Skocz do zawartości

Star Ocean 4


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 324
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

ile jeszcze porazek musi przezyc SE zeby sie nauczyc ,ze jrpg sprzeda sie dobrze tylko na PS3?

 

jRPG - najlepiej sie sprzedaje w japonii, natomiast tam slabo sie sprzedaje X360. Gdyby wydali na PS3 sprzedali by wiecej, podniesli sprzedaz PS3 i nastepnego tytulu sprzedali jeszcze wiecej.

 

kolko sie zamyka.

 

Last Remnant - padaka sprzedaz, - SO4 - wcale nie lepiej, A moim zdaniem gorszy WKC sprzedaje sie duzo lepiej w samej Japonii od SO4 w Japan + US

 

Zycze wam wszystkim a sobie najbardziej wiecej jRPG na PS3

 

Star Ocean 4 - 5 tygodni temu wypuszczony - sprzedaz USA + Japan 330 000 w sumie :D

 

White Knight Chronicles - Premiera tylko w Japoni 370 000

Edytowane przez Welna
Opublikowano

Nie moge juz czytac tych fanatykow PS3,glupota goni glupote.Nie mam nic przeciwko wydawaniu Jrpg na obie konsole,ale takie "argumentowanie" i jezdzenie po konsoli Microsoftu ze na nim sie nic nie sprzedaje to smiech na sali,dajcie sobie spokoj,a jak tak bardzo wam doskwiera brak Jrpg to albo sie trzeba uzbroic w cierpliwosc,albo kupic druga konsole.

 

p.s. zaslyszalem gdzies ze w Japonii jest o 6 milionow graczy mniej niz wczesniej i ogolnie zainteresowanie grami spada,moze to jest powod niskiej sprzedazy?Nie moge narazie potwierdzic bo szukam jakis linkow na necie.

 

Co do samej gry,kupuje odrazu jak sie pojawi w Europie,chyba ze Tales of Vesperia ja ubiegnie,imo drugi najlepszy jrpg na next genie zaraz po genialnym Lost Odyssey.

Opublikowano

Fanboja PS3 mnie dobijają, poważnie.

 

Wyjdzie na ich konsolę np. Ninja Gaiden 2 - jarają się strasznie no bo mają czym - dostaną ulepszoną wersję świetnej gry. Po posiadaczach X0 to w sumie spływa. Dostali też ulepszona wersję swietnej Eternal Sonaty. Natomiast gdy tylko zapowiedzieli takiego Tekkena 6 i FF13 na X0 to zaraz wielki szum i PS3 nerdy żalace się na yt jacy to developerzy są podli i jak oni mogli im taką krzywdę zrobić. No ludzie, proszę was.

 

MGS4 - mega hype, najbardziej oczekiwana gra. Wyszła w końcu na PS3 osiagajac sprzedaż na poziomie zwykłych gier w Japonii, którą z palcem w nosie zjada na śniadanie połowa popierdółkowatych gier w stylu 'symulator ginekologa'. No i co teraz? "Ile jeszcze porazek musi przezyc Konami zeby sie nauczyc ,ze gry typu MGS4 sprzedadzą sie dobrze tylko na X0?" (Gearsy, mnóstwo shooteró, Splinter Celle, Raibow Sixy i tony innych tego typu gier, które są niesamowicie popularne na x0).

 

 

Aha i X0 wcale się tak źle nie sprzedaje na świecie. Tak, na świecie, bo czasy gdy japonscy developerzy patrzyli sie glownie na wyniki sprzedaży gier w Japonii odchodzą powoli w zapomnienie (FF13 na X0 nie bedzie miał wersji ntsc/j na przykład).

 

A Xbox360 w Japonii nie jest wcale taki biedny z tego co widzę po XbLive! - odpalam sobie nowego Reidenta, właczam Leaderboards - pierwsze miejsca - Japonczycy. Włączam Soulcalibur 4 - w czołowce też japończycy. Ogladam gamertaga jednego z tej czołówki - koleś ma właśnie właczone Star Ocean 4. Pytania?

Opublikowano (edytowane)
MGS4 - mega hype, najbardziej oczekiwana gra. Wyszła w końcu na PS3 osiagajac sprzedaż na poziomie zwykłych gier w Japonii, którą z palcem w nosie zjada na śniadanie połowa popierdółkowatych gier w stylu 'symulator ginekologa'. No i co teraz? "Ile jeszcze porazek musi przezyc Konami zeby sie nauczyc ,ze gry typu MGS4 sprzedadzą sie dobrze tylko na X0?"

OT, ale skomentuje, bo to bzdury są.

Czemu niby porównujesz sprzedaż tego tytułu tylko w Japonii (gdzie do końca zeszłego roku sprzedało się 686,254 egzemplarzy), do jakiś popierdołkowatych gier (która taka pierdółka na PS3 albo X0 niby sprzedała się tam lepiej?), a nie wspomnisz o tym, że jest to najlepiej sprzedająca się gra na PS3 (z końcem 2008 roku zeszło 4.5 miliona kopii na całym świecie) i że dzięki tej grze znacznie wzrosła sprzedaż samej konsoli w KKW? Kiedy co tydzień ilość zakupionych konsol była na poziomie 10.000, a w okolicach premiery podskoczyła do 70.000.

Pewnie, że Konami mogłoby sprzedać dwa razy więcej egzemplarzy, gdyby to była gra multiplatformowa, ale na pewno wyniki, które firma osiągnęła dzięki tej produkcji nie mogą być opisane jako "porażka". Tyle z mojej strony.

 

 

A wracając do samego SO4 - ostatnio na YT obejrzałem kilka scenek i mimo tego, że znam doskonale specyfikę serii i jestem w stanie przełknąć pewną dawkę typowo japońskiego infantylnego klimatu, to tutaj trochę przeginają. Niech się później nie dziwią, że ten tytuł nie trafia do wszystkich grach z zachodu.

 

 

edit:

Aramis - to i tak masz błędne informacje, bo Enterbrain podaje, że w ciągu tylko jednego tygodnia sprzedaży rozeszło się 476,334 kopii MGS4, w tym edycje zwykłe, kolekcjonerskie i bundle.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

Aj, chodzilo mi o porownanie sprzedaży mgsa z okresu 'okolopremierowego' (bo czytalem ze zostal bardzo chlodno przyjety w japonii) z analogiczna sytuacja SO4 (tez niedawno premiera byla i też nie za dobrze idzie). Prad mi wylaczyli na chwile i musialem pisac posta jeszcze raz na szybkiego i źle sformułowalem wypowiedź :) .

Opublikowano

Mam nadzieję, że Aramis nie ma mnie na myśli pisząc o fanbojach PS3. Jestem jedną z ostatnich osób, którym można np. zarzucić najeżdżanie na SE po zapowiedzi FFXIII w wersji na X360. W tamtym czasie pisałem nawet na tym forum, że lepiej jak SE zapowie FFXIII na X360 niż miałoby ciąć budżet i wydawać na jednej konsoli. Ten infantylny pogląd o "sprzedawaniu się" jest mi zupełnie obcy i irytuje mnie za każdym niemal razem. Tak samo jak ostatnio najeżdżanie na Capcom za Lost Planet 2 z dokładnie tych samych powodów.

 

Prawda jest jednak taka, że SO4 to bomba i to głównie dzięki platformie docelowej. Jest tak jak pozwoliłem sobie napisać - SE/tri-Ace olało Japonię, bo myśleli, że przejadą się po sukcesie X360 w Stanach. Mieli być może ku temu podstawy, bo SO3 sprzedało się tam w ponad 600.000 kopii. Nawet lepiej niż w KKW. Jaki jest tego rezultat? Widać obecnie. To fanbojstwo czy fakty? Akurat w przypadku PS3 nie było wtop przy tak ważnych tytułach. MGS4 nie sprzedał się wiele słabiej od MGS3 (co dobitnie opisał Hela; poza tym radzę zajrzeć do sprawozdań Konami), DMC4 nawet lepiej od trzeciej części, kolejna odsłona Ryu Ga Gotoku nie odstaje wiele od poprzednich (Nagoshi był zadowolony zarówno z Kenzan jak i z "trójki"), nawet Level 5 sprzedało swój dość słabo oceniany tytuł (WKC) na poziomie ich gier z poprzedniej generacji. Moglibyśmy szukać analogii przy tytułach z niższych lig, ale nie wiem czy ktoś będzie chciał to czytać zważywszy, że wiedza wielu opiera się przypadkowo gdzieś tam zasłyszanych informacjach i późniejszym rżnięciu głupa. A jeśli ktoś jest na tyle przewrażliwiony i wszędzie widzi konsolowe wojenki to niech łyknie relanium zanim zaszczyci świat swoimi mądrościami.

 

Niedawno w Famitsu developerzy coś tam kluczyli, że będą zadowoleni jak gra sprzeda się lepiej niż ToV (pewnie to im się udało), ale był dość zabawny widok. Wszelako nie twierdzę, że sytuacja SO4 zmieni się na pewno gdy gra zostanie zapowiedziana na PS3 (są realne podstawy bo tri-Ace zamieszczało oferty pracy dla programistów obeznanych z PS3). Jeśli nie rozpętają kampanii promocyjnej która wmówi innym, że to niemalże inna gra to polegną. Przykład choćby Eternal Sonata jest dobitny. The Last Remnant jeśli kiedykolwiek wyjdzie czeka to samo. Wydanie gry na PS3 nie oznacza kasowego sukcesu z automatu i tym jakże pojednawczym odkryciem kończę swój wywód. Czekam na dalszą wymianę zdań, bo nie nie mogę się doczekać kiedy ktoś załatwi mnie argumentami i udowodni jak bardzo się mylę.

Opublikowano

Nie Enkidou, Ciebie nie mam akurat na mysli :) .

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=209907

 

Wywiad z producentem - SE jest zadowolone z wyników sprzedaży SO4 w Japonii.

 

Gdzieś widziałem tabelkę z grami sprzedanymi w najwiekszych ilosciach (ogólnie) w Japonii na X0 i SO4 tydzień po premierze był na 3 miejscu, zaraz za Blue Dragonem (który był na pierwszym - Japonia to dziwny kraj) i Tales of Vesperia.

 

Platforma docelowa jest taka a nie inna, bo gra jedzie na silniku Infinite Undiscovery, czyli gry pisanej od początku pod X0.

 

Jak będzie SO4 na PS3 to no stress, mnie to tam rybka, tylko po prostu wkurza mnie puste gadanie jak to Wełny :) .

 

 

 

A MGS4 to fakt, moje info bylo widocznie z innego, lewego, źródła bo tam było tylko 300 000 kopii na starcie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jeżeli będe miał wybierać w czerwcu pomiędzy SO a ToV to zdecydowanie wezme ToV'a, czekam na niego od premiery w US, więc nie ma innego wyjścia. Z SO poczekam aż stanieje do 100zł i wtedy go łykne. Co jedynie mnie wpieniło z SO to to że podczas walk image postaci będzie w CG jak w wersji US a nie jak w wersji jap. w wyd. Anime, troche szkoda ;/

Opublikowano

Masz racje, jak na razie to tylko Mistwalker o takich rzeczach myśli i w sumie prawie jedyni myślą o tym aby w każdej wersji gry był Japoński VA. Troche szkoda że dopiero 3 czerwca, jeszcze do niedawna był to 19 kwietnia czy jakoś tak, przez to będe musiał najpierw kupić ToV'a a Star Ocean kupie dopiero w sierpniu.

Opublikowano (edytowane)

Ja bym chciał przed SO4 rozwalić na maxa Remnanta i Infinitea, ale bywa kiepsko z wolnym czasem;( . Osobiście chyba najpierw łyknę SO mając w pamięci przemiodne wręcz systemy poprzednich części. Na Talesa przyjdzie kolej nieco później;].

Edytowane przez Aramis
Opublikowano

Myśle że też łykne na pierwszy ogień SO4 bo Infinitea ukończyłem i bardzo mi się podobał więc ze so 4 może być tylko lepiej smile.gif .

A na ToV tyle się czeka to się jeszcze troche poczeka :]

 

Opublikowano (edytowane)

Kiedy bedzie region free bo nigdzie tego niemoge znalść? info

Mam pytanko bo nieznam dobrze tego tytułu a nigdzie niemoge znaleść jednoznacznej odpowiedzi, chodzi o system walki w Star Ocean4 turowy? mozna go porównac do finala?

Edytowane przez slayer79
Opublikowano (edytowane)
obczajałem ale trudno powiedziec bo bochater walczy a postacie sa cztery.czy to jest turowe?

 

BoHater.

 

System nie jest turowy. Biega się jednym wybranym bohaterem (którego można przełączać na jednego z czterech), jednak zawsze kierujesz tylko i wyłącznie jednym zawodnikiem, a reszta jest sterowana przez AI. Walka odbywa się na określonym polu, po którym swobodnie się poruszasz, jednak nie możesz poza nie wyjść, seria podoba to np: .hack//G.U.

Edytowane przez azurekcja
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Ja planuje kupic jak tylko peknie 1000 w Eternal Sonata.Mam nadzieje ze gra bedzie chociaz w polowie dobra jak ES lub Lost Odyssey

 

IMHO jezeli SO bedzie tytulem w CALOSCI tak "dobrym" jak ES to bedzie zle :P

Opublikowano

SO niestety na razie rozczarowuje(7h gry).Naprawdę gra bez "szału".Idiotyczni bohaterowie(boże uchowaj...) i zdecydowanie za dużo biegania po mapach.Fabuła po tych 7 godzinach stoi w miejscu(jeśli podróże po kolejnych planetach w ogóle można fabuła nazwać).

Gram dalej,bo liczę,że gra się rozkręci,ale hitem to to IMHO nie jest.Szkoda bo bardzo liczyłem na tą grę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...