Skocz do zawartości

Street Fighter IV


Action

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://www.gamikaze.pl/Resources/Images/Ga...18_15072008.jpg

 

Zostałem zniszczony. Nawet ta małpa na dole na środku odwróciła się. A ta po prawej chyba jest zaskoczona tym, że ktoś zrobił screena z nią.

Chyba jest ze mną cos nie tak ale Blanka z twarzy przypomina mi Bronisława Cieślaka :huh: .BTW Alternatywne stroje. Swego czasu Ono zarzekał się, że zawodnicy będą jedynie "kolorowani"...

Gość Kasandra
Opublikowano

http://www.gametrailers.com/player/36490.html

 

Trailer z E3, pokazujący sposób działania nowych pseudo-przechwytów. Ciekawy jestem, czy będzie można tym przerywać serie ciosów przyjętych na blok, no i jak ten przechwyt zachowa się w kontakcie z rzutem albo fireballem.

Fajnie prezentuje się Abel na tym trailerze, podoba mi się ta postać.

Opublikowano
http://www.gametrailers.com/player/36490.html

 

Trailer z E3, pokazujący sposób działania nowych pseudo-przechwytów. Ciekawy jestem, czy będzie można tym przerywać serie ciosów przyjętych na blok, no i jak ten przechwyt zachowa się w kontakcie z rzutem albo fireballem.

Fajnie prezentuje się Abel na tym trailerze, podoba mi się ta postać.

To jest tzw. saving attack wykonywany poprzez naciśnięcie MP+MK. Można to ładować. Nie wiem czy coś się w tej kwestii zmieniło bo od dawna nie śledzę już informacji o tej grze ale miały byc 3 levele ładowania tego ciosu. W każdym bądź razie to co tutaj zaprezentowano to 3lvl czyli unblock z klatkami niewidzialności na startupie. Postać paruje pierwszy cios i wyjeżdża z kontrą (prawie jak alpha counter). Sądząc po startupie będzie można przeciwnika spokojnie rzucić. Co do fireballa...z daleka sparuje (ale najprawdopodobniej jedno-hitowego, z EXem czy superem już sobie nie poradzi, to przecież nie jest parry).

Gość Kasandra
Opublikowano
To jest tzw. saving attack wykonywany poprzez naciśnięcie MP+MK. Można to ładować. Nie wiem czy coś się w tej kwestii zmieniło bo od dawna nie śledzę już informacji o tej grze ale miały byc 3 levele ładowania tego ciosu. W każdym bądź razie to co tutaj zaprezentowano to 3lvl czyli unblock z klatkami niewidzialności na startupie. Postać paruje pierwszy cios i wyjeżdża z kontrą (prawie jak alpha counter). Sądząc po startupie będzie można przeciwnika spokojnie rzucić. Co do fireballa...z daleka sparuje (ale najprawdopodobniej jedno-hitowego, z EXem czy superem już sobie nie poradzi, to przecież nie jest parry).

 

Właśnie saving-atack, zapomnialem nazwy.

Na czym polega ładowanie (przytrzymywanie przycisku, czy ilość paska)?

Poza tym to chyba nie dokońca jest unblock z klatkami niewidzialności, bo gdy przeciwnik nie uderzy, to nie ma ciosu. Bardziej mi to przypomina supera Remy'ego, który startuje dopiero po ciosie przeciwnika.

I jeszcze pytanie: saving-atack'i wykonywane są tylko na ziemi, czyli w powietrzu jesteśmy zdani tylko na ciosy? Jeśli tak to wrośnie znaczenie aty-air'ów i na niektóre postaci będzie bardzo ciężko zrobić naskok.

Aha i coś mi się obiło o uszy, że wersja Home będzie miała jakieś bonusowe postaci.

Opublikowano
Poza tym to chyba nie dokońca jest unblock z klatkami niewidzialności, bo gdy przeciwnik nie uderzy, to nie ma ciosu. Bardziej mi to przypomina supera Remy'ego, który startuje dopiero po ciosie przeciwnika.

Nie, to jest właśnie cios z "klatkami" (nie wiem jak to nazwać - autoguard? niektóre postaci w grach SNK miały coś takiego) więc bez względu na to czy zetknie się z przeciwnikiem czy też jego fireballem zawsze obejrzymy pełną animację. Tak więc to czy "sparujemy" cios przeciwnika czy też odpalimy saving-attack na tzw. pałę nie ma tu żadnego znaczenia.

I jeszcze pytanie: saving-atack'i wykonywane są tylko na ziemi, czyli w powietrzu jesteśmy zdani tylko na ciosy? Jeśli tak to wrośnie znaczenie aty-air'ów i na niektóre postaci będzie bardzo ciężko zrobić naskok.

Tylko na ziemi, nie będzie blokowania w powietrzu, więc pewnie powrócą fireball-trapy.

Aha i coś mi się obiło o uszy, że wersja Home będzie miała jakieś bonusowe postaci.

Na oficjalnej stronie jest zapowiedź wesji konsolowej i automatowej. Kiedy klikniemy na konsolową ukaże nam się obrazek przedstawiający Fei Longa i Dana. Capcom ze swoim SF4 pędzi w stronę totalnego mainstreamu* (zapowiadali, że nie będzie alternatywnych strojów, a teraz nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że dostępna będzie customizacja i tworzenie własnych postaci) więc pewnie bęzie można sobie w przyszłości dociągnąć dodatkowe postaci.

 

*cokolwiek to słowo miałoby oznaczać :lol:

Opublikowano
mainstram - dominujacy, głowny nurt czyli cos dla wszystkich:P

bedzie tanio i efektownie 8) :happy nigga:

I o to właśnie chodzi Panie Dzieju (skąd to się (pipi) wogóle wzięło?).

 

Dzisiaj automaty z SF4 wyladowały w japońskich salonach. Można sobie teraz iść do np. takiego a-cho i pograć.

Opublikowano (edytowane)
Niby wszystko się zgadza...Raju, fireball trapy :mellow: Przyznam, że te cancele wyglądają bardzo ładnie, do tego gość używa saving attacks jak parry. Edytowane przez ornit
Opublikowano

ja napisac moge,bo juz gralem,ze sf4 stanowczo za bardzo przypomina sf2,jezeli ktos liczy na dopakowana 3 to sie zawiaedzie,postacie wygladaja super,engine sie sprawdza,za to areny ,moze nie wszystkie wygladaja okropnie,o muzyce nc nie napisze bo bylo zaglosno...a i nowe charaktery za wyjatkiem viper sa wymyslone chyba w 5 min,tak wiec sam juz nie wiem,ale system nadal dobry;p

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ogladam sobie te wszystkie filmiki, czytam wasze wypowiedzi i wlasciwie wszystko gra i swieci, ale nie moge sie przekonac do tego 3d, nie w tej grze na litosc. Moze to dlatego, ze 3rd strike swego czasu pokazal pazurki, moze dlatego, ze dotychczasowa proba z przeniesieniem sf-a w 3d byla jednym wielkim failem.

Opublikowano
Ogladam sobie te wszystkie filmiki, czytam wasze wypowiedzi i wlasciwie wszystko gra i swieci, ale nie moge sie przekonac do tego 3d, nie w tej grze na litosc. Moze to dlatego, ze 3rd strike swego czasu pokazal pazurki, moze dlatego, ze dotychczasowa proba z przeniesieniem sf-a w 3d byla jednym wielkim failem.

Idę o zakład, że w 1999 roku miałbyś takie samo zdanie o 3s. Po prostu dziś gracze mają za dobrze i sami nie wiedzą czego tak naprawdę chcą.

 

Pojawiły się nareszcie porządne walki (także porządnie nagrane).

http://www.irika.net/movie/sf4_select.html

 

Grają głównie Ablem, Sagatem i Rufusem.

 

Po zapoznaniu się z nowymi materiałami nie mam żadnych wątpliwości co do tej gry. Ona musi zarządzić. Jest bardzo szybka, ładna (postaci są ładnie wykonane, tła to jakieś nieporozumienie, ale liczy się system i z pewnością podczas walki nikt na drugi plan nie będzie zwracać uwagi) i dynamiczna. Najbardziej podobaja mi się te wszystkie cancele (głównie te, po których da się zapuścić ultrasa, heh) a także możliwość ograniczonego "pseudo-parry" (w końcu nie będzie żadnych bzdur typu blokowanie czy zbijanie ciosów przeciownika w powietrzu). Wracają też fireball-trapy (nie mam niestety linka do walk shotosów, gdzieś się zapodział)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W endingu Goukiego zaobserwowano Goukena, czyli jakiegoś tam uber-mistrza czy kogoś, stworzonego przez Amerykanów (jeśli dobrze pamiętam) w latach dziewięćdziesiątych na potrzeby I kwietnia.

 

Alternatywne stroje na całe szczęście nie różnią się zbytnio od swoich oryginalnych wersji. Nie będzie trzeba zgadywać kim gra przeciwnik (Saga ma długie przylegające spodnie i jakąś szmatę na oku, Vega koszulę i alternatywny wariant maski, Chun wygląda jak Mai z KOF a Raju prezentuje się topless).

 

Jedyna rzecz, którz totalnie posysa to tła, są paskudne. Ale nie to jest najważniejsze w tej grze.

 

http://gamechariot.com/08movie_SF4.html nowe walki. Rozbawiło mnie c.lk,c.lk,c.lp x srk Kena bez crossupa, w dodatku na stojacego Giefa. Albo c.lk,c.lp x srk Raju. Z tego co widzę nikt nie używa superów, pasek jest używany do EXów. Wiele postaci po wybitce może zaaplikować Ultrasa. Parowanie nie będzie randomowe, system wygląda na przemyślany, brakuje mi tylko universalnych overheadów (przód+MP Raju jest jakieś szybkie, więc dla mnie niewidoczne :lol: ). Nikt nie gra El Blaze...Fuertem, rzadko wybierają Dyktatora. Sagat znowu rządzi (obecnie jest topem), jego tigery są bardzo szybkie.

Opublikowano (edytowane)
Nikt nie gra El Blaze...Fuertem, rzadko wybierają Dyktatora. Sagat znowu rządzi (obecnie jest topem), jego tigery są bardzo szybkie.

Amerykanie na forum SRK podają pierwsze infinite w SF4 dla El Fuerte. Podobno trudne do wykonania.

 

http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=163386

http://uk.youtube.com/watch?v=s3X0RAPgUSo

 

Cytując:

Standing Close HARD PUNCH, qcf+P (RUN), lp (STOP), Standing Close HARD PUNCH

Póki co, ja nie widziałem aby, na którymkowliek filmiku z YT wyprowadzili pełnego infinite'a, więc ręki sobie nie dam uciąć :huh:

 

EDIT: Nie spodziewałbym się wersji na PC (o ile wogóle wyjdzie, bo to jakiś pic na wodę IMO) równolegle z wersją konsolową. Przypuszczam, że półroczny poślizg to minimum (Na oficjalce ani "widu ani słychu" o komputerowej konwersji, może zajmie się nią ktoś inny).

Edytowane przez ornit
Opublikowano
Gdzies czytalem, ze wlasnie pctowa wersja ma byc opozniona

Bo oni tylko (pipi)nęli hasełko by wzmóc zainteresowanie grą. Wiem, że po Capcom można się wszystkiego spodziewać (DMC4/RE4 na PC) ale SF4 będzie przecież czystą bijatyką. Ile poważnych gier tego typu zostało skonwertowanych na komputery w 21'wszym wieku... :huh:

Opublikowano

 

"Jedyna rzecz, którz totalnie posysa to tła, są paskudne. Ale nie to jest najważniejsze w tej grze."

Przesadzasz... Grałem na GC i jakoś nie czułem "obrzydzenia". Co prawda były tylko 3 areny, ale i tak prezentowały się dobrze. Najgorsze tła to były w SFEX2 i SF3 (3rd Strike). Osobiście uważam że najlepsze tła w SF4 to: "Afryka" i "Chiny" :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...