Mefi23 15 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) Podziękowałem obu Panom w postaci plusików @Szejdj - nomen omen, ciekawie wyglądają Smerfy i Settlersi reszta jakoś mi nie pasuje, a już z tymi warcabami to już w ogóle pojechałeś . @Sprite - ciekawa alternatywa, może masz więcej podobnych gier? Command & Conquer: Red Alert - miał ktoś okazję testować? Cena też ciekawa ( $0.99 ) Edytowane 15 stycznia 2011 przez Mefi23 1 Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Ja sam dopiero ostatnio kupilem IP4 i jak na razie wykupilem najlepsze gry, ktore sa na App Store Final Fantasy podobno jest zajebiste Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) Angry Birds, Cut the Rope, Spiderman Total Mayhem, Doodle jump, Crash Bandicoot Nitro Kart 2 Edytowane 15 stycznia 2011 przez sprite Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) Mam wszystko oprócz Spidermana i ostatniego tytułu. No, nic zobaczymy, co z czasem wpadnie w moje ręce. Będę się dzielił wrażeniami jeśli jakiś tytuł będzie godzien dłuższego wywodu. Dodatkowo polecam: "Solomon's Keep" Edytowane 15 stycznia 2011 przez Mefi23 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) Angry Birds, Cut the Rope, Spiderman Total Mayhem, Doodle jump, Crash Bandicoot Nitro Kart 2 Dokup sobie jeszcze Mirrors edge, Game dev story. Fruit ninja też jest dobre. Edytowane 15 stycznia 2011 przez mataman Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Ja od dwóch dni chodzę nonstop z telefonem w ręce i gram w Game Dev Story A co do Smerfów to są OK a na dodatek są darmowe Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Też polecam Game Dev Story, pomimo badziewnego interfejsu wciąga jak nic . Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 I teraz najważniejszy komentarz EA - "Dead Space will run on all iPhones" Yeah Cytuj
NemoKOF 678 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 Pytanie JAK bedzie chodzic iPhone 2g i 3g to naprawde ubogie maszynki w tej chwili. Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 2G i 3G są już wyłączone z rywalizacji i na pewno nie będą brane pod uwagę. Sama gra natomiast zacna, pewnie się skuszę. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 2G i 3G są już wyłączone z rywalizacji i na pewno nie będą brane pod uwagę. Sama gra natomiast zacna, pewnie się skuszę. Nie powiem, ale gry od EA chodza naprawde tak samo na wszystkich platformach. Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 Całkiem prawdopodobne, ale chyba zdajesz sobie sprawę z faktu, że większość nowych aplikacji nie nadaje się na starsze modele Iphone'a? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 3G jest juz wypierany, owszem, ale ciagle wiele najnowszych produkcji na niego wychodzi. Malo gram na handheldach, ale DS'a pewnie kupie i bardzo mnie cieszy, ze 3G jeszcze go uciagnie Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 DS - kolejny must-have na App Store Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Na App Store pojawil sie Dead Space. Wieczorem kupie i dam znac jak sie gra. IGN wystawilo 8.5, wiec zapowiada sie swietnie. Chyba najlepiej wygladajaca gra na iOS jezeli chodzi o kompatybilnosc ze wszystkimi sprzetami posiadajacych iOS. Wiele zachwytow nad oprawa, mowiace, ze Infinity Blade zostalo pobite a do tego dziala na 3G. Zobaczymy... Kosztuje 5.49 euro. Spodziewalem sie 7.99 wiec jest dobrze Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Czekam na jakieś wrażenia. Przy okazji mam pytanie. W jakich sieciach macie swoje Iphone'y ? Cytuj
NemoKOF 678 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Ja mam w Erze ale nie mam locka wiec w sumie bez znaczenia(nie mam locka fabrycznie). No ja juz ogralem z 30 minutek, baaaaaardzo mi sie podoba. Fajny klimat, ladna grafika, chodzi bardzo plynnie i nie gubi klatek tak jak czasem niektore gry Gameloftu (modern combat 1 i 2 u mnie czasem ostro zatnie a hero of sparta chodzi dziwnie slabo). Na IP4 z iOS 4.1 i gra sie super. Jesli chodzi o grafe to nie widzialem jeszcze ladniejszej gry a Infite Blade niestety mnie jakos nie wciagnelo, to pokaz silnika jak dla mnie. Gra jest nudnawa i nie ma zadnej fabuly, tu mamy prawdziwa gre. No i ON MOWI Kto gral w DS1 wie o czym mowie ;-) Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 @ NemoKOF Thx. No to lykam DS'a bez popitki. Zaraz biore sie za sciaganie @Mefi Orange Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Dead Space to zdecydowanie najlepsza gra w jaka gralem na iPhone'a. Zadna nie ma takiego klimatu, gameplayu i grafiki jak DS. Jestem mniej wiecej w 1/3 gry, chce ja zaliczyc przed DS2, ktore czeka na odpalenie i przejscie Za kilka dni mozna spodziewac się mojej recenzji Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 DS w tej wersji faktycznie ciekawie wygląda. Mam cicha nadzieję, że w końcu ktoś się weźmie za przeportowanie niektórych gier na Androida... Cytuj
NemoKOF 678 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Z Androidem jest wiekszy problem - sam system jest nieco wolniejszy (jesli chodzi o obsluge 3d czy np korzystanie z CPU) - i teraz pisze dlaczego, zeby nie rzucali sie ludzie na mnie. Chodzi o to, ze jest WIELE urzadzen i WIELE producentow. Kazdy z nich tworzy jakies drivery itp, bywa roznie z ich jakoscia itp. W Androidzie chodzi taka jakby wirtualna maszyna Javy, tylko nie do konca to jest Java - dzieki temu, piszac JEDEN kod, program moze dziala na wielu maszynach. Zeby gry chodzily dobrze z reguly taka maszyna wirtualna musi zostac pominieta. Na urzadzenia przenosne standardy grafiki 3d ktore pozwalaja na programowanie jednym rozkazem czegos, co wykona sie kilku sprzetach tak samo jest dopiero w powijakach. Powstal standard OpenGL ES ale zostal w pelni (ale tego nie jestem w 100% pewien) zaimplementowany dopiero w Androidzie 2.3. Dlatego do tej pory wszystkie gry na Andka Gameloftu mialy po kilka wersji. Na iOS jest inaczej, kontroluje to JEDNA firma, mamy dostep to ramu, procka czy GPU w czasie rzeczywistym ( w starych Andkach nie bylo takiej opcji) i dlatego rzeczy chodza nieco lepiej. Wydaje mi sie, ze kwestia czasu jest rozwoj aplikacji i samego systemu dlatego trzeba czekac narazie. Android to ogromny rynek, o wiekszym potencjale od Apple'a chociazby ze wzgledu na ilosc firm ktore go wspieraja. Po wzrocie ilosci tych urzadzen widac, ze ten system bedzie raczej przodowal. Martwia mnie tylko aktualizacje ktore niestety nie zawsze sa wypuszczane na rynek - czyli mamy telefon ktory sobie poradzi z Andkiem 2.3 a go nie dostaje albo np. w jednym kraju dostaje a w innym nie (tam ma ktorys Samsung w tej chwili). Gameloft generalnie sie bierze za porty, powoli bo powoli ale cos tam grzebia, kilka ciekawszych gier wypuscili. Czy EA w to wejdzie - nie wiadomo, narazie nic nie slyszalem, ze jak mawia stara zasada ekonomii, pieniadze nie leza na ulicy wiec jesli tylko sprzedaz bedzie dobra to wejda inne firmy na ten rynek a to dla nas jako konsumentow plus. Problemem przez dlugi czas bedzie jeszcze rozproszenie wersji Androida, wersja 2.3 jest mocno poprawiona ale jest swieza, jest jeszcze sporo urzadzen na 1.6 a 2.1 i 2.2 lacznie stanowia wiekszosc. Przez braki w aktualizacjach (kazdy chce opchnac nowy telefon a nie dawac nowy soft za free) taki stan rzeczy utrzyma sie, jesli nie poglebi czego nie poprawia fakt, ze mozna jeszcze produkowac komorki na stare wersje systemu. Natomiast mysle, ze idzie to w dobrym kierunku i osiagnie poziom jak Windows, czyli uniwersalny system na wiele sprzetow. Na razie martwi jeszcze piractwo bo mimo wszystko o root systemu jest latwiej niz o jailbreak apple'a. Pozyjemy zobaczymy Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Z ciekawosci zapytam, ile mniej wiecej ważą gry na Iphone ? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Z ciekawosci zapytam, ile mniej wiecej ważą gry na Iphone ? Od 1 do 350 MB Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Z ciekawosci zapytam, ile mniej wiecej ważą gry na Iphone ? Od 1 do 350 MB Sa tez takie ktore zajmuja 1 giga i wiecej. Z tym jest naprawde bardzo roznie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.