Hela 1 962 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Juz jej nie ma. Co do grafiki, to te rozbudowane demo zajmuje 1,5 Gb a pelna wersja 50 Gb. O grafike w finalnej wersji sie nie boje, tylko o niewywazona bron. Serja z ak47 niezabija nawet jak wiekszosc pociskow laduje na klacie i glowie a cztery strzaly z podstawowego pistoletu zabijaja na miejsu. Hmm... no ale to beta. Ze zwykłego pistoletu to cały magazynek trzeba wypluć żeby zabić kogoś z pełnym paskiem energii. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Najpierw gosc kladzie mnie na glebe a potem 4 strzaly i po mnie. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Najpierw gosc kladzie mnie na glebe a potem 4 strzaly i po mnie. Z D.E. może, a nie z GSR. Cytuj
wendiego 11 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Czy dzisiaj można liczyć dzisiaj na jakiś mały sparing?? Chętnie pograłbym z polakami, bo właśnie teraz podłączam headesta :] Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Skad skolowa te nowa mape o ktorej pisze sie od jakiegos czasu? Te ze Snakiem? Cytuj
Ohayo 0 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Nic nie trzeba kołować Jest po prostu dodana do rotacji. Przy ręcznym wyborze servera masz M.M. bodajże w lewym dolnym rogu. A nowy tryb, ten ze Snake'iem, wskoczył pomiędzy Base i Capture. Edytowane 28 kwietnia 2008 przez Ohayo Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) Nie dostaniesz żadnego komunikatu o update. Ta mapa poprostu była już w becie, tylko dopiero teraz Konami ją odblokowało. Dla mnie najbardziej grywalny tryb to TDM na tej nowej mapie 3 na 3. Jak więcej osób to się robi młócka i zero taktyki. Edytowane 28 kwietnia 2008 przez FLooK Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Mnie ciekawi ile jeszcze niespodzianek liczy cała ta beta. Wszystkie 5 map? Oby:d Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 (edytowane) MGO jest swietne. Juz dawno temu nie bylo gry od ktorej nie moglem odejsc. Kiedys byloto diablo 2, ostatnio mgs3 teraz mgo a to przeciez jest tylko beta. Przez te pare dni galem okolo 30 godzin a ja jezcze oprocz grania studiuje i pracuje. Gta 4 pewnie dostanie gre roku ale po tej becie juz teraz moge powiedziec ze mgs4 i mgo jest moja gra roku. 12.06 juz niedalekoooo..... Edytowane 28 kwietnia 2008 przez Afroman Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 (edytowane) Co do nowego trybu SNE to po prostu nie wiem jakie są zasady zostawania Sneak'iem. Jeśli jest jakaś zasada a nie losowe przyznawanie to jest ona totalnie zwalona. Wczoraj przekonał się o tym boleśnie liqu!d kiedy to strasznie się namęczył i rządził na noweym levelu a gra mi przyznała rolę Sneak'a Ta sama sytuacja podczas mojej pierwszej rozgrywki. 4 razy ukatrupiłem dziada, miałem najwięcej killów i HS, zginąłem tylko 2 razy a przyznało rolę dziada jakiemuś kolesiowi ze środka stawki. Co to ma być? Co do samej rozgrywki to powiem krótko. Jes chaos. Nie można się skupić na zadaniu ubicia dziada czy chociaż odnalezienia go. Jako Sneak też wcale nie jest różnowo. Stunujesz 2-3 przeciwników po czym wpada druga ekipa i ich dobija. Co prawda kilka razy już zebrałem dogtagi ale jakoś z tego satysfakcji nie miałem. No i po zebraniu dogtagów i wygraniu rundy niestety w następnej nie jest się już dziadem. Jak wczoraj słusznie zauważyl liqu!d tak naprawdę zasady tego trybu są zwalone. Punkt też dla Metala że po starym SNE została tylko kupa i popłuczyny. Aha - i wcale nie jest mi łatwo ganić ten tryb. W starym MGO go wręcz ubustiwałem (nawet miałem rangę Sneak Eater przez kilka miechów = 75% czsu gry tylko w SNE). I żeby nie było to tylko moja opinia i to tylko BETA. A co Wy sądzicie o nowym trybie? Edytowane 29 kwietnia 2008 przez KaIgrekO Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Wygląda gównianie. Spodziewałem się po MGS czegoś lepszego zdecydowanie. To wygląda bardziej jak MGS3 na pleja 2. Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Zauwazyliscie, ze robocik MKII to osobna postac? Wielce sie zdziwilem gdy zostalem nim na dzien dobry wchodzac w pierwszy lepszy mecz SM. Rozumiem, ze podobnie jak Snake, on tez jest przydzielany losowo? Wszak niczym sobie nie zasluzylem na bycie nim. Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Zauwazyliscie, ze robocik MKII to osobna postac? Wielce sie zdziwilem gdy zostalem nim na dzien dobry wchodzac w pierwszy lepszy mecz SM. Rozumiem, ze podobnie jak Snake, on tez jest przydzielany losowo? Wszak niczym sobie nie zasluzylem na bycie nim. MKII zostaje urochomiony gdy w pokoju jest wiecej niż 11 osób. Więc jezeli pokój startował z 11 osobami i po chwili weszła 12 osoba to ona właśnie zostanie MKII. Cytuj
RYU25 0 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 No i zagralem na nowej mapce bez watpienia graficznie najladniejsza.Naprawde nie wiem czego chcecie od grafiki.Na moje skromne oko obok cod 4 i uncharted to najladniejsz gra.nie wiem o co chodzi w nowym trybie ale gralo sie fajnie:)Dobrze ze 12 czerwaca juz blisko. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 (edytowane) Na nowej mapie sa plakaty z screaming mantis. Ciekawe czy kojima pochowal gdzies jakies arty czy cos innego z mgs 4. Edytowane 29 kwietnia 2008 przez Afroman Cytuj
Ohayo 0 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Jak dla mnie strzały ze "snajperek" są...za wolne. Tzn. nie wiem czy to kwestia laga czy parametru broni/wystrzelonego pocisku, ale trafienie kogoś biegnącego poziomo albo zygzakiem jest ultra trudne. Pół biedy jak czekamy tylko na odpowiedni moment, nieruchomo - schody zaczynają się jak trzeba lecieć za kimś celownikiem, bo np. wybiegł zza winkla. W CoDzie nie mam z tym problemu. Przeszkody, krzaki, dym + bięgnący cel, a frag i tak będzie. Ma ktoś podobnie czy kwestia opóznionych strzałów to tylko jakaś schiza? Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Jak dla mnie strzały ze "snajperek" są...za wolne. Tzn. nie wiem czy to kwestia laga czy parametru broni/wystrzelonego pocisku, ale trafienie kogoś biegnącego poziomo albo zygzakiem jest ultra trudne. Pół biedy jak czekamy tylko na odpowiedni moment, nieruchomo - schody zaczynają się jak trzeba lecieć za kimś celownikiem, bo np. wybiegł zza winkla. W CoDzie nie mam z tym problemu. Przeszkody, krzaki, dym + bięgnący cel, a frag i tak będzie. Ma ktoś podobnie czy kwestia opóznionych strzałów to tylko jakaś schiza? Ja tak mam. Nieraz wywale komus w plecy caly magazynek a on nic. Dopiero po odbiegnieciu kilka metrow zaczyna jeczec i uchodzi mu energia. To chyba nie lagi. Nieraz jest tak ze energia uchodzi dokladnie w momencie trafienia celu. Cytuj
BigSnk 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Wszysy jada tego mgsa a i tak graja... ma on moze kilka drazniacych rzeczy... co do AA to jest fajna sprawa w odpowiedniej sytuacji, koles cie przewraca a ty AA i jedziesz po nim killu tych co dobijaja nozem juz sie zdziwilo ... strzelanie ze snajperki jest do bani to fakt... szybkosc przeladowania bardzo zkraca skill zwlaszcza na 3lv...zwalniajac zmiane broni i ekwipunku wyeliminowali przynajmniej glitche z mgo1 typu sztbkie strzelanie z shotguna itp... tryb snake wymiata jest doooooozo leprzy niz ten z mgo1... mgo1 byla poprostu inna ale czy niebylo by tak ze jakby zrobili mgo2 takie samo to ludzie by jechali po nim bo znow to samo, moge sie zalozy ze tak by bylo. Ja bardzo sie ciesze ze mgo2 jest inna lubie zmianya czy sa leprze czy gorsze to kwestia gustu. mi bardzo sie podoba mgo2 i tylko 2 rzeczy mnie draznia frendly fire i strzelanie ze snajperki bo to uwielbiam bardzo. Jeszcze jedno jak widze tekst "koniec amunicji to jestes trup" to mi sie smiac chce z tych ludzi co tak twierdza A co do grafiki to ludzi nieczytacie wogule, sam Hideo powiedzial zeby niespodziewac sie czegos wielkiego bo niezalezy mu na super grafice, jego glowny cel to grywalnosc i fabua. Fast Move lv2 CQC lv1 Assa. R. Mastery lv1 M4 MK.22 Book Glownie gram na takim ustawieniu i jest super. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 (edytowane) Dwoch gosci z as.rifle. Jeden ma caly magazynek drugi polowe. Jezeli ten co ma polowe nie strzeli head-shota to ginie. Mowie tu o droch graczach ofensywnych a nie o pryczajonym tygrysie albo ukrytym smoku. NIc smiesznego tu nie widze. Edytowane 30 kwietnia 2008 przez Afroman Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 witam ja mam niestety podobne odczucia. Wczoraj grałem dość długo i podam dwie sytuacje, które doprowadzają mnie absolutnie do szału: - pierwsza to właśnie 'nie masz naboi - jesteś trup'. Powiecie - przecież wszędzie tak jest! A ja na to, że nie, bo np. w COD4 jednym przyciskiem zmieniam sobie na handguna i jadę dalej - pewnie że jest ciężej, ale nie jestem od razu trupem na miejscu - mogę się jeszcze wykazać. Przecież nie po to nosi się od cholery broni, żeby padać po wystrzeleniu jednego magazynka... czyli jednym słowem - idziemy sobie spokojnie, natrafiamy na drugiego zawodnika i wynik może być tylko jeden - ten kto ma o jeden nabój więcej wygrywa. - ale już chyba szczytem szczytów jest kompletne nie wyważenie broni. Sytuacja podobna jak wcześniej: spotyka się dwóch ofensywnych graczy, puszczają w siebie całą serię i oczywiście brakuje naboi na wykończenie kolesia (nawet na AA). W tym momencie wpada ekipa i wyżyna mi moją zdobycz, mi cały wysiłek idzie na marne i czeka mnie tylko zgon (bo poprzednia walka mnie wykończyła, z definicji już nie mam szans...) To są dwie najbardziej irytujące mnie sprawy w gameplay'u, które skutecznie potrafią irytować w czasie gry. Ale dość narzekania - mam pytanie: czy mogę sprawdzić ile punktów brakuje mi do kolejnego levelu? czy mogę również sprawdzić kiedy moje skille pójdą o level wyżej? dzięki z góry za help Cytuj
Gość KaIgrekO Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Nie tylko kto ma więcej naboi ale też jak ich się użyje. Przykład: M4 i AK. Bronie które mniej więcej (lub nawet dokładnie) tyle smo mają naboi w magazynku. Plus M4 to jego szybkostrzelność. W połączeniu z bardzo dobrym celowaniem nie ma mocnych. Ale jeśli gracz słabiej celuje to jest to jednocześnie największa wada M4 gdyż przeciwko AK szybciej opróżni się magazynek a gracz z AK nadal będzie do nas strzelał i może nas ze spokojem wykończyć. Jednocześnie przy M4 tylko 1/4 wystrzelonych pocisków trafia w cel. Z AK musze jeszcze potestować. Jeśli potrzebujemy 5-6 strzałów w korpus aby wykończyć przeciwnika to jak nietrudno obliczyć musimy wystrzelić 20 do 25 pocisów co daje praktycznie cały magazynek. Dlatego powiem jeszcze raz: ustawiamy Camera Orientation (tutaj się to chyba trochę inaczej nazywa) i celujemy ręcznie z zaa bara w łeb. Jesli chodzi o mnie daje radę spokojnie z 2-3 przeciwnikami naraz. Aha - AA chyba tylko raz użyłem zaraz na początku - w nowym MGO nie jest to (przynajmniej dla mnie) dobre rozwiązanie. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 przetestuję. Może po prostu jestem lama i tyle... muszę poćwiczyć. czy jesteś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie w poście powyżej? Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Na liczniku mam juz 20g i pomalu poprawiam moje statsy,wczoraj szlo mi doskonale bo za kazdym razem bylem pierwszy badz drugi.Na dodatek coraz bardziej podoba mi sie nowa plansza.Genialna na td.Sneak mnie nie przekonuje. ..i mam pytanie co musze zrobic zeby dostac eagle i shark,to znaczy ile mi jeszcze brakuje Cytuj
BigSnk 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 OMG jak wam niewystarczy jeden magazynek na zabicie goscia to ja niewiem jak wy strzelacie, mowicie ze w cod4 wyciagasz hand guna a co ci zabrania zrobic to samo... strzelaj krodkimi seriami a jeden magazynek starczy na 3 gosci i bron jest owiele celniejsz... propo celnosci broni mowicie ze 1/4 pociskow trafia, a czego wy sie zpodziewacie jak dusicie spust. odrazu widac ze wiekrzosc z was niebyla w wojsku ani nie strzelala, wystrzel z ak caly magazynej za jednym nacisnieciem spustu a moge sie zalozyc ze nawer 1/5 naboi niebedzie w celu (celnosc broni zalatwiona) Strzelasz sie z jakims kolesiem i widzisz ze konczy ci sie amo (wogule to kto pcha sie z pustym magazynkiem w walke) to zrob unik za jakac oslone, zacznij uciekac i chowac sie bedziesz mial mnustwo czasu na przeladowanie lub zmiane broni, w ciasnych pomieszczeniach najleprze jest cqc... napewno myslicie uciaczka, chowanie sie to dla noobow, lamerow czy jak tak to zwali, walka bezposrednia jest dla pro (lol)... teraz pomysl na wojnie tez bedziesz latal jak baran i strzelal jak rambo??? robiac rushe fakt zrobisz 30/26 fragow a ja unikajac bezposrednich starc zrobie 20/2 co leprze??? c.d.n. musze zpadac do urzedu skarbowego Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.