Skocz do zawartości

Xbox 360 Arcade

Featured Replies

Opublikowano

na allegro lezy za 80zl 64mb a za 2x tyle mamy 512mb XD a dokladajac "pare zl" mozemy miec dysk 20gb a za 2/2,5x tyle 120gb :}

 

jak wyglada sprawa z praca Arcade? Nadal jest glosna (tylnie wentylatory/naped) czy troche poprawiono ja?

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jest cicho czasami ciszej niż PS 3 :)

Opublikowano

a ja po raz n-ty swoja spiewke wyglosze

w konsolach X0 sa 3 typy wiatrakow, do tej pory mozna trafic na rozne wersje i od tego zalezy najwiecej jak glosny jest wiatrak w konsoli

z tylu jak widzimy czarna naklejke na wiatraku to wersja cicha, jak widzimy szara naklejke z napisami to wersja glosniejsza

wiec nie wazne co kupimy i kiedy, wazne z jakim wiatrakiem...

Opublikowano

Ta naklejka na cichszym wiatraku jest cala czarna ? Bo ja mam biala z czarnym trojkatem na czarno. Jest napisane DC Brushles, a na dole delta electronics. To jest ta glosniejsza wersja ?

Opublikowano

Dokładnie jak juchy pisał , ja mam wersie cichą, przy której <ciche> PS 3 warczy :)

Opublikowano
Ta naklejka na cichszym wiatraku jest cala czarna ? Bo ja mam biala z czarnym trojkatem na czarno. Jest napisane DC Brushles, a na dole delta electronics. To jest ta glosniejsza wersja ?

raczej szara nie biala bo innych nei ma

tak jak pisalem wyzej, to glosniejsza wersja wiatraka...

Opublikowano
Jest cicho czasami ciszej niż PS 3 :(

Taa chyba jak xa wylaczysz

 

 

Chcesz się założyć ?

Opublikowano

Chętnie bym zobaczył nagranie video/audio jak Ci chodzi :( dałbyś rade coś takiego wyskrobać ??

Opublikowano

nagraniem nie da sie nic udowodnic chyba ze ma obie konsole i bedzie na filmiku pokazane jak zalacza jedna pozniej druga, to w tedy jest jakies odzwierciedlenie ich glosnosci, bo jakby dal sam dzwiek z X0 to nie ma sensu...

 

ale to ze X0 moze byc cichy to akurat zadne cuda (oczywiscie mowa o konsoli jak nie ma plyty z gra na x12 zapuszczonej, bo z PS3 nie mozna tego porownac bo BD ma inna predkosc)

Opublikowano

tak przy okazji ,lekko offtopując, jak to jest .gdzieniegdzie polecają speeda ustawionego na x8 że niby konsola będzie cichsza a loadingi dłuższe tylko o 2 sekundy. wyobrazam se jak to działa np. w jakichś wyścigach gdzie wszystko jest wrzucane na raz do pamięci przez wyścigiem. ale np w takim GTA4 gdzie będzie (?) częste doczytywania podczas gry , ma to jakieś znaczenie ? czy może przy takim doczytywaniu czytnik nigdy nie osiąga full speeda i nie robi różnicy ?

Opublikowano

jesli czytnik by nie osiagal full speeda to czemu jest glosniejsze ustawienie x12 a x8, tyle ile ustawimy na tyle chodzi, dopiero jak sa problemy z odczytem i zalacza sie korekcja to niektore napedy zwalniaja, np. samsungi i tu predkosc nominalna nie ma znaczenia bo zwalnia do takiej samej (ale jakiej to nie wiem, na sluch mozna tylko ocenic ze to jakies x4)

 

tez nie wiem co oznacza u Ciebie ze loadingi beda 2 sek dluzsze, powiedzmy ze sa dane ktore sie wczytuja 1 sek na x12, to na x8 beda sie 3 sek. wczytywac? :whistling: to przeciez 3 razy dluzej

 

a czy ma znaczenie? zawsze bedzie mialo, w jednej grze mniejsze w drugiej wieksze, najlepiej to sobie testowac na oblivionie, tam byly dlugie loadingi wiec mozna latwo zmierzyc roznice i procentowo to obliczyc jak sie ma do siebie...

Opublikowano

może mało precyzyjnie się określiłem. 2 sek to ktoś tak podał przy aukcji , pewnie chodziło że średnio przy przeciętnym pasku loading przy wczytywaniu levelu trwa o ok 2 sek dłużej na x8. Bo w przeciętnej grze ile to trwa ? 5 sek ? Skoro z x12 na x8 czyli 30% wolniej , to czas wczytywania wydłuży sie o 30% a nie razy 3 .

 

I ciekawi mnie właśnie czy przy wczytywaniu danych w locie (bez paska loading) też to będzie miało jakieś znaczenie. Nie widzi mi się żeby tekstura/obiekt doczytywały mi sie o 30% za wolno czy tam wyskakiwał z nienacka ;p

Opublikowano

wlasnei o to mi chodzilo, podales ze 2sek. dluzej a to pojecie abstrakcyjne bo wazne jest zeby podac odniesienie jakies, a tak to mogles podac ze to i 30sek. jak i 0,1 sek. i co ciekawsze wszystkie te czasy moga byc prawdziwe jesli dobierzmy wlasciwy punkt odniesienia...

 

niektóre gry nawet na standardowej predkosci x12 nie nadazaja wczytywac w locie, dobry przykladem dalej jest wspomniany oblivion, gdzie lubi chrupnąć...

 

nie da konkretnie na Twoje pytanie odpoweidziec, bo kazda gra jest inna, na pewno im nowsza gra wiecej danych bedzie i loadingi beda miec znaczenie

jesli komus halas przeszkadza, spowalnia naped, jesli nie to po co spowalniac? zawsze jest kompromis i trzeba dobrac pod siebie...

Edytowane przez Juchy

Opublikowano

to juz wiąże sie z utrata gwarancji bo trzeba zmienic firmware w napedzie

Opublikowano

jak myslicie mozna sie spodziewac w najblizszym czasie kolejnej obnizki x360 arcade? czy przed wakacjami to raczej nie ma juz szans?

Opublikowano

na swieta, ale to raczej obnizki sklepow a nie MS

Sony ani mysli o obnizkach cen tak samo jak Nintendo wiec z kim MS ma konkurowac cenowo jeszcze skoro i tak niezle cenowo juz odjechal od konkurencji...

Opublikowano

Yyy... no pewnie te pod koniec roku zwane też potocznie "gwiazdka", żadnych innych, skłaniających ludzi do masowego wydawania szmalu, po drodze nie ma.

Opublikowano

Ale cena jak by nie było jest niska co owocuje tym ze zakup w Krakowie arcade graniczy z cudem, wczoraj po długim wyścigu po empikach,Saturnie i MM udało się kupić ostatniego arcade :|

Opublikowano

Jest bardzo niska, a X0 kosztuje teraz niewiele wiecej niz PS2(a masz w zestawie karte pamieci, bezprzewodowego pada i zestaw gier arcade), a to przeciez nextgen.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.