Skocz do zawartości

Bioshock


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadzam się. Dema nie reprezentują finalnego poziomu gry a to według mnie idiotyczne zagranie!!! To chyba reklama ma być nie?? Dobrze że Bioshock to sprawdzona marka i nie trzeba sie martwić o fun z gry.

Opublikowano

Demo skończyłem parę razy i naprawdę nie mogę się już doczekać premiery :). Nie spodziewałem się że jest tu aż tak mroczny, ciężki klimat. Brud, syf, niepokojące odgłosy, dźwięki, krzyki, ciągłe napięcie bo nie wiadomo co się zaraz wydarzy - Rapture przeraża. Chyba pierwsze miasto od czasów Silent Hill które przeraża mnie bardziej niż przeciwnicy którzy w nim występują, nie chciałbym się na pewno tam znaleźć.

Także gameplay prezentuje się lepiej niż myślałem. Połączenie plazmidy + broń daje kupę radochy, a co to będzie w pełnej wersji gdy będzie ich dużo do wyboru i masa kombinowania :).

Ładna szczegółowa grafika, różnorodność lokacji, sporo jak na demo dialogów co pokazuje że fabuła odgrywa tu jedną z głównych ról, nic tylko czekać do premiery która już blisko :).

Opublikowano (edytowane)

the same experience on the PS3 as on the 360. Of course, the PS3 is a very different machine to code a game on, and so the team used a combination of optimization and filtering to maximize the overall visual experience of the game. These optimizations improved frame rate and added the slight "blur filter"(czyt.ps3 jest słabsze)

Edytowane przez stabik
Opublikowano

słabsze ? chyba brak umiejętności jak musieli zaprzęgnąć do tego 4 studia...porażka no ale co się dziwić gra została napisana na x360 a jak wiadomo prze portowanie takiej gry na ps3 sprawia niektórym developerom problemy ale na szczęście nie wszystkim

Opublikowano (edytowane)
czyt.ps3 jest słabsze)

 

Masz zapewne na myśli wersję gry. Jak to jeden developer napisał na forum NeoGAF w kwestii konwersji:

 

'Dostajesz 200 tysięcy linii papki, która jest kodem DirectX i masz to przenieść na logikę innej platformy i to w OpenGL. Jeżeli masz czas i pieniądze - sadzasz ludzi i planujesz port - większymi kawałkami, co i jak będziesz przenosić, jak od początku skonstruować kod. Jeżeli nie masz - to bierzesz te 200 tys. linii i wysyłasz do Szanghaju, gdzie jacyś nieszczęśnicy 'tłumaczą' ten kod linia po linii. A ty na końcu siadasz i zaczynasz ciąć na lewo i prawo - obniżać rozdzielczość, dokładać różne filtry maskujące niedoskonałości obrazu - po to żeby osiągnąć porównywalny framerate co na X360.

 

Odpowiedź 2K sugeruje, że chyba poszli tą drugą drogą :whistling:

Edytowane przez albz74
Opublikowano (edytowane)
czyt.ps3 jest słabsze)

 

Masz zapewne na myśli wersję gry. Jak to jeden developer napisał na forum NeoGAF w kwestii konwersji:

 

'Dostajesz 200 tysięcy linii papki, która jest kodem DirectX i masz to przenieść na logikę innej platformy i to w OpenGL. Jeżeli masz czas i pieniądze - sadzasz ludzi i planujesz port - większymi kawałkami, co i jak będziesz przenosić, jak od początku skonstruować kod. Jeżeli nie masz - to bierzesz te 200 tys. linii i wysyłasz do Szanghaju, gdzie jacyś nieszczęśnicy 'tłumaczą' ten kod linia po linii. A ty na końcu siadasz i zaczynasz ciąć na lewo i prawo - obniżać rozdzielczość, dokładać różne filtry maskujące niedoskonałości obrazu - po to żeby osiągnąć porównywalny framerate co na X360.

 

Odpowiedź 2K sugeruje, że chyba poszli tą drugą drogą :whistling:

Bosko jeśli poszli druga drogą. Nic tylko współczuć ludziom, którzy wydali 1500zł i grają w gorsze graficznie porty bo ich maszynka "tak ma". W du.pie bym miał 2K i nie kupiłbym Bio na ta platformę. I jeszcze się jawnie przyznają do tego co zrobili z konwersją.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano

Współczuć by trzeba było, gdyby kupno Bioshocka bylo przymusem. Widziałem demo, nie grałem w pełną na X360, więc nie rozumiem o co cała zadyma. Gra prezentuje się wyśmienicie (klimat, grafa), a że na 360 może wyglądać lepiej...co z tego. Grunt, żeby gra nie odstawała od innych pozycji na PS3.

 

Teksty w stylu"2K leje na posiadaczy PS3" itp. zostawmy pieniaczom na pożywkę, Panowie, szkoda czasu na wypisywanie nic nie wnoszących tekstów.

Opublikowano

Po tym co ujrzałem w demie jestem zadowolony i gre kupie. Nie wiem czy to jest pelne 720p czy jakieś oszukane, żadnych przycięć animacji nie zauważyłem, ani palce mi się nie ześlizgiwały z gałek czy triggerów. Jestem zadowolony z tego co widziałem.

Opublikowano
a że na 360 może wyglądać lepiej...co z tego

Z tego że PS3 technicznie (i teorytycznie) jest konsolą bardziej zaawansowaną, taką przy której postawienie 40 calowego HD ma większy sens, nie dość że ludzie czekali kupe miechów, to jeszcze każą sobie płacić jak za jakąś normalną gre ! (dla porównania przypomijmy sobie jak postąpił Capcom z Lost Planet ....... mimo że potem i tak wyszedł Colonies).

Opublikowano

Faktem jest, że irytować może posiadaczy PS3 takie podejście do tematu. Jak coś robić, to robić porządnie, albo w ogóle, już nie wyobrażam sobie tłumaczenia typu "bo coś tam". Oczywiście, nikt do kupna nie zmusza, ale dlaczego niektórzy gracze mają być pokrzywdzeni tylko dlatego, że mają inny sprzęt? Tak czy inaczej, BioShock to pozycja po stokroć warta zagrania i naprawdę ewentualne różnice w oprawie większego znaczenia mieć nie powinny.

Opublikowano (edytowane)

Gooralesko - jeżeli nie czytałeś mojego posta, to najkrócej ujmę to tak - jak do diesla zaczniesz lać bezołowiową 98 - to się nie dziw, że nie jedzie. Jak na zaprezentowane podejście i totalnie sp...lony projekt (4 studia zamieszane w tą aferę, jedno zewnętrzne ściągane na ratunek) to efekt końcowy jest niezły.

 

I dlatego właśnie, kolejne studia decydują się na rozpoczynanie developmentu na PS3, bo łatwiej się to potem przenosi na X360. Nie wiem, dlaczego tyle osób ma z tym problem, vide news o Skate 2. Awantura wielka że lead jest na PS3, podobnie jak Mirror's Edge.

Edytowane przez albz74
Opublikowano (edytowane)
Gooralesko - jeżeli nie czytałeś mojego posta, to najkrócej ujmę to tak - jak do diesla zaczniesz lać bezołowiową 98 - to się nie dziw, że nie jedzie. Jak na zaprezentowane podejście i totalnie sp...lony projekt (4 studia zamieszane w tą aferę, jedno zewnętrzne ściągane na ratunek) to efekt końcowy jest niezły.

No coś ty? Przecież niedawno w tym temacie nasz kochany Jacobss napisał, że to wielka zaleta gdy jedną grę robią 4 studia i nawet napisał takie coś:

 

Ciekawe czemu liczyłes na poziom PC.

Dlatego, że konwersja na PS3 trwa już bardzo długo, a ponadto była robiona przez 4 teamy. Następna sprawa to taka, że wersję na PC w maks detalach, śmieszny i stary PC udźwignie z palcem w bucie. A niby PS3 nie potrafi? Świadczy to tylko o ekipach, które Bioshocka konwertowały.

 

Gubicie się w zeznaniach lub panie albz74 silisz się w usprawiedliwianiu takiego a nie innego stanu rzeczy.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano

Nie no, jesteście wspaniali.

 

Ledwo wyszło demo konwersji, a oni już przesądzili losy tej generacji.

 

Graliście w Obliviona? Można? A jakże. Więc nie mówcie o ograniczeniach PS3, mówcie o ograniczonych programistach.

Opublikowano
Bo niestety obecny rynek ostro pokazuje że ządzi kasa, ludzie mają w (_)_) takie rzeczy jak choć trochę "profesjonalizmu" ,byle tylko była z tego kasa. Ciosem dla PS3 jest to że nie ma tak naprawdę okazji pokazać swoich możlwości w tytułach multiplatformowych :/.

Jest w tym trochę prawdy, w dzisiejszych czasach kasa zawsze stoi na pierwszym miejscu, a profesjonalizm, o którym mówisz się po prostu nie opłaca. Oczywiście są wyjątki.

Gooralesko - jeżeli nie czytałeś mojego posta, to najkrócej ujmę to tak - jak do diesla zaczniesz lać bezołowiową 98 - to się nie dziw, że nie jedzie. Jak na zaprezentowane podejście i totalnie sp...lony projekt (4 studia zamieszane w tą aferę, jedno zewnętrzne ściągane na ratunek) to efekt końcowy jest niezły.

Efekt jest niezły, ale czy tego wymagasz, jako końcowy nabywca produktu? Tylko żeby miał on ręce i nogi? Przykładowo ja liczę na wysoką jakość i nie interesuje mnie, że ewentualne problemy wynikły z powodu nieudolności developerów, czy jakichkolwiek innych. Właśnie takie rzeczy bardzo denerwują, bo jak na dłoni widoczne jest podejście do całej sprawy. Bardzo złe, powiedziałbym, ale to chyba jasne.

Opublikowano
Więc nie mówcie o ograniczeniach PS3, mówcie o ograniczonych programistach.

I to jest cała prawda, jak się chce to można ale jak liczy się tylko kasę, a nie chce się włożyć troszkę wysiłku w optymalizację produktu to wygląda to później różnie...

 

Opublikowano
Efekt jest niezły, ale czy tego wymagasz, jako końcowy nabywca produktu? Tylko żeby miał on ręce i nogi? Przykładowo ja liczę na wysoką jakość i nie interesuje mnie, że ewentualne problemy wynikły z powodu nieudolności developerów, czy jakichkolwiek innych. Właśnie takie rzeczy bardzo denerwują, bo jak na dłoni widoczne jest podejście do całej sprawy. Bardzo złe, powiedziałbym, ale to chyba jasne.

 

Masz pełne prawo tego oczekiwać :) Ale zaręczam Ci - nie pożałujesz. Problemy z demem zostały rozdmuchane do granic możliwości. Ja Bioshocka mam na X360 , grałem też w demo i powiem Ci że dopiero jak je obie postawisz obok siebie to możesz zobaczyc różnicę. Ale jak nie będziesz oglądać każdego piksela z 8 stron to gra Ciebie wessie i wypluje dopiero, jak skończysz ;) To nie jest jakiś cholerny wybrak, jak na pogmatwane losy projektu to naprawdę bardzo dobra gra. Porównam ją do GTAIV - jak chcesz to możesz sobie marudzić, że któraś wersja jest lepsza, ale obie to są bardzo dobre gry. I podobnie jak z Bioshockiem - pogodzi je dopiero wersja PC na dx10 :)

Opublikowano
Masz pełne prawo tego oczekiwać :) Ale zaręczam Ci - nie pożałujesz. Problemy z demem zostały rozdmuchane do granic możliwości. Ja Bioshocka mam na X360 , grałem też w demo i powiem Ci że dopiero jak je obie postawisz obok siebie to możesz zobaczyc różnicę. Ale jak nie będziesz oglądać każdego piksela z 8 stron to gra Ciebie wessie i wypluje dopiero, jak skończysz ;) To nie jest jakiś cholerny wybrak, jak na pogmatwane losy projektu to naprawdę bardzo dobra gra. Porównam ją do GTAIV - jak chcesz to możesz sobie marudzić, że któraś wersja jest lepsza, ale obie to są bardzo dobre gry. I podobnie jak z Bioshockiem - pogodzi je dopiero wersja PC na dx10 :)

Tak się składa, że BioShocka już przeszedłem(kilka razy), co też zaznaczałem wcześniej. :) Moja wypowiedź dotyczyła ogólnie całej sprawy, bo przecież gra, o której mowa to nie jedyny taki przypadek. Natomiast szukanie różnic w oprawie to kompletnie nie moje klimaty, bo owego elementu nigdy nie stawiałem ponad inne części składowe. Wręcz odwrotnie.

 

 

Opublikowano

mi tam sie graficznie podoba, liczy sie gra a nie grafika, znikim niezamierzam konkurowac , czy umnie wyglada lepiej ta tekstura czy gorzej. gram dla siebie , i dla wlasnej przyjemnosci. a bioshock graficznie zaspakaja moje podniebienie :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...