Bojan_Zaw 4 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 + bardzo fajne misje poboczne Fajne jest też ciche "pożeranie", takie typowo skradankowe Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 myślę, że w piątek spokojnie będzie można tą grę kupić w sieci Saturn. sam kupiłem RE5 dzień przed światową premierą we wrocławskim Saturnie. wyszedłem z kina było jakoś 15 do zamknięcia galerii i sobie myślę... a sprawdzę. no i było ! : D i to w cenie 199, kilka dni później był już za 229. Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Ja ostatnio pojechalem zobaczyc Saturn w Toruniu i zapytac kiedy beda mieli gre, to sie okazalo ze zostal zamkniety a na jego miejsce powstala Biedronka :x Heh kusi by kupic gre, ale moze lepiej poczekac ze 2 tygodnie i kupic uzywke, bo pewnie niektorym sie nie spodoba i bede sprzedawac. Pewno cena juz bedzie kolo ~140-150 - hd gameplay RAMPAGE!!! Edytowane 8 czerwca 2009 przez Trufs Cytuj
MichAelis 5 625 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Z checia zagram, ale po tych filmikach widac ze graficznie gra nie powala, no i niesamowicie irytuje mnie to bieganie po scianach, jakas masakra Po niesamowitym infamous, chyba bedzie krucho. Cytuj
Nitro619 11 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Dostał już ktoś z tych co się rejestrowali do newslettera na stronie producenta (na USA) ten kod na dodatkową moc ? BTW Ultima juz od dzisiaj sprzedaje grę , ma wlasnie premiere Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 tyle, że info o dostępności jasno mówi 'wysyłka po premierze'. Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Jeszcze nie ma, ale ma byc dzisiaj podobno Edytowane 9 czerwca 2009 przez Trufs Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 No na stronce Ultimy przy "Protku" widnieje status: Premiera. Dzwonię do nich, wysłałem maila czy dziś wysyłają czy co do hu.. Byłoby idealnie jakby gierka na jutro była, akurat na długi wekeend. Bez pieprzenia się z empikami czy saturnami po kosmos cenach. Swoją drogą gadałem z dwoma kumplami co już rżną od paru dni, mówią że, gierka wciąga jak cholera. Zadyma i jeszcze raz zadyma to był aspekt którego brakowało mi w GTA4. A w Prototypie podobno można konkretnie narozrabiać. Jakby ktoś szybciej się dodzwonił do Ultimy czy dostał maila czy co niech napisze; kiedy w końcu wysyłają. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Zadyma i jeszcze raz zadyma to był aspekt którego brakowało mi w GTA4. A w Prototypie podobno można konkretnie narozrabiać. Potwierdzam Takiej zadymy jak w Prototype nie widziałem jeszcze w żadnej grze (nawet Marcenaries 2 i Crackdown się nie umywają). Do tego gra chodzi ultra płynnie, ani razu mi jeszcze nie zwolniła nawet w najgorętszych momentach, kiedy powietrze przecinało tyle kul, rakiet i wybuchów, że nic poza nimi i śmigłowcami na niebie nie było widać Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) http://forums.activision.com/viewtopic.php?f=33&t=1647 I nie trzeba bylo sie na glupia subscription zapisywac.... heh szkoda ze akurat teraz x0 mi wyswietlil... czarny ekran smierci lol >>' Edytowane 9 czerwca 2009 przez Trufs Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Ja dosłownie wczoraj zaliczyłem crack'a i jeśli Prototype zje go na śniadanie to dla mnie gra na 9+ (dobrze,że tak jak większość zamówiłem na ultimie więc jutro będę już szarpał) Edytowane 9 czerwca 2009 przez masterlag Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 No gierka podobna do Crackdowna, ale Crack nie dorasta Prototype do pięt Napisałem gdzie indziej: Dobrym elementem podczas pożerania niektórych postaci jest możliwość obejrzenia jej przeszłości. Mamy do czynienia z bardzo dobrymi misjami, ciekawą fabułą, ciekawymi misjami pobocznymi. Otrzymujemy z czasem bardzo fajne umiejętności, np. "ciche pożeranie" - nikt wtedy nie widzi, że kogoś sobie zjadamy lub też fałszywe wskazywanie wroga (czyli siebie tak naprawdę). Wystarczy, że zamienimy się w żołnierza, podejdziemy do innego i naciśniemy odpowiedni przycisk. Tak w skrócie z tego, co mi się podoba ;P Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Mi juz dali kod ale nie jest to cos jak zdrapa czy kod na bete/demo jakiejs gry z Live lecz zwykla kombinacja. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 http://forums.activision.com/viewtopic.php?f=33&t=1647 I nie trzeba bylo sie na glupia subscription zapisywac.... heh szkoda ze akurat teraz x0 mi wyswietlil... czarny ekran smierci lol >>' Tą umiejętność można zdobyć w grze normalnie, więc kod nie potrzebny. Ja jestem już chyba pod koniec gry i właśnie zdobyłem umiejętność latania śmigłowcami. Rajd Apachem nad zrujnowanym miastem to fajna sprawa. Kiedy na ulicy widać masy zombiaków i walczące z nimi wojsko, wygląda to nawet trochę jak Resident Evil Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) Wiem, kod jest tylko po to by dostac ta umiejetnosc szybciej .... i chyba zaoszczedzic punkty ewolucji jo? Recka IGN AU: http://xbox360.ign.com/articles/993/993388p2.html Po prawej jest ocena 7.5 a na dole w podsumowaniu 8.5 xd wtf. Edytowane 10 czerwca 2009 przez Trufs Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 No spoko, ale punkty ewolucji na zakup tego można nabić w 5 minut Co do oceny to 7.5 jest dla mnie stanowczo za nisko, ja na tą chwile bym dał mocne 9. Cytuj
kim 1 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Recka IGN AU: http://xbox360.ign.com/articles/993/993388p2.html Po prawej jest ocena 7.5 a na dole w podsumowaniu 8.5 xd wtf. 8.5 to ocena IGN AU(Australia) a 7.5 to ocena tego wlasciwego IGN (US). Eurogamer tez dal 7/10. Glownie gierce zarzuca sie niedopracowanie i slaba grafe. Chwalą za to grywalnosc. Pozatym ponoc replayability jest strasznie marne(wszystko idzie zrobic w mniej niz 20h i pozniej juz nie ma za bardzo po co wracac ) Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) wolek92:chodzi Ci o cracka 1? przeciez ta gra to stara jak swiat a Ty wymagasz od niej cudow wyjdzie crack 2 to bedzie wtedy mozna sie zastanowic jak to sie ma do prototype PS> i tak jakos malo ludzi o niej pisze a jak wiemy piraci graja w nia juz od jakiegos czasu... Edytowane 10 czerwca 2009 przez Juchy Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) Moja opinia opiera sie na "demku" ale po spedzeniu z nia 2h wiem ze warto czekac az stanieje do sensowej ceny. Grafike i itp sprawy pomine bo gralem na LOW w 1024 to gra srednio trzymala 20-30fpsow, pewnie na konsoli ciut lepiej jest . Miasto nie jest duze (wydaje mi ze moze sa 2 wyspy, my jestesmy na 1) ale podroz troche trwa z jednego miejsca na drugie - a to wallrun, latawiec, wallrun, latawiec, megajumpy - jak superheros sie czujemy . Baaaardzo duzo upgrejdow - speed, wysokosc jumpow, podnoszenie ciezszych przedmiotow, energia, regeneracja grab / rzut podczas biegu, i takie moce co widac bylo na trialerach - kolce z ziemi, macki ktore od nas sie wywodza + upgrejdy do zolnierzy. Sporo, pewnie troche czasu zajma upgrejdy bo pierwsze 10 sa dosc tanie, potem ich cena wzrasta + czesc trzeba znalesc zywicieli (np. by moc skorzystac z lekkiego czolgu potrzebne jest nam DNA "kierowcy"), innym razem konsumujemy zolnierza z machie gunnem i dostajemy upgrede. Skonczylem kilka misji wiec o fabule sie nie wypowiem. Standardowe ale pewnie pozniej sie rozwina jak na pewnym trailerze - porwanie heli by przeprowadzic atak z gory. A to idz do pewnego miejsca, przejmij cialo jakiejs wazne osoby (wspomnienia) czy przejac cialo dowodcy ktory ma karte do magazynu + oczywiscie zabijanie tych co nam przeszkadzaja . Ogolnie mozna powiedziec ze b. duzy chaos jest - masa soldierow z karabinami czy bazooka, pare heli, lekkie czolgi i palesajacy sie obcy. Oczywiscie jak na gre freeroamingowa przystalo musza byc znajdzki 50 podpowidzi za ktore dostajemy troche XP jak rowniez niebieskie kuleczki ktore tez nam daja XP - im wiecej mamy zebranych to one daja wiecje XP (pierw np. po 1000 za sztuke ale po 10 mamy juz 5000, jak najdziemy 25 - 7500,itp). Milo sie gralo, parkour, szpony jak Wolverine, mega jumpy, latawiec, kolce,itp. Pozostaje czekac az gra stanieje do przedzialu 150 i mozna lykac bo obecnie placic 240 to dla mnie b. duzo (chyba ze ktos kasy sporo ). Nie ma co porownywac jej do Crackdowna bo po pierwsze to byla gre experyment - krotka, malo ficzerow,itp Sa identycznie w tym ze obu robilo sie spora zadyme . Czekam... Red Faction, Sacred i pare innych gierek do zaliczenia Edytowane 10 czerwca 2009 przez Scorp1on Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 8.5 to ocena IGN AU(Australia) a 7.5 to ocena tego wlasciwego IGN (US). Eurogamer tez dal 7/10. Glownie gierce zarzuca sie niedopracowanie i slaba grafe. Chwalą za to grywalnosc. Pozatym ponoc replayability jest strasznie marne(wszystko idzie zrobic w mniej niz 20h i pozniej juz nie ma za bardzo po co wracac ) No nie wiem czy nie będzie po co wracać. Ja przykładowo bardzo często wracałem do takiego GTA tylko po to żeby sobie pojeździć czołgiem albo pobawić się z glinami. Myślę, że w przypadku Prototype będzie podobnie Bugów zbyt wielu jeszcze nie zauważyłem, a grafa jest bardzo dobra nawet w porównaniu do GTA4. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Ok pograłem już 4 h i muszę przyznać że dawno mnie tak gra nie wciągnęła. (ostatnio prawie pół roku przerwy od grania) Z gier tego typu na konsolach nowej generacji grałem już w wiele tytułów i np GTA 4 nigdy nie skończyłem (cały czas się zbieram), Infamous mi się znudziło po 5 h, Crackdowna i AC skończyłem z przyjemnością. Prototype to coś między crackdownem a Assassin's Creed i dlatego mi się bardzo podoba. Mamy tu mocarnego głównego bohatera któremu nawet czołówka z czołgiem nie straszna. Do tego po jakiś 2 h dochodzi element cichego zabójstwa (w stylu AC tyle że tutaj wchłaniamy nasz cel:)). Można misje przejść cichutko, ani razu nie powodując alarmu albo wskoczyć w sam środek bazy wojskowej i zrobić konkretną masakrę. Misje poboczne na razie bardzo mi się podobają. Mamy tutaj np: polowanie na czas, biegi po budynkach czy zabicie odpowiedniej ilości maszkar lub żołnierzy w określonym czasie. Całość nagradzana jest medalami zależnie od czasu w jakim skończymy. Oraz dodatkowymi punktami do upgrade. W ciągu 4 h grania ma już postać porządnie wymaksowaną. Z możliwością spuszczenia nalotu artylerii na czele (oczywiście w przebraniu jakiegoś wojaka). Fabuła też niczego sobie i aż się chce odkrywać nowe skrawki informacji od zasymilowanych (chyba tak to się pisze) kolesi. Niektórych ważnych dla fabuły ludzi znajdujemy dzięki misjom wątku głównego a reszta chodzi sobie po mieście i nic tylko polować :> Radzę powoli smakować grę bo każda misja wątku głównego powoli niszczy miasto. Lepiej wpierw nacieszyć się ładnym miastem bo później to na każdym kroku pełno mutantów. NA razie jest to dla mnie najlepsza gra w jaką zagrałem w tym roku. Crackdown <= Infamous < GTA 4 < AC < Prototype Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Średnia ocen Prototype na PS3 http://www.gamerankings.com/ps3/942350-prototype/index.html Średnia ocen Prototype na Xbox 360 http://www.gamerankings.com/xbox360/942351...type/index.html IGN pewnie średnią ocen na PS3 jeszcze zdąży obniżyć.Ja z kupnem powstrzymam się do nowego numeru PSX Extreme i zobacze jak zgredy go oceniły Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) Gra na prawdę rewelka, jestem po około 3 godzinach grania. Praktycznie zgadzam się z poprzednią opinią blantmana . Tylko szczerze mówiąc ja praktycznie od pierwszej zapowiedzi byłem optymistycznie do niej nastawiony. I to czego się spodziewałem to dostałem przynajmniej po tym co na razie ograłem. Co mnie cholernie cieszy to to że, animacja stoi na stałym poziomie. Nawet przy porządnej zadymie nie chrupie. A zadymę jak już prędzej ludzie pisali, można na prawdę konkretną wykręcić. Fabuła, fabuła oj ciekawie się zaczyna i ciekawie się rozwija (memoriesy-świetna sprawa). Do Infamous-a na razie nie porównuję bo w In.... grałem jak na razie może jakieś 5 minut. Jedyne do czego mogę się przyczepić to grafika, słabiutka albo raczej strasznie średnio. Doczytywanie się obiektów, słabe tekstury ale uwielbiam sandboxy i wiem że, w nich grafika zawsze schodzi na drugi plan. Wynagradza mi to masa rzeczy które są do roboty' misje poboczne, challenge na medale, mememoriesy, jakiś stuff do zbierania, zadymy itd. Do GTA4 raczej bym nie porównywał, raczej nie te progi hehe. Edytowane 10 czerwca 2009 przez Slupek88 Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Jedyne do czego mogę się przyczepić to grafika, słabiutka albo raczej strasznie średnio. Doczytywanie się obiektów, słabe tekstury LOL nie wiem gdzie ty w tej grze widzisz doczytywanie obiektów, bo ja pędząc na max sprincie przez miasto nic takiego nie zauważyłem. No chyba, że stoisz na najwyższym wieżowcu i patrzysz w dół, to się zgodzę Pograj sobie w GTS4 albo Infamous to zobaczysz co to jest doczytywanie obiektów Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) Najbardziej mi sie nie podobalo to ze gdy jestesmy w przebraniu zolnierza to mozemy z impetem spasc pod nogi reszcie ekipy, wykonac wallruna po budynku w poblizu ich czy tez przebiec sie przez ulice, skaczac, fruwajac to wskaznik zainteresowania jest rowny 0. Dziwne bo sadzilem jak w to takich grach bywa ze trzeba przestawic sie na spokojniejsze poruszanie sie postacia by nie wzbudzac podejrzen. Tak samo kolorystyka mi sie srednio podoba - szare miasto vs ciemno pomaranczowe. Edytowane 10 czerwca 2009 przez Scorp1on Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.