Opublikowano 17 października 200816 l felyne whim skill negotiation powoduje tylko to ze mozesz wtymienic maksymalna ilosc itemow za jednym zamachem czyli 6
Opublikowano 18 października 200816 l Dalsza częśc pytań od nooba. Jaki sens ma kupowania armorów dla gunera? Mają 2x słabszego defense niż blademaster. I ogolem czemu na górze przy produkowaniu broni pisze Type: Blademaster. Co to znaczy?
Opublikowano 19 października 200816 l sens jest taki ze jesli chcesz uzywac broni strzelającej to mozesz nosic tylko zbroje na gunnera, innej nie zalzoysz jak masz w ręce łuk albo bowguna te zbroje maja mniejszego defa ale zazwyczaj maja lepsze odpornosci, wiec teoretyczne rozne fireballe i ciosy na odległosc mniej zrobią.. teoretycznie
Opublikowano 20 października 200816 l I pamietaj, ze zeby aktywowal sie skill musi miec conajniej 10 punktow uzbierane, czyli jak masz rekawice co maja health+4 to dopoki nie bedzie +10 minimum, w sumie ze wszystich czesci, to Ci nie wzrosnie ani o milimetr. Tak samo jest z ujemnymi.
Opublikowano 20 października 200816 l btw. jakie nowe bronie chętnie byście zobaczyli w Tri? mi się marzy włócznia (nie lanca). takie trochę jak machanie LSem tylko z większą siłą. coś w ten deseń http://pl.youtube.com/watch?v=4x3L-p1i7MI może nawet z możliwością rzutu(+charge) chociaż to byłoby by trochę przegięte
Opublikowano 20 października 200816 l zakładając ze zrobią po jednej broni do kazdego "typu" to mozna by zgadywac ze ebdzie cos takiego: sns/ds - nowa bron to albo katary (pazury), minimalny zasieg ale bardzo szybkie , wada tego pomyslu jest to ze sa zbyt podobne do duali, inny pomysl to moze jakis bicz, czyli cos szybkiego ae wiekszy zasieg niz sns ds/ls - hm tu nie wiem moze maczugi, czyli cos podobnego do GS ale bron obuchowa a nie tnąca.. (jak GS rajanga) hammer/hh - tu juz przy 2G pojawialy sie plotki o nowej broni - wielka kula an łancuchu, cos w stylu korbacza tylko ze oczywsicie w rozmiarach w stylu MH , dało by to młot o wiekszym zasiegu i moze szybszy.. a moze wolnijeszy? lance/gl - tak jak powiedzial firana, wlasnie wlocznia przychodzi do glowy , bez tarczy ale pozwala na lepsza mobilnosc, duzy zasieg i ataki "dźgające" dystans - tu juz są 3 bronie, ale gdyby chcieli cos dodac to moze ... jakies podowjne "pistolety" tzn trzymane po jednym w kazdej ręce, mialy by slaby dmg ale był bardzo szybkostrzelne i pozwalały szybko biegac, chociaz osobiscie wydaje mi sie ze to slaby pomysl, predzej bym wolał włocznie do rzucania, cos jak łuk (infinite ammo) , ale mniejszy zasieg, i szybkosc ale wiekszy dmg, mozliwosc ładowania siły rzutu jak w łuku i biegania , moze kilka rodzajow wloczni (pierce, status, wybuchowe) oczywiscie wszystko to czyste spekulacje i zgadywanka, jedynie "kule na łańcuchu" maja odrobine podstaw do spekulacji bo byla o nich mowa przy 2G, chyba anwet w kodzie gry bylo cos na ich temat
Opublikowano 20 października 200816 l To ja powiem tak: Święty Mikołaju, chciałbym, żeby nową bronią był zupełny brak broni. Sadzenie szybkich kombosów z użyciem kończyn mi się widzi. Obicie ryja losa czy jakiegoś smoka, co za klimat, gołymi łapami pomielić takiego zwierza. Jakieś rękawice, buty i ochraniacze na piszczele jako sprzęt zwiekszający nasz dmg. Taa... kto to czuje?xD
Opublikowano 20 października 200816 l rozmowy o walce wręcz tocza sie od dawna , ale wg mnie bronie w MG sa takie ogromne wlasnie dlatego zeby bylo widac ze są na ogormnych przecinikow, tymczasem walenie łapami wydaje mi sie dziwnym pomyslem, w koncu wyobrazacie sobie zabic lao gołymi łapami ? zawsze mozesz uzywac select jak lubisz wlaczyc bez broni xD kopniak zadaje 1 dmg, ale jest skill od kotów ktory zeiwksza jego obrazenia, ale nie wiem jak bardzo
Opublikowano 21 października 200816 l w Monster Hunter Freedom był Gunlance Prototype. w mhf2 są już gunlance. w mhf2 i mhp2g są gunhammer prototype, więc może... chociaż nie wyobrażam sobie strzelania (chodzi mi o ułożenie broni) PIT: ile hp ma moss? bo ten skill to chyba kickboxer. i jeszcze jedno. Yano nasz wszechmocny łowco, jakie skille dla kociaka byś polecił? mój obuchowy biega z HGE paralyze i status attack up. całkiem fajnie to działa
Opublikowano 21 października 200816 l hehe ja od dawna marze o gun-hammerach ale tez niezbyt sobie wyobrazam jak by to miało działac gunhammer to jedna z moich ulubionych broni jesli chodzi o wygląd moss ma chyba ze 30-50 zycia (oczywiscie na wyzszych poziomach wiecej) juz pisalem kilka razy o kotach zalezy do czego go chcesz jesli chcesz paralizujacego no dosyc dobrze wybrales, jeszcze zamiast hge moglbys dac szybkie bieganie , wtedy bedzie częsciej atakowal bo szybciej dobiega do wroga, chociaz hge u kota sie przydaje, wiele razy moze uratowac zycie ;>
Opublikowano 21 października 200816 l Gunhammer? Bardzo prosto - wygląda jak bębenek rewolweru, mieści sześć pocisków, komory mają sześć otworów po jednej stronie trzonka młota (posłużę się klawiszami z PSP). Trójkąt - to samo co poprzednio, nieco słabsze. Trójkąt + trójkąt + trójkąt - wszystko tak jak poprzednio, tylko "golf" kończy się dodatkowo opróżnieniem komór z pociskami, wysyłając przeciwnika w kosmos. Jednak w przeciwieństwie do normalnego, "gun golf" wymagałby naładowania podobnego do GS-a - i w zależności od naładowania, cios byłby odpowiednio silny. Kółko - to samo co poprzednio. Kółko + kółko - uderzenie takie jak pod kółkiem, drugie uderzenie od spodu, które nieco odpycha przeciwnika i jest nieco silniejsze od poprzedniego ciosu. Trójkąt + kółko - przeładowanie. R - łowca klęka po czym wypala w powietrze moździerzowe pociski, które parabolicznie spadną na odpowiednią odległość. Całość można ładować niczym łuki - im dłużej, tym więcej spadnie pocisków (odpowiednie 1-3-6). Brakowało bowiem broni, która potrafiła ranić sporą grupkę stworów.
Opublikowano 21 października 200816 l poczatek z wystrzeleniem wszystkiego pdoczas golf swinga jeszcze ma sens ale pod kółkiem powinno byc zupelnie cos innego , bo normalnie kolko jest kompletnie bezurzyteczne (bo ten cios z boku jest bardzo slaby) , wiec mogli by zrobic cos pożadnego, chociazby poprostu strzelanie pojedynczymi pociskami calujac młotem na skos do góry ogolnie problem jest taki ze ciezko zrobic dobrą "pozycje" do strzału, zeby wygladala sensownie i fajnie, bo taki młot powinien strzelac przy kazdym uderzeniu poprostu tak jak to ma miejsce do tej pory, gdyby mial strzelac bez uderzenie to by to dziwnei wygladalo
Opublikowano 22 października 200816 l Ja bym dał topory, Naginaty i kosy ale dzialajace inaczej nizGS/HS. Inne ruchy + duzo atakow dookola postaci. Nowa bron strzelajaca, oczywiscie guny, wywalic lekkie kusze ;b I niech postacie maja 2 formy uniku - "powietrzem" i "ziemia" ;] a nie tylko fikolek ;b ogolnie dodanie jakiegos skakania by bylo ostre xD
Opublikowano 22 października 200816 l Autor Skakanie na potwory ewolucje w powietrzu itp to by mnie jarało 8) . Bez urazy,ale nowe bronie takie jak topory itd to jednak nie była by jakaś wielka innowacja.
Opublikowano 22 października 200816 l Innowacja to by byly lasery i miecze swietlne, albo jakies (pipi)owe czary;b wiec jakos duzego pola do manewru nie widze xD
Opublikowano 22 października 200816 l Hm, więc może po prostu Gun Hammer miałby też części mechaniczne, jak Gun Lance, po prostu pozycja do strzału powodowałaby rozłożenie się Gun Hamme'ra w stacjonarny moździerz. Co do kółka, znając twórców po prostu każda broń potrafi mieć taki cios szybki, ale słaby. Głównie chodziło by o nie przepakowywanie tej broni, więc de facto ten cios pod kółkiem, lub kombinacja pod kółkami, służyła by albo szybkiemu uderzeniu (pierwszy wariant), lub odepchnięciu przeciwnika (drugi wariant). Gun Hammer bowiem byłby taką mieszanką broni obuchowej i dystansowej
Opublikowano 22 października 200816 l ale cios pod kołkiem wcale nie ejst szybki bo "zebranie sie" po nim trwa wieki ;p ja go uzywam raz na ruski rok ;p a dokladnie to chyba ze 2-3 razy przez cala gre go uzylem, mozna go połaczyc z combosem x3 trojkat, ale to i tak zbędny badziew
Opublikowano 22 października 200816 l lepiej łupnąć dwa razy triple punda i mieć czas na ucieczkę ;p mendrek gadasz głupoty
Opublikowano 22 października 200816 l Autor =PiT= napisał(a): Innowacja to by byly lasery i miecze swietlne, albo jakies (pipi)owe czary;b wiec jakos duzego pola do manewru nie widze xD Jeżeli dali by coś takiego to bym powiedział im tylko jedno (pipi)JCIE. Rozumiem że dużego pola manewru nie ma ale... o mam !!!! może więcej pułapek różnego rodzaju ?? Co wy na to ?
Opublikowano 22 października 200816 l jesli ktos chce miecze swietnle i lasery to jest inna gra - phantasy star online, pod pewnymi wzgledami podobna do MH, ostanio nawet coraz podobniejsza bo chce sie przyczepic pod sukces monstera i sie upodabnia (nawet jest jeden monster ktory wyglada jak klon diablosa) , tak czy siak phantasy star online (ps2, psp) , jest torszke podobne do mh (walki z potworami, multi) , tyle ze wlasnie w swiecie futurystycznym z laserami, broniami jak ze starwars itp, mi osobiscie ten klimat wcale nie pasuje wiec nawet do tego nie podchodizlem, MH pasuje mi idealnie
Opublikowano 23 października 200816 l Autor Mi też taki klimat nie podchodzi,,dlatego zakochałem się w MH.
Opublikowano 23 października 200816 l http://www.onemanga.com/Monster_Hunter_Orage/ manga monster hunter - nawet nawet
Opublikowano 23 października 200816 l Szkoda ze nie bylo takich gier jak bylem maly. Teraz to dzieciaki maja fajnie ;q
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.