na jakieś gampelaye, bo Carmack to badylarz. Już Doom 3 miał gnieść oczy, a jak się pojawił to nie pokazał nic szczególnego. Ten sam silnik od czasu W.3D -_-

 

D3 to półbiedy... Q4 to była dopiero gleba na ryj owej serii....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

@ McDrive

 

I co ;pppppppppp 1:0 dla mnie i Blue.

Mam nosa ostatnio do nowych gier ;p

 

Graficznie jak wygląda to każdy widzi; obłędnie. Choć K3 znowu dla mnie wygrywa. Nie wiem czy to przez tą filmowość czy design Helgastów.

 

Gameplayowo też dobrze choć rzeczywiście tego strzelania trochę za dużo. Zdecydowanie za dużo.

Opublikowano

Jak na grę multiplayerową to oprawa naprawdę robi wrażenie. A z tego co pisali w psxe to na ps3 chodzi to jeszcze lepiej niż na xo, więc o jakość tego tytułu pod względem technicznym można być spokojnym. Fallout na takim silniku porządnie dawał by radę. Jedyne co mi się nie podoba to to że przeciwnicy muszą sporo zebrać aby pać i wogóle nie reagują na serię z karabinu. Efekt z Killzone 2/3 to to nie jest ale zapowiada się smakowicie. Z pewnością będie to jedna z najłądniejszych gier na tej generacji a jeśli chodzi o xo to może być to gra nr 1 pod względem grafiki. Czekam na gameplaye z Ps trójki

Opublikowano (edytowane)

Gra nadal mnie nie skopała po tych gameplay-ach. Graficznie nie jest źle, ale kolizje pojazdów wyglądają komicznie.

 

Typowy "korytarz" w stylu id.

Edytowane przez McDrive
Opublikowano (edytowane)

Czyżby Zax oglądał grę tylko na obrazkach ? ( te rzeczywiście robią wrażenie). W ruchu gra prezentuję się ładnie, ale nic po za tym :|

Niezgoda :whistling:

 

Animacja jest niezwykle plastyczna, ten wierdo z trailera porusza się po prostu obłędnie! Z chęcią przywitałbym tego typu animację w grach typu RPG - jakże by to ożywiło skostniałe sekwencje dialogowe :woot:

 

Gra nadal mnie nie skopała po tych gameplay-ach. Graficznie nie jest źle, ale kolizje pojazdów wyglądają komicznie.

Czy ja wiem, w Borderlands było w tej kwestii naprawdę kiepsko, tu model jazdy prezentuje się dużo lepiej...

Edytowane przez stoodio
Opublikowano (edytowane)

Dobra po obczajeniu posta Grigoriego mówię WTF :blink:

 

Jak to gra może nie robić już takiego wrażenia w HD. (Przypomniały mi się postu po premierze GTA4, że rzekomo lepiej wygląda w SD). No nic ściągnąłem te dwa filmiki "stage demo" w hd. Wrzuciłem na pleja i i fuck poważnie bez efektu ŁoŁ jak to wygląda (tak miałem za pierwszym razem na monitorze).

 

Tekstury co prawda są ostre jak żyleta. Ale ten pseudo cell shading (imo nie przeszkadza) ale "zmiękcza" grafikę bez kopa. Nie wiem jak to inaczej napisać.

Poza tym ten drugi filmik pokazuje jak mało szczegółowe są "pomieszczenia zamknięte".

 

Nie wiem o co w tym chodzi. Żałuję, że zrobiłem tą akcję a w sumie może nie.

 

Dla porównania na Ps3 mam ten gameplay trailer z K3 ważący blisko 500 mega. Który naturalnie od razu odpaliłem po Rage. I tam dalej graficznie występuje "urwanie dupy". Masa szczegółów, detali. No nie wiem wygląda lepiej niż Rage. Pisałem o tym prędzej ale myślałem, że to przez ten design jestem zaślepiony.

 

Co nie znaczy, że wygląda słabo nie, nie ale już nie "TAK".

 

Ogólnie wtf.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Źle nie jest, ale w PE tak było to opisane jakby to był graficzny niszczyciel wszystkich gier na rynku, a tu nic z tego. Gry nie kupię. Wolę nabyć kartę PSN i zaczekać na Trine 2 i Journey.

Opublikowano (edytowane)

Że się spytam. Gdzie wy tam jakiś cell shading widzicie?

Dlatego ja napisałem "pseudo cell shading". Nie taki typowy jak choćby w Borderlands.

 

No weź popatrz jak to się prezentuje. Dodam tylko, że zauważyłem to dopiero oglądając na TV. Nie wiem czy to zamierzony efekt czy to wina "plastycznej grafiki".

Tylko również napisałem, że mi to nie przeszkadza tylko daje gorszy efekt wizualny.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ale zobacz też że ten kałachopodobny gun wcale takich konturów nie ma. Może to tylko wina oświetlenia i wydaje się jakby tam serio cell shading był. Bo nie sądzę że nagle jedna broń ma takie cieniowanie a druga nagle wyskakuje w komiksowym stylu.

Opublikowano

Wiesz, dla mnie to też nie jest jakaś mega wada, ale nie kumem co kierowało twórcami, żeby w grze z realistyczną grafiką robić pistolet, który ma KONTURY. Jakby jeden z Twoich kumpli był kaczorem donaldem. Niby fajny, ale co on tu kurka robi?!

Przynajmniej gra będzie miała własny styl. Skoki przeciwników oraz ich droga dotarcia do bohatera mnie powala. Jest bardzo dobrze.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

2!:woot: nowe screeny z Rage'a:

 

http://gameinformer....ew-screens.aspx

 

Edit:

 

Znamy oficjalną datę premiery Rage'a - 13 wrzesień 2011 w USA i 15 wrzesień 2011 w Europie

 

Dodatkowo garść nowych informacji:

 

http://www.vg247.com/2010/08/13/rage-quakecon-presentation-highlights-out-september-13-2011/

 

No to sobie poczekamy. Ja ******** :confused:

Edytowane przez sprite
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...