Skocz do zawartości

Street Fighter IV


Action

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ehh, wydaje mi się, że rok po wydaniu tej gry jedynym pozytywnym wspomnieniem bedzie fenomenalny pierwszy trailer.

Capcom nie rozumie ze 3d to technika, w ktorej sprawdzaja sie jedynie rozbudowane systemy walki i naturalna animacja. W 3d nie ma miejsca dla street fightera i chlopkow w wytartych kimonach, z trzema specialami. Nie wazne czy to typowe 3d, cel-shading, czy to co mamy w sf4, bez 2d sie nie uda. Niby Ono celuje w szersze grono odbiorcow niz dotychczas, ale ta gra nie zostanie dobrze przyjeta, ani przez hardcorowcow, ani przez casualow. Hardcorowcy szybko znudza sie grafika, starymi postaciami i slaba animacja, casuale natomiast beda woleli siegnac po Dragon Balla, lub bardziej "realistycznego" Tekkena, w koncu nie po to kupili nextgeny zeby ogladac grafike z ps2.

Ja po cichu obstawiam KOFXII, bo nawet jesli system walki bylby na zywca przeniesiony z ktorejs z poprzednich odslon, to i tak nowa grafika i animacja, dostarczy wystarczajaco duzej radochy (bedzie to pierwsza bitka 2d w 720p!)

Opublikowano
W 3d nie ma miejsca dla street fightera i chlopkow w wytartych kimonach, z trzema specialami.

Przecież to 2D z grafiką 3D :/

Niby Ono celuje w szersze grono odbiorcow niz dotychczas, ale ta gra nie zostanie dobrze przyjeta, ani przez hardcorowcow, ani przez casualow. Hardcorowcy szybko znudza sie grafika, starymi postaciami i slaba animacja(...)

Czy wogóle rozumiesz co to znaczy hardcore'owiec? Bo według mnie - nie...

Ja po cichu obstawiam KOFXII, bo nawet jesli system walki bylby na zywca przeniesiony z ktorejs z poprzednich odslon, to i tak nowa grafika i animacja, dostarczy wystarczajaco duzej radochy (bedzie to pierwsza bitka 2d w 720p!)

Być może pierwszy wyjdzie Blazblue (nowe 2D od Arc System Works) i wtedy to ta gra będzie pierwszą bitką 2d w 720p. Jak chłopaki z amerykańskiego oddziału Capcom się pospieszą, to być może ten zaszczytny tytuł przypadnie SFHD...

 

PS Coś mi zaczyna ten nowy SF śmierdzieć... :P

Opublikowano (edytowane)

Mysle ze nawet hardcorowcy nie sa w stanie zniesc po raz n-ty tego samego, ot co. Co do grafiki to niewazne czy to 3d, cel-shading, 2,5d, dla mnie Street Fighter prezentuje się dobrze wyłącznie w oryginalnym rysowanym 2d ze sprite'ami. Zadnej bijatyce nie wyszlo na dobre przejscie z 2d w 3d. Dobrze ze Capcom szuka nowych srodkow wyrazu dla grafiki, szkoda tylko iż nie zdecydowal sie wpierw na wypuszczenie tytulu testowego, z podobna grafika (Midway zanim wypuściło mortala w 3d, stworzylo War Gods, ktory to wlasnie mial na celu przetestowanie nowej grafiki). Nie wydaje mi sie ze SF4 odniesie wiekszy sukces komercyjny.

Edytowane przez Cisław
Opublikowano

popieram zdanie crisa-x i cislawa, gra niestety zajezdza ex;ami , nie podoba mi sie animacja skokow (a bardziej odskokow "zwlaszcza widzac filmik z hondą"),dynamika ,biedne tla (plansze ) np.ta guile'a na lotnisku, przyblizenia kamery na superach (specialach ) , moim zdaniem nie ma narazie sie czym podniecac , ja osobiscie wolal bym zeby to bylo w pelnym 2d + cos nowego w systemie od czasow 3rd strike i bylo by zajob.

tak czy inaczej czekam na konwersje na konsole.

Opublikowano

Racja, skoki wyglądają idiotycznie, ale widocznie lepiej nie da się ich przenieść w 3D (trzeba zachować odpowiednią dynamikę, skacze się też wyżej niż w T czy VF). Co do zbliżeń na supery, to dotyczy to jedynie "Ultra". Jeśli ultra nie będą cancelowane to zbliżenia, od biedy, mogą pozostać. Gorzej jak da się je łączyć po np. c.mk (w co raczej wątpię).

 

@Cisław - akurat wypuszczenie przez Midway "WarGods" niczego nie nauczyło Boona :/ . Pamiętam jak zagrałem w to w "kasynie" Pałacu Kultury, eh ten przycisk "3D" :P

 

BTW Wiadomo jak wygląda nowa postać, ponieważ pojawiły się skany nowego Famitsu. Czyżby El Blaze?

Opublikowano

Ta gra coraz mniej mi sie podoba. Przede wszystkim, ze nie ma parry, dalej to to, ze postaci glownie z dwojki (ktore lubie, ale moze cos nowego?), skoki bardzo mi sie nie podobaja, przesadzone supery (sorry, ale 3/4 zycia super Kena zabiera) no i zamerykanizowane postaci - masakra. Obrzydliwe wygladaja. No, ale... Zobaczymy co z tego jeszcze bedzie. Zawsze przeciez zostanie jeszcze SF3rd Strike no i dodatkowo nowy KOF, takze nie ma na co narzekac. Chetnych do gry w trojke zawsze sie znajdzie, nie? ; )

Gość cameel
Opublikowano
Ta gra coraz mniej mi sie podoba. Przede wszystkim, ze nie ma parry, dalej to to, ze postaci glownie z dwojki (ktore lubie, ale moze cos nowego?), skoki bardzo mi sie nie podobaja, przesadzone supery (sorry, ale 3/4 zycia super Kena zabiera) no i zamerykanizowane postaci - masakra. Obrzydliwe wygladaja. No, ale... Zobaczymy co z tego jeszcze bedzie. Zawsze przeciez zostanie jeszcze SF3rd Strike no i dodatkowo nowy KOF, takze nie ma na co narzekac. Chetnych do gry w trojke zawsze sie znajdzie, nie? ; )

 

Jeśli chodzi o tego supera Kena, to wydaje mi się, ze może to być podbna sytuacja jak w SFII, gdzie grając z kompem nasze ciosy zabierały mniej energi, a ciosy przeciwnika kroiły więcej. Tak ze tu bym nie panikowal.

Co do parry się zgodzę, bo to najlepszy elment systemu 3rd Strike'a jak dla mnie, ale niby ma być cos w zamian, coś a'la przechwyt.

Jesli chodzi o postaci, to spokojnie, w jednym z wywiadów było mówione, ze jeszcze kilka sie pojawi (co by zachowac symetrię ekranu wyboru postaci)

Nie wiem czemu, ale ja jestem nastawiony pozytywnie.

Opublikowano

w sumie to R.Mika (czy jakoś tak) też nosiła maske i była zapaśniczką... ale El "Farte" wygląda jak "zapchajdziura newcomer". już myślałem że scheherazade to postać wrzucona na siłe ale to... ok koniec z narzekaniem :/

Nadal mam nadzieje, że przynajmniej trzecia odsłona SF4 będzie udana tak jak to było z SF3...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

mi tez sie nie podoba, juz chyba kazda bijatyka ma zamaskowanego małego i szybkiego wrestrela "lucza" :)

 

tekken nie ma? poczekajmy na wersje ps3 xD a pewnie king dostanie zamaskowanego szybkiego "synka"

Opublikowano (edytowane)

Info z ostatniego(trwającego) Loketestu. Bossowie są grywalni. Zaprezentowano nowe/stare postacie:

 

- Rufus - podobno SF'owa wersja Tekkenowskiego Bloba/Boba(?). Gruby kolo z kucykiem.

- M.Bison (jap. Vega), Dyktator - ma teleport, a jego MP juggluje w powietrzu czyli wszystko ok.

- Vega (jap. Balrog), Szpon

- Balrog (jap. M.Bison), Boxer

- El Fuerte podobno stylem przypomina Maki/R.Mikę, ma ataki z biegiem (może będzie mógł biegać?), jest bardzo szybki.

 

I najważniejsza wiadomość:

 

- c.HP Sagata straciło swoje magiczne właściwości z CvS2

Edytowane przez ornit
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Info ukradłem z SRK.

 

Na scanach z najnowszej Arcadii pokazani zostali czterej oryginalni bossowie. Chciałoby się rzec - wreszcie 8) !

 

Dyktator (Bison, jap. Vega) przypomina swój odpowiednik z "SF2 the Animated Movie". Sagaaa "trzyma" postawę.

 

Opublikowano
- Gość grający Sagatem Tiger Uppercuty i Tiger Knee robi na UME, przynajmniej tak to wygląda :lol: . Lk crossupuje, HP nie zaobserwowano. Saving attack używają jak parowania. Jest ultra-tygrys.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...