Litwin81 1 155 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Jak poprawią szybkość,celność i grafe to gra bedzie dobra Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Jak poprawią szybkość,celność i grafe to gra bedzie dobra czyli jednym słowem czeka ich przebudowanie całego gameplay'u :-) ale i tak jest w tym coś, co przykuwa... Edytowane 28 kwietnia 2008 przez waldusthecyc Cytuj
Arkady 1 011 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Mi podeszło średnio na jeża, mapy i czajenie się fajne, celowanie wręcz tragiczne, kompletnie nie mogę do niego przywyknąć, choć czasem uda mi się ustrzelić kilka headshotów. Za dużo trzeba wypluć pestek, żeby ktoś padł, mina zabiera pół HP - wolne żarty.Sterowanie MGSowe też nijak ma się w potyczkach online itd. itd. Znalazłoby się więcej wad, ale chyba jestem zbyt poirytowany żeby dalej wymieniać, to tylko beta, ale znając ostatnio Japończyków niewiele poprawią, a szkoda. Grałem dziś Snakem, powie mi ktoś o co tam chodzi? Biegali dookoła czerwoni i niebiescy, jedni i drudzy do mnie walili ołowiem, mogłem uśpić wszystkich, ale tylko niebiescy mieli dog tagi do zabrania. Nie wiem dla mnie ta gra to totalny chaos. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Grałem dziś Snakem, powie mi ktoś o co tam chodzi? Biegali dookoła czerwoni i niebiescy, jedni i drudzy do mnie walili ołowiem, mogłem uśpić wszystkich, ale tylko niebiescy mieli dog tagi do zabrania. Nie wiem dla mnie ta gra to totalny chaos. Grałeś w nowy tryb dostepne w demo. Cytując mnie kilka postów wcześniej: celem jest ubicie Snake'a. Lecz jeżeli jemu uda się zebrać dogtagi lub w czasie gry nie uda się go ubić 3 razy, wygrywa drużyna, która zadała więcej szkód przeciwnej. (ale jeżeli zdążą ubić Snake - wygrywają z automatu) Czyli to jest taka wariacja na temat Team DM Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Metal - ten tryb SNE z tego co wiem to porażka (THX liqu!d za info). Módlmy się aby dodali klasyczny SNE bo coś mi się zdaje że za dużo nie pogram... W pierwszym MGO Sneaking Mission był moją perełką (4th na koniec ) No nic - kończe narzekać - po oblukaniu napiszę moje ewentualne uwagi. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Właśnie nie wiem na czym w snaking mission polega rola Snakea- bo nie sądze żeby tylko był mięsem armatnim dla drużyn w niego nawalających. Teraz skonczyłem grać na tej nowej mapce teama 2vs 2- to jest dopiero czajana. Przez cały mecz padło może20 trupów na 4 rundy. Niezła wczuwa. Podoba mi się ten tytuł serio. Jednak tak jak arkady- wolałbym aby bronie były nieco mocniejsze- wypruwanie całego magazynku w przeciwnika mija się z celem. Zabierzesz mu 90% hp a tu jakiś złamas na samą koncówkę ci go ustrzeli i masz w dupe cały trud. Grafika na nowej planszy jest naprawde w porządku. Ładny blur na drugim planie, latające pyłki dodajace smaczku, no i sam wygląd Snake'a- jest wypaśny. No i motyw Octo Cama- myślałem że w online to się to to średnio sprawdzi ale to naprawde skutkuje- kilka razy złapałem się na tym że ładnie sie kamuflując kuilku żołnierzy przeszło tuż obok mnie nawet mnie nie wyczaiwszy- potem krótka seria w plecy i... mnie zabili bo za duzo musiałem ładowac w jednego chłopka, dzięki czemu drugi miał czas na odwrócenie się i dobicie samego węża. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Właśnie nie wiem na czym w snaking mission polega rola Snakea- bo nie sądze żeby tylko był mięsem armatnim dla drużyn w niego nawalających. No podobno ma zbierać dogtagi - po zebraniu odpowiedniej ilości wygrywa i kończy mecz... kurde szkoda że siedzę w pracy :-( Cytuj
Metal 4 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Jeśli chodzi o nową mapke, to pierwsze co mi przyszło do głowy, to Brown Town , ale to nie Brown Town jefnak, choć klimatem podobna i wyglądem. Jak Kyo zwykłeś mawiać "żenua" . Ten trybz SNE z tym z pierwszego MGO nie ma zbyt wiele wspólnego . Zwykły TDM, tylko gdzieś tam wrzucony jest Snake, który se może porobić swoje. Dobrze, że tryb jest, ale jak nie będzie tradycyjnego SNE, to niech sobie Konami w cztery litery wsadzi ten tryb. Ta gra to popłuczyny po starym MGO jak dla mnie. Snake'iem nie byłem. Nie wiem jeszcze w jaki sposób jest przydzielany. Zabiłem 3 razy pod rząd, a i tak nim nie byłem XD. Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Bo to losowe jest. Losowe? To po co się starać? W starym MGO zabicie Snejka i potem granie jako on byl dla gracza nagrodą. Ktoś najwyraźniej w Konami sobie jaja robi... Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Na poczatku tez tak myślałem, że kto go tam więcej razy zabije to później sam nim zostaje- i to się sprawdziło w moim przypadku- zabiłem dziada 3 razy podczas jednej rundy i sam nim zostałem rundę później. No ale skoro Metal mówi że też go 3 razy ukatrupił a nim nie został to chyba wynika z tego to że jest to losowa opcja. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 W starym MGO zabicie Snejka i potem granie jako on byl dla gracza nagrodą. czemu nagrodą? a cóż w tym fajnego? Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 W starym MGO zabicie Snejka i potem granie jako on byl dla gracza nagrodą. czemu nagrodą? a cóż w tym fajnego? Samo zabicie (choć nie zawsze) pokazywało już kto tu rządzi. Jako Snejk mogłeś: a) zrobić najlepszy score (tym samym wspiąć się w rankingu) b) zrobić najwięcej kill'ów i headshotów c) bawić się w polowanie i niekoniecznie Snejk był tu zwierzyną d) robić wszystkich w ciula chowając się i np. czekając kilka minut zanim się ukradło mikrofilm e) i wiele innych pozytywów których nie chce mi się wymieniać. Równie dobrze mogę zapytać cóż fajnego jest w DM albo TDM i ktoś inny powymienia zalety. Zależy od punktu widzenia. Tyle opinii ile graczy. Peace! Kyo Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 W starym MGO zabicie Snejka i potem granie jako on byl dla gracza nagrodą. czemu nagrodą? a cóż w tym fajnego? Samo zabicie (choć nie zawsze) pokazywało już kto tu rządzi. Jako Snejk mogłeś: a) zrobić najlepszy score (tym samym wspiąć się w rankingu) b) zrobić najwięcej kill'ów i headshotów c) bawić się w polowanie i niekoniecznie Snejk był tu zwierzyną d) robić wszystkich w ciula chowając się i np. czekając kilka minut zanim się ukradło mikrofilm e) i wiele innych pozytywów których nie chce mi się wymieniać. Równie dobrze mogę zapytać cóż fajnego jest w DM albo TDM i ktoś inny powymienia zalety. Zależy od punktu widzenia. Tyle opinii ile graczy. Peace! Kyo Rozumiem. Dzięki za info. Coś tak czuję, że razem z Metalem macie nowe MGO głęboko w .... Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Jak bym miał MGO w <....> nie przegrał bym w tej chwili już ponad 20h. Po prostu szukam czegoś dla siebie. Pod wieczór pogram w SNE - zobaczymy. Narazie pasi mi tylko BASE. Pewnie - mam swoje uwagi. Ale kto ich nie ma? Ale z oceną poczekam na końcowy produkt. To tylko BETA i tak ją traktuję Edytowane 28 kwietnia 2008 przez KaIgrekO Cytuj
Metal 4 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Ja tak samo nie mam w pupie, ale chyba mogę wymagać od tej gry i ją krytykować skoro pierwsza część imo była znacznie lepsza. Mnie na przykład taki COD4 w ogóle nie ciągnie i bardziej cenię go za singla niz online, chociaż jest grą świetna tak na prawdę. To co często tu opisujecie jako plusy, typu skradanie się, to znacznie bardziej miało rozwinięte stare MGO. Do tego stare MGO było znacznie bardziej wyważone. Miałeś różne opcje zabijania i każda miała swoje wady i zalety, kwestią było wiedzieć, kiedy z jakiej korzystać. Tu liczy sie głównie widok zza bara, nie ma wychylania się zza ściany, żeby niespodziewanie heady ustrzelić, żeby być schowanym. Po prostu stare MGO miało znacznie więcej z MGSowego klimatu niz nowe. Co do SNE, to w starym potrafiłem grać pod rząd 99 rund na jednej mapie, bo było to cholernie grywalne, a najlepsza zabawa, zaczynała sie właśnie jak sie zostawało Snake'iem. Edit: Tak, żebym miał możliwość grania w stare MGO, to w nowe też bym grał, ale jakąś 1/10 tego co w stare . Wkurza mnie, ze konami po roku uśmierciło tak świetną grę. Edytowane 28 kwietnia 2008 przez Metal Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 jasne. z Waszych wypowiedzi faktycznie wynika, że nie ewolucja w cale nie poszła ku lepszemu. Szkoda. Jednak nadzieja pozostaje w tym co już sami zauważyliście - to jest Beta. Może się coś zmieni? Może wiele? Mi również brakuje w ogóle potrzeby używania trójkąta (no może poza przejściem w FPV). Chowanie się, wychylanie - mija się z celem, bo i po co? Nie odczuwam potrzeby, aby gra było dużo szybsza - brakuje mi wręcz właśnie tej kombinatoryki znanej z serii MGS. Ale z ręką na sercu trzeba przyznać dwie rzeczy, które prawdopodobnie wróżą tej produkcji sukces: - jest to mimo wszystko skradankowy online i nie ma niczego takiego w tym klimacie wśród innych produkcji (i nie zanosi się) - po pierwszych tragicznych problemach teraz nie ma lagów, wszystko ładnie i płynnie śmiga, szybko się łączy i wyszukuje. Brawo. Myślę, że i tak będzie grywalnie. Przynajmniej mnie pochłonęło Cytuj
Metal 4 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Właśnie ja wiele oczekuje po pełnej. Mam nadzieję, ze wrócą tryby gry w starym wydaniu. Bo na zmianę gameplayu nie ma co liczyć, w miesiąc tego nie przeskoczą, nawet niecały miesiąc. Piszesz, ze to skradankowy online, a mnie właśnie drażni to, że za bardzo się upodobnił do właśnie zwykłych shooterów i nie ma tego tyle co w starym MGO. Wychylanie sie jest ale jest nieopłacalne. Ogólnie tutaj widok zza bara łączy plusy obu widoków ze starego MGO i dlatego nie za bardzo opłaca się używać innych. W starym MGO miałeś alternatywę, czy użyć auto aim, czy FPP. W AA mogłeś biegać, ale trochę zajmowało, zanim zabiłeś przeciwnika i nie mogłeś ustrzelić heada w ten sposób. W FPP zaś musiałeś stać w miejscu, żeby dokładnie wycelować i móc strzelić szybkiego heada jeśli byłeś dobry, a najbardziej opłacało się kiedy sie te dwa rodzaje zabijania łączyło. Teraz masz widok zza bara w którym możesz biegać mniej więcej tak szybko jak w AA, do tego jest bardzo prosto strzelić heada w tym widoku. Jak sie gra na Camera Orientation, to head z bliska jest prostą sprawą, przy użyciu tego widoku. Pompka na bliski dystans to był hardkor i postrach w pierwszym MGO, ale na długi dystans sie nie nadawała, ale tu w nowym, mogłoby jej nawet nie być XD. Napiszę to jeszcze raz. Pierwsze MGO było bardzo specyficzne i nie było takich gier, a nowe sie bardzo upodobniło do ostatnio wydawanych gier. Do tego kilka rzeczy o których pisałem, ze psują jak dla mnie wiele. Jeśli chodzi o wolność gry, to nie tylko chodzi o szybkość poruszania sie, ale o reakcje postaci. Zmiany broni przeładowań itd. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Wychylanie sie jest ale jest nieopłacalne. dokładnie takie same mam wrażenie! Wygląda fajnie, dodaje niby klimatu, ale tak naprawdę jest tylko zbędnym bajerem, bo kto się wycyhyla, to tak naprawdę z miejsce dostaje. Teraz lepiej jest wylecieć zza rogu z pełnym magazynkiem i AA... to drażni Teraz masz widok zza bara w którym możesz biegać mniej więcej tak szybko jak w AA, do tego jest bardzo prosto strzelić heada w tym widoku. Hm. Dla mnie powinno się chyba dokonać wyboru - albo w grze jest AA, albo tego typu widok. Jeśli chodzi o wolność gry, to nie tylko chodzi o szybkość poruszania sie, ale o reakcje postaci. Zmiany broni przeładowań itd. Zwrócę dzisiaj uwagę na te aspekty. Choć generalnie trudno się z Tobą nie zgodzić. Szkoda, że KONAMI nie uruchomiło np. forum, gdzie można by zamieszczać swoje sugestie uwagi. Po co im taka Beta, skoro nie maja feedbacku? Wiem wiem - przetestowali serwery, ilość osób korzystających, połączenia, itp. Ale szkoda, że zmiany będą miały naturę tylko techniczną, a nie głębszą. Mimo to i tak będę dziś znów grać... Edytowane 28 kwietnia 2008 przez waldusthecyc Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 kolejne godziny na liczniku -nie wiem jak wam ale mi nowa plansza nie podpadla do gustu,tak samo jak tryb sneak -noz przy pasie caly czas -koniec amunicji=death i pytania: mozna przeniesc postac z bety na pelna wersje?....chyba tak Cytuj
Towarzysz 0 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Szukam i szukam tej bety na polskim PS Store. Jestem slepy czy jej tam nie ma? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Już od kilku dni usuniéto bete ze sklepu. pozostaje ci czekac na pelna wersje Edytowane 28 kwietnia 2008 przez Jakim Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Juz jej nie ma. Co do grafiki, to te rozbudowane demo zajmuje 1,5 Gb a pelna wersja 50 Gb. O grafike w finalnej wersji sie nie boje, tylko o niewywazona bron. Serja z ak47 niezabija nawet jak wiekszosc pociskow laduje na klacie i glowie a cztery strzaly z podstawowego pistoletu zabijaja na miejsu. Hmm... no ale to beta. Cytuj
Metal 4 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Kto z Was zmieniał z orientacje (nie, nie seksualną ) z Player na Camera? Myślę, ze właśnie dlatego wielu z Was korzysta z AA, chociaz wiem, że czasami warto. Z tego co mi l!quid mówił, to z P90 AA działa dobrze, ale z AK czy M4 juz nie. Ja nie testowałem w sumie tego. Jak pogracie na Camera orientation (potem sprawdzę jak sie to tu nazywa dokładnie), to zobaczycie jak łatwo jest ustrzelić heada z bliska. Jak opanujecie to trochę, to wystarczy mieć odpowiednio ustawiona kamere i jak wchodzicie w widok zza bara macie od razu na głowe nacelowane. Co do tej wolności np. ze zmiana broni, to wejdź w widok zza bara z granatem i niech Ci wyskoczy ktoś, jak bedziesz chciał zmienić broń, to musisz wyjść z widoku zza bara, żeby zmienić, bo w tym nie mozna, a w starym MGO i starych MGSach w widoku FPP mozna było zmieniać broń. Do tego sporo czasu zajmuje, a raczej sporo czasu więcej niz kiedys. Teraz nawet jak wychodzisz z widoku zza bara, zeby tę broń zmienic, to i tak sa ułamki sekundy, które musisz odczekać, zeby broń zmienić i ułamki sekundy po zmianie, po których mozesz wejść w widok zza bara. Mi często zdaża sie w takiej sytuacji za szybko wciskać przyciski i wtedy nawet mi nie zmienia broni i dalej biegam z granatem, czy ewentualnie jak zmiana miała być z karabinu z pustym magiem na pistolet, to dalej jestem z karabinem. Często przez to ginę, bo nie mogę ustrzelić przeciwnika. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Dla mnie właśnie to głowne zmiany muszą zajśc w sile rażenia broni. Bron IMO jest za słaba. Prócz tej za 7000 dp- jeden strzał gdziekolwiek i trup na miejscu:d Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.