Skocz do zawartości

Metal Gear Online


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 758
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
An error has occurred.

 

An error has occurred due to extremely high levels of traffic on our server. Please try to login at a different time.

 

SILENCE! I'LL KILL YOU !!!

Ahmed the dead terrorist by się tu przydał bo brak słów na to co robi Konami

Opublikowano
An error has occurred.

 

An error has occurred due to extremely high levels of traffic on our server. Please try to login at a different time.

 

SILENCE! I'LL KILL YOU !!!

 

Prawidłowo ^^ Postraszymy ich Fart'em Walter'a :D

Opublikowano
Szkoda, ze nie mozna przynajmniej wlaczyc gry, wejsc samemu na mape zeby popatrzec jak to wszystko wyglada, pozwiedzac itd. :)

 

Gdyby była możliwość założenia własnego serwera lub gry po LANie, to nie byłoby takiego problemu jak mamy teraz, że musieli nam pozamykać serwery;/

Do kitu, oby tak samo nie wyglądała pełna wersja MGS Online, bo się pochlastam :P

Opublikowano

Po to jest beta żeby potem uniknąć takich sytuacji. Polacy tylko narzekają zamiast zastanowić się nad sensem tego co piszą. Beta to beta i właśnie dlatego Konami ją udostępniło dla wszystkich żeby przekonać się jaki będzie popyt i co zrobić żeby w dniu premiery nie było już takich kwiatków.

Opublikowano (edytowane)

Tak na dobra sprawe to Beta test samej gry jeszcze sie konkretnie nie rozpoczal, a juz sa problemy. :)

Moze to wlasnie jest beta test, ale nie MGO tylko serwerow Konami. :D

Edytowane przez saptis
Opublikowano
Po to jest beta żeby potem uniknąć takich sytuacji. Polacy tylko narzekają zamiast zastanowić się nad sensem tego co piszą. Beta to beta i właśnie dlatego Konami ją udostępniło dla wszystkich żeby przekonać się jaki będzie popyt i co zrobić żeby w dniu premiery nie było już takich kwiatków.

 

Jaki jest popyt to latwo mogli zmierzyc. Same transakcje na PSS wystarczylyby.

 

Co do Bety - to beta testy sluza do testowania systemu tzw produkcyjnego przy produkcie wlasciwie skonczonym. Tutaj rozsypalo sie juz przy autoryzacjach. Potem bylo coraz gorzej. To raczej open alfa jest...

Opublikowano

dla krytykujacych konami - proponuje sobie przypomniec jak wygladala premiera world of warcraft. firma, ktora jako pierwsza stworzyla prawdziwe olbrzymie community dla swoich wczesniejszych gier, i testowala przez ponad 2 lata gre poprzez kolejne alfy i bety, nie wytrzymala pod zaporem chetnych i przez pierwszych kilka dni w ogole nie dalo sie grac ;] pozneij przez kolejne tygodnie, pomimo podwojenia liczby serwerow, sytuacja byla nieciekawa. problem calkowicie naprawili po miesiacu dopiero. tak wiec - konami dalo dupy ze AZ tak malo serwerow bylo, ze grac nie dalo sie w ogole, ale z drugiej strony wcale nie jest tak proste stworzenie odpowiedniej architektury sieciowej - szczegolnie ze konami nie ma duzych doswiadczen w sferze online. oby tylko w miare dalo sie grac gdy beta faktycznie wyjdzie...

Opublikowano

Konami dobrze wiedziało juz wczesniej, ze serwery które przygotowali to za mało. Gdyby tak nie było, to by nie można było ściągać patcha przez p2p, tylko z serwera. Przewidzieli, ze serwer nie da rady z patchem, stąd taki ruch imo. Ja siedziałem praktycznie do 5 rano i co jakiś czas próbowałem wejść. Przez ten czas nawet widzac po tym topicu, ze koło 90% ludzi już nie próbowało. Na poczatku było tu ponad 30 osób, a pod koniec jak siedziałem tylko ja i czasami ktoś jeszcze. te serwery nie dawały rady nawet na taką ilość osób i moim zdaniem, konami sobie świetnie z tego sprawę zdawało. Zresztą po pierwszym MGO widać jak zależy im na tym, żeby ludzie grali :). Gra poszła, zarobiliśmy, więc zamykamy zeswery :) (MGO1).

Opublikowano
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server. We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

Czyli Europa dostanie bete jak serwery beda stabilne

Opublikowano

unable to connect to server. (0901 FFFFFFFE0)

WHY ??

czyli w tym temacie tez lipa...

co oni powariowali czy co ?? :/

Opublikowano
Konami dobrze wiedziało juz wczesniej, ze serwery które przygotowali to za mało. Gdyby tak nie było, to by nie można było ściągać patcha przez p2p, tylko z serwera. Przewidzieli, ze serwer nie da rady z patchem, stąd taki ruch imo. Ja siedziałem praktycznie do 5 rano i co jakiś czas próbowałem wejść. Przez ten czas nawet widzac po tym topicu, ze koło 90% ludzi już nie próbowało. Na poczatku było tu ponad 30 osób, a pod koniec jak siedziałem tylko ja i czasami ktoś jeszcze. te serwery nie dawały rady nawet na taką ilość osób i moim zdaniem, konami sobie świetnie z tego sprawę zdawało. Zresztą po pierwszym MGO widać jak zależy im na tym, żeby ludzie grali :). Gra poszła, zarobiliśmy, więc zamykamy zeswery :) (MGO1).

patch o wiele bardziej obciaza serwery niz samo granie :) bo granie to tylko przekazanie informacji o dostepnych grach, i przekazanie ip osob ktore sa w danej grze (w uproszczeniu). a o tej 5tej serwery prawdopodobnie mialy juz wylaczona autoryzacje na utworzenie rozgrywki, mozna sie bylo po prostu zalogowac, prawdopodobnie wlasnie po to zeby sprawdzic ile osob jest chetnych. ja tam konami nie bronie, bo zjechali sprawe ostro, tylko mowie ze to nie jest takie proste jak sie niektorym wydaje.

Opublikowano

Chodzi tu tylko i wyłącznie o kasę,więcej serwerów = więcej kasy.Sony na potrzeby ps store zaopatrzyła się w olbrzymią ilość bo obciążenie ludzi ściągających betę z ps store było identyczne jak potem patcha,a ściągało praktycznie tak samo szybko jak zawsze.A co się działo z patchem to każdy chyba pamięta.Głupi przykład ale podobnie były z naszą-klasą,gdy wybuchł bum praktycznie nie można było na nią wejść.Potem postawili nową serwerownię,minęło trochę czasu i się poprawiło.

 

Jedyne czego nie wybaczę to debilizmu Konami,to było oczywiste,że każdy się rzuci na tą betę.Płatny GT5P przy ściąganiu patcha nie wytrzymał,co dopiero bezpłatna zajawka MGS.Mogli to przewidzieć,ba musieli.Oby od piątku wszystko działało cacy bo na prawdę zacznę się zastanawiać czy nie lepszym wyjściem było dać ograniczoną betę po przez kod z wersji przedpremierowej dla całego świata.Przynajmniej część graczy zagrałaby bez problemu,a tak może się okazać ,że nikt nie pogra :/.Bo po tym co się dzieje nie wierze ,że od piątku będzie bez problemu,owszem zaloguję się ale na 99% będą takie lagi ,że ku@# mać.

Opublikowano

ja je*ie już narzekacie. zacznijmy od tego że to nie jest MGS Online DEMO tylko jak sama nazwa mówi BETA !!! Która z założenia ma prawo się wysypywać i nie działać. I nie zdziwi mnie to jak dostaniemy jeszcze ze 2 inne patche. To sa dopiero testy. A konami juz wie że musi poracować nad serwami. Im więcej błędów wypłynie przy BETA testach tym mniej będziemy mieli ich w wersji finalnej.

Opublikowano (edytowane)

Hmm niech sobie pomyślę,jak to jest beta i ma prawo się wysypać i mają prawo się ukazać do niej jeszcze 2 patche to kiedy niby oni będą tą grę szlifować?

 

Przypomnę,że premiera MGO ma miejsce 12 czerwca wraz z MGS4(bo jest na tej samej płytce),do tego odejmijmy z mniej więcej 2 tyg bo wtedy musi być już gotowa(bo mniej więcej wtedy gra trafi do tłoczni) to Konami zostaje miesiąc na dokończenie prac nad MGO,ba testy kończą się w połowie maja to czasu będzie jeszcze mniej.Czyli jeśli to co mam teraz na dysku konsoli jest aktualną wersją MGO to musi być doszlifowane!!zarówno graficznie jak i gameplayowo bo w miesiąc to można poprawić jedynie drobne usterki.No chyba,że się okaże ,że łaskawie udostępnili nam jakąś wersję sprzed roku i to do mnie znowu będzie dowód na to gdzie nas ma Konami.A problem z serwerami to nie wina bety.Konami to nie firma "kogucik" ,pracuje tam setki,a nawet tysiące ludzi i oni muszą się orientować co do zapotrzebowania na grę i wydajności serwerów-do mnie hasło "beta dla wszystkich w Europie" jest równoznaczne z tym,że są w stanie zaspokoić popyt.Jak czegoś nie potrafi się spełnić to się nie obiecuje na lewo i prawo.

 

Jakby do premiery było rok to bym inaczej do tej bety podchodził,ale bliskość premiery zmienia diametralnie postać rzeczy

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Bo chyba cały świat wbijał się na jedne serwery,nie było podziału na różne kontynenty,tak jest zawsze w grach gdzie nie ma regionalizacji

Opublikowano

tzn ,niewiadomo jak to teraz rozwiążą,do piątku myślą jak to wszystko rozwiązać i po mojemu chyba jednak będzie regionalizacja-chyba to mniej serwery obciąża

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...