Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite


Dworek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i pomyslec ze w jedynce lanca byla niezaprzeczalnie najlepsza i 95% ludzi grało lancami :P

 

 

w 2G tez troche porpawili lance , we frreeom2 rzeczywiscie jest nędzna :P

Opublikowano

is serio w MH1 na ps2 lance były niezaprzeczalnie najlepsze, (trzeba pamietac ze nie bylo LS, HH, GL, bow)

 

nie dosc ze byly szybsze i silniejsze to jeszcze nie blokowaly sie rpzy złym tempie nacuskania klawisza , zawsze wchdoizlo combo, w dodaku mozna nimi było lockowac, ogolnie mialy najlepszy stosunek zadawanego dmg w okreslonym czasie

Opublikowano (edytowane)

to ze wala do prozdu to pół biedy :P gorzej ze ten cios robiony z bloku jest powolny i slabszy niz zwykłe (w rpzeciewienstwie do gunlancy gdzie ciosy na ukos sa takei same jak normalne do przodu)

wiec w lancy wcale sie nei oplaca uzywac ciosu przez blok, tylko walic te 3x combo do prozdu albo do gory (albo na zmiane) a po combosie robic odskok do tyłu i znowu walic (albo blokowac) ogolnie po 3x combo szybciej ejst odskoczyc i znowu walic niz czekac az postac oposci bron na chwile zeby mozna bylo znowu zrobic 3x combo

Edytowane przez Yano
Opublikowano

ja sobie caly set z kirina zrobilem ubijajac chama devil slicerem xDDDD

 

ogolnie treningi sa banalne ;] wczoraj nadgonilem i zostaly mi tylko 2 bronie u graviosa i u kirina (special jeszcze nie ruszalem), teraz poluje na brakujace eldery zeby final invitation pocisnac (high sandman spike juz czeka xD) i rajanga odblokowac ;s

Opublikowano

Secik z Kirina jest spoko też go mam.

Final Invitation pocisnołem Sandman spike :P bo te finy się nie trafiały.Miałem mase bomb i itemy do ich tworzenia.Zabiłem pierwszego a tu odrazu drugi zeskakuje,ale miałem farta :lol: .

Opublikowano

bo drugi wychodzi po 10 minutach ALBO po zabiciu pierwszego :P wiec jak zabiles po 3 minutach to drugi i tak odrazu wyskoczy :P

 

 

btw zabijanie kirina devil slicerem to nienajlepszy pomysl bo kirin ma 100% odpornosci na błyski :P wiec rownie dobrze mozna byc uzywac broni bez elementu :P

 

 

ja wlasnie męcze rajanga na g-rank , mozna z niego zrobic set idealna dla GSa, po dodadniu gemow jest - sharpness+1, fast charge (szybciej sie laduje gs), i gwarantowany krytyk przy wyciaganiu broni XD (nawet jak GS ma -30% na krytyka to pierwszy cios przy wyciaganiu gwarantuje pozytywnego krytyka xD , co powoduje ze walka gsem sprowadza sie do ciagłego wyjmowania i chowania xD)

Opublikowano
bo drugi wychodzi po 10 minutach ALBO po zabiciu pierwszego :P wiec jak zabiles po 3 minutach to drugi i tak odrazu wyskoczy :P

 

 

btw zabijanie kirina devil slicerem to nienajlepszy pomysl bo kirin ma 100% odpornosci na błyski :P wiec rownie dobrze mozna byc uzywac broni bez elementu :P

 

 

ja wlasnie męcze rajanga na g-rank , mozna z niego zrobic set idealna dla GSa, po dodadniu gemow jest - sharpness+1, fast charge (szybciej sie laduje gs), i gwarantowany krytyk przy wyciaganiu broni XD (nawet jak GS ma -30% na krytyka to pierwszy cios przy wyciaganiu gwarantuje pozytywnego krytyka xD , co powoduje ze walka gsem sprowadza sie do ciagłego wyjmowania i chowania xD)

Źle to napisałem chodziło mi o to że drugi zeskoczył i dopiero pierwszy padł :P

 

Ja Kirina tłuke tylko młotem najlepiej się go bije tak według mnie.

 

Ten set jest przegięty :lol: ,ale chciałbym go wciąż bym z nim chodził 8) .

Opublikowano
ja wlasnie męcze rajanga na g-rank , mozna z niego zrobic set idealna dla GSa, po dodadniu gemow jest - sharpness+1, fast charge (szybciej sie laduje gs), i gwarantowany krytyk przy wyciaganiu broni XD (nawet jak GS ma -30% na krytyka to pierwszy cios przy wyciaganiu gwarantuje pozytywnego krytyka xD , co powoduje ze walka gsem sprowadza sie do ciagłego wyjmowania i chowania xD)

Jaka moc! Dobrze to rozkminiam, że ze skilem gwarantującym krytyka przy wyjęciu, skill z przyspieszonym ładowaniem GSa się nie przyda bo nie będzie się poprostu opłacało chargem nawalac?

Ogólnie to przydałby się taki set ale to jeszcze kilkaset h grania pewnie;p narazie mam set z ceanataura i GS Sieglinde - siostrę Siegmund'a tylko trochę słabszą xD (912att + niezły kawałek zielonej ostrosci) w miarę się tym wyrabiam na HR3 i w ogóle jak dotąd GSa tylko używam, trafi się w przyszłych questach jakiś zwierz do którego raczej nie mam szans startować choćby z najlepszymi GSami?

Opublikowano

jak by co chodzi o set z prawdziwego g-rankowego rajanga (HR9) , ten z HR6 tez jest fajny ale ma inne skille

 

gwarantowany krytyk + fast charge jak najbardziej sie opłaca :D bo lepiej walanac raz a porządnie niz np zadac 3 ciosy a tylko pierwszy bedzie mial krytyka

 

 

co do zabijania to teoretycznie kazdego da sie zabic kazdym typem broni :P chociaz niektorych sie mniej wygodnie zabija danym typem niz innych ;p

Opublikowano

rajang jest na hr6 w gorach i w wulkanie, ten w wulkanie jest zazwyczaj wiekszy a przez to trudniejszy :P

 

mi najlatwiej sie rozwala tego w górach , zwłaszcza łukiem :P , final invantation niby tez dosyc latwy ale jednak są 2 a ten drugi jest spory :P

 

 

 

- krytyk oznacza cios silniejszy o 25%

- negatywny krytyk oznacza cios słabszy o 25%

- przykladowo +20% affinity oznacza ze masz 20% szans na krytyka (czyli na zadanie 25% wiecej)

- przykladowo -10% oznacza ze masz 10% szans na cios SŁABSZY o 25%

- podczas combosów "jednoklawiszowych" (naciskasz raz a postac robi pare ciosow, np demonize combo dualami (/\+O), albo combosy robione po naładowaniu młota (2 ciosy albo kręciołek) , itp działają tak ze jesli pierwszy cios ma krytyka to całe combo bedzie go mialo, wiec jesli na pcozatku combosa dualami bedzie krytyk to wszystkie 10 ciosow bedzie mialo krytyka (dotyczy pozytywnego i negatywnego)

 

 

 

Opublikowano

Dzięki za info, trzeba wiedzę poszerzać;] Jeszcze los, ian, smoki i wbijam na hr4. Jak dobrze pamiętam pisaliście kiedyś, że przeskok między hr3, a hr4 jest najbardziej widoczny, aż tak duży wzrost siły ciosów, hp czy czym się ten przeskok wyróżnia?

Opublikowano

przejscie na 4hr to jak przejscie z "normal" na "hard" ;p

przeciwnicy maja o wiele wiekszy dmg, wiecej zycia i niektorzy maja nowe ciosy nawet

 

ale ejst tez bonus - od 4hr dostaje sie za zabicie calkowicie nowe itemy z przeciwnikow wiec mozna robic lepsze zbroje i bronie :D (no tylko najpierw trzeba kogos zabic tymi slabymi ..;p)

Opublikowano

O kurde, powoli łapię, o co w tej grze chodzi, coś mi się wydaje, że się wciągnę... na razie robię misje treningowe, ale już mi się podoba wygląd tej gry, animacja, grafika, zachowania, gameplay... ach, podoba mi się :).

 

A tak w ogóle, po co jest ten zegarek w lewym górnym rogu? Co on wskazuje, bo na pewno nie aktualną godzinę...?

Opublikowano

oczywiście że pokazuje czas pozostały do końca questa.

 

jakieś 90% misji ma limit 50 minut. są też inne np 30 minut ale 50 jest w zdecydowanej większości

 

każda przegródka na tarczy to 5 minut.

 

zegar zaczyna mrygać na czerwono od ostanich 5 minut a w ostaniej minucie praktycznie jest czerwony :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...