Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Ale macie problemy, gra zachwyca grą aktorów, oprawą dźwiękową, klimatem, fabułą i misjami, a tutaj są toczone wojny na temat trawy. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Gra gangsterska bez trawy, to tak jak wyścigi z drzewami poskładanymi z dwóch bitmap na krzyż ot, taki żart dla rozluźnienia atmosfery Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 popiol: To jest ewidentnie jakiś glitch. Na pasku przy podjeździe masz trawę a gdzie indziej nie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Nie. Bo coś takiego jest również na PS3. Przy podjeździe, jak mówisz, to są jakieś niskie krzaczki. Screen popioła to jak kopiuj - wklej z wersji PS3 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Bo popiół nie ma zielonego pojęcia, że posiada PS3 a nie x'a Cytuj
No5o 1 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) Również jestem zdania, że trawa to nie najistotniejsza rzecz, ale... dorzucam kolejne zdjęcia, z wersji X360, pokazujące, że istnieje. Zdjęcia w 720p, grafika nie zachwyca... Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Zdjęcie 3 Edytowane 28 sierpnia 2010 przez No5o Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) Trawa mi lata, ale to są jakieś mega jajca, u mnie trawy nie ma. Są krzaczki, drzewa i drobnę kępy przy domu z demka, ale takiej fajnej trawy jak na tych screenach nie widziałem. Po prostu jest tekstura zielona i tyle. Mam polskie wydanie, Xbox 60 Falcon, gram z dysku. Trzeba zrobić w tej sprawie śledztwo Edit: jest trawa, wszystko cacy. Czyli wychodzi na to że ona musi sobie urosnąć Edytowane 28 sierpnia 2010 przez aux Cytuj
No5o 1 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) Wersja ENG, Jasper, gram z płyty. Auto, co godzinę wypada poza mapę, niektóre postacie nie mają nałożonych tekstur, i podczas cut - scenek w mieszkaniu "ziomeczka" głównego bohatera (w hawajskiej koszuli) widzimy drzewka stojące na zewnątrz. btw: Proszę nie zwracać uwagi na mój irytujący głos. Edytowane 1 września 2010 przez No5o Cytuj
orion50 632 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Może Ci konsola siada. Ja takich jaj nie miałem nawet w GTA IV Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 zrzuć na dysk i graj z niego. błędy i takie jaja powinny zniknąć. wiele gier tak ma. Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) Hahaha i jeszcze cziw mu wpadł Edytowane 28 sierpnia 2010 przez kudlaty88 Cytuj
popiol 16 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Grałem dzisiaj i faktycznie trawa już była, nie wiem czy to dlatego, że zainstalowałem grę na dysku czy dlaczego, ale moim zdaniem to nie zależy od pory roku (no wiadomo zimą jej nie ma bo zalega śnieg). Cytuj
Nitrom 38 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 dlatego ze zainstalowales gre na dysku:) u mnie jest trawa jak na demie Cytuj
milekp 78 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Ja sądzę, że te kombinacje z trawą w Mafii 2, to celowe działanie mające na celu odwrócenie uwagi od krzyża 8) Cytuj
No5o 1 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 zrzuć na dysk i graj z niego. błędy i takie jaja powinny zniknąć. wiele gier tak ma. Wybacz ( ), ale zainstalowałem na dysku i oto są efekty: http://www.youtube.com/watch?v=6Y6XI0Pnbds Dobra... pomijając całe psioczenie. Gra jest wspaniała. Dialogi, przerywniki, klimat i historia to majstersztyk. KAŻDA misja jest inna. Detale, takie jak reklamy na ścianach, wiernie odtworzone elementy i wystrój wnętrz, auta ( + tuning) genialny soundtrack wywołują uśmiech na twarzy. Cytuj
popiol 16 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) widzisz No5o tak to jest jak się gra na piracie (zgadłem czy nie?), ja tam takich kwiatków nie mam na szczęście. Ja również uważam, że gra jest przekozacka (jestem w 13 chapterze i mam ponad 11h na liczniku, nie pędzę na łeb na szyje tak jak co niektórzy) i gra tak naprawdę zasługuje na oceny rzędu 9, a nie 7. Martwi mnie strasznie małe zainteresowanie tym tytułem tutaj, nikt praktycznie swoich wrażeń nie opisuje, wszyscy się zrazili tym demem i anulowali preordery i powiem Wam, że to był Wasz życiowy błąd, bo demo kompletnie nie odzwierciedla tego pier-dol-nięcia, które oferuje pełna wersja. Naprawdę kapitalny tytuł! Edit. Zapomniałem o coś spytać. Próbował ktoś zrobić tego achieva z 5 headami pod rząd? Albo mi się wydaje albo on jest jakiś zglitchowany bo mi nie chce wpaść :confused: Edytowane 28 sierpnia 2010 przez popiol Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Giera naprawdę daję radę, nie chce mi się rozpisywać, ale klimat i wczuwa jest dobra. Historia jest ciekawa(przynajmniej do 7 rozdziału-czy dalej też-dopiero sprawdzę). Detale zasługują na uwagę- przechodnie wy(pipi)ujący się na śliskim chodniku zimą, zlatujący z dachu śnieg gdy ruszamy furą która stała na ulicy, super klimat gdy miasto spowija noc-światła itd. W radio nawet mówią o Polakach i o dziwo nie w prześmiewczym tonie. Ponadto spolszczenie zrobione "z jajem", widać, że ktoś się wczuł i nie tłumaczył sztywno tekstu tylko wrzucał swojskie powiedzonka. Jak dla mnie gra na 9. Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Zgadzam się. Miasto nocą robi wrażenie, światła mijanych samochodów, odbicia w asfalcie, super grafa. Śliczne i bogate w detale są też wnętrza - klatki schodowe, mieszkania. Jest taka misja (nie będzie spojlera) gdzie musimy jechać do typka i dać mu nauczkę. W mieszkaniu ostra impreza, typek posuwa laskę w kuchni. Zamiast obić mu papę gapiłem się w z podziwem na dopieszczenie tej miejscówki, tekstury, oświetlenie - coś pięknego. Wspaniały jest też soundtrack w tej grze. Póki co wszystko mi się podoba, jestem w 12 etapie i na dziś dałbym mocne 9/10. Cytuj
No5o 1 Opublikowano 28 sierpnia 2010 Opublikowano 28 sierpnia 2010 (edytowane) widzisz No5o tak to jest jak się gra na piracie (zgadłem czy nie?) Tak, ale w ramach usprawiedliwienia dodam, że pełna wersja w krótkim czasie stanie nad telewizorem. Edit. Zapomniałem o coś spytać. Próbował ktoś zrobić tego achieva z 5 headami pod rząd? Albo mi się wydaje albo on jest jakiś zglitchowany bo mi nie chce wpaść :confused: Ja nie. Najpierw historia, osiągnięcia przy drugim podejściu. Jest taka misja (nie będzie spojlera) gdzie musimy jechać do typka i dać mu nauczkę. To, co następuje potem spowodowało opad mojej szczęki. I fakt - pomieszczenia prezentują się oszałamiająco i doskonale pokazują przemijający czas w grze. Dosłownie zwiedzałem mieszkanie Joe'a (po akcji z "fajerwerkami"), a la lata "50". Może to szczegół, ale... czy Vito w późniejszych rozdziałach ma większy przedziałek/leciutką łysinkę i więcej zmarszczek? Dodam też, że olbrzymią frajdę dostarcza mi symulacyjny tryb jazdy. Auta prowadzi się doskonale. W przypadku ciężkich pojazdów dosłownie czuć ich masę, zwykły skręt o 90 stopni, często kończy się na ścianie budynku. Każdy ruch musi być precyzyjny, nie ma mowy o skręconych kołach podczas dodawania gazu. Ach! Opady deszczu powodują moją panikę, spowodowaną zerową przyczepnością. Wspaniałe. Przypuszczam, że na długo w pamięci utkwi mi szaleńcza jazda do domu Leo Galante, zakończona bieganiem między pokojami, ze staruszkiem u boku, który komentuje coraz to gorsze pomysły na kryjówkę. Edytowane 28 sierpnia 2010 przez No5o Cytuj
popiol 16 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Powiem wam, że po tego typu produkcji nie spodziewałem się błędów, które uniemożliwiają dalszą rozgrywkę! No poprostu jestem w mega du-pie i nie wiem co mam zrobić z tym fantem, (pipi)ałem się z tym wczoraj chyba z 2h, aż w końcu odpaliłem na YT filmik, żeby zobaczyć czy ja czasem czegoś źle nie robię... Chodzi o 14 chapter, który jest bardzo długi (można powiedzieć, że składa się z kilku misji) i bardzo trudny jak się gra na hardzie, jestem już w jego końcowym etapie - na budowie i Joe w ogóle nie ogarnia o co chodzi i stoi jak ta pała gdzieś na początku i nic kompletnie nie robi, a powinien iść ze mną i mi pomagać, jest tak zglitchowany, że jak wejdę na niego to on "płynie" do przodu tak nienaturalnie... No poprostu jestem załamany i nie wiem co mam zrobić, próbowałem powtarzać kilkanaście razy misję (nie można całej od początku, tylko od ostatniego checkpointa) i nic to nie dawało. Wyłączyłem i włączyłem grę i też to samo. Mógłby ktoś kto przeszedł grę powiedzieć mi jak to wygląda jak się wybierze z menu głównego dany chapter, można z tego chaptera wybrać poszczególne misje/checkpointy jeżeli ten chapter jest długi czy trzeba caluteńki od początku przechodzić? Dodam jeszcze, że bodajże w 10 chapterze też miałem irytujący błąd, miałem powrócić do domu i położyć się spać, ale coś się z(pipi)ało i nie pokazywała się opcja "idź spać", latałem jak głupi, kombinowałem, aż w końcu po dłuższym czasie jak wróciłem to udało mi się ululać Vito... Cytuj
Just Boro 2 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Mi się osobiście Mafia II bardzo spodobała - nie wiem dlaczego ludzie narzekali na demo, ja osobiście Demo przeszedłem wielokrotnie i jedyna rzecz jaka mi się nie podobało to wygładzanie krawędzi. Klimat jest moim skromnym zdaniem nieziemski, a ten twist w Chapterze 6 (bodajże) Bardzo ładne modele postaci i mimika twarzy, Empire Bay jest piękne. Ogólnie gierka jest na 8+, szkoda że nie ma multi i jest taka krótka - około 12godzin zabawy Cytuj
Nitrom 38 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 rozpędził się ktoś do 30 mil i utryzmal predkosc 5 min? denerwujace, ze jak się człowiek najezdzi i zginie gdzies przypadkiem, to kilometry przejechane od save do smierci nie naliczają się Cytuj
No5o 1 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Popiol- tylko wybór chaptera. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Skończyłem Mafie 2 zajęło mi to 12 h. Jako sandbox do bani ale jako gra akcji super:D Dawno gra mnie nie trzymała tyle godzin przy monitorze Cytuj
No5o 1 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 (edytowane) Początek rozdziału XIV Vito i Joe zabijający bohatera pierwszej części gry - Thomasa Angelo. To, co tam oznaczało tragedię i śmierć postaci, z którą zżył się gracz, tutaj przedstawione jest z innej perspektywy jako rutynowe zadanie, podczas jeżdżenia po mieście i wykonywania kolejnych zleceń. Szok, szok, szok. Edytowane 29 sierpnia 2010 przez No5o Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.