Jakim 1 791 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 Gameplay z Ps3: http://www.gametrailers.com/video/tgs-11-prison-assault-montage/720846 http://www.gametrailers.com/video/tgs-11-prison-escape-montage/720847 Płynnie i ładnie, choć wersja kamerowa nie pozwala dokładnie tego ocenić. Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 http://www.youtube.com/watch?v=O6yvW72A8q8&feature=player_embedded 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) kur.wa mać jak to wygląda i chodzi.Do tego Falloutowy concept art świata jest boski. Widać dogrywające się tekstury ale kij z tym. Ja kupuje na premierę Zostałęm zmiażdżony tym gameplayem i aż dziw, że to pochodzi z ps3. DICE UCZYĆ SIĘ!!! Edytowane 1 października 2011 przez Ficuś Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Wysyp recenzji wraz z ocenami: EGM - 9,5/10 http://www.egmnow.co...gm-review-rage/ RipTen - 9,5/10 http://www.ripten.co...-rage-xbox-360/ Gamertagradio - 4,5/5 http://www.gamertagr...10/review-rage/ MonsterVine - 4,5/5 http://monstervine.c...-a-harsh-world/ Gametrailers - 9/10 http://www.gametrailers.com/video/review-rage/721725 AusGamers - 9/10 http://www.ausgamers...es/rage/review/ GamerFitNation - 9/10 http://gamerfitnatio...a-barren-place/ GamrReview - 9/10 http://gamrreview.vg...iew/25458/rage/ CVG Review - 8,9/10 http://www.computera...60/rage-review/ TGX - 8,5/10 http://www.thegx.net...26/rage-review/ VGW - 4/5 http://videogamewrit...view-rage-25578 EuroGamer - 8/10 http://www.eurogamer...-04-rage-review Gamespot - 8/10 http://www.gamespot....y%3Bread-review GameRevolution - B/A+ http://www.gamerevol...com/review/rage ShogunGamer - 7/10 http://shogungamer.c...ews/rage-review Strategy Informer - 6,5/10 http://www.strategyi...663/review.html Edytowane 4 października 2011 przez bebbop Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 jest dobrze ja już preordera złożyłem. Jestem zachwycony tym,że praktycznie w każdej recenzji chwalą staroszkolny gameplay i oprawę graficzną(to jets niesamowite,że przy takiej oprawie ta gra ciągnie stałe 60fps) Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Looo to wiesz do kogo pozniej wedruje ta gra:) Oceny napawaja optymizmem. Az dziw ze ta gra jest jakos tak slabo reklamowana a i hype na ten tytul jakis taki znikomy. Liczba stron w tym temacie tylko to potwierdza. Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Bo w przeciwieństwie do EA i DICE, ekipa robiła grę i widać efekty, a nie zajmowała się hypem i wychwalaniem jeszcze niedorobionej gry. Na prawdę będzie rewelacyjnie jeśli w wojnie między BF i COD wyskoczy taki RAGE i kopnie w tyłek EA i Acti ... kule za dużo tych FPS ostatnio Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Pod jakim względem kopnie w tyłek EA i Acti? Ocen czy sprzedaży? Bo w żadnej z tych dwóch kwestii (w sprzedaży na 100%) nie będzie lepiej od BF3 i MW3 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Rage ma jedynie szansę pokazać środkowy palec konkurencji jeśli chodzi o single player i oprawę graficzną na konsolach. Pod tym drugim względem to z tego co piszą Ci co już tytuł mają Rage wykonuje wręcz fatality w porównaniu do np bety B3 - gra chodzi ultra płynnie w 60fps, ma otwarty świat i genialną architekturę. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) Z tego co czytałem w recenzjach to ten świat taki do końca otwarty nie jest Edytowane 4 października 2011 przez SzczurekPB Cytuj
S_600 252 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 no tak, miał być sandbox a jest liniowo ;/ Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 (edytowane) ciekawostka - gra by trzymała stałe 60fps używa dynamicznego skalera rozdzielczości(to samo ma wipeout hd) i w przypadku wersji na PS3 potrafi zbić rozdzielczość w czasie dynamicznym z 720p do 640x720 by zachować stały framerate Edytowane 4 października 2011 przez Ficuś Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Pewnie nie będzie to za bardzo widoczne, a na pewno nie zwróci się na to uwagi podczas akcji. Niestety Rage nie ma otwartego świata, jest dosyć liniowy i głównie biega się po kanionach i zamkniętych lokacjach. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 wiedzialem że Id software i otwarte światy to tylko mrzonki ;] Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 jestem po 2h w Rage...jest REWELACYJNIE. Fabuła w chwili obecnej nie porywa ale radość z grania i obcowania w tym świecie jest olbrzymia. Do tego płynne,nie zwalniające 60fps w oprawie koszącej praktycznie wszystkie inne fpsy. Dla fetyszystów przyznaje bez bicia - czasem zdarzają sie fatalne tekstury a dotyczytywanie się tekstur występuje praktycznie cały czas ale da się na to przymknąć oko. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Powiedz mi widac golym okiem to skalowanie rozdzialki o ktorej pisales wczesniej? Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 ja mam crt hd i nic nie widać w chwili obecnej choć ogólnie aliasing trochę gra ma. doczytujące tekstury widać często(identycznie to się odbywa jak w grach na UE3 tyle że częściej) ale doczytują się szybko i głównie na tej wielkiej planszy na której dojeżdżamy do mniejszych miejscówek. I radze często save'ować bo autosave jest tylko gdy wchodzi się/opuszcza daną lokację Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) na szybko wrażenia po dalszej grze - fabuła beznadziejna - wyścigi są super i bardzo podobne do motorstorm - gra trzyma cały czas 60fps i wygląda genialnie - doczytywanie tekstur widoczne głównie na westeland, lokacje zamknięte są tego pozbawione - ilość detali i geometria gry miażdży - otoczenie praktycznie niezniszczalne - nawet fajne AI wrogów - najładniejsze niebo w grach ever, szkoda że to tekstura i nawet chmury się nie ruszają Ogólnie super pokaz możliwości konsol, w dobie fpsów które ledwie ciągną 30fps i często zwalniają i ogólnej opinii,że CoD'y muszą być brzydkie by trzymać 60fps - pojawia się Rage, który pokazuje co jeszcze drzemie w tej generacji ID5 to jednak głównie programiści, Wolf,Doom czy Quake fabuły jako takiej mieć nie musiały ale na grę tworzoną głównie pod singla to mogli się wysilić i zatrudnić kogoś do napisania kumatego scenariusza tym bardziej, że design świata miażdży Analiza min. framerate'u między konsolami: http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/ Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!! Edytowane 7 października 2011 przez Ficuś Cytuj
S_600 252 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) doczytywanie tekstur na każdym kroku (dosłownie) potrafi na początku grania pozostawić niesmak ale z czasem przechodzi i już tak nie wkurza, feeling ze strzelania jest niesamowity, otoczenie z tytanu, a co tam.... gram ;] Edytowane 7 października 2011 przez S_600 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 na forach polecają dwie rzeczy: a) kupno dysko ssd - ponoć dogrywanie tekstur ustępuje b) zrobienie defragmentacji dysku w menu serwisowym konsoli Zrobiłem wariant B i doczytywanie tekstur się poprawiło i występuje praktycznie tylko na wasteland czyli tej dużej lokacji gdzie dojeżdża się do innych. W mniejszych lokacjach doczytywanie nie występuje. Poza tym dalej jestem w szoku jak ta gra wygląda i chodzi płynnie. 60fps rulez. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Ja już robie rebuilda, zobaczymy czy to nie ściema Ficuś masz browca u mnie, wszystko działa szybciej po tym rebuildzie, rage juz tak chamsko nie doczytuje, w małych pomieszczeniach w ogóle. Edytowane 7 października 2011 przez S_600 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 pisałem na wateland dalej doczytuje bo to ogrooomna lokacje ale w małych pomieszczeniach czyli praktycznie w każdej misji już nie ma doczytywania :) Cytuj
S_600 252 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 polecam jeszcze ustawić RGB Full Range: Full , gra wygląda soczyściej i bardziej post apokaliptic Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 pisałem na wateland dalej doczytuje bo to ogrooomna lokacje ale w małych pomieszczeniach czyli praktycznie w każdej misji już nie ma doczytywania :) Nigdy tego nie robiłem, więc zapytam, żeby niczego nie zepsuć: chodzi o "Rebuild Database" ? Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 8 października 2011 Opublikowano 8 października 2011 (edytowane) ja dziś od rana bawię się wyścigi i zaliczam poszczególne dywizje oraz gram w tą mini grę karcianą (btw są jeszcze jakieś inne mini gry?). btw przegięli z wielkością czcionki...przecież nawet jakby była polonizacja kinowa to nie dałoby się tego przeczytać edit - tak Kris o to, jedynie Ci się foldery (jeśli takie masz utworzone w XMB) rozwalą ale nic Ci się z dysku nie kasuje. To jest zwykła znana z pc defragmentacja dysku - jeśli masz dużo syfu na dysku to będzie poprawa odczytu danych ale oczywiści równie dobrze możesz nie odczuć żadnej różnicy Edytowane 8 października 2011 przez Ficuś Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.