Skocz do zawartości

Metal Gear Online


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Saptis- ja słyszałem gosci rozmawiajcych przez headset ale tylko w lobby- nie wiem moze rozmawiali tez miedzy soba ale nie bylem w ich teamie.

 

Elvis- jak zaczniesz sciagac z http to zresetujesz sobie to, co co juz sciagnales z p2p. Owszem jak juz sie polaczysz to sciagniesz sobie ten update cala predkoscia twego lacza- czyli o wieeele szybciej niz p2p.

 

Hela podczas meczu tego nie zobaczysz- ot z lewej strony na zółto masz podswietlone abilities na ktore leci ci exp. W lobby na gorze mas zchyba abilities setup czy cos takiego a jak nie to wyjdz do menu i tam masz kilka opcji ze zmiana umiejetnosci. po prawej mas zpasek na ktorym widnieje ile ci sie podnioslo z poziomu podstawowego.

 

 

Powiem tak przez 30 min po 2 KB/s ściągło mi 0% według MGO przez p2p :/ Teraz jest lepiej "10 KB/s" ale to jest targedia przecież

  • Odpowiedzi 758
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ani mi nie mów- ja tego patcha właczylem rano i jak wrocilem po szkole - a byla juz godzina po 16 to akurat bylo 99%. Masakra. dodam tylko ze wczesniej sciagalem przez http- póki mnie zaczelo mnie wypieprzac z serwera i w pol godziny mialem prawie 30%. P2p przy mgo ssie.

Opublikowano (edytowane)
ani mi nie mów- ja tego patcha właczylem rano i jak wrocilem po szkole - a byla juz godzina po 16 to akurat bylo 99%. Masakra. dodam tylko ze wczesniej sciagalem przez http- póki mnie zaczelo mnie wypieprzac z serwera i w pol godziny mialem prawie 30%. P2p przy mgo ssie.

 

 

Ja walcze z http daruje sobie p2p. Teraz z http w 5 min mam 2% :) co przy p2p trwało 30 min dramat...

Edytowane przez elvis004
Opublikowano

Mam oryginalny Headset USB do Playstation, ale nikogo nie slyszalem i mnie tez nikt nie slyszal (nie migalo obok mikrofonu), ale mikrofon pojawil sie przy moim nicku. moze to dlaczego, ze to dopiero Beta. :)

Opublikowano (edytowane)

Co do sterowania to jednak nie jest zle a nawet calkiem fajnie jak sie inverty powlacza. Pierwszy patch z 5 godzin sciaglem p2p, a drugi z 10 min tez p2p. Ten pierwszy patch sie rozkreca z czasem tz. po jakichs 2 godzinach nielem jakies 50 kb/s. tylko poczatek nie przekraczal 10 kb/s

Edytowane przez Afroman
Opublikowano

Voice chat działa to po pierwsze.

 

Drugie, czyli sterowanie. Spaprali trochę imo. Auto aim mogli zrobić poprzez naciśnięcie tylko R1, bez aktywowania jakiegos, wtedy zamiast uderzenia bronią był by AA. Do CQC dali by kółko, a do przeładowania R3 i byłby gites :).

 

Cieżko mi się tłucze heady w FPP :/.

 

Gra jest dość wolna, dużo wolniejsza od pierwszego MGO i jak dla mnie gorsza, chociaż też bardzo fajna, lepsza niż COD i inne onliny jak dla mnie oczywiscie.

 

To panowie, moze jakiś pokój na hasełko? Co Wy na to?

Opublikowano (edytowane)
Voice chat działa to po pierwsze.

Niestety u mnie nie i nie bardzo wiem dlaczego. Mam Oficialny heasdet USB Playstation. :)

Testowalem juz w menu konsoli Voice Chat ze znajomym z listy i bylo ok.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Ja jestem pod wrazeniem tej bety.. wszystko dzial wyśmienicie... duzo opcji online... COD moze pozazdrościć :)... gra mi sie łatwo.. jestem snajperem i 30 kilow na 10 death.. jeszcze w zadnej innej grze mi tak dobrze nie szło... a połowa do headshoty...

Graficznie mi sie podoba.. tekstury wydajua sie być lepsze niz w COdzie... iekawe... tylko małe mapy... no i z tą wyrzutnia to dali czadu haha

Opublikowano (edytowane)

Nie tykam AA, bo srednio sie oplaca, jak ktos dobrze headuje, a Deserta mialem dopiero na jednym hoscie :P.

 

Zakładam Polska :), haslo tez Polska na Meryl.

 

Załozony, jak bedzie miało osób to wywalam hasło.

Edytowane przez Metal
Opublikowano

Troche pogralem, gierka nawet jest spoko, gameplay'owo przypomina mi troche Lost Planet (ten chod kolesia bardzo podobny). Lagow zbytnio tez nie ma nawet jak jest komplet 16 graczy. Troche sterowanie jest skomplikowane i trzeba sie wszystko na poczatku uczyc.

Grafa mogla by byc lepsza, tekstury wypadaja w takiej se jakosci, a efekty graficzne sa raczej slabej jakosci.

 

Moze zarzadzic jesli chodzi o online, no i jest bardzo rozbudowany ten tryb.

Opublikowano

Prawde mowiac spodziewalem sie czegos innego ale i tak bardzo mi sie podoba... grafa spoko, dzwieki to samo ogulnie jest spoko :D

Co do szybkosci to wystarczy wziasc skill Fast Move i odrazu czuc skutki (szybsze bieganie, celowanie) mam joz Assault Rifle na 2lv i jest masakra head za headem leci, a auto aime to dla leszczy..

Ktos tam pisal o usawieniu guzikow przeciesz mozna ustawic pod wlasne potrzeby.

Macie joz jakies Awards?? ja mam za head shoty Eagle czy jakos tak... piszcie jak macie i za co...

Wie moze ktos po co sa levele postaci i czy zwiekrza sie pojemnosc skilli??

 

Opublikowano

Auto Aim jest taki sobie, wręcz słaby. Ma mały zasieg, w pierwszym MGO miał znmacznie większy i jest bardzo upierdliwy w uzyciu. O sterowaniu ja pisałem, ale to nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby sie nie aktywowało AA i dezaktywowało, tylko, zeby wogóle inaczej w tym wypadku było to rozwiazane. Ja przez to nie używam go wcale, a w MGO1 uzywałem tyle co FPP, trzeba było odpowiednio dobierać do sytuacji, czy iść na heada, czy z AA.

 

Gra jest wolna czy tak czy siak, ja używam Fast Move od początku, bez nawet nie grałem. Po prostu gra jest dużo wolniejsza od MGO1 pod każdym względem.

 

Jedna rzecz jeszcze mi bardzo, ale to bardzo przeszkadza. Mianowicie, że jak mam wyciągnięte granaty i jestem w shoulder view czy w FPV to nie mogę sie szybko przełączyć na główną broń, tylko muszę puścić przyciski, żeby normalnie biegał i wtedy zmienić i wejść ponownie do FPV czy SV. jeszcze żeby to nie musiało chwile trwać, a trzeba ułamek sekundy poczekać, bo nie zmieni. Wiele razy przez to ginąłem, bo nie mogłem strzelać.

 

Wogóle w FPP mi sie ciężko heady wali, co mnie zdziwiło.

 

Zaś jeśli chcecie szybciej celować, to moze pomóc Wam zmiana z Player na Camera Orientation, chociaż tu inaczej to trochę sie nazywa, ale nie pamietam. Różnica jest taka, ze na Camera po wejściu do FPV lub SV celuje Wam tam gdzie kamera była zwrócona, zaś na Player tam gdzie postać. Na Player za to celuje od razu na wysokosci głowy, jeśli jesteście na tej samej wysokości co przeciwnik. CO jest lepsze ogólnie, tym bardziej, ze tu łatwiej go używać niż w MGO1 a PO cieżej, a tam CO też było lepsze, daje po prostu większe możliwości.

 

No i ostatnia na razie rzecz, czyli pudło i beczka. Jak ustawicie item na "Equip/Unequip to wtedy jest to bardzo pomocna rzecz, do tego beczka ma swoje plusy w porównaniu do pudła :). Jak zagracie ze mna to zobaczycie, jak można to wykorzystać.

Opublikowano

I ja wczoraj troche pogralem poczatkowo szlo mi bardzo slabo tym bardziej ze ostatnio bardzo duzo gram w unreala i ciezko sie przestawic wazne te potem juz cos tam gralem i ze jest naprawde dobrze wciaga jak cholera:) Zgadzam sie z Metalem gra jest wolna nawet probowalem jakos szybciej biegac ale sie nie dalo:)oczywiscie magazynek tez zmienia pol godziny.Metal ja jak cos to moge grac.

Opublikowano

Dzięki chłopaki za grę wczoraj. Co prawda nie wiem, z kim grałem, skojarzyłem tylko Jakima, ale było świetnie i tak.

 

W sumie to trochę kaleczyłem, bo nie bawiłem się w żadne tutoriale i treningi, tylko od razu wskoczyłem na ten serwer "Polska". Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Sterowanie faktycznie na początku może być trochę skomplikowane, mi też się wydaje, że wszyscy inni szybciej celują ;). Jeszcze na początku grałem bez invertów i kombinowałem, gdzie je przełączyć.

 

Podobają mi się mapy, nie są za duże, ale faktycznie mają za to dużo przejść, przesmyków, korytarzy, osłon.

 

Jeszcze bardziej podobają mi się tryby. Najlepsze te z zabijaniem za "tickets" i zajmowaniem baz. Najwięcej emocji przynosi oczywiście ten z żabami, szczególnie, jak się odbierze tym drugim "target" sekundę przed końcem. Chociaż ja nie do końca rozumiem zasady - jak są dwie żaby, to trzeba dwóch do odliczania, tak? I po co tam jest timer?

Opublikowano

No to i ja sie wypowiem co do gry :D Szeni wczoraj chyba nawet graliśmy razem :P (kosiłeś strasznie). Wlazłem bez treningów i po dawno ale to dawno niewłączanym żadnym MGS-ie więc początkowo sterowanie to masakra, ale idzie sie przyzwyczaić ale nadal się myle. Niewiem czy jest jakiś sposób czy nie ale nie odkryłem tego zeby szybko przeskoczyć na tryb bez broni, na CQC a przydało by się. Jak dla mnie tryb z żabą rządzi (tylko kwiatki z ludzi jak z twojej drużyny biegną do bazy przeciwnika i tam stoją lub do miejsca gdzie się zaczyna i tam stoją <_< ) Death match drużynowy też spoks tylko terzba trafić na rozumnych graczy a nie rambo mode on a solo death match jak dla mnie to porażka.

Nie wiem czego ludzie narzekają na grafe jak dla mnie jest bardzo w porządku, a sama gra wciąga strasznie chyba z 45 min jęczałem że ostatni raz gram i jakoś zawsze to był przed ostatni raz

Opublikowano

Wywodów ciąg dalszy :D.

 

Co do głębi gry, to wiele osób narzekało na MGO1, a ta gra była strasznie głęboka, ale wymagała naprawdę sporo pracy, zeby wogóle zabijac. Było w niej znacznie wiecej szybkiego wychylania zza winkla na szybkiego heada, tak, zeby przeciwnik nawet nie wiedział, ze za tym rogiem jesteś. Do tego różne techniki typu taniec, żeby nie dostać heada.

 

Wczoraj grałem pod koniec z Polakami, z którymi skumplowałem sie jeszcze w starym MGO (l!quid, Daniel_PL, Kyo, MissMeryl i Kowal_PL) i grało sie nam świetnie.

 

Trochę skaszanili FPV, powinno sie lepiej heady w nim walić na długi dystans, a jest ciężko. W pierwszym MGO znacznie lepiej mi to szło, ale to inna gra w sumie :P. Szkoda też, ze nie ma już tego wychylania sie zza rogu poprzez wychylenie w trybie FPV i strzelania w ten sposób, to znaczy jest, ale wogóle sie nie sprawdza imo.

 

Ogólnie z ludźmi którzy grali w pierwsze MGO, gra mi sie znacznie ciężej. Jak wejdę na host, na którym nie ma takich osób, to zwykle gra mi się dość łatwo.

 

No i to sterowanie jest dość mocno zamotane, mogli to lepiej rozwiązać, już o tym pisałem. Napisałem nawet wiadomość z pomysłem, jaką opcje sterowania bym widział, kto wie, może rozważą:P. No i niech dadzą możliwość zmiany broni w FPV/SV, bo to mnie do gorączki doprowadza, jak mam granat i muszę przestac celować, zeby broń zmienić, często przez to ginę. W pierwszym MGO bardzo często takiej opcji sie używało, jak sie miało granat i wybiegał przeciwnik, a było sie w FPV, to R2, szybka zmiana na np AK i head :D.

 

Rangę mam EAGle i zwykle to ja wybiegam na przeciwnika, a nie on na mnie.

 

Co do trybu CAP z Kerotanem i GA-KO, to taki tryb tylko z KEROTANEM w MGO rządził. Ogólnie w MGO1 najlepsze tryby IMO to były CAPTURE i SNEAKING.

 

Jak coś to dodawajcie mnie do listy "Rozpitalacz". Zwykle gram z Polakami :).

 

No i wyłączcie słońce, bo mi świeci do pokoju i muszę szopki robić, żeby dobrze widzieć na monitorze wszystko :P.

Opublikowano

mam pytanko jeden ze skillow wskoczyl mi przy tej czerwonej kresce na drugi lvl dokladnie assault weapon czy jakos tak i jak go edytuje zeby juz zalaczyc drugi lvl to pisze ze cost over czy cos takiego jak moge użyć tego drugiego lvla bo w grze ciagle mi i tak 1 pokazuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...