Vipe 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 podpowiedzcie jak wsadzić cHP po cMP Ryu? nie chce liczyć na fuksy a z cHP widzę, ze mam największy problem, również np po cLK. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Vipe ... no dokladnie w tedy kiedy animacja recovery cMP sie konczy wciskasz cHP co do klatki jest chyba +/- 1 klatka tolerancji Cytuj
Vipe 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Vipe ... no dokladnie w tedy kiedy animacja recovery cMP sie konczy wciskasz cHP co do klatki jest chyba +/- 1 klatka tolerancji dzieki, teraz jak wiem o oc biega jest to dosc proste, ale wczesniej kombinowalem cos z galka co mija sie zupelnie z celem Cytuj
shinjitsu80 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 A tak z ciekawosci - czy komus z Was udalo sie juz zdobyc platyne w SFIV (na leaderboard co.uk widzialem za na okolo 9k graczy tylko 6 siegnelo po to trofeum)? mnie jeszcze duzo brakuje ale moze za kilka miesiecy uzbieram wszystkie tytuly (i zrobie hard c.viper #3 oraz #4 ;-))) Cytuj
Crono 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Mnie tam tylko brakuje tylko Triali na Hardzie ale nie zanosi się żebym szybko to zrobił Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Z sytuacji finansowej jaka miała miejsce wcześniej wycofałem pre-order. Ale grałem wczoraj i to dość porządnie w nowego Streeta na PS3. Gra jest wybitna. Jeszcze żadna wcześniej bijatyka nas nie przykuła do tv. Klasyczny przykład "jeszcze jednego meczu" . I teraz tak, 2 pytanka: - Za ile mogę teraz nówkę tanio wyrwać? - Czy gra na padzie od X-a(krzyżak) jest tak na prawdę beznadziejna?(nie stać mnie na Arcade Sticka) Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) na allegro sa gora po 120zl.graj na analogu,sam tak robie i idzie dobrze(inna sprawa ze jestem cienki )shoryu i charge wchodza prawie zawsze.tez myslalem ze sie nie bedzie dalo dobrze grac a tu niespodzianka. link do aukcji ze SF5 http://allegro.pl/item597431876_nowe_hurt_..._pal_j_ang.html Edytowane 3 kwietnia 2009 przez Master JIN Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 W SF4 da sie spokojnie grać na padzie od X0, wiec nie masz się o co martwić Pelipe. Gra ma bardzo zluzowany input w porównaniu do niektorych gier 2D i grając na gałce spokojnie możesz w niego cisnąć . Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Input jest strasznie upośledzony. Nie gram w SFIV zbyt często bo mój i tak tragiczny manual staje się jeszcze gorszy. Mam nadzieję, że nie zrobią czegoś takiego w BlazBlue i KOF XII bo to by był upadek bijatyk 2D. Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Ale było do przewidzenia że taki będzie. Mega hype - gra bardzo pod casuali. Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) @Aramis No ja jestem casualem, nie gram w bijatyki więcej niż 1h dziennie, zdarza się, że tydzień nie tkne sticka, a mi to przeszkadza. Masz chyba na myśli, że zrobiona pod słabszych graczy nie umiejących puścić normalnie hadukena? Zresztą input nic nie zmienia nooby są noobami więc niewiem po co to zrobili. Edytowane 3 kwietnia 2009 przez GaScAn Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Czyli krzyżak do lamusa? Bo mi zdecydowanie wygodnie na dualshocku było grać krzyżakiem . Cytuj
shinjitsu80 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 przepraszam za moze banalne pytanie ale co rozumiecie przez stwierdzenie ze "input zostal uposledzony"? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Czyli krzyżak do lamusa? Bo mi zdecydowanie wygodnie na dualshocku było grać krzyżakiem . No tak, bo krzyżak w dualshocku jest świetny do bijatyk. Ale ten w padzie od X'a jest tak tragiczny, że z dwojga złego lepiej wybrać analog ;] przepraszam za moze banalne pytanie ale co rozumiecie przez stwierdzenie ze "input zostal uposledzony"? Weź sobie chociażby Ryu i spróbuj scancelować jego c.MK w supera. Wyszło? Oczywiście że tak (jeśli nie to współczuje). A teraz zrób to samo w ST. Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) przepraszam za moze banalne pytanie ale co rozumiecie przez stwierdzenie ze "input zostal uposledzony"? Jak ktoś gra tylko w SF IV to upośledzony imputy nie przeszkadzają. Ja ostatnio po miesiącu katowania SF IV męcze Garou i jest różnica w zrobieniu supera np dół przód, dół przód ręka, grając w SF IV robiłem to na odpierdol i zawsze wchodziło. W Garou czy innych starszych grach trzeba mocniej zakreślić ruch. Czyli jak nie wracacie do starszych gier to olejcie te inputy, ja często odświerzam sobie starszą bijatykę dlatego mnie to wkurwia. Edytowane 3 kwietnia 2009 przez GaScAn Cytuj
kowal 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 heh garou obok SS4 to była kolejna bijatyka od SNK z uproszczonym inputem no ale mało grałem w garou (bo dziwnie smierdziało od tego SF) to sie nie znam KOFy to dopiero od 2k3 zaczeli ułatwiac. te nowe na pewno sa prostsze. nie wiadomo jednak jak bedzie w XII bo bieda az piszczy wiec moga "sytem" wybudowac na walce z gała coby skila poniesc w robieniu 2 hit combo, bo tak na arzie to wyglada. co do Blaze Blue to input bedzie bardzo łatwy bo ogolnie w kadzej grze Sammy jest łatwy i nie ma łatwiejszych inputow w 2D od tych w GGXX (no moze w mugenie na autopilocie). wiec nie wiem skad w ogole pomysł ze ma byc trudno. jak cos moze mascic cancele w sammy to tylko timing ale timing zazwyczaj to do linkow czy chainow a nie do canceli jest potrzebny Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) Gascan mi chodzi o to ze gra ma taki input aby zachecic graczy ktorzy w bitki nie graja. Ty znasz system, wglebiasz sie w rozgrywke, analizujesz mecze itd czyli nie jestes casualem;]. CvS2 - gra z najbardziej przewalonym inputem w jaka gralem - wszystko musi byc szybkie i dokładne, masakra;]. Edytowane 3 kwietnia 2009 przez Aramis Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) przepraszam za moze banalne pytanie ale co rozumiecie przez stwierdzenie ze "input zostal uposledzony"? Nie znam się ale może chodzi o tolerancję na to, co można wpisać w trakcie wykonywania docelowej kombinacji a nie o mocniejsze zakreślanie. Np w starym SF żeby wykonać superka typu 2xqcf+p trzeba było wykonać d df f d df f+p. W sf4 żeby zrobić to samo można sobie pstryknąć d df f df dt d df f+p a przy bufforowaniu nawet f df d dt t g d df f t dt f+p a system i tak wszystko zapamięta, kluczowe imputy poukłada na odpowiednie miejsca i wykona wszystko ładnie. Edytowane 3 kwietnia 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 (edytowane) heh garou obok SS4 to była kolejna bijatyka od SNK z uproszczonym inputem no ale mało grałem w garou (bo dziwnie smierdziało od tego SF) to sie nie znam KOFy to dopiero od 2k3 zaczeli ułatwiac. te nowe na pewno sa prostsze. nie wiadomo jednak jak bedzie w XII bo bieda az piszczy wiec moga "sytem" wybudowac na walce z gała coby skila poniesc w robieniu 2 hit combo, bo tak na arzie to wyglada. Nie no Garou może i ma uproszczony input w porównaniu do innych kofów (chociaż nie zauważyłem) ale nie tak jak SF IV coś takiego co zastosowali w SF IV nie spotkałem nigdzie wcześniej. W GGXX nie grałem na żadnym poziomie ale nawet tam zwykły ruch do hadoukena trzeba bardziej podkreślić niż w IV. IV ma zajebistą tolerancje błędu. Zresztą w Garou imputy chodzą tak jak np 3S czyli tak jak wg mnie powinny (charge w garou są szybsze ale to co innego). Jak bijatyki pójdą w stronę SF IV to rodzaj sticka nie będzie miał takiego znaczenia jak ma teraz, jedynie przyciski będą miały znaczenie Edytowane 3 kwietnia 2009 przez GaScAn Cytuj
kowal 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 znasz sie Liber:) dokladnie o to chodzi gra nie czyta dokładnie wpisanej kombinacji ale rejestruje jej składowe nakłada na to ramke odczytu. ograniczeniem jets jedynie czas w jakim probuje odczytac rame i ewentualny jej reset ktorym moze byc rama innej kombinacji ktora uzyska priorytet. jeszcze sie liczy bufor przechodzenia miedzy składowymi. ilosc klatek na danej pozycji na ktore musi przypasc odczyt. mozliwe jest wpisanie prawidłowe i rejestarcja w keyinput ciosu zgodnie z inputem a nie wyjdzie gdyz sa zachwiane proporcje np skosow do prostych kierunkow. dlatego na jednych gałach wychodzi cos lepiej a na innych gorzej. mozna to łatwo sprawdzic jak sie ma programolany kontroler z mapami np 49 lub 81 pozycyjnymi. dodam jeszce ze czesc starych tytułow dodatkowo "wymagała" neutrala pomiedzy cwiartkami. np ten fakt tez tłumaczy zjawisko ze pewne kombinacje w treningu "na starcie" wychodza czesciej. robimy je po prostu z "czystej" pozycji. dlatego pad w 2D zwłaszcza starszych = zero skilla, bo tam miedzy 2xQCF zawsze masz bankowo neutrala w padzie przy kazdej zmianie połozenia kciuka (a własciwie oderwaniu go chocby na ułamek sekundy) masz potencjalnie neutrala ktory ci w cholere pomaga. koles grajacy w takiego KOFa zawsze bedzie miał przewage na padzie i tak naprawde (pipi) bedzie umiał. Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 zresztą nie potrafię opisać słowami co dokładnie oni zrobili z tymi imputami w SF IV nie znam się tak jak np kowal. W kazdym bądź razie jak po miesiącu gry w SF IV odpalam jakąkolwiek inną gre 2D czuć dużą różnicę (za dużą). Nie sądze żeby aż tak uprościli to w nowym kofie. Ale jeżeli już w ten sposób będą ułatwiane imputy w nowych bijatykach 2D, zaakceptuje to Cytuj
kowal 0 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 to jest pozytywne zjawisko ze upraszczany jest input. nprawde nie ma sie o co spinac bo to ewidentny plus. problemem jest spłycanie rozgrywki do srania pociskami i walenia SRK na pałe. zwsze uwazałem ze gra powinna miec maksymalnie uproszczony manual i timing, powinna byc "dla goryli". natomiast sam system powinien oferoac odpowiednie rozbudowanie i stwarzac mozliwosc stałego rozwoju. aby nie było sytuacji ze obaj robia to samo a wygra ten co sobie lepiej pixel w trzesienu na boki wymierzy i pusci kape. to spłyca rozgrywke - monotonnia i shematyzm zaczyan sie liczyc reflex i znajomosc kostki brukowej a nie inwencja i kreatywnosc. potrzeba bijatyki z systemem GGXX ale mniej po(pipi)anej i z sensowniejsza animacja i logika w hitboxach. Blaz Blue tego nie da bo jest jeszcze bardziej pojechane i nadal ma normal moves walace po oczach jak speciale czy supery. i bez dłuzszego ogrania sie bedzie krolował random bo nic nie jest tym na co moze wygladac. a kofa najwyrazniej ciagna w strone z ktorej probowano go wyciagnac. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 4 kwietnia 2009 Opublikowano 4 kwietnia 2009 No, mogli by tylko zmniejszyć trochę bufor na imputy, to jedyne co przeszkadza, kiedy robie f następnie kilka klatek pauzy a potem qcf+p i robi mi srk pół planszy od przeciwnika zamiast hadou. Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 4 kwietnia 2009 Opublikowano 4 kwietnia 2009 A co z potyczkami sieciowymi? Bo na PSN noobów to raczej nie znalazłem i w większości przypadków to klepali mnie. Czy na XBL są jeszcze w ludzie co nie umieją grać? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.