raven_raven 12 013 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 Mendrek, ja to wszystko wiem, chyba z godzinę na YT spędziłem oglądając walki z nim. Braknie mi skilla po prostu, nawet jak wiem, jak należy walczyć, to podczas ciosu np. dostanę tym ogonem, albo źle się przeturlam i też oberwę, albo w złym czasie postanowię coś zrobić i mnie dziobnie . Practice, practice and practice! Kiedy ma być Monster Hunter United? Super by było, jakby na premierę nowego PSP w USA był jakiś bundle pack . Cytuj
firana140 621 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 hura ;D wczoraj zrobiłem Aka bow teraz mnie poinformujcie jaki set na Fata i lecimy Rath Soul U się nada? mi troche nie pasuje bo ma -20 dragona ;/ a to jedyny set dla łucznika u którego mam HGE Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 jest dobry, lucznika i tak jest ciezko trafic ; ] uwazaj tylko na pioruy, o ile wiem na mapie jest jakis slepy punkt w ktore nigdy nie trafia, nie pamietam tylko gdzie : D yano - gralismy w 3 na jakiegos hi rankowego potworka kiedys, i tak jak mi nie bral prawie nic zycia jak gralem na singla, tak jak gralismy na 3 to mi zbieral pol mocy o.O Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 (edytowane) firana bedziesz bil odblokowanego fata czy zassanego? bo jak zassanego musisz miec duzy dmg , czyli set z adrenaline+2, orazn najlepiej heroics (skill od kota) inaczej mozesz nie zdazyc go zabic dobry set jest z monoblosa, nie pamietam dokaldnie, wiekszosc chyba monoblos S, a rekawice z mono D (biały) daje adrenaline+2 i attack up, mozna tez dodac gemy zeby mial bombera (bomby sie rpzydadza zwłaszcza na bialego fata) ogolnie z takim setem i akantor bow ma sie okolo 700dmg, a to dla łuku ogromna wartosc, oczywiscie jest sie na 1 cios (bo trzeba miec ponizej 10hp) XD ale w wyapdku fatalisa i tak zazwyczaj sie jest na 1 cios ;p dzieki takiemu dmg pieknie sie kosi fata, trzeba strzelac w glowe bo tam najwiekszy dmg wchodzi, chociaz warto tez rozwalic skrzydła (beda postrzepione), i klate, a głowe az 3 razy mozna rozwalic (2 razy rogi i za 3 razem rozawli sie oko, bedzie szrama - dziki temu mozesz dostac rogi i wlasnie oko) walenie w glowe powoduje ponad 2 razy szybsze zabijanie wiec sie oplaca co do czerwonego i białego fatalisa najlepszy moemnt na strzałw glowe jest wtedy kiedy wali deszczem ognia/piorunami, wtedy robi 2 kroki do przodu i krzyczy (ale nie oglusza) trzeba stać metr przed nim (bo to jedyne bezpieczne miejsce i tak) , i kiedy spusci pociski to cofa sie znowu 2 kroki, wtedy akurat stoimy przed nim i celujemy w gore, wtedy akurat mozna latwo trafic w glowe jak sie ma ponizej 10hp trzeba bardzo uwazac na przypadkowe ciosy , np jak sie odwraca, moze zachaczyc ogonem i zabic, lepiej nie stać za nim (przynajmniej nie od strony rpzeciwnej do jego obracania) , oraz kiedy podleci do gory i zamias wylądowac trzyma sie blisko nad ziemią, moze wtedy zdmuchnąć wiaterkiem i kiedy leżymy na glebie 3 sekundy to zachacza nas ogonem przypadkiem, normalnie to pikuś ale jak mamy heroics to zdechniemy HGE jest niepotrzbne, nawet jak goluszy to bardzo zadko sie zdarza ze zdarzy cos zrobic (zabic) zanim postac wstanie, pzoatym ma dosyc znikomy zasięg wrzasku, jak sie stoi przy ogonie, pare kroków za nogami to nic nie grozi, (bo glowa jest daleko) , ale jak sie stoi przed to tez wyatrczy pare metrów zeby byc poza zasiegiem krzyku najlepiej stac wiekszoc czasu przed nim i walic w glowe, ale troche z boku zeby nie trafil fireballem PIT masz namysli ze nie brał nic w tym samym quescie w offline ghatergin hallu a o wiele wiecej ten sam quest w online ghatering? hmmm moze daltego ze w online ghatering hall jest cos zmieniaone, ale prawie na 100% nie ma tak ze jak jest 2 graczy to jest inna ilosc zycia i dmg niz jak jest 4 to by bylo mordercze bo po pierwsze i tak wielu przeicnikow zabiera 70% zycia wiec przy 4 graczach zabijali by kazdym pierdnieciem pozatym na japonskiej stornei kazdy przeicnik ma napisane ile ma zycia i dmg w kazdym quescie i nie ma nic o tym ze to sie mnoży jesli jest 4 graczy no i to co mowilem wyzej gdyby mieli wiecej zycie na 4 graczy niemozliwe by bylo zabicie ucamulbasa w 2 minuty ;p (1 gracz zabija go w 15-30 min) Edytowane 13 września 2008 przez Yano Cytuj
keyzee 86 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 Po utracie sejwa z MH2 zabralem się za MH2G.Jak ktoś już pisał po pewnym czasie przerwy lepiej wychodzi granie Gram GL z tego co widzę mało osób tym ciacha Mam pytanie odnośnie tych kotów-jak je ćwiczyć?tylko w jednej dziedzinie czy róznorodnie? Jak odsłonić ich inne skille?No i przede wszystkim jak nauczyć kota celności bo rzuca we mnie bombami Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 września 2008 Opublikowano 13 września 2008 (edytowane) wiekszosc rodzajów kotow najlepiej trenowac na defensa pare(nascie) stron wczensiej pisalem o kotach ;p ogolnie warto zrobic sobie ze 2-3 koty roznych dozajow, jednego np na bomby, innego tylko do walki wręcz (ktory ma np sleep) itp skille sie odblokowuja na 2 sposoby, niektore sie pojawiaja przy odpowiednim poziomie same z siebie a inne po walce z odpowiendim przeicnikiem, np posion po pokonaniu gypcerosa albo garugi, itp jesli bedziesz sobie ogolnie lazil zawsze zkotem na rozne questy to w koncu odblokuja sie wszystkie skille;p oczywiscie trzeba sie potem ich nauczyc ;p i po wybraniu do nauczenia skill najpierw jest na szaro na 1-3 questy (zalezy jak duzo kosztowal punktow) , i dopiero po zrobieniu z kotem tych kilku kuestow (byle jakich) kot sie nauczy i zacznie uzywac danego skilla co do celnosci to nie ma bata, kot ma spore lagi w glowie i rzuca czesto w miejsca gdzie przecinika juz nie ma ;p albo co gorsza gdzie stoi gracz ;p dlatego kot bombowy lepszy jest na powolnych przecinikow i oglnie lepiej brac koty skupiajace sie na danej czynnyosci "bomb only" albo "weapon only" itp wiecej informacji zobacz pare storn wczenisej xD Edytowane 13 września 2008 przez Yano Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 14 września 2008 Opublikowano 14 września 2008 Gdzie i jak można zdobyć barrel lid? Czy jest jakaś kombinacja do tego przedmiotu? Cytuj
firana140 621 Opublikowano 14 września 2008 Opublikowano 14 września 2008 (edytowane) za quest z zabijaniem felynesów albo w bazie kociaków, przy beczkach szukaj edit. jak zdobyć fire dragon scale + ? potrzebne to do zrobienia LSów highrankowych a nie widzę żadnych questów ze smokami Edytowane 14 września 2008 przez firana140 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 września 2008 Opublikowano 14 września 2008 (edytowane) barrel lid mozna tez dostac od kota podroznika na farmie o ile pamietam fire dragon scale+ dostaje sie od teostry na high ranku polecam bić teo w miescie bo o wiele latwiej, duza przestrzen, nie ma lawy, jest kołkownica do robienia szaszłykow, armatki itp a questa w wulkanie zrobic tylko zeby zaliczyc (polecam oslabic teo podczas 1-2 rund w miescie i kiedy ma zycia na 5 min walki isc na questa wwulkanie, szybka sprawa bedzie ) ahhaa i zeby odblokowac highrnakowe elder drsogny to trza cos zrobic, ale nei pamietam co, moze zabic lao (a nie odpedzic) ale nei ejstem pewny, albo zrobic wszystkie questy na 4 i 5 hr Edytowane 14 września 2008 przez Yano Cytuj
Dworek 0 Opublikowano 15 września 2008 Autor Opublikowano 15 września 2008 Trzeba zrobic wszystkie q z 4 i 5 HR Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Skany z MH3 na Wii: http://www.cng4u.com/2008/09/17/monster-hunter-3-wii-scans/ Daje tutaj, bo tam to raczej nikogo nie obchodzi, a tu fani serii siedzą. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 (edytowane) niewiele pokazują... ale mimo to musze powiedziec.... (pipi)a bede musial kupic wii juz sie napaliłem xDDDD ciekawe czy sie bedzie dało pływac, pokauzją podwodne okolice itp, tak jak by sugerowali ze gracz bedzie mogl je eksploatowac ciekawy ten wąż morski xD mama nadzieje ze bedzie conajmniej z 15 nowych przeciwnikow ;p grafa ładna jak na wii, ciekawe jakim cudem to uciągnie, w koncu do tej pory 90% gier na wii mialo masakryczna grafe i... musze powiedziec ze znowu poczulem klimat gry w kroym sie kiedys zakochalem!! ahhh na psp od jakiegos czasu gram juz bez klimatu, jestem jak neo a w matrixie , jestem tak bardzo przyzyczajony ze nie czuje ze ejstem w innym swiecie tylko patrze na "kod" gry ;p dzialam automatycznie i instykntownie , przez co nie moge sie wczuc ze biegam po np pustyni, bo wchdoze głebiej w gre poza otoczke wizualną ;p niestety ale patrzac na te screeny nowe poczulem przypływ klimatu , nowosci, fascynacji, odnajdywania sie w swiecie, poznawania oby tylko nie trzeba bylo machac (pipi)ym pilotem zeby atakowac edit: ciekawe czy beda nowe bronie, wydaje mi sie ze powinni zrobic zeby torskze nowosci bylo;p podejzewam ze bronie beda mialy nowe ataki , na 4 screenie po prawej widac goscia z GSsem ale w pozycji jak by tzrymał młot i ładował go ® , moze teraz GS bedzie mogł ładowac kazdy cios (czyli do tylu i w bok tez) Edytowane 17 września 2008 przez Yano Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Kurde, jak roztrzaskać: - uszy Kut-Ku mając silny młotek? Kurde, zwykle ginie zanim mu uszy zniszczę - co trzeba zniszczyć Congali, żeby móc mieć vibrant pelta? - jak roztrzaskać róg Monoblosowi? W ogóle to szykuję się na Tigrexa z urgenta od eldera, chciałbym sobie zrobić Kut Ku Pick'a, bo wygląda lepiej od młotka z Garugi (większy dmg, chociaż mniejsze rarity), no i przy okazji zrobić sobie pancerz z Monoblosa. Poza tym fajnie też wygląda pancerz z owadów taki co daje do evade'a, tylko do niego trzeba Great Hornfly (gdzie one są?) i Hercudrome (nie umiem go złapać w wulkanie ). No i dla pewności zapytam, czy Thunderbugi to są te co latają w desercie jako przeciwnicy? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 wszystkie rzeczy co podales trza rozwalic porpsotu waląc w nie xD co do kutku to problem moze byc taki ze nie trafiasz w glowe tylko w szyje, ale porpostu trza nawalac az beda poszarpane (a nie oklapniete) conga -musisz rozwalic mu "irokeza" te włosy na czole, walic w glowe trzeba , (mozna tez rozawlic pazury na rekach) mono - poprostu walić, łatwiej to zrobic bronią tnącą bo z młota mniej dmg wchodzi w glowe bronie z garugi sa lepsze niz z kuku, zwłaszcza te bardziej rozwiniete, chociaz podstawowa wersja moze byc slabsza, ale jesli myslsiz o dalszym rozwijaniu to z garugi lepsze na rarity nie patrz wcale to tylko cyferki, tylko na dmg, ostrosc, affinity , hornfly i hercu mozna znalesc na farmie jesli masz dosyc rozwinietą, a ogolnie trza biegac po mapach z siatką i szukac robali, sa dosyc rzadkie na poczatku , trzeba szukac rzuki to hornetaur osy to vespanoidy thunderbugi to takie latajace "światełka" , narazie ich raczej nie spotkałeś Cytuj
Dworek 0 Opublikowano 17 września 2008 Autor Opublikowano 17 września 2008 Kurde, jak roztrzaskać: - uszy Kut-Ku mając silny młotek? Kurde, zwykle ginie zanim mu uszy zniszczę - co trzeba zniszczyć Congali, żeby móc mieć vibrant pelta? - jak roztrzaskać róg Monoblosowi? W ogóle to szykuję się na Tigrexa z urgenta od eldera, chciałbym sobie zrobić Kut Ku Pick'a, bo wygląda lepiej od młotka z Garugi (większy dmg, chociaż mniejsze rarity), no i przy okazji zrobić sobie pancerz z Monoblosa. Poza tym fajnie też wygląda pancerz z owadów taki co daje do evade'a, tylko do niego trzeba Great Hornfly (gdzie one są?) i Hercudrome (nie umiem go złapać w wulkanie ). No i dla pewności zapytam, czy Thunderbugi to są te co latają w desercie jako przeciwnicy? -bij cały czas po głowie a napewno rozwalisz mu uszy nie ma znaczenia w sumie jaka broń(chociaż młot najlepszy) ważne jest to aby bic po głowie. -tutaj trzeba rozwalic ogon podobna sytuacja jak z Kut-Ku -najlepiej to na lokacji z tym kamieniem na środku(nie pamiętam już jaki nr) chowaj się za nim i jak Mono bedzie na ciebie biegł to wtedy wbije swój róg i masz chwile czasu aby nawalac w róg, i tak w kółko można dopóki nie rozwalisz rogu Great Hornfly i Hercudrom'y można dostac na farmie z krzaczków ,masz racje na desercie to są Thunderbugi. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 (edytowane) Dworek przemyśl swoją odpowiedź xDD (spoznioną zresztą xD) na desercie bywają thunderbugi ale on jest bardzo wczesnie w grze, podejzewam ze ich nie spotkal (niemam pewnosci) ale vimbrant pelt to sa wlosy z glowy congalali a nie z ogona ;p Edytowane 17 września 2008 przez Yano Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Yano, mimo kotletowości serii, podejrzewam, że trójka przyniesie wiele nowych zmian (także w gameplayu). Zapewne nowe typy broni, kupa nowych przeciwników, drugie tyle nowych zbroi i broni, następne tyle przedmiotów. Kurde, ty po screenach potrafisz poznać, co się dzieje i co dodadzą XD? Cytuj
firana140 621 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 http://www.cng4u.com/games/2008/09/17/monsterhunter04.jpg prawy górny róg: Yano mówiłeś że to wygląda jakby koleś mógł ładować atak horyzontalny (czyli ten z :circle: ) mnie się wydaje że to jest jakiś zupełnie nowy atak a nie charge od boku, spójrz na czerwoną smugę po prawej od postaci. Tak jakby już machnął mieczem. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 (edytowane) rzeczyiwsice jest smuga, mozliwe ze to nowy atak chcoiaz facet jest w takiej pozycji w jakiej sie stoi podczas ładowania młota edit Yano, mimo kotletowości serii, podejrzewam, że trójka przyniesie wiele nowych zmian (także w gameplayu). Zapewne nowe typy broni, kupa nowych przeciwników, drugie tyle nowych zbroi i broni, następne tyle przedmiotów. Kurde, ty po screenach potrafisz poznać, co się dzieje i co dodadzą XD? no trzeba przynac ze kolejne czescie polegaja glownei na "wiecej wszysktiego" a nie "duzo nowego" wiec napewno beda nowe sprzety i potowry i tereny co do nowych rodzjow broni podejzewam ze musza byc ale tez mam ciut wątpliwosci, bo bardzo ciezko jest zbalansowac tego typu gre, ni emoga dodac przepakowanych broni, ani tez marnych ktore beda nie do uzytku ;p juz teraz i tak niektore rodzjae sa dopasione a inne mocno średnie ;p kazdy nowy rodzaj powoduje ryzyko ze bedzie przesadone na plus albo minus, chociaz oczywiscie chcial bym wiecej ale wole jakosc a nie ilosc ;p zupelnie inaczej z potowrami, oby bylo jak najwiecej nawet jesli niektore beda do siebie podobne to lepsze to niz rydz EDITTTTTTTTTTTTTTTTTT nowe wiesci, MH3 ma byc pokazany w wersji grywalnej na TGS za miesiac!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDD dodatkowo moje podejzenia byly slyuszne = prawdopodobnie bedzie mozna plywac i nurkować (chyba wynika to z tekstu ktory jest na skanach oraz ze screenow) ciekawe czy bedzie mozliwa jakakolwiek walka podczas plywanai xD pewnie nie, ale nawet mimo to zawsze to jakis ciekawy dodatek i bajer co do poznawania po screenach - moge sie tylko domyslac i zgadywac XD EDIT ... ja juz sie rozglądam za wii.. ze smutkiem, mysle ze do premiery wii bedzie mozna kupic za 750zł .. .jakos to zniose ;p chociaz cieszyl bym sie 1000 razy bardziej jak by jednak ogłosili ze zrobia port na ps3 , wtedy mial bym powazny powod do kupna ps3, nawet jesli grafa bedzie taka jak na wii to walić to, niech robia porta i bedzie fajnie xD Edytowane 17 września 2008 przez Yano Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 (edytowane) Jakby ktoś jeszcze się nie napalił skanami z MH3, to oto informacje z nich: - Online play - 4 player groups - City provides an area for chatting, meeting up other players. For single-player, the city turns into a village with new facilities and access routes for the island over time - Kaname Fujioka (director) wants to restart Monster Hunter with news ideas - One reason why the game will be on the Wii - Set on an unexplored island - forests, caves, deep underwater environments - Complete swimming controls available in underwater environments - Hunt submerged beasts, hunt fish (can be used as ingredients) - Most weapons available on land can also be used in water - Air gauge when you're underwater, stamina gauge when running on land - Light torches in caves to see the surrounding area in caves - Old and new monsters - old monsters will have a "freshness" quality as well - Huge underwater dragon serves as main monster, can fight him while swimming or walking - Playable at TGS http://www.nintendoeverything.com/?p=3707 Yano - już kupiłeś wii? Edytowane 17 września 2008 przez Hela Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 Pod wodą zapewne będzie zbieranie itemków. O_O walka pod wodą, ciekawe jak to będzie wyglądać, czyli mamy nowe stworki, podwonde . Szkoda, że Wii takie drogie. To X przez te dwa lata staniał 3krotnie . Ja chce Wii . Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 - Kaname Fujioka (director) wants to restart Monster Hunter with news ideas - One reason why the game will be on the Wii Boję się, że przekombinuje i wyjdzie coś słabszego i przez to sprzedaż spadnie i kolejne części staną pod znakiem zapytania. Z MHF powinno być jak z GTA, więcej, lepiej, ale idea ta sama. Co do MHF 2, to zrobiłem sobie róg z owadów, fajny odgłos Przy okazji rozwaliłem nim uszy Kut Ku. Co do thunderbugów, to mam je w ekwipunku, więc albo znalazłem je w krzakach w wiosce na farmie, albo już miałem z nimi do czynienia Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 września 2008 Opublikowano 17 września 2008 (edytowane) - Online play - 4 player groups - City provides an area for chatting, meeting up other players. For single-player, the city turns into a village with new facilities and access routes for the island over time - Set on an unexplored island - forests, caves, deep underwater environments - Most weapons available on land can also be used in water - Light torches in caves to see the surrounding area in caves - Huge underwater dragon serves as main monster, can fight him while swimming or walking - tak bylo w wersjach na ps2, single to wioska okrojona , a miasto na multi gdzie dostepne sa wszystkie questy (te highrankowe tez, ktore byly clakocicie niedostpene dla pojedynczego gracza w rpzeciwienstwie do wersji psp) - czy rozumiem ze ma sie to odbywac na wyspie? jesli tak to tereny to zapowiada sie ze nie bedzie rozdzutu od pustyni do zasnieżonych gór tylko bardziej wszystko w "jednym klimacie" ... hmm mam nadzieje ze sie myle ;p - O_O uzywanie pod wodą dotychczas dostepnych broni/ ?? O_o kompletnie sobie nie wyobrazam machania młotem , gsem, gunlanca pod wodą ;p bardzo mnie to dziwi i mam nadzieje ze nie z(pipi)ią - ciekawe czy bedzie sie dalo walczyc z wyciagnietą pochodnią ;p - do tej pory potworami z okladki byly rathlos, kusha, tigrex, naruga... a tym razem wielki wodny dziad ( ktory wydaje sie byc conajmniej wielkosci fatalisa) Yano - już kupiłeś wii? nie nie kupilem ale jesli nie z(pipi)ią czegoś to nie bede mial wyboru chociaz nadal licze na informacji o porcie na ps3 ;p boje sie o sterowanie (machanie pilotem) i sterowanie pod wodą i walke podowda O_O (ataki w kazdym kierunku zaleznie od ustawienia postaci?) EDIT!! menderk! pomieszaly nam sie nazwy ;p bo sa 2 rodzaje, jedne thunderbugi to itemy ktore mozna znalesc w krzakach a inne to przeciwnicy ktrych mozna rozalic (latajace siatełka) Edytowane 17 września 2008 przez Yano Cytuj
Dworek 0 Opublikowano 17 września 2008 Autor Opublikowano 17 września 2008 Dobra pomyliłem się, zdarzyc się może(dawno nie grałem). Ja tam jednak czekam dalej na info o MH3 na PS3 Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 18 września 2008 Opublikowano 18 września 2008 No a na jakich lokacjach mam szukać krzaków z thunderbugami? Haha, za 200 pokke point'sów wysłałem bodajże na swampa kota i znalazł mi barrel lida, dzięki czemu ulepszyłem fajny młotek (czarny kot ). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.