firana140 621 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Mendrek powiedz mi kiedy ci w MH chrupnęła animancja? o.O Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 czasem odrobine zwalnia na sekunde, trzeba przyznac, ale to serio sporadycznie i minimalnie, co dziwne gra potrafi uciagnac nawet 20 tigrexów na ekranie, znaczy ze musi miec spory zapas mocy Cytuj
firana140 621 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 jak przez jakiś czas grałem z CWcheatem to najniższy poziom fps'u jaki miałem to 24. jak dla mnie chrupnięcie animacji to moment w którym nastepuje wyraźny "przeskok". takie stwierdzenie (o chrupnięciach) jest moim zdaniem mylne. mnie zawsze zniechęca do gier jeśli przeczytam w recenzji o niestabilnej animacji. Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Najczęściej chrupnęła mi w wiosce, i było to stałe - np. między gildią a szkółką. Czasami to się nie działo, a czasami tak i nie wiem od czego to zależało. Nie było to jakieś ogromne chrupanie, ale było. Ze dwa razy zdarzyło mi się w dżungli, raz przeciwko Pink Rathian, a wcześniej chyba jakaś misja gdzie był Daimyo Hermitaur. Cytuj
firana140 621 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 w sumie to może dlatego że ja od kiedy mam cfw to zrobiłem sobie ISO ;p Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) wlasnie pojawila sie informacja ze MH3 bedzie płatny jesli chodzi o gre w necie przynajmniej tak bedzie w japonii (podobno mh1 tez byl platny w japonii ale w usa/eur juz nie wiec mozliwe ze i tym razem tylko japonczyki zapłacą) plusem tego ma byc to ze capcom sam bedzie sie tym zjamowal i nie trzeba bacie sie zajmowac friends codami , osobiscie nie orientuje sie wnich ale z tego co wiem to te (pipi)ane friend kody moga roz(pipi)ac cała rozgrywke oplata ma byc odpowiednikiem 8$ czyli raczej niewiele (pomijajac to że złotówka nisko stoi) , ja osboscie moge placic Edytowane 12 marca 2009 przez Yano Cytuj
Dworek 0 Opublikowano 12 marca 2009 Autor Opublikowano 12 marca 2009 Niech placą,chcieli miec exclusiva to maja xD Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 (edytowane) 8$ miesiecznie, ale 20$ za 3 miesiace ale okazlo sie ze to za MHG na wii, nawrazie nei wiadomo jak z mh3, no i to info dla japonii , oni czesto maja inaczej btw cale szczescie ze capcom zdjae sobie sprawe ze gracze nie zamierzja sie męczyc (pipi)ym willotem i dodają pada do gry xD mama nadzieje ze ebda tez dodawac do mh3 i inna ciekaowstka real life - swinka i felyne xD no i jeszcze zbroja z losa, chociaz jej juz uzywali wiele razy na pokazach Edytowane 13 marca 2009 przez Yano Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 fajna ta zbroja A dzisiaj potestowalem sobie granie w MH na monitorze PC i uzywając do tego Pada od PS2.. Generalnie miodzio bo pod prawy analog ustawiłem sobie ruszanie kamerą dzięki czemu moge biegac i obracać kamere bez żadnych ekwalibrystyk i w ogóle ergonomia DS2 jest o niebo lepsza niż PSP więc jak siedzisz akurat w domu i grasz to mozesz grać na padzie ^.^ ej w HR6 wszyscy tacy wytrzymali są ? powalczyłem z czarnym diablosem - 35 minut o_O, potem czarny gravios i to samo. masakra. A na HR6 najsilniejszym młotem zapewne jest Diablos Chaos Broker co ? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 co do hr6 to hmm.. no są wytrzymali dosyc ale dopiero na g-ranku bedzie masakra, normalnie to na high-ranku jak sie ma najlepsża highrnakową bron to kazdego mozna zabic w 10-15 min , ale na g-ranku najlepsza g-rankową bronią to zazwyczaj trwa 15-25 tak - diablos haos broker jest najlepszy na hr6 co trzeba miec zeby grac na monitorze i padem? bardzo chetnie bym sprobowal Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 zeby odblokowac eldery w gildii trzeba zrobic wszystkie questy z hr4 i 5? Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 co trzeba miec zeby grac na monitorze i padem? bardzo chetnie bym sprobowal Generalnie to wystarczy kabel mini usb, pad do PC (ja uzywam przejściówki zeby podłaczyć pod PC pada z PS2), remotejoylite i to wszystko - konfiguracja tegp wszystkiego to jakieś 5 minut. Tu masz co i jak : przydałby sie ktoś do grania Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 tak sie spodziewalem ale mam 2 pytania - da sie zrobic full screen? slyszalem ze nie , wiec troche nie ma roznicy ;p - czy dziala wystarjaczajaco plynnie? (i czy plynnosci zalezy od mocy kompa?) Cytuj
firana140 621 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 (edytowane) bawilem sie niedawno remotejoyem i musze powiedziec ze calkiem elegancko się to sprawuje. tylko najpierw trzeba trochę potestowac, zeby pozniej nie bylo zonkow ze sie gra wiesza czy cos (mi sie wieszala jesli wlaczalem RJ zanim wczytalem postac. musialem byc juz w wiosce zeby moc wlaczyc remotejoya) ed. fullscreen wygląda bleeee ;p Edytowane 13 marca 2009 przez firana140 Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 tak sie spodziewalem ale mam 2 pytania - da sie zrobic full screen? slyszalem ze nie , wiec troche nie ma roznicy ;p - czy dziala wystarjaczajaco plynnie? (i czy plynnosci zalezy od mocy kompa?) - da sie - kliknij 2 razy w ekran remoteyoja - działa wystarczająco płynnie (jeśli nie to w opcjach remotejoy'a, które pokazują sie po nacisnięciu ESC masz w którejś zakładce siłe Thread - weź coś w okolicach 50 i bedzie smigało). mi sie nic nie sypało i grało sie płynnie i porządnie najnowszy RJL ma numerek 0.19 Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 plynnosc zalezy tutaj od "predkosci" portow usb xD Cytuj
Szarku 0 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Czy na starym grubym facie da się tak zrobić? A no i ja jestem nowicjuszem w te grę i męczarnie to ja mam z tym bosem małpą na początku w jungle ;P Ogólnie gry nie łapie ale chętnie bym online z kimś przetestował Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 plynnosc zalezy tutaj od "predkosci" portow usb xD no wiadomo, na USB 1.1 nie zdziałasz za duzo. Ale nawet na USB 2.0 bez ustawienia thread priority na większy niz 40 to moze troche zwolnic. Czy na starym grubym facie da się tak zrobić? da sie A spokojnie, pograsz to złapiesz o co chodzi i bedzie Ci sie juz latwiej grało. Początki ciężkie są ;] EDIt - Yano - tak wygląda gra na moim full screenie (z włączoną opcją 'Keep aspect ratio') - Kliknij - no nie za pięknie A i mankamentem u mnie jest ze analog działa tylko w 8 kierunkach (L,P,G,D + skosy) co troche wkurza ;/ musze znaleźc na to rozwiązanie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) wyglada lepiej niz myslalem xD chyba sie jednak skusza na zabawe chociaz moje porty usb strasznie są z(pipi)ane i działają kiedy im sie podoba... btw moze kogos zaciekawi aukcja (nie moja) , pokrowiec z MH http://allegro.pl/item574278498_pokrowiec_...ter_hunter.html nawet calkiem tanio (względnie) , kupil bym dla szpanu ale mam lepszy pokrowiec bez "dziur" po bokach XD wole zeby psp sie nei kurzyla ale sa inne fajne pokrowce i bajery z MH, moze kiedys tez sie trafia na allegro (nie mam ochoty sprowadzac z japonii, zwłaszcza przy tkim kursie złotowki) Edytowane 16 marca 2009 przez Yano Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 no teraz faktycznie sie nie opłaca ściągać nic ;/ a pokrowiec całkiem fajny, jak na cene. w ogóle trafiłem na chwilowy problem - nie moge 6HRowego Black Graviosa pocisnąć. Znaczy pewnie go pocisne dzisiaj ale co sie wydarzyło. podbilem do niego dwa razy z młotem i nie dałem rady. pomyślałem, że łuk będzie dobry zrobiłem więc "Dragonhead Harp" (156 ATK, 240 Water, DEF + 30AFF) no i pociskałem go taktyką - uśpić dwa razy i budzić bombami. potem dwa razy sparaliżować i bomby pod klate. potem 3 pułapki i bomby w razie mozliwości. na koniec power coating. no i nie zmieściłem się w czasie o_O generalnie pytanie mam do łuków - jak to jest, że własnie Dragonhead Harp ma cos takiego z chargem : 1 lv - Scatter 3 (czyli strzela kilkoma strzałami na raz) 2 lv - Rapid 2 (nie czaje co to robi) 3 lv - Rapid 1 (czyli na maksymalnym naładowaniu strzelam gorzej niż na drugim ?) jak dołoże skilla żeby mieć 4 lvl naładowania to bede miał piercing 3 (czyli 1 strzała wibija sie w przeciwnika i leci przez niego zadając obrazenia we wszystkie strefy jakie trafi, maksymalnie pięć uderzeń) i bedzie git, a bez tego 4lvl to którym najlepiej strzelać teraz w takim przypadku ? (o levelu charge'a mówie) Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) otóż ;P kup sobie łuk z kraba czerwonego albo porpostu akantor bow (pewnie jeszcze nei mozesz?) [jesli grasz 2G to olej akantor bow] a dlaczego ? no wlasnie rozkminiasz harfe i ona serio ma z(pipi)ane naciągi, nie bede tlumaczyl na przykladzie harfy tylko ogolnie 1 naciag zadaje tylko 50% dmg 2 zadaje 100% 3 i 4 zxadaje 150% , dlatego trzeba walic zawsze 3 i 4 tylko ze harfa 3lvl naciagu ma styrasznie (pipi)owy, rapid lvl1 czyli tylko jedna zwykla strzała , kompletnie do dupy , gdyby to byl rapid5 to by lecialo z 5 strzał jedna pod drugą , a kazda strzała zadaje ileś % dmg, wiec jesli jest tylko jedna to zadaje z 5 razy mniej a wiec harfy kompletnie sie nie oplaca uzywać bez 4lvlu naciągu !!! naprawde do wyrzucenia jest jesli masz skilla z 4 lvlem to ten pierce juz cos tam robi , ale nawet wtedy łuk z kraba jest lepszy, bo nie trzeba ładowac do 4lvl zeby strzelał dobrymi strzałąmi wiec mozesz częściej strzelac bo szybciej naciągasz, pozatym jak z łuki z kraba strzelic z 2, 3, 4 lvlu to zawsze coś tam zadasz, a harfą zadajesz tylko z 4lvlu, pozostale sa do dupy bardzo do dupy! pozatym dmg z elementu nie jest az taki cudowny wiec mimo ze harfa ma wiecej wody to ma slabszy nomrlany dmg i dupa (cieżej rozwalic graviosowi klate) jak sam zauwazyles nawet z masą bomb i usypiania nie zdazyles, a tymczasem łukiem z kraba mozna go rozwalic w 25 min , uzywajac tylko z 2 bomb albo i wcale ;p wywal harfe odrazu jesli nie masz skilla loud up, a jesli masz to tez wywal xD dopisze jeszcze o rodzajach strzał scatter - wali na boki, kazda strzała ma ilesc % dmg , najwiecej ta w srodku , im bardzij w bok tym mniej, ogolnie najmniej przydatny rodzaj strzalow bo trafia gdzie popadnie rapid - wali kilkoma strzałami ale nie na boki tylko lecą jedna pod drugą obok siebie, kazda ma iles % dmg, wiec tak jak ze scatter jesli tylko 2 strzaly z 5 trafią to zada sie mniej obrazen, to bardzo fajny rodzaj strzelania bo mozna wpakowac wszystkie strzały w jedno miejsce ktore jest najbardziej podatne na dmg (np glowa), jest najlepszy na malych rpzeciwnikow np glowa rajanga, glowa fatalisa, itp pierce - przebija sie na wylot i zaleznie od lvlu trafia 3-6 razy , kazde trafienie ma iles % dmg, wiec jak wyleci z drugiej storny za szybko to zadaje malo, drugi problem ze jesli trafi w glowe to zada duzo ale przebijajac sie dalej przez flaki i dupe moze zadawac juz malutko (oczywiscie zalezy od przeciwnika, ale chodzi o to ze nie wszystkie trafienia wchodzą w kawalek ciala ktory nam odpowiada), jest niezły na wielkich przeciwnikow takich jak shen garoen , warto walic w jego czuły punkt ktory jest ukryty pod czaszką i tylke pierce sie tam dostanie, na grafiosa mowi ze ze jest niezły bo przebija sie przez klate i "dotyka" brzucha nawet jak klata nie jest rozwalona, ale to nie jest taki oczywiste a klate rozwala wolno bo tylko 1 trafienie wali w pancerz a reszta gdzies w srodek flakow jesli przeicnik jest wielki i mamy pewnosc ze trafi duzo razy i w podatne na dmg miejsce to pierce jest niezłe (np szyja plescioha, jesli strzelimy od przodu przez glowe to pieknie leci po całej szyji i zadaje kupe dmg) ale ogolnie RAPID wygrywa prawie zawsze, oczywiscie wazne w kazdym wypadku zeby byl duzy lvl strzalow (wiecej trafien), i zeby strzelac minimum z 3 lvlu naciągu Edytowane 16 marca 2009 przez Yano Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 uff ale popisałeś ;D Akantora nie moge zrobić więc zrobie tego kraba. troche beton bo ta harfa to 50k kosztowała ale teraz wiem juz jak działają te łuki więc git dzięki bardzo :* Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) chyba mozesz ja sprzedac i odzyskac kase, stracisz tylko itemy aha i jeszcze bardzo wazna sprawa - dmg łuku zalezy od odległosci, zarowno zbyt blisko jak i zbyt daleko zmniejsza strasznie dmg, najlepsza odleglosc rozni sie troche zaleznie od rodzaju strzał (najblizej ejst dla scater, najdalej dla pierce), ale oscyluje w granicach 4-5 "hopów" w tył od przeciwnika ponaciskaj sobie X (nie dotykając gałki) a postac bedzie robila malutkie skoki w tył , okolo 5 takich skokow to odległość z jakiej jest najlepszy dmg polecam potrenowac to na np drzewie a nie przeciwniku xD stan obok drzewa i doskocz 5 razy zeby oszacowac jak daleko trza stac btw ten odskok w tył czasem potrafi za(pipi)iscie uratowac zycie ale tylko czasem ;p o lol wlasnie sie dowiedzialem ze w 2G zminili troche dmg łuków zaleznie od naciągu, jest lepiej niz w f2 1lvl bez naciagu 0.4 2lvl 1.0 3lvl 1.5 4lvl 1.7 jak widac z jedynki sie nie oplaca walic, ale fajnie ze poprawiali 4lvl, kiedys bylo 1.5 tak samo jak na 3. i dla jaj podam wartosci dmg poszczegolnych rodzjow strzał na 5 lvl (numerki to dmg poszczegolnych strzał) rapid 12+4+3+3 = 22% scatter 5+5+6+5+5 = 26% pierce 6*5 = 30% jak widac pojedynczy wystrzał z rapida zadaje najmniej ale dzieki temu ze wszystkei strzaly trafiaja w wybrane miejsce zazwyczaj i tak wychodzi najkorzystniej scatter zawsze wali po bokach , a pierce najczesciej przechodzi po roznych czesciach ciala i trzeba pamietac ze trzeba jeszcze pomoznozyc to przez odległosc i naciąg Edytowane 16 marca 2009 przez Yano Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 no z tym damagem to wiedziałem bo tak samo jest z bowgunem (bawiłem sie bowgunem zeby zabic tego brudasa plesa ;p). musze w takim razie zbrojke dobrą zrobic bo mam te taka z robali (Obituary S) - tylko to nie ma skillów na łukm dobrych w sumie. uch ale mi sie grac chce a w pracy siedze :< Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.